Ostin r kioskilta 2 pakettia makkaraa.

Totuuden torvi

Matkalla kotiin heittelin makkarat pusikkoon ja kiirehdin tuijottamaan etäluettavaa sähkömittariani.

38

464

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi paskaläjä

mitä helekattia, kellä nyt on lääkkeet syömättä?

• pyöreä huone

Avohoidon lisäys ei taida ollakaan hyvä asia:)

• pyöreään huoneeseen
        pyöreä huone kirjoitti:

Avohoidon lisäys ei taida ollakaan hyvä asia:)

Joo, kyllä tällaiset patologiset tapaukset ovat suljetun hoitonsa ansainneet:)

• Huomio

Aprillipila (tuollainenkin) osuu lieksalaisiin..

• selvä peli

Jaha, sitä ollaan taas ryypätty ja haisteltu liimaa.

• lieksan laki

Muista tainnuttaa makkarat ennen viiltoa.

• säälittävää

Pilat ovat usein hauskoja, tämähän on onneton kopio nusen sivuilta..

• apuuuvaapuva
        säälittävää kirjoitti:

Pilat ovat usein hauskoja, tämähän on onneton kopio nusen sivuilta..

Selittäisikö joku minulle tyhmälle, että mitä hauskaa tässä on?!

Nyt vaan meni yli ymmärryksen..?

• t.Nurmeksesta

No se on vaan yksi säälittävä tapaus täältä Nurmeksesta. Kirjoittaa monella nimimerkillä ja eikä sen jutuissa ole mitään järkeä. Meitä Nurmekselaisia hävettää ja suututtaa tuo nimimerkki ja sen kirjoitukset tai sehän kirjoittaa ainakin neljällä nimimerkillä. Teidän jutuissanne on sentään järkeä kuten Nurmes-palstalla kirjoitettiin. Mutta ei sitä saa pois kuin ampumalla, Nurmes-palsta täynnä tuota Totuuden torvea.

• ilmaista makkaraa

Järjestäkää makkaranpaistotilaisuus. Kuka tainnuttaa makkaran ...siinä se on.

• Poroisäntä

Totuuden torvi vo aloitaa kirjoitelun Sallan kunnan sivuilla.

• Huomio

No minä en tuota aprillipilaa tuossa alussa kertonut.

• rahotutte vähän

Ottakaa benzolääkkeenne!

• d2c

Tämmöisiä avohoito potilaita täällä Nurmeksessa liikkuu. Ehdotin muuttoa Siperiaan koska siellä tuskin netit toimii.
      Jatkuvasti häiriköi Nurmes-palstalla, nyt siirtynyt Lieksan osioon.
      Ilmeisesti yrittää herjata alkuperäistä Totuuden Torvea joka aloitti keskustelun uusista sähkömittareista mutta se kirjoitti sentään suht, asiaa. Tosin erään kerran hänkin poltti "päreensä" mutta aika paljon asiaa kirjoitti. Nythän tuosta ei ole kuulunut mitään mutta sen verran ilmoitti että rekisteröi uuden nimimerkin, juuri tämän torvelon takia. Teillä on asiallista asiaa ja hyvin kirjoitettu jos vertaa Nurmekseen.

• selvä peli

Huomaa, että olet haistellut liimaa ja juonut aivosi pilalle.

• Totuuden torvi

Tänään etäluettava sähkömittarini näyttää aivan väärin, olen tarkkaillut sitä herkeämättä!

• Huomio

Näinkö "huumorintajuisia" karjalaiset ovat? No itkuvirsien laulajien sukulaisia alenevassa polvessa (itsekin olen karjalainen, mutten tosikko)

• Huomio

Vaikka nuo torven jutut on lapsellisia, suurempaa diagnoosin tarpeeseen turha ruveta näppäimistön kautta.

• Totuuden torvi

Mulla on sähkömittari peräsuolessa!

• pasha makkara

Miten sitä enää kunnon makkaraa saisikaan kun eläimet jo kyllästetään kaulaa myöten paskassa maatiloilla? Johan siinä lihanmaku kärsii vähemmästäkin!

• valheen viulu

sähkömittari valehtelee, oli se sitlten seinässä tai peräsuolessa. peräsuoleen tehtyä makkaraa en ole maistanutkaan.

• Totuuden torvi

Etkö vit..n mjulkku keksi omaa nimimerkkiä itsellesi..? Tämä nimimerkin varastelu, kertoo älykkyyden ja mielikuvituksen puuteesta kyseisellä henkilöllä..!

• valheen viulu

Valheen viulu on itse keksitty nikki ja mitä mainioin. Työnnä vain se torvesi, sanonko minne... No, sanon: Anukseesi!

• Totuuden torvi
        valheen viulu kirjoitti:

Valheen viulu on itse keksitty nikki ja mitä mainioin. Työnnä vain se torvesi, sanonko minne... No, sanon: Anukseesi!

Tuo itse keksinyt tuo nimi on ollu mulla käytössä abaut 2009 eri suomi24 palstoilla..! Mutta vituttaa kun kaikenlaiset älykääpiöt rupee pilaa hyvää nimimerkkii..! Jos ei edes keksi omaa nimimerkkii kanattaa pysyy poissa näiltä palstoilta.! Mutta huomaa noista kirjoiteluista että joku yrittää olla älykäs ja vitsikäs..! Perseelleen menee sekin, ehdotan teitä kumpaakin muuttamaan Ruotsiin..! Siellä perseellä voi tienata jotain, aivoilanne ette kyllä tienaa mitään..!

• kaheleita koko kylä
        Totuuden torvi kirjoitti:

Tuo itse keksinyt tuo nimi on ollu mulla käytössä abaut 2009 eri suomi24 palstoilla..! Mutta vituttaa kun kaikenlaiset älykääpiöt rupee pilaa hyvää nimimerkkii..! Jos ei edes keksi omaa nimimerkkii kanattaa pysyy poissa näiltä palstoilta.! Mutta huomaa noista kirjoiteluista että joku yrittää olla älykäs ja vitsikäs..! Perseelleen menee sekin, ehdotan teitä kumpaakin muuttamaan Ruotsiin..! Siellä perseellä voi tienata jotain, aivoilanne ette kyllä tienaa mitään..!

Vou ristus, miten hullua porukkaa!!

• CvGolfari

Matkailu nousee,kun porukka tulee katsomaa.

keinot ne on köyhilläkin

• nikeäpukkaa

Rekisteröikää nimimerkkinne, ei mene "sekaisin" kirjoittajat!

• valheen viulu

Tuo totuuden torvelo voisi mennä muualle vonkumaan, kun sieltä torvesta ei tule muuta kuin paskaa!

• MakujaMaailmalta44

Työntele Erkki anuksees sitä sormmeesi ja pistä se sitten suuhusi välittömästi ennen kun aromit häviää.

• en myy

Suoleen vedetty rasvainen makkara parasta mitä saa. Mieluummin mustana vielä ja tuoreena. Grilliin vaan, grilliin kypsymään hitaasti.
        Tulee hyvää, tosi hyvää. Kateellisille tiedoksi, en myy halvalla ainakaan. Tuskin muutenkaan ennen vappua ainakaan. Ostakaa sieltä
        kipparin sapuskasta makkaranne, prkel.

• grillattaan

Suoleen vedetty rasvainen makkara on paras! Grilliin vain, kuumaan grilliin muhimaan. Tulee hyvää, tosi hyvää.
        pitää odottaa tarpeeksi, niin tulee hyvää. Kateellisille tiedoksi, en myy yhtään. En ainakaan ennen vappua.
        Ostakaa makkarat kirpparin sapuskasta vaikka, minä en myy. Ostan ison lastin, mutta en ennen vappua yhtään myy!

• grillattaan

Suoleen vedetty tuore makkara on parasta mitä saa. grilliin vain, kuumaan grilliin. odotetaan vähän ja tulee hyvää, tosi hyvää. Kateellisille tiedoksi,
        Yhtään en myy ennen vappua ainakaan. ostakaa makkara vaikka kipparin sapuskalta. perkele yhtään en myy ainakaan vielä.
        jaksatte odottaa. ison lastin ostan, odottakaa rauhassa vielä en myy

• grillataan
        grillattaan kirjoitti:

Suoleen vedetty tuore makkara on parasta mitä saa. grilliin vain, kuumaan grilliin. odotetaan vähän ja tulee hyvää, tosi hyvää. Kateellisille tiedoksi,
        Yhtään en myy ennen vappua ainakaan. ostakaa makkara vaikka kipparin sapuskalta. perkele yhtään en myy ainakaan vielä.
        jaksatte odottaa. ison lastin ostan, odottakaa rauhassa vielä en myy

Jos tulette pyytämään ja ostamaan en varmasti myy vittu ensimmäistäkään. tietäkää se. Voitte ostaa makkarat kaupasta tai muulta myyjältä.
        minä en myy mistään hinnasta omiani

• näi o närehet
        grillataan kirjoitti:

Jos tulette pyytämään ja ostamaan en varmasti myy vittu ensimmäistäkään. tietäkää se. Voitte ostaa makkarat kaupasta tai muulta myyjältä.
        minä en myy mistään hinnasta omiani

Mä ostin van yhren makkaran ku ei nääs rahat riittäny tuplaan.

Vuodesta 2008 ruuan hinta on noussut Suomessa vanhoista EU-maista toiseksi nopeimmin heti Britannian jälkeen, Tilastokeskus kertoo. Suomessa ruuan hinta on noussut 13,3 prosenttia

Kohta tarttee alkaa myymään puolikkaita lenkkei ni porukkaa saa eres jottai.

• myrkkyä elimistölle
        näi o närehet kirjoitti:

Mä ostin van yhren makkaran ku ei nääs rahat riittäny tuplaan.

Vuodesta 2008 ruuan hinta on noussut Suomessa vanhoista EU-maista toiseksi nopeimmin heti Britannian jälkeen, Tilastokeskus kertoo. Suomessa ruuan hinta on noussut 13,3 prosenttia

Kohta tarttee alkaa myymään puolikkaita lenkkei ni porukkaa saa eres jottai.

Niitä kuoressa paistettuja vehnäjauhoja ei kenenkään kannata syödä! Pikemmiten tulee sydän ja verisuonioireita. Sinapissakin haitta-aineitä.

• nälkä kurnii suolia

Kannattaa suosia vain tuotteita jossa on vain vettä ja saliittuja lisäaineita niin ei tule terveysongelmia ja elät paljon kauemmin kärsien nälkää etkä liho!

• grillataan

Perkele tuli räntäsateet mutta lupaan grillata silti. suoleen vedettyä makkaraa, sitä parasta. En anna enkä myy kellekkään, jos kateelliset ei sitä ymmärrä.
        Suussa sulavaa rasvaista suoleennvedettyä makkaraa, mikään ei voita sitä. yrittäkää tulla ottamaan. en anna enkä myy perkele vaikka miten vinkutte!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      112
      6657
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3717
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      185
      2488
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      256
      2343
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      196
      2028
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1760
    7. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      9
      1665
    8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      128
      1249
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      27
      1225
    10. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      69
      1204
    Aihe