Raamattu EI kiellä lihan syöntiä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TEHKÄÄ PERÄSSÄ

Raamattu kieltää verestä valmistetun ruuan, lihan syönti on salittu jos siitä on valutettu veri pois.
Tästäkin on jahkattu täällä kk toiseen.
Kun olisitte lukeneet raamatun vaikka edes kerran läpi, niin silloin kaikki nämä täällä kiisteltyt asiat selviäsi.
Näin tekee JT, silloin heidän ei tarvitse kiistellä mistään ja käyttää se aika viemällä sanaa seuraavaan kaupunginosaan sitä tarvitseville.

4

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verinen pihvi

      >>>Raamattu kieltää verestä valmistetun ruuan, lihan syönti on salittu jos siitä on valutettu veri pois.

      • TEHKÄÄ PERÄSSÄ

        Raamattu ei puhu mitään verijäämistä, tämä on saivartelua, kun ei muuta keksitä.
        Olkaapa yhtä " pilkun tarkkoja " sanan suhteen, kun tässä veri asiassa.
        Verijäämät poituu paistaessa ja ihmisen on pakko syödä jonkun verran lihaa, muuten voi olla hengen lähtö melko lähellä B-12 vitamiinin puutteen takia, jota saa vain lihasta.


      • Lihaa syövä mies
        TEHKÄÄ PERÄSSÄ kirjoitti:

        Raamattu ei puhu mitään verijäämistä, tämä on saivartelua, kun ei muuta keksitä.
        Olkaapa yhtä " pilkun tarkkoja " sanan suhteen, kun tässä veri asiassa.
        Verijäämät poituu paistaessa ja ihmisen on pakko syödä jonkun verran lihaa, muuten voi olla hengen lähtö melko lähellä B-12 vitamiinin puutteen takia, jota saa vain lihasta.

        >>>Raamattu ei puhu mitään verijäämistä


    • treffit oli

      Seura on kuitenkin kirjallisesti kertonut Jeesuksen käyneen kehumassa vartiotorniseuraa. Kehuminen kuulema tapahtui seuran jäsenille itselleen.
      Tämä tiedetään vuoden tarkkuudella, v. 1918. Kumma että ei tarkemmin. Kun sentään maailmanloppukin on tiedetty tarkemmin, vm 1975 tapahtui sen australialaisen jt pomon mukaan syksyllä, se on netissä kuultavissakin.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      517
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      455
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe