Miten kävi, päästäänkö Mauille?
Hei Dara ja konna!
6
476
Vastaukset
- Dara
Valitettavasti minun rahoillani ei päästä edes Tallinnaan tällä haavaa... Kysymyksestäsi päätellen, ei mennyt ihan putkeen sullakaan?
Asetan toivoni konnaan...- Kössönöm
Ei pääse näillä voitoilla kuin illaksi lähikuppilaan. 3*12=36 eurooppalaista rahayksikköä, joten haaveeksi jäi.
- konna
tuo lotto. Mulla oli kymmenessä rivissä yhteensä 14 oikein, muttei missään rivissä enempää kuin kolme oikein.
Jos olisin uskovainen, niin menisin tietenkin vaatimaan veikkauksesta 6 milliä, koska onhan siinä kaksikin kertaa 7 oikein sentään samalla paperilla.
Mihinkähän päin Suomea se voitto on mennyt, onko tietoa?
Haaveita ei silti hylätä, kyllä me vielä jotakin keksitään:) - Kössönöm
konna kirjoitti:
tuo lotto. Mulla oli kymmenessä rivissä yhteensä 14 oikein, muttei missään rivissä enempää kuin kolme oikein.
Jos olisin uskovainen, niin menisin tietenkin vaatimaan veikkauksesta 6 milliä, koska onhan siinä kaksikin kertaa 7 oikein sentään samalla paperilla.
Mihinkähän päin Suomea se voitto on mennyt, onko tietoa?
Haaveita ei silti hylätä, kyllä me vielä jotakin keksitään:)Katselin dokumenttia Euroopan synnystä, osa kolme. Tuli mieleen, että on se hyvä, että et elänyt muutama sata vuotta aikaisemmin, koska katolisissa luostareissa ei saanut syödä kuin kalaa. Paavi sitten kuitenkin päätti, että majavat ja kilpikonnat on julistettava kaloiksi, koska elävät niin paljon vedessä. Olisit saattanut joutua jonkun apotin vartaaseen paistumaan. Kamalata. Kekseliäitä nuo katoliset.
- konna
Kössönöm kirjoitti:
Katselin dokumenttia Euroopan synnystä, osa kolme. Tuli mieleen, että on se hyvä, että et elänyt muutama sata vuotta aikaisemmin, koska katolisissa luostareissa ei saanut syödä kuin kalaa. Paavi sitten kuitenkin päätti, että majavat ja kilpikonnat on julistettava kaloiksi, koska elävät niin paljon vedessä. Olisit saattanut joutua jonkun apotin vartaaseen paistumaan. Kamalata. Kekseliäitä nuo katoliset.
rangaistu antamalla heille lyhytikäisyyden geeni: Harva paavi elää yli kymmentä vuotta enää nimityksensä jälkeen. Joskus tulee kuolema jo parissa viikossa:)
Kannattajiensa luonnontieteelliset valmiudet ovat pysyneet samalla tasolla kuin paavilla parisataa vuotta sitten. He pitäisivät virtahepoakin kalana, jos pastori/tohtori/raamattu/isi/kuka tahansa perkeleen auktoriteetti heille niin väittää.
*katselee räpylöitään ja toteaa, että eviä näistä ei saa millään*:D - Kössönöm
konna kirjoitti:
rangaistu antamalla heille lyhytikäisyyden geeni: Harva paavi elää yli kymmentä vuotta enää nimityksensä jälkeen. Joskus tulee kuolema jo parissa viikossa:)
Kannattajiensa luonnontieteelliset valmiudet ovat pysyneet samalla tasolla kuin paavilla parisataa vuotta sitten. He pitäisivät virtahepoakin kalana, jos pastori/tohtori/raamattu/isi/kuka tahansa perkeleen auktoriteetti heille niin väittää.
*katselee räpylöitään ja toteaa, että eviä näistä ei saa millään*:Dmikä meitä kohtaa, jos emme ala uskoa ziisökseen. Äkkikuolema ja ikuinen perskarvojen kärvennys vai ilo ja ikuinen autuus jenkkihihhuleiden kanssa. Apuaaaaaaaa!!!
http://www.yle.fi/tv1/ohjelmaopas.php?serial=t0141402105813
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592