Ateismi perustuu

-viestintuoja-

kehäpäätelmään joka väittää että jumalaa ei ole koska ateisti ei häneen usko

ateisti on täten tuomittu kiertämään kehää ikuisesti

12

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 876765798

      Kannattaa ostaa lisää WC-paperia koska aivopierussasi on roiskeita.

    • totuus kirvelee

      Väärin meni, nolla pistettä!

      Kun tutkimme maailmaa tieteen keinoin, emme löydä jumalia. Missään ei tule vastaan sellaista viitettä, joka sysäisi uskomaan yliluonnollisiin taikasetiin pilvissä. Tiede on päin vastoin paljastanut ihmiskunnalle paljon siitä, millaisessa maailmassa me elämme ja miten tuo maailma toimii.

      Kun asioille on järjellinen selitys, ei tarvitse edes miettiä sitä mahdollisuutta, että pronssikautisessa palestiinassa olisi sittenkin tiedetty jotain perin tärkeää koko ihmiskunnan kannalta.

      Ei ole siis kehää. On lineaarisesti kumuloituvaa tietoa joka aiheuttaa ekponentiaalisesti kasvavaa ymmärrystä. Jumala on hypoteesi jota emme tarvitse.

    • ..........

      Ateismi on sisällöltään tyhjä, pienten ihmisten keksimä keino pilkata Jumalaa.

      • deedeekoo

        Sinullako oikeus pilkata muita pieniksi ihmisiksi kun he eivät usko kuten sinä?

        En minä ole pieni, -185cm ja 98 kg. Uskoakseni olet minua pienempi eli usko on vain olettamus kuten sinullakin.


    • erik.goebbels

      Jaahas...

      Kristityillä menee taas seuraavanlaisesti.

      Jumala on olemassa -> miksi? -> koska raamattu sanoo niin. -> miksi raamattuun voi luottaa? -> koska se on jumalan sanaa

      Ateistit taas ei kierrä mitään kehää vaan päätelmä on yksinkertainen.

      Jumalan olemassaolosta ei ole näyttöä -> Jumalaa ei ole.
      Ja jos näyttöä olisi, ei olisi ateisteja.

    • Ptähh!

      Evoluution olemassaolosta ei ole näyttöä --> evoluutiota ei ole!

      Ja jos näyttöä olisi, ei olisi kreationisteja!

      • ¤¤

        Evoluutio (kehitys) on totta,ellei olisi emme käyttäisi tietokoneita. (yksi esimerkki)


      • näytönevoluutio

    • Tätentäten totisesti

      Mitä ihmeen kehää? Jankkaat jotain ihme kliseitä!
      Taidat nyt vaan tarvita vakuutteluja ihan vaan itseäsi varten.
      Minä en ole millään tavalla kiinnostunut sinun uskostasi tai jumalajutuistasi.
      Miksi sinä olet kiinnostunut ateismista ja ateisteista? Eihän siinä ole mitään järkeä.
      Jos koet, että usko on sulle hyvä jutttu, niin nauti siitä tyytyväisenä. Ei sun tarvi valintaasi kenellekään todistella, ellet sitten ole epävarma valinnastasi.
      Tarttetko tukijoita, ettei uskosi horju?

    • Väärin. Ateisti ei vain usko. Joten vain pelkkä kehäpäätelmä se ei ole. Koska informaatio jumaladta uupuu.

      • Jumalasta**


    • goddeloos

      "kehäpäätelmään joka väittää että jumalaa ei ole koska ateisti ei häneen usko

      ateisti on täten tuomittu kiertämään kehää ikuisesti "
      - Muista että jumalasi rakastaa sinua... kaikesta paskastasi huolimatta...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe