donnadonatello
Vapaa kuvaus
Vapaan kuvauksen käsityöläinen, wannabe meribiologi ja pöytälaatikkorunoilija.
(Naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=OvmMWiIt_nY
https://www.youtube.com/watch?v=sI1W-KktRZA
https://www.youtube.com/watch?v=Hdr5HkzTDcI
Aloituksia
32
Kommenttia
243
Eilisen pöllyävää tuhkaa
Myrsky Ymmärsin olevani myrskyssä vasta silloin, kun myrskylyhty tempautui katoksen alta koukusta ja sinkoutui kuistil371114Aamunavaus
Kirjauduttani, ja valittuani itseni sisään chattiin, eteeni levittäytyi keskusteluvirta, jonka aiheena olivat lapset ja57867Tiivistelmä
Trust Nimeni on Donna Donatello, olen n. 33-vuotias tavallinen helsinkiläisnainen. Äitini rakastui nuoruudessaan sekä39836Taivaan mustat sormet
Yleensähän mä en kirjoittele tänne mitään, koska kaikki sieluton konemaisuus ahdistaa minua. Mutta tämän sangon puolustu37735Donnadonatello
Olen ollut huolissani Donnadonatellon eksistenssistä, sillä hän "tuntuu olevan" irti tapahtumakentästä, ja myös individu27714Kirjailijattaren kuolema II
Hypotermia On aamu. Se avautui erilaisina harmaan väreinä, ja kaareutui grafiitinharmaan meren yli kuin likainen helm19445Vihreä seinä
Vihreän seinän huljuva vihanta liikkuva tuulessa Näin korkealta Yllämme sinitaivas ja siihen piirretty valkoinen viiva25431Kirjailijattaren kuolema IV
Mies Pysäytin veneen kuin seinään salmen suulle. Sammutin koneen. Pauhun ja aaltojen hakkaamisen tauottua, jäin kiikku17394On The Rock's
Kävimme eilen Mikonkadulla. Risto, joka tuntuu olevan aina kuin kuusta, on kuin maasta, jolla en ole koskaan astellut. O12362Niitä & näitä
Sormenpää Pariin viikkoon en juuri liikkunut vuoteestani muualle kuin vessaan tai keittiöön. Kuukausia sitten haljennu8362Kirjailijattaren muistelmat
Kirjainten kuolema Pimeyteen kadonnut huvila kumisi ja natisi myrskyssä. Ympäröivä metsä taipui puuskaisessa tuulessa11319Tulevia otteita elämästä
Viha Olen ollut vaikka mitä, mutten koskaan äiti. Kaikenlaiset yritykseni äiteyden saralla ovat olleet kuin kyntöpelto11292Fiktiivisen sinkkunaisen syöksykierre
Pukeudun tänään hiuslakkaan ja seison aloillani ikkunassa käsi huvikummulla, nuottiviivoitetun maailmantajun tullessa ta12274Vittu (ja tarvittavat merkit siitä)
Vittu on sana, joka kuvaa jotain absurdia teennäisessä yhteiskunnassa tajuta. Patriarkaalista naurua14258Kirjailijattaren kuolema III
Vene Aamut, ja niitä seuraavat tunnit, tuntuivan olevan identtisiä. Tunsin eläväni yhtä ja samaa harmaata päivää, jok13253Ihmisten ilona
Suljin läppärin kannen ja pakkasin sen laukkuun. Loksahdus, ja eräs etappi oli päättynyt kohdallani. Pieniä nytkähdyks7243Naistenpäivänä
HS:n tämänpäiväisessä mainosliitteessä etusivun otsikkona on Naisten terveys. Otsikon alla on nainen, Meeri Koutaniemi.1214Eräs auringonnousu
- Äiti, miksi auringonnoususta ei kuulu mitään meteliä? - Aurinko on vähäpuheinen, rakas. - Se vain humisee. - Humise2209Käpyään pyörittelevä jyrsijä
Writer Kelohonkamökin sisältä kuului mekastusta. Piipusta pöllähteli savua vaaramaisemaan, sotkeutui ja hävisi elämänv4196Sordid Affair
IPhone my self Uusi puhelimeni saapui myyntipöydälle varsin helposti: vaihdoin operaattoria; kuin kultareunainen kerm7171