joka suoltaa noita kirjaimia tänne ja kirkosta eroamispalstalle. Samanlainen kaheli kirjoittaa kreationismipalstalle ihan idioottimaista juttua evoluutiosta, josta ei ilmeisesti ymmärrä edes alkeita.
Mikä tuota kahjoa perimmiltään vaivaa
10
90
Vastaukset
- .............
Sukurutsa, raamatulla päähän lyöminen, nälässä pitäminen tai huumeet. Ehkäpä myös happivaje synnytyksessä.
- Uskon kauneus
Se on se (kristin)uskon kauneus, joka saa ihmisiä tekemään tuollaisia asioita. Sääliksi käy todelle, mutta minkäs sille voi - uskossaan sokeat ovat mielestään aina oikeassa ja me pilkkaajat vain vahvistamme heidän uskoaan.
Eipä ole kaunista näkyä tuo uskovien tulenpalava vihanlietsonta, mutta eihän se ole koskaan ollut. Kristinusko on aina ollut synonyymi sanoille Pyhä Viha. Vihaa, vihaa, vihaa, vihaa, vihaa, vihaa, vihaa ja vielä vähän oikein tosi Vihaa. Siinä tiivistettynä kristinuskon koko sanoma. Minkä voi havaita myös kaikista käytännön sovelluksista ihmiskunnan historiassa.
Uskovat toki mielellään yrittävät selitellä, ettei tuo ateisteja haukkuva ja solvaava hihhuli muka olisi heidän uskontoverinsa. Että siellä joku ateisti haukkuisi toisia ateisteja ja kiivastuisi aina kun uskovia pilkataan? No, uskovilla nyt on muutenkin aina ollut kaikkein huonoimmat mahdolliset selitykset kaikkeen, eikä tämäkään asia tee siitä poikkeusta. Miljoonas No true Scotsman. Uskonnollisuus ja matala älykkyys kulkevat käsi kädessä. Siihen kun lisää seksuaalisuudestaan epävarman teinipoikatytön angstin ja fundamentalistikristityn pyhän vihan, niin lopputulos on tämä. Tosin parempi sekin kuin että heittelisi polttopulloja aborttiklinikan ikkunoista tai jotain muuta yhtä fiksua kuin mitä uskonveljensä suuressa maailmassa tekevät.
- 12+6
Pelkkä häirikkö, joka ei ole keksinyt muuta tekemistä. Energiaa tuntuu kuitenkin riittävän, joten voisi sen käyttää paremminkin.
- -
Juuri näin. Ei tuossa ole kyse siitä onko tyyppi uskovainen vai ei. Itse asiassa luulen ettei tämä tyyppi edes ole uskovainen, vaan joku jonka mielestä on hyvä idea esittää mahdollisimman vastenmielistä uskovaa, jotta pääsisi itse moittiman tätä ja juttujaan syytämällä ala-arvoistajeesushomohuorahirteen-jargoniaan, nimimerkkinsä lienee useimmiten uskis. Seuratkaapa itse... Tämä palsta, Kreationismi ja Kirkosta eroaminen. Täysin samat tai samanlaisehkot jorinat jokaisessa ja aina "kaksi" samaa henkilöä tinkaamassa "toistensa" kanssa. Samat kirjoitusvirheetkin toistuvat jatkuvasti.
- 7+18
- kirjoitti:
Juuri näin. Ei tuossa ole kyse siitä onko tyyppi uskovainen vai ei. Itse asiassa luulen ettei tämä tyyppi edes ole uskovainen, vaan joku jonka mielestä on hyvä idea esittää mahdollisimman vastenmielistä uskovaa, jotta pääsisi itse moittiman tätä ja juttujaan syytämällä ala-arvoistajeesushomohuorahirteen-jargoniaan, nimimerkkinsä lienee useimmiten uskis. Seuratkaapa itse... Tämä palsta, Kreationismi ja Kirkosta eroaminen. Täysin samat tai samanlaisehkot jorinat jokaisessa ja aina "kaksi" samaa henkilöä tinkaamassa "toistensa" kanssa. Samat kirjoitusvirheetkin toistuvat jatkuvasti.
Voi se silti uskovainen olla. Uskovaisilla kun ei järjen lamppu kehuttavasti loista.
Tuohon väitteeseesi liittyen: ovatko Jaakob, Esko ja muut uskovaisnimimerkkikirjoittajat ateisteja, jotka vaan esittävät mahdollisimman vastenmielistä uskovaa? - -
7+18 kirjoitti:
Voi se silti uskovainen olla. Uskovaisilla kun ei järjen lamppu kehuttavasti loista.
Tuohon väitteeseesi liittyen: ovatko Jaakob, Esko ja muut uskovaisnimimerkkikirjoittajat ateisteja, jotka vaan esittävät mahdollisimman vastenmielistä uskovaa?En usko, vaikka välillä onkin suht mahdotonta erottaa aitoa hurahtanutta sellaista esittävästä koomikosta. En tarkooittanutkaan, että KAIKKI folihattu-jeesukset olisivat vain trolleja esittämässä sellaista, vaan kyse oli pelkästään tästä pitkin Suomi24:sta spammaavasta, ilmeisen oikeasti mielenterveysongelmista kärsivästä multinikki-massapostittajasta. En usko että hän on uskovainen ollenkaan.
- 6+13
- kirjoitti:
En usko, vaikka välillä onkin suht mahdotonta erottaa aitoa hurahtanutta sellaista esittävästä koomikosta. En tarkooittanutkaan, että KAIKKI folihattu-jeesukset olisivat vain trolleja esittämässä sellaista, vaan kyse oli pelkästään tästä pitkin Suomi24:sta spammaavasta, ilmeisen oikeasti mielenterveysongelmista kärsivästä multinikki-massapostittajasta. En usko että hän on uskovainen ollenkaan.
Uskovaiset ovat hyvin usein mielenterveysongelmaisia. Mutta mitäpä sitä enempää arvuuttelemaan. Hankkisi nyt kuitenkin jotain hoitoa vaivaansa.
- Jep jep
Whitewashiako tarkoitat?
- 3+14
Sinua ilmeisesti tarkoitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437