naista niin että tuntee intohimoa häneen,
on jo sydämessään tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan. -
Matt. 5:28
Nykymaailmassa on tullut yhä yleisemmäksi
”jatkuvasti katsoa” pornografiaa, erityisesti internetin välityksellä.
Meidän ei tarvitse edes hakea sellaisia sivustoja,
sillä ne hakeutuvat silmiemme eteen. ...Millä tavoin?
Tietokoneen näyttöruudulle voi yhtäkkiä ilmaantua mainos,
jossa on houkutteleva kuva.....
Tai viattoman näköistä sähköpostia avattaessa esille voi tulla pornografinen kuva, joka on suunniteltu hankalaksi sulkea.....
Vaikka kuvan näkisi vain vilaukselta ennen sen hävittämistä,
se on jo vaikuttanut mieleen.
Pornografian lyhytaikaisestakin katselemisesta voi olla surulliset seuraukset.
Siitä voi jäädä huono omatunto,
ja moraalittomia kuvia on ehkä vaikea häivyttää mielestä.
Vielä pahempaa on, jos joku katsoo pornografiaa jatkuvasti ja tahallaan,
sillä silloin hän ei ole kuolettanut sydämessään olevia luvattomia haluja. ...
-Ef. 5:3, 4, 12
-Kol. 3:5, 6.
Jokainen, joka jatkuvasti katsoo
6
53
Vastaukset
- 50v aviossa :)
Oikea rakkauden tunne kestää ahdistavankin tunteen muutoksesta...
Tällöin muutosta pystyy etsimään yhdessä _oman _kumppanin kanssa
eikä muutosta tarvitse lähteä etsimään ulkopuolelta, uudesta rakastumisesta. - 20:47
Onpa naimisiinmenon syy mikä tahansa, on hyvä olla realistinen.....
Paavali sanoi, että niillä, jotka menevät naimisiin,
tulee olemaan _”ahdistusta lihassaan” _'
1. Korinttilaisille 7:28
Avioparit kohtaavat ongelmia, joita ei tule naimattomien eteen. .... - ru67u66u6u6
hitto teitä uskovia! ihmiseen on sisäänkirjattuna seksuaalinen himo. jokainen terve ja normaali mies katsoo seksuaalisella silmällä naisia ainakin joskus. ja se on normaalia. ellei tuota seksuaalisuutta olisi ja himoa, ei meitä olisi olemassa.
totta kai miehet houkuttaa naisia ja naiset miehiä. hulluutta pitää sitä syntinä. se ei kuitenkaan tarkoita että pitäisi paritella muiden kuin puolisonsa kanssa. - . . .
Naimattomat kohtaavat ongelmia, joita aviopareilla ei ole.
- arvosta puolisoasi
Sinä ja puolisosi tietysti tiedätte, että avioliitto on kallisarvoinen,
jopa pyhä järjestely.
Jehova itse pani sen alulle
Matteus 19:4–6
Jos teillä kuitenkin on parhaillaan avio-ongelmia,
pelkästään sen tietäminen,
että avioliitto on kallisarvoinen,
ei ehkä vielä saa teitä kohtelemaan
toisianne rakkaudellisesti ja kunnioittavasti.....
Mikä sitten auttaisi?
Huomaatko, mitä Paavali tarkkaan ottaen sanoikaan...
Hän ei sanonut, että ”avioliitto on kunniassa”, vaan
_”pidettäköön_ avioliitto kunniassa”.
Paavali ei esittänyt vain toteamusta; hän esitti kehotuksen.
Kun pidät tämän eron mielessäsi, se voi motivoida sinua palauttamaan arvostuksesi puolisoasi kohtaan.- 17
Aika huvittava aloitus kun jt:t käy vieraissa siinä missä muutkin...
ette oo yhtään sen siveellisempää sakkia, että turpa kiinni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463