TUETAANHAN?

kiitos heille!

Hyvä itsetunto on paitsi itsensä tuntemista ja arvostamista
myös olennainen osa elämänhallintaa ja hyvinvointia.
Se suojaa syrjäytymiseltä ja riskikäyttäytymiseltä
sekä auttaa selviytymään tulevaisuuden haasteissa.

Varhaiset kokemukset luovat itsetunnon pohjan.
Jokaisesta voi kasvaa oikein tuettuna itseään arvostava,

itsensä ja toisten kanssa pärjäävä persoonallisuus
Minusta jt.t ovat auttavaisia ja toisia arvostavia ihmisiä. ;)

19

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis ei ole totta, oliko tämäkin poistettu??

      • kolmisopi

        Ei. Ei tosin ole yllättävää että vedit johtopäätöksen, jolla ei ole kosketuspintaa todellisuuden kanssa.


      • kolmisopi

        Mikä on se juttu tossa sun henkilöarvailussa?


      • kolmisopi

        Rehti ihminenkö arvailee muiden henkilöllisyyksiä, vaikka ei ole varma asiasta? Näin toimimalla saatat helposti tulla syytelleeksi väärää puuta. Naattikin on varmaan tyytyväinen kun olet useampaan otteeseen laittanut kirjoituksiani naatin piikkiin. Tapu tapu.


      • kolmisopi kirjoitti:

        Rehti ihminenkö arvailee muiden henkilöllisyyksiä, vaikka ei ole varma asiasta? Näin toimimalla saatat helposti tulla syytelleeksi väärää puuta. Naattikin on varmaan tyytyväinen kun olet useampaan otteeseen laittanut kirjoituksiani naatin piikkiin. Tapu tapu.

        "kolmisopi
        23.5.2011 14:44
        0
        Sulje
        Rehti ihminenkö arvailee muiden henkilöllisyyksiä, vaikka ei ole varma asiasta? Näin toimimalla saatat helposti tulla syytelleeksi väärää puuta. Naattikin on varmaan tyytyväinen kun olet useampaan otteeseen laittanut kirjoituksiani naatin piikkiin. Tapu tapu. "

        Naatti on todetusti toiminut kuten sanoin, ja sinä olet vain yksi puskajussi, joka edelleen saatat olla naatti.

        Jos sinulla ei ole palstalle muuta annettavaa kuin poistattaa viestejä, jotka eivät ole asiattomia, mene tekemään se muualle.


      • kolmisopi
        helel kirjoitti:

        "kolmisopi
        23.5.2011 14:44
        0
        Sulje
        Rehti ihminenkö arvailee muiden henkilöllisyyksiä, vaikka ei ole varma asiasta? Näin toimimalla saatat helposti tulla syytelleeksi väärää puuta. Naattikin on varmaan tyytyväinen kun olet useampaan otteeseen laittanut kirjoituksiani naatin piikkiin. Tapu tapu. "

        Naatti on todetusti toiminut kuten sanoin, ja sinä olet vain yksi puskajussi, joka edelleen saatat olla naatti.

        Jos sinulla ei ole palstalle muuta annettavaa kuin poistattaa viestejä, jotka eivät ole asiattomia, mene tekemään se muualle.

        Varmuuden vuoksi on silti mielestäsi asiallista väittää minua naatiksi?

        En ole menossa muualle, halusit tai et.


      • kolmisopi

        Sinä et tiedä minusta mitään, vaikka kuinka niin kuvittelisit.

        Olet menettänyt uskottavuutesi naurettavilla väitteilläsi, jos sitä koskaan olikaan.


      • kolmisopi kirjoitti:

        Sinä et tiedä minusta mitään, vaikka kuinka niin kuvittelisit.

        Olet menettänyt uskottavuutesi naurettavilla väitteilläsi, jos sitä koskaan olikaan.

        "kolmisopi
        23.5.2011 15:02
        0
        Sulje
        Sinä et tiedä minusta mitään, vaikka kuinka niin kuvittelisit.

        Olet menettänyt uskottavuutesi naurettavilla väitteilläsi, jos sitä koskaan olikaan. "

        Miksi minun pitäisi tai edes haluaisin tietää sinusta jotain? Älä luule liikoja itsestäsi.

        Ai olen vai? HA HAHAHHAAA No sittenhän sinulle ei tule yksinäinen olo.


      • kolmisopi
        helel kirjoitti:

        "kolmisopi
        23.5.2011 15:02
        0
        Sulje
        Sinä et tiedä minusta mitään, vaikka kuinka niin kuvittelisit.

