että nyt tuli käki tänne rikkaita rienaamaan...niin riemu ja ratto mua juhlasta juhlaan vei.. vain rilluma rei mentiin maailman teitä hymy koskaan hyytynyt ei(toisin kuin nasaretilaise elämässä missä tuomio,saatanat,synti,itsensä kieltäminen on joka päiväistä ja melkee joka hetkellistä elämää)...paska elämää missä tuomitaan nii lopppuu nussittu suhteellise nuori ihmine ilma mitää syytä....kiitos nasaretilainen...kiitos tästä vitusta revitystä elämästä mitä ei edes uitettu koira eläs viittä minuuttia...ja teille jumalan omat jotka täällä "sanotte pelisäännöt" te joilla on kaikkea mitä ihmisellä voi olla, taj no ainaki kaikkea mitä tossa edellä mainitussa koirassa on mikä oon minä...rakkauden sanomat teillekki multa!
sillä hetihän sen näki
mestari sarjassaan
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463