"kiitos taivaan isä.otit vastaan rukoukseni joka koski kissojani.ne eivät enää pissaile matolle.ihme on tapahtunut.kiitos." Näin kiittää eräs henkilö jumalaa siitä että rukouksiin vastattiin. Haitilaisia ehkä harmittaa kun semmoinen satatuhatta kuoli, mutta nyt kissat eivät pissaa matolle. Ihmeitä totisesti tapahtuu. Näin ollen me ateistit olemme mitä ilmeisemmin olleet väärässä koko tämän ajan. Onko aika päivittää näkemystä?
Täällä on muitakin: http://www.kotisatama.net/fi/rukous/kiitosaiheet.php
"Kiitos Jeesus, lapseni kouluasia järjestyi."
-jumala toimii kanslistina.
"Kiitos Herralle, resepti löytyi heti, aamen ja ylistys!"
-jumala antaa kokkausvinkkejä.
"kiitos että sain tänään lääkärintodistuksen ja lääkkeitä ahdistukseeni. kiitos rukoilijoille."
-jumala kirjoittaa reseptejä ja lääkärintodistuksia.
"Siivosit kanssani Herra, kiitos!"
-jumala siivoaa.
Ei ihme että Haitille kävi paskasti, kun jumalajeesuksella oli kädet täynnä muuta puuhaa, tuollaisia pikkuaskareita. No, väliäkö tuolla. Onhan se tärkeää että siivotaan. Haitilaiset eivät ole niin tärkeitä kuin siivoaminen.
Ovatko ateistit väärässä?
18
490
Vastaukset
- Tango_Delirium
Lisää esimerkkejä:
"Kiitos Herralle hissiremontin menestyksekkäästä onnistumisesta."
"Kiitos, kun nostit kuopasta."
"Kiitos, että kyytit järjestyivät."
"kiitos rakas jeesus...kissani sai avun."
"Kiitos Jumalalle ja Ystävälleni että aivan ihmeellisellä tavalla polkupyörän varastetun tilalle."
"Kiitos työpaikasta!"
"Kiitos Jeesus että olit mukana leikkauksessa ja kaikki meni hyvin."Jos siis jeesuxiin uskoisin :D
Kiitos jeesux että annoit voimia siivota tänään
Kiitos jeesux että löysin kirjat mitä halusin kirjastosta
Kiitos jeesux että löysin liimatuubin lopulta
Kiitos jeesux että sain oltua ostamatta suklaata kaupassa, vaikka saatana olkapäälläni halusi muuta (karkkilakko)
Kiitos jeesux että hiekkakakku onnistui hyvin vaikka jouduin käyttämään pölysokeria hienonsokerin sijasta.- V.A.Pahtaja
missxcessive kirjoitti:
Jos siis jeesuxiin uskoisin :D
Kiitos jeesux että annoit voimia siivota tänään
Kiitos jeesux että löysin kirjat mitä halusin kirjastosta
Kiitos jeesux että löysin liimatuubin lopulta
Kiitos jeesux että sain oltua ostamatta suklaata kaupassa, vaikka saatana olkapäälläni halusi muuta (karkkilakko)
Kiitos jeesux että hiekkakakku onnistui hyvin vaikka jouduin käyttämään pölysokeria hienonsokerin sijasta.Se Jeesux on sentään omnipotentin aina olemassa olleen henkiolennon poika,joten sinulla näyttää olevan suhteita tosi korkealle...
- e.k.v
Sitä tekopyhyyden ja kaksinaimoralismin määrää ei voi sanoilla todentaa, jota 99% hihhuleista edustaa.
Eräskin tapaus oli varma jumalan olemassaolosta, koska on saanut kerran nopeasti vuokrattua hyvän kämpän kun piti muuttaa toiseen kaupunkiin. Jo kahdessa päivässä oli kuulemma uusi vuokratupa löytynyt, vieläpä juuri sellainen kuin halusivatkin, ja vain siksi koska olivat sitä jumalalta rukoilleet.
Sinänsä hassua, että minä joka en rukoile sain tismalleen sopivan kämpän toiselta puolelta maata, ja vieläpä alle vuorokaudessa.
