http://truthism.com/
Ottakaa tuolta parhaimmat palat ja keskustelkaa niistä... syvempi ja universaalimpi katsaus siihen mikä olisi mahdollista. Tiede on rajoittunut DNA-katsauksessa. Ja DNA-rakennuskappaleita voi nähdä meidän fyysisessä maailmassa. Minä itsekin olen astunut muunnoksen kynnyksellä, joten uskon, että siinä tilanteessa raaka luonnonvoima voi asettaa oven aivan nenän eteen, jotta ihminen saattaa tahtomattaankin muuttua aivan joksikin muuksi. Nyt siis puhutaan historian jäänteistä DNA:ssa.
Täs olis yksi sivu spekuloitavaks.
14
183
Vastaukset
- Red O
WOT mielestä tuolla on tietoturva vaarassa. Katselin sen läpi eikä pitänyt paikkaansa. Isoin riski tuolla on linkit youtubeen.
- risuparta ja viiksi
Parempi sekin kuin linkittäminen wikipediaan. Se vie takaisin kivikauteen.
- Wot te fak
WOT varoittelee aina tietoturvasta jos on joku vaihtoehtosivu tai jollekin isolle bisnekselle ikäviä faktoja.
Roskaahan tuo on. Tekijä ei edes osaa tehdä weppisivuja. Ja kirjoittaa "tämä ei ole roskaa". Mikä lie aivokääpiö.
Selvästi siis on sivu roskaa.- änimöl
Meillä ei kuitenkaan ole juuria maassa... joten teknisesti se on mahdollista, että ihmisille kasvaa kuilu kehityksessä... jos tajuutte niin hyvä niin...
- tännejatonne
Ootteko muutens nähny ufoja... tässä, netittämiltäsiltänne?
- UFOJA EI OLE
HEHHEH onpas jollain HÖRHÖLLÄ sivut. Oli siellä vähän totuuttakin, naisista nimittäin:
"The main purpose of women on Earth (that is, what aliens have programmed them to do) is to enslave men via relationships. Women are obsessed with relationships and love (due to alien programming), and don't care about anything else in life. They would have men believe that being in a relationship is one of the most important things in existence, not realizing that men couldn't care less about being in a relationship--and rightly so. Furthermore, women force men to waste their precious time and resources on them. This demonic charade (i.e., relationships) has gone on for far too long and obviously has no end in sight. Thus, you can blame women for the downfall and utter hopelessness of humanity. "- UFOJA EI OLE
POISTA TUOSTA SITEERAUKSESTA NUO SULUT NIIN OLLAAN TOTUUDEN LÄHTEELLÄ! LOL
- hötömälli
http://blog.html.it/layoutgala/
http://www.code-sucks.com/css layouts/
ja valmiita
http://www.freecsstemplates.org/css-templates/ - xxxxx
Ihan mielenkiintoinen sivusto tuo, mutta se on osittain joko tietoista - tai tahatonta - disinformaatiota. Siellä väitetään mm, että anunnakit ovat reptiliaaneja. Zecharia Sitchin tutki kolmekymmentä vuotta sumerilaista muinaiskulttuuria ja hän uskoi anunnakienkin olemassaoloon, mutta hänen mukaansa anunnakit eivät olleet reptiliaaneja. Anunnakit olivat ilmeisesti hyvin suurikokoinen ja ihmismäinen humanoidilaji ja todisteena tälle teorialle on löydetty jättiläisten jäännöksiä maapallolta ( 3-10 metriä pituudeltaan). Mm. Raamatun ja erään juutalaisen uskonnollisen kirjan mukaan maapallolla on elänyt muinoin jättiläisiä (Nephilim, Anakim).
Jättiläiset eivät siis ole tarua, kuten ei moni muukaan asia, jota pelkkänä taruna ja myyttinä on totuttu pitämään. Esimerkiksi uskonnolliset ilmestykset - ja Enkelitkin - ovat todellisuutta. Jotkut tahot kuitenkin haluavat uskotella ja manipuloida ihmisiä ajattelemaan siten, että uskonnollisuudessa ei ole mukana aitoa totuutta lainkaan, vaan, että uskonnotkin ovat vain jonkin humanoidrodun juonia koko ihmiskunnan harhaanjohtamiseksi ja orjuuttamiseksi.
