Hyvä itsetunto on paitsi itsensä tuntemista ja arvostamista
myös olennainen osa elämänhallintaa ja hyvinvointia.
Se suojaa syrjäytymiseltä ja riskikäyttäytymiseltä
sekä auttaa selviytymään tulevaisuuden haasteissa.
Varhaiset kokemukset luovat itsetunnon pohjan.
Jokaisesta voi kasvaa oikein tuettuna itseään arvostava,
itsensä ja toisten kanssa pärjäävä persoonallisuus
Minusta jt.t ovat auttavaisia ja toisia arvostavia ihmisiä. ;)
TUETAANHAN?
19
72
Vastaukset
Siis ei ole totta, oliko tämäkin poistettu??
- kolmisopi
Ei. Ei tosin ole yllättävää että vedit johtopäätöksen, jolla ei ole kosketuspintaa todellisuuden kanssa.
- kolmisopi
Mikä on se juttu tossa sun henkilöarvailussa?
- kolmisopi
Rehti ihminenkö arvailee muiden henkilöllisyyksiä, vaikka ei ole varma asiasta? Näin toimimalla saatat helposti tulla syytelleeksi väärää puuta. Naattikin on varmaan tyytyväinen kun olet useampaan otteeseen laittanut kirjoituksiani naatin piikkiin. Tapu tapu.
kolmisopi kirjoitti:
Rehti ihminenkö arvailee muiden henkilöllisyyksiä, vaikka ei ole varma asiasta? Näin toimimalla saatat helposti tulla syytelleeksi väärää puuta. Naattikin on varmaan tyytyväinen kun olet useampaan otteeseen laittanut kirjoituksiani naatin piikkiin. Tapu tapu.
"kolmisopi
23.5.2011 14:44
0
Sulje
Rehti ihminenkö arvailee muiden henkilöllisyyksiä, vaikka ei ole varma asiasta? Näin toimimalla saatat helposti tulla syytelleeksi väärää puuta. Naattikin on varmaan tyytyväinen kun olet useampaan otteeseen laittanut kirjoituksiani naatin piikkiin. Tapu tapu. "
Naatti on todetusti toiminut kuten sanoin, ja sinä olet vain yksi puskajussi, joka edelleen saatat olla naatti.
Jos sinulla ei ole palstalle muuta annettavaa kuin poistattaa viestejä, jotka eivät ole asiattomia, mene tekemään se muualle.- kolmisopi
helel kirjoitti:
"kolmisopi
23.5.2011 14:44
0
Sulje
Rehti ihminenkö arvailee muiden henkilöllisyyksiä, vaikka ei ole varma asiasta? Näin toimimalla saatat helposti tulla syytelleeksi väärää puuta. Naattikin on varmaan tyytyväinen kun olet useampaan otteeseen laittanut kirjoituksiani naatin piikkiin. Tapu tapu. "
Naatti on todetusti toiminut kuten sanoin, ja sinä olet vain yksi puskajussi, joka edelleen saatat olla naatti.
Jos sinulla ei ole palstalle muuta annettavaa kuin poistattaa viestejä, jotka eivät ole asiattomia, mene tekemään se muualle.Varmuuden vuoksi on silti mielestäsi asiallista väittää minua naatiksi?
En ole menossa muualle, halusit tai et. - kolmisopi
Sinä et tiedä minusta mitään, vaikka kuinka niin kuvittelisit.
Olet menettänyt uskottavuutesi naurettavilla väitteilläsi, jos sitä koskaan olikaan. kolmisopi kirjoitti:
Sinä et tiedä minusta mitään, vaikka kuinka niin kuvittelisit.
Olet menettänyt uskottavuutesi naurettavilla väitteilläsi, jos sitä koskaan olikaan."kolmisopi
23.5.2011 15:02
0
Sulje
Sinä et tiedä minusta mitään, vaikka kuinka niin kuvittelisit.
Olet menettänyt uskottavuutesi naurettavilla väitteilläsi, jos sitä koskaan olikaan. "
Miksi minun pitäisi tai edes haluaisin tietää sinusta jotain? Älä luule liikoja itsestäsi.
Ai olen vai? HA HAHAHHAAA No sittenhän sinulle ei tule yksinäinen olo.- kolmisopi
helel kirjoitti:
"kolmisopi
23.5.2011 15:02
0
Sulje
Sinä et tiedä minusta mitään, vaikka kuinka niin kuvittelisit.
Olet menettänyt uskottavuutesi naurettavilla väitteilläsi, jos sitä koskaan olikaan. "
Miksi minun pitäisi tai edes haluaisin tietää sinusta jotain? Älä luule liikoja itsestäsi.
Ai olen vai? HA HAHAHHAAA No sittenhän sinulle ei tule yksinäinen olo.En tiedä miksi sinun tulisi mitään tietää minusta, itsehän olet yrittänyt pukea minua naatiksi monessa viestissä. Tapu tapu.
kolmisopi kirjoitti:
En tiedä miksi sinun tulisi mitään tietää minusta, itsehän olet yrittänyt pukea minua naatiksi monessa viestissä. Tapu tapu.
Itsehän et tehnyt asiaa selväksi, joten tapu tapu vaan. Minun mielestäni voit hyvinkin olla edelleen naatti.
Ja poistopolitiikkasi on se, joka yhdistettynä siihen ettei sinulla ole annettavaa palstalle tekee sinut höyhenen keveäksi.- kolmisopi
helel kirjoitti:
Itsehän et tehnyt asiaa selväksi, joten tapu tapu vaan. Minun mielestäni voit hyvinkin olla edelleen naatti.
Ja poistopolitiikkasi on se, joka yhdistettynä siihen ettei sinulla ole annettavaa palstalle tekee sinut höyhenen keveäksi.Olen enemmän kuin pari kertaa todennut etten ole naatti.
Mielestäni voit hyvinkin olla mielisairas ja hoidon tarpeessa. En kuitenkaan toistele sitä jatkuvasti, kun en tiedä asiaa varmasti.
Sinä et tiedä poistopolitiikastani mitään, jos et sitten satu olemaan kaikkien ilmoittamieni viestien takana. - hihihii-HOH
kolmisopi kirjoitti:
Sinä et tiedä minusta mitään, vaikka kuinka niin kuvittelisit.
Olet menettänyt uskottavuutesi naurettavilla väitteilläsi, jos sitä koskaan olikaan.kolmisopi23.5.2011 15:02-1 SULJE
Sinä et tiedä minusta mitään, vaikka kuinka niin kuvittelisit.
Olen menettänyt uskottavuuteni naurettavilla väitteilläni, jos sitä koskaan olikaan. - kolmisopi
hihihii-HOH kirjoitti:
kolmisopi23.5.2011 15:02-1 SULJE
Sinä et tiedä minusta mitään, vaikka kuinka niin kuvittelisit.
Olen menettänyt uskottavuuteni naurettavilla väitteilläni, jos sitä koskaan olikaan.Niin olet.
- kolmisopi
Puet taas naatin takkia meikäläiselle. Se on asiatonta ja vastuutonta. Ilmeisesti tyypillistä sinulle.
- kolmisopi
Minusta eivät.
- nuori p-tuolissa
---Minusta jt.t ovat auttavaisia ja toisia arvostavia ihmisiä. ;)----
Oletko "Kolmisopi" mielestäsi toisia arvostava ja auttavainen, kun poistat
viestin, jossa pyydetään apua liikuntarajoitteiselle vanhukselle?
Minusta et ole.
Ilmeisesti et siis ole myöskään jt.
- 10+7
>>Minusta jt.t ovat auttavaisia ja toisia arvostavia ihmisiä
- muutenvaan köyhä
--- Suurinosa JT.stä on huonon itsetunnon omaavia, köyhiä tai keskiluokkaisia, mutta toivovat seurakunnassa nousevansa johonki "asemaan" kun eivät maailmassa sitä saavuta----
Minun tuntemani todistajat ovat toisia arvostavia ihmisiä.
Hyvä itsetunto heillä on, ei ovityössä pärjääkään sellainen jolla on huono itsetunto, vaan jättäytyykin pois semmoisesta toiminnasta...
Köyhiä saattavat ollakin, kuten Jeesus ,jonka esimerkkiä noudattavat ? ;D
Sinä, 10 7 taidat ITSE halveksia köyhiä ja heikommassa asemmassa olevia? Kirjoituksesi tuoksahtaa sellaiselle....
- poispotkittu ex?
10 7 taidat ITSE halveksia köyhiä ja heikommassa asemmassa olevia? Kirjoituksesi tuoksahtaa sellaiselle.
ylimieliselle....
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473