Kerrankin järkiteko uskovaisilta!!!

Vaadin lisää

14

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reijo, Alavus, hihu

      Joo, hienoa! Tästä se leviää Suomeenkin.

    • Kannattaa käydä kirkossa.

      Nimittäin katsomassa kuinka paljon seurakuntalaisia on ihan tavallisessa jumalanpalveluksessa, ihan tavallisena sunnuntaipäivänä.

      Katsokaapa myös minkälaista väkeä siellä on.

      Ps. Ne teinit siellä takarivissä ovat rippikoululaisia, joiden on pakko käydä tietty määrä kirkonmenoissa.

    • posetiivari

      Just, aivan niin.
      Tod. uskikset ovat lähteneet pois ja sitten he alkavat levittämään evankleiumia yhteistuumin. Näin Sana menestyy yhä paremmin ja ihmisten keskelle on vihdoinkin mahdollisuus herätyksen tulla :) :)

      Positiivista siis.

      • vaadin älyä

        Posetiivari! Heitä kuule veivis!
        ValeSana menestyy joo. Sontaa kauppaavat ja kamelinkakka-aivot uskovat.

        Ei siinä voi olla mitään positiivista.


      • Kirkkoa "porttokirkoksi" kutsuvat uskovat ovat juuri niitä kauheimpia ja suvaitsemattomimpia uskovia. Esim. Pertsa Kirkko Kuulolla palstalta. Tuskinpa Jaakoppikaan kirkkoon kuuluu...


    • Ei ne käviämäärät muuallakaan pohjoismaissa ole päätähuimaavia lukuja. Joissain pikku syrjakylillä löytyy enemmän ahkerammin kirkoissa ja seurakunnissa käypää porukkaa.

      • jotain käyttöä

        Kirkkojahan voisi aivan hyvin pitää pitkänkantaman ohjusten säilytyspaikkoina. Muuten ne ovat täysin turhia.


      • jotain käyttöä kirjoitti:

        Kirkkojahan voisi aivan hyvin pitää pitkänkantaman ohjusten säilytyspaikkoina. Muuten ne ovat täysin turhia.

        Kirkot voisi myydä asunnoiksi. Jotkut kirkot "pienen" remontin jälkeen olisivat upeita asuntoja.


      • kannatetaan....
        missxcessive kirjoitti:

        Kirkot voisi myydä asunnoiksi. Jotkut kirkot "pienen" remontin jälkeen olisivat upeita asuntoja.

        Jee hyvä! Voisin ostaa huoneen kellotapulista. Siellä voisi askarrella jotakin esimerkiksi fiilata ja höylätä. Toteuttaisi sitä "Jumalan" sanelemaa määräystä jostain maan täyttämisestä.


    • Kysymys on kirkkojen sulkemisesta, ei uskon sulkemisesta.
      Kristinusko ei alunperinkään toiminut kirkoissa.

      • Kuka noin on edes väittänyt?


      • Jaakob mykistyneenä

        Sulje itsesi!


      • semos

        Kristinusko ei yleensäkään toimi!
        Ei uskontona eikä filosofiana.

        Rationaalisuudesta ei edes umpikristityn kannata alkaa..
        Puhuva aasi.. syytön sijaisuhri skitsojumalan kolmannelle persoonalle.... nooan arkki... jne


    • semos

      Hyvä! Toivon pilkahdus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe