Ajattelin vaan kun luin tuota pelastussanomaa. Sen verran lennokasta tekstiä, että jää ilmataret kakkoseksi.
Täydet 10 pistettä.
onko Jarmo trolli?
4
108
Vastaukset
- Ei trolli
Enpä usko. Jokaisella, jolla omat sivustot on, saa kirjoittaa mitä haluaa. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.
Ongelma on siinä, että psyk. pot. ja psykopaatti nostaa ja pitää niitä ivailun aiheena. Irvailee ja solvaa ymmärtämättä, että itse on psykiatrin tarpeessa.
Aivan kuten Xiina mielenter. palstalla kysyy ja itse vastaa.
Xiina
26.11.2011 19:05
Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
Vastaukseni: Ei välttämättä
Vastoin palstan sääntöjä ja aihetta on sopimaton ja solvaava kirjoittelu. Jos selaat nettiä niin taatusti löydät omituisia ajatuksenjuoksuja. Idea on siinä, että terveellä päällä antaa niiden olla ja osaa valikoida. Mutta harhainen sairas itse, niin siitäpä sitten aihetta mollata toista, niin tuntee itsensä oikein viisaaksi. - 15+12
totta turiset.
- Tuom.
jarmo pohtii ja julkituo tärkeitä asioita pelastumisesta ja sen ajan merkeistä sivustoillaan ja kirjoituksillaan. Niitä ja niistä voi aina kommentoida ja kritisoida.
Inhimillisenä kannanottona. Jarmo ei ole mitenkään mollaamisen väärti. Mutta jarmonkin on syytä alistua ihan asialliseen arviointiin. Ei meidän kenenkään kannata varsinkaan Jumalan nimissä esiintyä kovin viisaina. Muttei omissa nimissäkään viisaana tai muuten vaan irvaillen esiintyminen anna kovin hyvää kuvaa itsestä, eikä mistään.
- Psyk. Prof. Pot.
Samapa tuo, kunhan kakkujuttuja tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707