Hei,
Teen kolmelle apua tarvitsevalle pöydän.
Kokemusta usealta vuodelta.
Laita kysymyksesi ketjuun ja vastaan kuluvan viikon aikana.
Iloa ja valoa
Meduusa
Teen kolme ennustusta
10
144
Vastaukset
- Hei:)
Minua kiinnostaisi miten erään rikosjutun käy missä olen uhri. Saanko oikeutta itselleni vai käykö lopulta niin, ettei poliisi ota minua tosissaan? Olen pitkittänyt poliisille ilmoittamista jo jonkin aikaa, koska en ole ennen ollut tarpeeksi vahva pitämään omia puoliani.
- skopu nainen
Hei,
Miltä rakkauselämäni tulevaisuus näyttää?
Näetkö vielä tulevaisuutta nykyisen mieheni kanssa ja jos päädymme eroon, rakastunko vielä? - Uusia alkuja
Hei
Olen vaalea nainen ja äiti. Päätynyt juuri eri osoitteeseen yhden lapseni isän kanssa. Mitä tuleva tuo minulle ja lapsilleni? - JK
NINKÖ
- Kaksonen87
Hei!
Jos vielä mahdun mukaan, tahtoisin kysyä työtilanteestani. Olen siirtynyt johtavaan asemaan ja mietin, miten olen menestynyt siinä. Parannettavaa olisi usealla alueella, mutten oikein hahmota, mistä lähteä liikkeelle. Mitä tapahtuu? Miten minun kannattaisi kehittää itseäni johtajana? - toiveikas minä:)
Hei,toivottavasti mahdun mukaan>>olen vaalea naisimmeinen,yrittäjänä toimin>juuri eronnut>murkkuikäisen tytön äiti>>>>mitähän tähän "pakkaan" mahtaisi nousta???
- need help
Tarvitsen ehdottomasti apua tulevaisuuden selivttämiseen. Etukäteen tiedetty on puoliksi hoidettu, joten miltä näyttää?
- Voi teitä
Höppänyyden huipentumia.
- Sinisiipi29
Olen irtautunut pitkäaikaisesta suhteesta missä olin tuntenut olevani jo vuosia yksin.
Mieltäni askarrauttaa eräs henkilö joka vetää minua suunnattomasti puoleensa. Olen tavannut hänet usean kerran ns.sattumalta enkä saa hänestä tarpeekseni. Vosiko meillä olla tulevaisuutta yhdessä? Onko varalleni jotain muuta kenties?
Läheisyyttä kaipaava minä - apua kaipaava.
Olisin vailla apua ja tukea tämänhetkiseen tilanteeseen. Todella vaikeat ajat viimeaikoina kaiken kannalta. Terveyteni on vähänllä pettä, mutta yritän pysyä pinnalla. Onko minulla vielä paremmat ajat edessä? nyt tuntuu todella vaikealta. Jos tulkitset, olen kiitollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483