Israel velvoitettava korvauksiin

kristitty.

Israel (Edom) velvoitettava korvauksiin zionismin uhreille.
Arvioisin että omaisiaan menettäneet saavat kukin 600.000 euroa.

29

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sbbbbbbbbbbb23

      Oletko sinä jonkinlainen sionismin uhri?
      Yleensä uhrit hakevat korvauksia.

      • g-a

        Niin. Tätä kysymme. Haluaisimme kuulla lisää.
        Ovatko zionistit tehneet sinulle "kristitty" jotakin erityistä vääryyttä?


    • 10

      Mites olis jos laitettas kaikki rätti- ja hattupäät samaan paikkaan ja pommi perään?
      En ole rasisti, mutta olen kuullut useiden henkilöiden sanovan tällaista. Yleensä he puhuvat kyllä vain rättipäistä. Katsottuani haredeja koskevan videon, päätin kuitenkin lisätä sylkevät hattupäät kuvioihin.

      • Natsikortti heilahta

        et ole välttämättä rasisti mutta olet antisemitisti juutalaisvihaaja.
        Lisäksi olet kuvittellisen pommin heittäjä eli murhaaja mielessä.

        --Katsottuani haredeja koskevan videon, päätin kuitenkin lisätä sylkevät hattupäät kuvioihin.
        Ovatko he sinua sylkeneet?
        Heillä olisi syy siihen.


      • 30
        Natsikortti heilahta kirjoitti:

        et ole välttämättä rasisti mutta olet antisemitisti juutalaisvihaaja.
        Lisäksi olet kuvittellisen pommin heittäjä eli murhaaja mielessä.

        --Katsottuani haredeja koskevan videon, päätin kuitenkin lisätä sylkevät hattupäät kuvioihin.
        Ovatko he sinua sylkeneet?
        Heillä olisi syy siihen.

        "Natsikortti heilahta"

        - toistat itseäsi

        "Ovatko he sinua sylkeneet? "

        - jotkut kykenevät tarttumaan vääryyksiin vaikka ne eivät koske itseä,

        "Heillä olisi syy siihen. "

        toiset taas oikeuttavat vääryydet ja piilottevat asioita kun ne tuodaan esiin

        sinun logiikallasi hitler toimi vain oikein.


      • ei näitä enää
        30 kirjoitti:

        "Natsikortti heilahta"

        - toistat itseäsi

        "Ovatko he sinua sylkeneet? "

        - jotkut kykenevät tarttumaan vääryyksiin vaikka ne eivät koske itseä,

        "Heillä olisi syy siihen. "

        toiset taas oikeuttavat vääryydet ja piilottevat asioita kun ne tuodaan esiin

        sinun logiikallasi hitler toimi vain oikein.

        Et vastannut tapasi mukaan kysymykseen vaan kiersit sen jotenkin kierosti.
        Kieroudesta syytät muita.
        Oletko itse sionismin uhri?
        Korvauksia hakevat yleensä uhrit itse Laskitkin heidät satoihin tuhansiin.
        Trakoitatko pakolaisia vai? Tiesitkö että juutalaispakolaisia eri arabimaista oli noin samanverran kuin palejakin ja useimmat joutuivat jättämään omaisuuteensa lähtiessään


      • ei enää noita 33
        ei näitä enää kirjoitti:

        Et vastannut tapasi mukaan kysymykseen vaan kiersit sen jotenkin kierosti.
        Kieroudesta syytät muita.
        Oletko itse sionismin uhri?
        Korvauksia hakevat yleensä uhrit itse Laskitkin heidät satoihin tuhansiin.
        Trakoitatko pakolaisia vai? Tiesitkö että juutalaispakolaisia eri arabimaista oli noin samanverran kuin palejakin ja useimmat joutuivat jättämään omaisuuteensa lähtiessään

        Jatkoa:

        tästä pommin heittämisestä jonka mainitsit:

        tuo saattaa olla jopa rikollinen lause tuo pommia perään ja sen tähden olistkin aivan oikea kohde sylkemiselle. phyi