Tämän seuraavan voin todeta varmuudella, vaikka en varsinainen uskovainen olekaan tuon sanan varsinaisessa merkityksessä; Ehdottomasti on olemassa Taivaallinen Hallinto (Arkkienkelit, Enkelit jne) joka viime kädessä vastaa mm. Suuresta Jumalallisesta Suunnitelmasta tässä aurinkokunnassa ja muuallakin maailmankaikkeudessa. Ei olisi mitään järkeäkään siinä, että pahantahtoiset ja valloitushalkuiset tähtikansat voisivat halujensa mukaan valloittaa matalammin kehittyneitä ja puolustuskyvyttömiä sivilisaatioita. Universaalit laitkin estänevät sellaisen toiminnan. Maapallon kuitenkin kerrotaan olleen noin 13 000 vuoden ajan pimeyden voimien hallinnassa, mutta senkin täytynee olla osa suurempaa suunnitelmaa ("Jumalan tiet ovat tutkimattomia") . Tuohon tilanteeseen on nyt
kuitenkin tulossa tervetullut muutos, minkä senkin on luonnollisesti oltava osa suurempaa jumalallista suunnitelmaa - ja tuota suunnitelmaahan Valon voimat ovat nyt edesauttamassa sankoin joukoin.- änimöl
Mä uskon että ihmisten määränpäänä on tulla Jedeiksi, tappokoneiksi, jos ja kun voimme aloittaa galaksin haravoinnin. Tää on vaan mun tutkiskelujen loppusumma.
- xxxxx
Tuossa linkitetyssä tekstissä kerrotaan reptliaanien hallinnasta tämän planeetan suhteen, mutta heidän todetaan olevan myös 4-ulottuvuuden olentoja (olen joskus lukenut myöskin kuudennen ulottuvuuden reptiliaaneista). Henkisyydessä tiedetään kuitenkin yleisesti se, että sielu voi olla negatiivisella polulla ainoastaan kuudenteen ulottuvuuteen saakka. Sitä korkeammalla tasolla kaikki sielut edustavat vain Valoa, eivätkä mm. valloitushalua ja kontrollointia, kuten negatiiviset sielut usein edustavat. Esimerkiksi Enkelit ovat tietääkseni vähintään kahdeksannen ulottuvuuden olentoja. Reptiliaanit eivät siten voisi hallita - ainakaan korkeimmilla tasoilla - joilla hallitsee
aina Valo - tai Jumala - kuten asia yleisimmin ilmaistaan. - xxxxx
Tehokkainta on disinformaatio, jossa on mukana tosiasioita ja totuutta, mutta myös vääristeltyä propagandaa ja valhetta. Reptilaaneista puhutaan paljon nykyään, joten on ihan hyvä, että tätäkin aihetta käsitellään tällä palstalla. Keskustelua toivoisi enemmänkin asiaan perehtyneiltä.
Avaukseen linkitetyssä kirjoituksessa reptilaaneja väitetään Maan ihmisen luojiksi, uskontojen ja tieteen luojiksi, dinosaurusten luojiksi, maapallon kontrolloijiksi ja todellisiksi hallitsijoiksi jne. Maapallon kerrotaan olevan todellisuudessa jopa vankilaplaneettakin. Ihmisen kuvittelemia jumalia ei kuulemma ole olemassa lainkaan - ne ovat mielikuvitusta, mutta alienit ovat todellisuutta. Onkohan asia
todella noin?
Tekstissä ei mainita Siriuslaisten ja Plejadilaisten osuutta maapallon historiaan. Maan henkisestä Hierakiastakaan ei puhuta mitään (Taivaallinen Hallinto--->paikallisemmat Taivaallisen Hallinnon osastot, jotka käsittävät suunnattoman määrän mm. Enkeleitä ja muita Taivaallisia olentoja). Reptilaaneillakin kuitenkin ilmeisesti jokin osa tällä planeetalla on, jota en itse tarkemmin kuitenkaan tunne. Kaikki reptilaaneja koskevat teoriat eivät siis ole kokonaan valheellisiakaan, mutta mikä sitten on totta? Ainakin se on totta, että maailma josta reptiliaanit ovat kotoisin (Orionin tähtijärjestelmä) kuuluu nykyään Valon Galaktiseen Liittoon. Reptiliaaneistakaan kaikki eivät ole negatiivisia olentoja.
Uskonnotkin ovat kokonaan pötyä tuon kirjoituksen mukaan, mutta onko se totuus? Terveen uskonnollisuuden ja aidon henkisyyden ydin on tiivistyy siihen uskomukseen, että on olemassa Korkeimpia Voimia (= Jumala) ja Suuri Jumalallinen Suunnitelma, jonka puitteissa esimerkiksi tämä planeetta ja aurinkokunta on luotu. Ihmiset/sielut eivät myöskään ole tällä planeetalla sattumalta, vaan jumalallisesti ohjattuina jne.
Henkimaailma on siis hyvin todellinen, vaikka jotkut tahot pyrkivät vääristelemään totuutta ja tosiasioita. Tosin kyllä tuossa kirjoituksessa myönnettiinkin se totuus, että ihminen on todelliselta olemukseltaan henkinen olento. Henkimaailman kontrolloijista ja hallitsijoista ei kuitenkaan kerrottu mitään.
Vaikuttaa siltä, että jotkut haluavat herättää pelkoa ja lisätä negatiivisuutta ihmisten mielissä suuren muutoksen aikoina juuri ylikorostamalla esimerkiksi negatiivisten reptiliaanien osuutta maaplaneetalla ja samalla väheksyen voimakkaasti henkisyyttä ja uskonnollisuutta.
Taitavaksi disinformaatioksi - tai huumoriksi - tuo teksti paljastuukin viimeistään siinä vaiheessa kun siellä mainitaan, että ihmisistä noin puolet on orgaanisia sieluttomia portaaleja, jotka myötäilevät aina vallitsevia totuuksia, eivätkä edes pyri ajattelemaan itsenäisesti. Jotkut ihmiset kyllä vastustavat tiukasti totuutta monistakin asioista ja yleensä sen taustalla on jonkinlaista pelkoa, mutta kyllä jokaisella ihmisellä sielu on.
Eräässä kohdassa sitten Pimeyden - Saatanan - kerrotaan luoneen universumin, mikä lopullisesti paljastanee sen mistä tuossa tekstissä on kyse.- änimöl
Joo... noh... ihmisen kuuluu keskittyä käytännön tasoon, jossa rakkautta voitaisiin viljellä vähäosaisillekin, ennen sitä me ei olla menossa muualle kuin turmioon. Kyllä te tietenkin tiedätte tämän... Olen nähnyt enkeleitä, jumalia, shamaaneja, demoneja, tosi isoja ötököitä ja UFOJA.. Ja vielä sen lisäksi olen vieraillut muilla planeetoilla, eikä, mitä tahansa minä teenkin joka ei ole minun puolelta agressiivista, niin ufot antavat minun kokea näitä asioita.. Mutta he ovat luojia.. Heidän tekniikka pystyy rakentamaan planeettoja, luomaan sekä manipuloimaan elämää. He ovat hallinneet galaksiamme kymmeniä tuhansia vuosia.. Kuulemma hekin sotivat jossain historian vaiheessa... Eikä tämä jota monet teistä ehkä kutsuvat hölynpölyksi, voi sivuuttaa sanomaani, että olen ollut hyvin intensiivisissä tapahtumissa mukana, jota ei maalaisjärki noin vaan voi selittää. Fyysiset todisteet eivät voi valehdella. Olen luonnonoikku ja alitajuntani sallii kokea yliluonnollisetkin asiat. Kaikessa kertomuksissa on hieman totuutta ja hieman valhetta ja loput ovat vain näkökulmasta kiinni... Olen käynyt läpi kehon tiloja jotka ovat hyvin harvinaisia ja joka on edesauttanut minua hengellisessä työssä. En ole shamaani, en pappi, enkä mikään muukaan erakko. Jumala antoi lahjaksi yliaistillisen elämän ja totuutta en vaihtais mistään hinnasta. RAKKAUS ON TOTUUS JA KORKEAMMAT VOIMAT KAIKKI TIETÄVÄT SEN. Kumpi hallinnoi teidän elämäänne, sydän vai mieli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483