Sen sijaan se pieni tyttö joka joutuu joka aamu raiskatuksi ja joka rukoilee ettei enää niin kävisi, ei saa jumalalta apua, koska sillä lienee liika kiirus järjestellessään vuokrakämppiä hihhuleille.- monella silti on
Sanojasi: Sinänsä hassua, että minä joka en rukoile sain tismalleen sopivan kämpän toiselta puolelta maata, ja vieläpä alle vuorokaudessa.
Sen sijaan se pieni tyttö joka joutuu joka aamu raiskatuksi ja joka rukoilee ettei enää niin kävisi, ei saa jumalalta apua, koska sillä lienee liika kiirus järjestellessään vuokrakämppiä hihhuleille.
Onko varmaa että pieni tyttö rukoili, ja se rukous on todellisuutta ja pieni tyttökin on totta eikä valhetta? Uskossa olevat ihmiset saavat tuollaistakin apua kun he rukoilevat ja pyytävät itselleen henkilökohtaisesti tärkeitä asioita. Jokaisella on jotain henkilökohtaisesti tärkeää, eikä sellaiset asiat kuulu toisille, eikä heidän naureskelunsa silloin merkitse yhtään mitään. Se nauru häviää tyhjyyteen, ja katoaa lopulta kokonaan,eihän siinä taaskaan ollut mitään järkeä. - e.k.v
monella silti on kirjoitti:
Sanojasi: Sinänsä hassua, että minä joka en rukoile sain tismalleen sopivan kämpän toiselta puolelta maata, ja vieläpä alle vuorokaudessa.
Sen sijaan se pieni tyttö joka joutuu joka aamu raiskatuksi ja joka rukoilee ettei enää niin kävisi, ei saa jumalalta apua, koska sillä lienee liika kiirus järjestellessään vuokrakämppiä hihhuleille.
Onko varmaa että pieni tyttö rukoili, ja se rukous on todellisuutta ja pieni tyttökin on totta eikä valhetta? Uskossa olevat ihmiset saavat tuollaistakin apua kun he rukoilevat ja pyytävät itselleen henkilökohtaisesti tärkeitä asioita. Jokaisella on jotain henkilökohtaisesti tärkeää, eikä sellaiset asiat kuulu toisille, eikä heidän naureskelunsa silloin merkitse yhtään mitään. Se nauru häviää tyhjyyteen, ja katoaa lopulta kokonaan,eihän siinä taaskaan ollut mitään järkeä.Myönnettäkööt että omahyväisempää paskiaista kuin sinä, ei ihan heti ole tulossa vastaan.
- Kössönöm
mutta kuten tiedämme, niin tuollaisia ihmisiä on olemassa.
- eläen omaa elämää
Kun menet ulos kadulle, niin katso ja hämmästy, jokapaikassa on erilaisia ihmisiä! Jonkun tärkeät asiat eivät ehkä ole tärkeitä juuri sinulle, mutta ei niiden ole tarkoitus sinulle tärkeitä edes ollakkaan.
- eläen omaa elämää
eläen omaa elämää kirjoitti:
Kun menet ulos kadulle, niin katso ja hämmästy, jokapaikassa on erilaisia ihmisiä! Jonkun tärkeät asiat eivät ehkä ole tärkeitä juuri sinulle, mutta ei niiden ole tarkoitus sinulle tärkeitä edes ollakkaan.
Who cares ajattelet, jos näet penkikllä puliukon,samoin tekee Jumala.
Oon rukoillu vaikka kuinka, mutta silti en oo pariin kuukauteen saanu pillua.
Paska jumala.- Saatanaton
Ei sitä rukoilemalla saakaan. Paitsi 25 vuoden avioliittovuoden jälkeen.
Ja paras alkaa sinunkin totuttelemaan, ettei ilmaista pillua ole. Aivan sama, vaikka ostaisit sitä nyt jo...
;)
Saatanaton
- Rukous ei toimi
Rukous ei ole koskaan toiminut. Jumala ei ole koskaan tehnyt mitään, kaikki on ollut sattumaa tai henkilön itsensä toteuttamaa.
Sattuma: Jumala auta löytämään autonavaimet olen etsinyt jo tunnin. Avaimet löytyvät kolmannesta auki vedetystä laatikosta.
Itse toteutettu: Jumala auta minua selviytymään tästä kokeesta, sillä aikaa minä luen siihen.
Aloitus vaikutti vitsailulta, mutta voi olla niinkin että aloittaja oli tosissaan. - Kössönöm
Tuli jotenkin omituinen ole, kun luin tuosta linkistä niitä kiitosjuttuja.
- ymmärtäjä
Mutta tietävätkö kristityt rukoillessaan oikeasti ketä rukoilevat. Ehkä se voi olla se Jumala josta Raamattu puhuu, mutta yhtä suurella todennäköisyydellä he rukoilevat sen sijaan Paholaista. Ei ole mitään mikä estäisi Raamatun olevan Saatanan katala juoni saada ihmiset myymään sielunsa itselleen. Piru pystyisi moiseen helposti. Ei se olisi temppu eikä mikään hänelle saavuttaa Jumalan status ihmisten edessä. Muutenkin käsitys Jumalasta jota pitäisi pelätä, joka pistäisi ihmiskunnan kaikenlaiseen kärsimykseen sekä ajatus Jumalasta joka voisi olla vihainen tai kokisi tarpeelliseksi tuomiopäivän kaltaisen konseptin kuvailee enemmän jotain mitä vain Paholainen tekisi. Se oikea todellinen Jumala voi olla vain kaiken sellaisen yläpuolella, mutta Hänestä Raamattu ei kerro vaan kyseinen kirja lähtee liikkeelle heikosta alemman tason säälittävästä olennosta joka ei ole oikeaa Jumalaa nähnytkään.
- Suistokrokotiili
jostain vanhasta teosofisesta kirjasta hyvin kauan sitten. Kirjassa puhuttiin siitä, kuinka saatana johdatti valitun kansansa pois Egyptistä. Saatana mainittiin myös maapallon herrana, kuitenkin ilman, että häntä olisi pitänyt kunnioittaa. En muista enkä varmaankaan edes ymmärtänyt kaikkea lukemaani. Minulle heräsi kuitenkin assosiaatio raamatullisiin kirjoihin, joita ei ole kelpuutettu raamatun siistiin julkiseen versioon, siis esim Mooseksen henki- ja taikaoppiin.
- saa kysyä muutakin
Suistokrokotiili kirjoitti:
jostain vanhasta teosofisesta kirjasta hyvin kauan sitten. Kirjassa puhuttiin siitä, kuinka saatana johdatti valitun kansansa pois Egyptistä. Saatana mainittiin myös maapallon herrana, kuitenkin ilman, että häntä olisi pitänyt kunnioittaa. En muista enkä varmaankaan edes ymmärtänyt kaikkea lukemaani. Minulle heräsi kuitenkin assosiaatio raamatullisiin kirjoihin, joita ei ole kelpuutettu raamatun siistiin julkiseen versioon, siis esim Mooseksen henki- ja taikaoppiin.
ovat
- Kiitän ja kiitän
Kiitän että olen sanut armon oppia tuntea Sinut Jeesus henkilökohtaisenan Vapahtajanani ja että olen saanut tulla uskoon. Minun ei tarvitse tarpoa täällä sattuman sanelemana. Tiedän että vaikeimmillakin sioilla on tarkituksensa. kiitos siitä, että saan on terve ja ei ole tällä hetkellä mitään vakavaa huolta ja ongelmaa. kiitos siistä että saan omistaa sisäisen rauhan ja levon sielussani. Ei tarvitse pelätä tulevaisuutta ja on elämässäni mielekkyys ja tarkoitus. Kiitos että ei tarvitse pelätä tulevaisuutta. Kiitos iankaikkisesta elämästä, työstä, ystävistä ja mysä koetuksista.
Kiitos Isä Jumala, etä olet ilmestynyt niin konkreettisesti ja usein, että ei tarvitse koskaan epäillä olemassaoloasi. Kiitos että pelastat vielä monia ateistiystäviänikin ja lahjoitat heillekin uskonlahjan .....- Saatanaton
Kannattaisiko kirjoittaa rukoukset johonkin muulle foorumille.
Minä toivon, että löydät totuuden ja lakkaat uskomasta satuihin.
Saatanaton
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281214
- 55762
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe36656Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39566- 73536
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49520Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48512- 32510
Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.26486- 42485