      • Ei enää natseja kkk
        ei enää noita 33 kirjoitti:

        Jatkoa:

        tästä pommin heittämisestä jonka mainitsit:

        tuo saattaa olla jopa rikollinen lause tuo pommia perään ja sen tähden olistkin aivan oikea kohde sylkemiselle. phyi

        Jatkoa:


      • Ei enää natseja ja 6
        ei enää noita 33 kirjoitti:

        Jatkoa:

        tästä pommin heittämisestä jonka mainitsit:

        tuo saattaa olla jopa rikollinen lause tuo pommia perään ja sen tähden olistkin aivan oikea kohde sylkemiselle. phyi

        Jatkoa:
        vedit sitten ennakoitavasti Hitlerisikin mukaan kuvioihin.
        KUKA SITÄ NATSILIPPUA HEILUTTAA?
        Sinä todistettavasti.


      • 7
        ei enää noita 33 kirjoitti:

        Jatkoa:

        tästä pommin heittämisestä jonka mainitsit:

        tuo saattaa olla jopa rikollinen lause tuo pommia perään ja sen tähden olistkin aivan oikea kohde sylkemiselle. phyi

        Logiikallasi löytyy varmasti jokin peruste sille, miksi hitlerin toiminta oli vain juutalaisten ansaitsemaa. Sitähän sinä ajat takaa.

        Mitä tulee rättipäiden paukutteluun, se on ihan yleistä Suomessa, koeta tottua tai ota hantuuki pois päästä.

        Syljen pällesi kaksi kertaa, ja lisää tulee jos et ota opiksesi. En hyväksy toimintaasi.


      • 34
        Ei enää natseja kkk kirjoitti:

        Jatkoa:

        Oetko juovuksissa? Älä ota enää...


      • ¨19
        Ei enää natseja ja 6 kirjoitti:

        Jatkoa:
        vedit sitten ennakoitavasti Hitlerisikin mukaan kuvioihin.
        KUKA SITÄ NATSILIPPUA HEILUTTAA?
        Sinä todistettavasti.

        Sinä täällä osoitat kaikin tavoin kannattavasi väkivaltaa ja puolueellista suhtautumista muihin ihmisiin. Oletko vielä murrosiässä ja angstit purkamatta?


      • EI ENÄÄ NATSEJA 4444
        ¨19 kirjoitti:

        Sinä täällä osoitat kaikin tavoin kannattavasi väkivaltaa ja puolueellista suhtautumista muihin ihmisiin. Oletko vielä murrosiässä ja angstit purkamatta?

        Ajatelin juuri kysyä sinulta samaa , koska nuo HITLER-SYMPATIAT yleensä lopetetaan jo teiniässä-


      • 35
        EI ENÄÄ NATSEJA 4444 kirjoitti:

        Ajatelin juuri kysyä sinulta samaa , koska nuo HITLER-SYMPATIAT yleensä lopetetaan jo teiniässä-

        Älä ryhdy matkimaan muita, koeta keksiä itse jotain. Syitä toiminnalle löytyy aina, kuten sinulla väkivallan oikeuttaminen. Olet siis itse oikeuttanut väkivallan, jos et nyt vielä tajunnut, joten turha odottaa että muuta kääntelevät poskiaan kun sinä läimit.
        Selvisikö?

        Sinulla on antipatiasi, etkä epäröi tuoda niitä esiin ja kertoa mitä niiden perusteella tulisi tehdä. Et eroa hitleristä mitenkään.


      • g-a
        ei näitä enää kirjoitti:

        Et vastannut tapasi mukaan kysymykseen vaan kiersit sen jotenkin kierosti.
        Kieroudesta syytät muita.
        Oletko itse sionismin uhri?
        Korvauksia hakevat yleensä uhrit itse Laskitkin heidät satoihin tuhansiin.
        Trakoitatko pakolaisia vai? Tiesitkö että juutalaispakolaisia eri arabimaista oli noin samanverran kuin palejakin ja useimmat joutuivat jättämään omaisuuteensa lähtiessään

        Odotamme edelleen vastausta.


      • 25
        g-a kirjoitti:

        Odotamme edelleen vastausta.

        Ihan totta?


      • oho kun häikäisee
        35 kirjoitti:

        Älä ryhdy matkimaan muita, koeta keksiä itse jotain. Syitä toiminnalle löytyy aina, kuten sinulla väkivallan oikeuttaminen. Olet siis itse oikeuttanut väkivallan, jos et nyt vielä tajunnut, joten turha odottaa että muuta kääntelevät poskiaan kun sinä läimit.
        Selvisikö?

        Sinulla on antipatiasi, etkä epäröi tuoda niitä esiin ja kertoa mitä niiden perusteella tulisi tehdä. Et eroa hitleristä mitenkään.

        Väkivalta on tietysti oikeutettu itsepuolustuksekseksi ja sodan aikana.
        Selvisikö?
        Taas otit natsilippusi esiin


      • 29
        oho kun häikäisee kirjoitti:

        Väkivalta on tietysti oikeutettu itsepuolustuksekseksi ja sodan aikana.
        Selvisikö?
        Taas otit natsilippusi esiin

        Mitä tekemistä haredien sylkemisellä on itsepuolustuksen tai sodan kanssa?
        Jatkuva anti-gojimismisi on tympeää.


    • Akkadi

      Mahdatko olla ihan täysissä tälleissä??

      • g-a

        Kuullostaa ihan muslimiksi kääntyneeltä.
        Tai Palestiinan suomalaiselta.


      • 29
        g-a kirjoitti:

        Kuullostaa ihan muslimiksi kääntyneeltä.
        Tai Palestiinan suomalaiselta.

        Tai pää täynnä tyhjää olevalta g-a:lta.
        Huutelee mitä ja milloin sattuu.


      • HAHAHAHHAH000
        29 kirjoitti:

        Tai pää täynnä tyhjää olevalta g-a:lta.
        Huutelee mitä ja milloin sattuu.

        Nyt menet jo henkilökohtaisuuksiin.
        ARGUMENTIT LOPPU JA SITTEN ALKAA HAUKKU


      • HAU HAU
        HAHAHAHHAH000 kirjoitti:

        Nyt menet jo henkilökohtaisuuksiin.
        ARGUMENTIT LOPPU JA SITTEN ALKAA HAUKKU

        HEHH E HEHHEHEHHEEE
        TOTTA! G-A:N ARGUMENTIT OVAT LOISTANEET POISSAOLOLLAAN KOKO AJAN.


    • g-a

      Älykkäälle lukijalle ei argumentteja välttämättä tarvitse vääntää rautalangasta.

    • 30

      Ja raakoja faktoja vaativalle lukijalle toiste mutu- ja ei nyt keskustella tästä(kään) eivät riitä perusteluiksi. Omat kuvitelmat huikeasta argumentoinnista eivät korreloi todellisuuden kanssa silloin kun kommentti sisältää lähinnä pari sanaa:
      eikä?
      ihan totta?
      ...

      Onneksi tiedeyhteisö sentään osaa vaatia kunnon perustelut asioille.

      • kauhutohtori M

        --Onneksi tiedeyhteisö sentään osaa vaatia kunnon perustelut asioille. --

        Mitä tiedeyhteisöä tarkoitat?
        Omaasiko vai?
        DR Mengele mitä tulee mieleen?


      • 30
        kauhutohtori M kirjoitti:

        --Onneksi tiedeyhteisö sentään osaa vaatia kunnon perustelut asioille. --

        Mitä tiedeyhteisöä tarkoitat?
        Omaasiko vai?
        DR Mengele mitä tulee mieleen?

        "Mitä tiedeyhteisöä tarkoitat?
        Omaasiko vai?"

        No ei... mutta tarkoititko sitä juutalaista, joka osallistui atomipommin kehittämiseen?


    • Scientologi.

      Ariel Sharon on sotarikollinen, nyt ilmeisesti kasaa ympärilleen joukkotuhontaan sopivia aseita

      • 24

        Jaa oikein koomasta käsin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe