Aamulehti uusoi asiasta otsikolla Seurakunnan pitää levittää Sanaa muskareissakin. Nettiversio http://www.aamulehti.fi/Paakirjoitukset/1194739799904/artikkeli/vaarista lauluista kalliit lunnaat.html
Minusta olisi luonnollista, että jos seurakunta perii jostain tilaisuudesta tai palvelusta maksuja, sen pitäisi olla myös veronalaista tuloa. Pitäähän keisarille antaa se mikä keisarille kuuluu
Hyviä uutisia Tampereelta: kristillinen piilo-opetus verolle
7
115
Vastaukset
- € :lle ei vastinetta
On sanoinkuvaamattoman väärin että muita aatteita, filosofioita, uskomuksia omaavat eivät voi perustaa, tämänhetkisten virallisten kirkkojen kanssa samalle viivalle tulevia, yleishyödyllisiä lafkoja joihin jäsenet sitten sais halutessaan maksaa verojaan.
Vieläpä pahempaa että kaiken maailman aivopesumuskari- ym. toimintaa rahoitetaan keräämällä pakolla minulta rahaa, yhteisöveron muodossa.
Ei ole oikeudenmukaiset lait Suomessa kirkkojen suhteen, ei todellakaan! - xsfkszk
Jutussa valitetaan, että menee hiustenhalkomiseksi. Poistetaan kirkolta erityiskohtelu ja perusteettomat edut niin vältytään hiustenhalkomiselta ja tulkinnoilta.
- <<>>
Uskontokuntia täytyy avustaa koska kaikkivaltias on kertakaikkiaan kyllästynyt
rahoittamaan niiden toimintaa.
Että sellainen kaikkivaltias on heillä siellä tukenaan. - Kimmo Koo
<<>> kirjoitti:
Uskontokuntia täytyy avustaa koska kaikkivaltias on kertakaikkiaan kyllästynyt
rahoittamaan niiden toimintaa.
Että sellainen kaikkivaltias on heillä siellä tukenaan.Tämä on harvinaisen totta. Jos Jumalanpalveluksessa sinetöitäisiin tyhjä rasia ja seurakunta rukoilisi Jumalalta sopivaa kolehtia, olisi kiva nähdä kuinka paljon Kaikkivaltias haluaisi käyttää rahaa eri palveluihin.
- sdftuj
Loistava esimerkki siitä minkälaiseen järjettömyyteen kirkon etuoikeudet johtavat.
- voihanveeee
JOs seurakunta kerrankin edes vahingosa olisi järjestämässä toimintaa, joka ei olisi leimallisesti uskonnollista, niin se on pakko muuttaa uskonnolliseksi, että säästyisi veronmaksulta.
Jos pekikasinolla tai yökerhossa tai pornokaupassa soitettaisiin jatkuvasti uskonnollista musaa, niin saisko nekin verovapauden? - voihanveeee
voihanveeee kirjoitti:
JOs seurakunta kerrankin edes vahingosa olisi järjestämässä toimintaa, joka ei olisi leimallisesti uskonnollista, niin se on pakko muuttaa uskonnolliseksi, että säästyisi veronmaksulta.
Jos pekikasinolla tai yökerhossa tai pornokaupassa soitettaisiin jatkuvasti uskonnollista musaa, niin saisko nekin verovapauden?No tokihan sen arvaa, että kirkon pitämissä muskareissa on aina pohjalla uskonnollinen hapatus tavalla tai toisella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483