        Olet menettänyt uskottavuutesi naurettavilla väitteilläsi, jos sitä koskaan olikaan. "

        Miksi minun pitäisi tai edes haluaisin tietää sinusta jotain? Älä luule liikoja itsestäsi.

        Ai olen vai? HA HAHAHHAAA No sittenhän sinulle ei tule yksinäinen olo.

        En tiedä miksi sinun tulisi mitään tietää minusta, itsehän olet yrittänyt pukea minua naatiksi monessa viestissä. Tapu tapu.


      • kolmisopi kirjoitti:

        En tiedä miksi sinun tulisi mitään tietää minusta, itsehän olet yrittänyt pukea minua naatiksi monessa viestissä. Tapu tapu.

        Itsehän et tehnyt asiaa selväksi, joten tapu tapu vaan. Minun mielestäni voit hyvinkin olla edelleen naatti.

        Ja poistopolitiikkasi on se, joka yhdistettynä siihen ettei sinulla ole annettavaa palstalle tekee sinut höyhenen keveäksi.


      • kolmisopi
        helel kirjoitti:

        Itsehän et tehnyt asiaa selväksi, joten tapu tapu vaan. Minun mielestäni voit hyvinkin olla edelleen naatti.

        Ja poistopolitiikkasi on se, joka yhdistettynä siihen ettei sinulla ole annettavaa palstalle tekee sinut höyhenen keveäksi.

        Olen enemmän kuin pari kertaa todennut etten ole naatti.

        Mielestäni voit hyvinkin olla mielisairas ja hoidon tarpeessa. En kuitenkaan toistele sitä jatkuvasti, kun en tiedä asiaa varmasti.

        Sinä et tiedä poistopolitiikastani mitään, jos et sitten satu olemaan kaikkien ilmoittamieni viestien takana.


      • hihihii-HOH
        kolmisopi kirjoitti:

        Sinä et tiedä minusta mitään, vaikka kuinka niin kuvittelisit.

        Olet menettänyt uskottavuutesi naurettavilla väitteilläsi, jos sitä koskaan olikaan.

        kolmisopi23.5.2011 15:02-1 SULJE
        Sinä et tiedä minusta mitään, vaikka kuinka niin kuvittelisit.

        Olen menettänyt uskottavuuteni naurettavilla väitteilläni, jos sitä koskaan olikaan.


      • kolmisopi
        hihihii-HOH kirjoitti:

        kolmisopi23.5.2011 15:02-1 SULJE
        Sinä et tiedä minusta mitään, vaikka kuinka niin kuvittelisit.

        Olen menettänyt uskottavuuteni naurettavilla väitteilläni, jos sitä koskaan olikaan.

        Niin olet.


      • kolmisopi

        Puet taas naatin takkia meikäläiselle. Se on asiatonta ja vastuutonta. Ilmeisesti tyypillistä sinulle.


    • kolmisopi

      Minusta eivät.

      • nuori p-tuolissa

        ---Minusta jt.t ovat auttavaisia ja toisia arvostavia ihmisiä. ;)----
        Oletko "Kolmisopi" mielestäsi toisia arvostava ja auttavainen, kun poistat
        viestin, jossa pyydetään apua liikuntarajoitteiselle vanhukselle?

        Minusta et ole.
        Ilmeisesti et siis ole myöskään jt.


    • 10+7

      >>Minusta jt.t ovat auttavaisia ja toisia arvostavia ihmisiä

      • muutenvaan köyhä

        --- Suurinosa JT.stä on huonon itsetunnon omaavia, köyhiä tai keskiluokkaisia, mutta toivovat seurakunnassa nousevansa johonki "asemaan" kun eivät maailmassa sitä saavuta----
        Minun tuntemani todistajat ovat toisia arvostavia ihmisiä.
        Hyvä itsetunto heillä on, ei ovityössä pärjääkään sellainen jolla on huono itsetunto, vaan jättäytyykin pois semmoisesta toiminnasta...
        Köyhiä saattavat ollakin, kuten Jeesus ,jonka esimerkkiä noudattavat ? ;D

        Sinä, 10 7 taidat ITSE halveksia köyhiä ja heikommassa asemmassa olevia? Kirjoituksesi tuoksahtaa sellaiselle....


    • poispotkittu ex?

      10 7 taidat ITSE halveksia köyhiä ja heikommassa asemmassa olevia? Kirjoituksesi tuoksahtaa sellaiselle.
      ylimieliselle....

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe