Raamattu kieltää verestä valmistetun ruuan, lihan syönti on salittu jos siitä on valutettu veri pois.
Tästäkin on jahkattu täällä kk toiseen.
Kun olisitte lukeneet raamatun vaikka edes kerran läpi, niin silloin kaikki nämä täällä kiisteltyt asiat selviäsi.
Näin tekee JT, silloin heidän ei tarvitse kiistellä mistään ja käyttää se aika viemällä sanaa seuraavaan kaupunginosaan sitä tarvitseville.
Raamattu EI kiellä lihan syöntiä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4
112
Vastaukset
- Verinen pihvi
>>>Raamattu kieltää verestä valmistetun ruuan, lihan syönti on salittu jos siitä on valutettu veri pois.
- TEHKÄÄ PERÄSSÄ
Raamattu ei puhu mitään verijäämistä, tämä on saivartelua, kun ei muuta keksitä.
Olkaapa yhtä " pilkun tarkkoja " sanan suhteen, kun tässä veri asiassa.
Verijäämät poituu paistaessa ja ihmisen on pakko syödä jonkun verran lihaa, muuten voi olla hengen lähtö melko lähellä B-12 vitamiinin puutteen takia, jota saa vain lihasta. - Lihaa syövä mies
TEHKÄÄ PERÄSSÄ kirjoitti:
Raamattu ei puhu mitään verijäämistä, tämä on saivartelua, kun ei muuta keksitä.
Olkaapa yhtä " pilkun tarkkoja " sanan suhteen, kun tässä veri asiassa.
Verijäämät poituu paistaessa ja ihmisen on pakko syödä jonkun verran lihaa, muuten voi olla hengen lähtö melko lähellä B-12 vitamiinin puutteen takia, jota saa vain lihasta.>>>Raamattu ei puhu mitään verijäämistä
- treffit oli
Seura on kuitenkin kirjallisesti kertonut Jeesuksen käyneen kehumassa vartiotorniseuraa. Kehuminen kuulema tapahtui seuran jäsenille itselleen.
Tämä tiedetään vuoden tarkkuudella, v. 1918. Kumma että ei tarkemmin. Kun sentään maailmanloppukin on tiedetty tarkemmin, vm 1975 tapahtui sen australialaisen jt pomon mukaan syksyllä, se on netissä kuultavissakin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86517
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37455
- 70436