Hei Dara ja konna!

Kössönöm

Miten kävi, päästäänkö Mauille?

6

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dara

      Valitettavasti minun rahoillani ei päästä edes Tallinnaan tällä haavaa... Kysymyksestäsi päätellen, ei mennyt ihan putkeen sullakaan?

      Asetan toivoni konnaan...

      • Kössönöm

        Ei pääse näillä voitoilla kuin illaksi lähikuppilaan. 3*12=36 eurooppalaista rahayksikköä, joten haaveeksi jäi.


      • konna

        tuo lotto. Mulla oli kymmenessä rivissä yhteensä 14 oikein, muttei missään rivissä enempää kuin kolme oikein.

        Jos olisin uskovainen, niin menisin tietenkin vaatimaan veikkauksesta 6 milliä, koska onhan siinä kaksikin kertaa 7 oikein sentään samalla paperilla.

        Mihinkähän päin Suomea se voitto on mennyt, onko tietoa?

        Haaveita ei silti hylätä, kyllä me vielä jotakin keksitään:)


      • Kössönöm
        konna kirjoitti:

        tuo lotto. Mulla oli kymmenessä rivissä yhteensä 14 oikein, muttei missään rivissä enempää kuin kolme oikein.

        Jos olisin uskovainen, niin menisin tietenkin vaatimaan veikkauksesta 6 milliä, koska onhan siinä kaksikin kertaa 7 oikein sentään samalla paperilla.

        Mihinkähän päin Suomea se voitto on mennyt, onko tietoa?

        Haaveita ei silti hylätä, kyllä me vielä jotakin keksitään:)

        Katselin dokumenttia Euroopan synnystä, osa kolme. Tuli mieleen, että on se hyvä, että et elänyt muutama sata vuotta aikaisemmin, koska katolisissa luostareissa ei saanut syödä kuin kalaa. Paavi sitten kuitenkin päätti, että majavat ja kilpikonnat on julistettava kaloiksi, koska elävät niin paljon vedessä. Olisit saattanut joutua jonkun apotin vartaaseen paistumaan. Kamalata. Kekseliäitä nuo katoliset.


      • konna
        Kössönöm kirjoitti:

        Katselin dokumenttia Euroopan synnystä, osa kolme. Tuli mieleen, että on se hyvä, että et elänyt muutama sata vuotta aikaisemmin, koska katolisissa luostareissa ei saanut syödä kuin kalaa. Paavi sitten kuitenkin päätti, että majavat ja kilpikonnat on julistettava kaloiksi, koska elävät niin paljon vedessä. Olisit saattanut joutua jonkun apotin vartaaseen paistumaan. Kamalata. Kekseliäitä nuo katoliset.

        rangaistu antamalla heille lyhytikäisyyden geeni: Harva paavi elää yli kymmentä vuotta enää nimityksensä jälkeen. Joskus tulee kuolema jo parissa viikossa:)

        Kannattajiensa luonnontieteelliset valmiudet ovat pysyneet samalla tasolla kuin paavilla parisataa vuotta sitten. He pitäisivät virtahepoakin kalana, jos pastori/tohtori/raamattu/isi/kuka tahansa perkeleen auktoriteetti heille niin väittää.

        *katselee räpylöitään ja toteaa, että eviä näistä ei saa millään*:D


      • Kössönöm
        konna kirjoitti:

        rangaistu antamalla heille lyhytikäisyyden geeni: Harva paavi elää yli kymmentä vuotta enää nimityksensä jälkeen. Joskus tulee kuolema jo parissa viikossa:)

        Kannattajiensa luonnontieteelliset valmiudet ovat pysyneet samalla tasolla kuin paavilla parisataa vuotta sitten. He pitäisivät virtahepoakin kalana, jos pastori/tohtori/raamattu/isi/kuka tahansa perkeleen auktoriteetti heille niin väittää.

        *katselee räpylöitään ja toteaa, että eviä näistä ei saa millään*:D

        mikä meitä kohtaa, jos emme ala uskoa ziisökseen. Äkkikuolema ja ikuinen perskarvojen kärvennys vai ilo ja ikuinen autuus jenkkihihhuleiden kanssa. Apuaaaaaaaa!!!

        http://www.yle.fi/tv1/ohjelmaopas.php?serial=t0141402105813


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe