Maailmanloppu profetiat + laskurit

Israelson

10

968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskis

      kaikki raamatulliset uskovat tietävät maailmanloppua ei tule tuhanteen vuoteen.

      • Israelson

        Tulee ensin.

        Mutta sotia, nälänhätää, luonnonmullistuksia tulee ja ne lisäntyy vuosi vuodelta.

        Kun te kuulette ääniä sodista, luette lisääntyvistä luononmullistuksista, kulkutauteja, nälänhätää jne... ÄLKÄÄ PELJÄTKÖ !


        Maailman kartta josta näkee mitä kriisejä on tällähetkellä ympärimaailmaa
        http://hisz.rsoe.hu/alertmap/index2.php

        EU-suomen tilannehuoneen hälytyskartta
        http://www.tilannehuone.fi/halytysmap.php

        Luste profetioita ja ehkä oikeita........ Profetioita ja laskureita ?
        Maailmanloppu odotettavissa aivan kohta pian
        http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html

        Don´t Take 666 MicroChip | Facebook
        http://www.facebook.com/group.php?gid=127541706723&v=wall



        Adon Yeshua HaMashiach haluaa sanoa sinulle.... ->............?

        Minä olen ensimmäin ja viimeinen A ja O, ylösnousemus ja elämä.
        Minä olen teidän kanssanne maailmanloppuun asti !


      • tuhat ja yksi
        Israelson kirjoitti:

        Tulee ensin.

        Mutta sotia, nälänhätää, luonnonmullistuksia tulee ja ne lisäntyy vuosi vuodelta.

        Kun te kuulette ääniä sodista, luette lisääntyvistä luononmullistuksista, kulkutauteja, nälänhätää jne... ÄLKÄÄ PELJÄTKÖ !


        Maailman kartta josta näkee mitä kriisejä on tällähetkellä ympärimaailmaa
        http://hisz.rsoe.hu/alertmap/index2.php

        EU-suomen tilannehuoneen hälytyskartta
        http://www.tilannehuone.fi/halytysmap.php

        Luste profetioita ja ehkä oikeita........ Profetioita ja laskureita ?
        Maailmanloppu odotettavissa aivan kohta pian
        http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html

        Don´t Take 666 MicroChip | Facebook
        http://www.facebook.com/group.php?gid=127541706723&v=wall



        Adon Yeshua HaMashiach haluaa sanoa sinulle.... ->............?

        Minä olen ensimmäin ja viimeinen A ja O, ylösnousemus ja elämä.
        Minä olen teidän kanssanne maailmanloppuun asti !

        Pistäs muutama oikea profetia?

        Mutta sen vain sanon jotta ennen me lopumme kuin maailma.

        Joten älä hyödy toisten kustannuksella maailmanlopun saarnaamisella.

        Silä mielestäni valehteleminen on väärin ja ilman vastinetta rahan ottaminen on petos!


      • arkkienkeli mikael
        Israelson kirjoitti:

        Tulee ensin.

        Mutta sotia, nälänhätää, luonnonmullistuksia tulee ja ne lisäntyy vuosi vuodelta.

        Kun te kuulette ääniä sodista, luette lisääntyvistä luononmullistuksista, kulkutauteja, nälänhätää jne... ÄLKÄÄ PELJÄTKÖ !


        Maailman kartta josta näkee mitä kriisejä on tällähetkellä ympärimaailmaa
        http://hisz.rsoe.hu/alertmap/index2.php

        EU-suomen tilannehuoneen hälytyskartta
        http://www.tilannehuone.fi/halytysmap.php

        Luste profetioita ja ehkä oikeita........ Profetioita ja laskureita ?
        Maailmanloppu odotettavissa aivan kohta pian
        http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html

        Don´t Take 666 MicroChip | Facebook
        http://www.facebook.com/group.php?gid=127541706723&v=wall



        Adon Yeshua HaMashiach haluaa sanoa sinulle.... ->............?

        Minä olen ensimmäin ja viimeinen A ja O, ylösnousemus ja elämä.
        Minä olen teidän kanssanne maailmanloppuun asti !

        kyllä loppu voi ollla jo tullut.oot vaan helvetissä,missä maailma jatkuu piinallisena.


    • tuhat ja yksi

      Siitä huomaat jotta toisetkin osaa ennustella yhtä hyvin kuin sinäkin.

      • mörköolio1

        -Pistäs muutama oikea profetia?-

        Mä voisin heittää ainaski vaikka viis zipaletta. Mutta kun ne on henkilökohtaisia. Kyl ne on aina osunut
        mitä on tullut lähimmäisille. Yleensä sen vasta muistaa silloin kun se tapahtuu.
        Profetiathan ovat lähinnä seurakunnille rakennukseksi. En ymmärrä että mistä näitä maailmanloppu ennustuksia sikiäääää.


      • tuhat ja yksi
        mörköolio1 kirjoitti:

        -Pistäs muutama oikea profetia?-

        Mä voisin heittää ainaski vaikka viis zipaletta. Mutta kun ne on henkilökohtaisia. Kyl ne on aina osunut
        mitä on tullut lähimmäisille. Yleensä sen vasta muistaa silloin kun se tapahtuu.
        Profetiathan ovat lähinnä seurakunnille rakennukseksi. En ymmärrä että mistä näitä maailmanloppu ennustuksia sikiäääää.

        Niin miekin tiijän jälkikäteen jotta olisi pitänyt toimia toisellatavalla tai sitten ei ollenkan.

        Mutta ei elämässä voi jäädä tekemiinsä virheisiin tuijottamaan vaan on jatkettava eteenpäin , ja toisten virheistä voi ottaa vinkkiä jotteitekisi samoin , omista virheistään oppiminen on jo paljon työläämpää

        "En ymmärrä että mistä näitä maailmanloppu ennustuksia sikiäääää. "

        No joo niinhän se minullekkin koitettiin kertoa jotta Pyhä Henki se kertoo Jeesukseen uskovalle salaisuudet ja omilleen kertoo; Mutta kun huomasin jotta valehtelevat; Niin se olikin "astian makua" jne,,.
        Valhetta kaikki tyynni sanoon nyt!

        Nuo maailmanloput syntyy MM, siitä kun luetaan ja uskotaan ja ei ymmärretä vaikka sanotaan jotta .ymmärretään Jeesuksen antaman pyhän Hengen voitelun kautta saadun viisauden ja tiedon mukaan,, sitten nähdään unia päivin ja öin ja mielikuvituksin rajoittamattomin ajatuksin kaikki sekoittuu pääkopassa ja on henkilöä jos minkinlaiseen persoonaan istutettu on pää ja sivupersoonaa ja vielä on samaistumis perssoonaa ja tuo viimeinen sesuurimmat kepposet taitaakin tehdä , ihminen samaistuu kristinuskon Jeesus Jumalaan ja silloin rupeaa tapahtumaan ,tempausta ja maailmanloppua aivan "pian".


    • totuutta valheen

      vuoksi, sillä se on Pahan tarkoitus sekoittaa ja sotkea, jotta ei totuuteenkaan uskottaisi. Tämä nähdään erilaisissa uskonnoissa, sillä sielullisten ihmisten kautta vaikuttaa, samoin myös kristinuskossa, sillä Paha tekeytyy vanhurskauden palvelijaksi, samoin väärissä opeissa ja profetioissa, mutta sekään ei tee tyhjäksi Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen valtakuntaa ja vanhurskautta, jonka myös sielullinen ihminen voi hengellisesti vastaanottaa ja myös esillä pitää, jos tapahtuu Pyhässä Hengessä, sillä jokaiselle anovalle annetaan, mutta vajavaista on sielullisen ihmisen kautta annettuna ja monella tapaa Jumala puhuu ja vaikuttaa, unessa ja ilmestyksessä ja kielilläpuhumisessa ja profetoimisessa, sen tähden kaikki tulee koetella ja myös ymmärtää, että ei kaikki henget ole Jumalasta vaan myös vastustajastaan ja sielullista ilman hengellistä Jumalasta. Halatkaa hyvää hengellistä ja armolahjojaan, varsinkin profetoimista, mutta pankaa pois kaikki väärä ja huono ja pitäkää kaikki hyvä, ennenkaikkea pyhien kirjoituksien esiintuoma ja siellä annettu, sillä ovat Jumalasta, vaikka voidaan nekin tulkita sielullisesti väärin Pahasta. Herra Jeesus on hyvä ja armonsa pysyy iankaikkisesti, sentähden anotaan ja rakennutaan armossaan ja totuudessaan ja parannusta tehdään virheistä ja vääryyksistä, sillä kaikki ihmiset ovat erehtyväisiä, mutta kompastuvaisetkin voivat Herran tahdossa nousta uudelleen ja myös pelastua, kun puhdistautuvat ja pyhittyvät, sillä se on Isän Jumalan kutsu omille lapsilleen ja lisäksi öljy astioissa tarvitaan, sillä itsessään ei kenelläkään hyvää hengellistä ole. Palvelkaa siis toisianne sillä hyvällä, minkä saatte Herralta Jeesukselta, amen.

      • tuhat ja yksi

        " ,,,, sen tähden kaikki tulee koetella ja myös ymmärtää, että ei kaikki henget ole Jumalasta vaan myös vastustajastaan ja sielullista ilman hengellistä Jumalasta.

        tuo on kylläkin lainnausta U.T.,n kirjoituksista
        Mutta nistä "kaikista hengistä" siinä on kysymys?


      • myös ymmärrä Isässä
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        " ,,,, sen tähden kaikki tulee koetella ja myös ymmärtää, että ei kaikki henget ole Jumalasta vaan myös vastustajastaan ja sielullista ilman hengellistä Jumalasta.

        tuo on kylläkin lainnausta U.T.,n kirjoituksista
        Mutta nistä "kaikista hengistä" siinä on kysymys?

        että myös hänellä on paljon enkeleitä, yli sata miljoonaa ja ovat palvelevia henkiä Jeesuksen opetuslasten opettamiseen ja varjelemiseen ja johdattamiseen ja puolustamiseen. Vaikka näet Jumalan Hengen vaikutuksia, niin et niitä ymmärrä, ellet itse tule armoitetuksi totuudessaan ja nimessään ja kasteissaan. Jos siis tahdot tulla pyhitetyksi totuudessa, niin etsi Jeesuksen valtakuntaa ja vanhurskauttaan ja ano armoaan elävän veden ja Pyhän Hengen kautta ja saat nimesi elämän kirjaan. Tosin yksin Jumala tietää tilasi ja suhteesi, mutta sen tiedän, että halajaa ihmisiä yhteyteensä, vaikka olemmekin vajavaisia ja mielemme helposti tähän maailmaan ja siten rakkautemme väärään, mutta sekään ei tee tyhjäksi oikeaa ja hyvää, mikä on koko Raamatussa meille ilmoitettu Jumalan tahdosta ja sen tekemisestä Jeesuksen nimessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe