donnadonatello
Vapaa kuvaus
Vapaan kuvauksen käsityöläinen, wannabe meribiologi ja pöytälaatikkorunoilija.
(Naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=OvmMWiIt_nY
https://www.youtube.com/watch?v=sI1W-KktRZA
https://www.youtube.com/watch?v=Hdr5HkzTDcI
Aloituksia
32
Kommenttia
243
Donnadonatello
Olen ollut huolissani Donnadonatellon eksistenssistä, sillä hän "tuntuu olevan" irti tapahtumakentästä, ja myös individu27713Kirjailijattaren kuolema V
Grivina Ensimmäisissä liikennevaloissa jäin paikoilleni eturiviin. Ratti värisi, ja kaksi kuvaa liittyi, limittyi pääl2117Kirjailijattaren kuolema IV
Mies Pysäytin veneen kuin seinään salmen suulle. Sammutin koneen. Pauhun ja aaltojen hakkaamisen tauottua, jäin kiikku17393Kirjailijattaren kuolema III
Vene Aamut, ja niitä seuraavat tunnit, tuntuivan olevan identtisiä. Tunsin eläväni yhtä ja samaa harmaata päivää, jok13253Kirjailijattaren kuolema II
Hypotermia On aamu. Se avautui erilaisina harmaan väreinä, ja kaareutui grafiitinharmaan meren yli kuin likainen helm19445Kirjailijattaren muistelmat
Kirjainten kuolema Pimeyteen kadonnut huvila kumisi ja natisi myrskyssä. Ympäröivä metsä taipui puuskaisessa tuulessa11319Tulevia otteita elämästä
Viha Olen ollut vaikka mitä, mutten koskaan äiti. Kaikenlaiset yritykseni äiteyden saralla ovat olleet kuin kyntöpelto11291Eilisen pöllyävää tuhkaa
Myrsky Ymmärsin olevani myrskyssä vasta silloin, kun myrskylyhty tempautui katoksen alta koukusta ja sinkoutui kuistil371114On The Rock's
Kävimme eilen Mikonkadulla. Risto, joka tuntuu olevan aina kuin kuusta, on kuin maasta, jolla en ole koskaan astellut. O12362Taivaan mustat sormet
Yleensähän mä en kirjoittele tänne mitään, koska kaikki sieluton konemaisuus ahdistaa minua. Mutta tämän sangon puolustu37735Tiivistelmä
Trust Nimeni on Donna Donatello, olen n. 33-vuotias tavallinen helsinkiläisnainen. Äitini rakastui nuoruudessaan sekä39836Ihmisten ilona
Suljin läppärin kannen ja pakkasin sen laukkuun. Loksahdus, ja eräs etappi oli päättynyt kohdallani. Pieniä nytkähdyks7243Sordid Affair
IPhone my self Uusi puhelimeni saapui myyntipöydälle varsin helposti: vaihdoin operaattoria; kuin kultareunainen kerm7171Pyhä lehmä
Pyhä lehmä Huoltoseman kahvisoppi on pieni pystybaari karamellin ja tuulilasinpesunesteen värikylläisessä maailmankaik0130Kiertoteitä
Köyhyyden, sukusiittoisuuden ja tyhjien teiden vuoksi tuuli pinnalla tuon käyvä yli näkymättömän Ja hiljaisuutta Ruske2140Kulkukissa
Scorpio Tapasin toissapäivänä naisen, joka havahdutti minut niin kuin havahdutetaan ihminen, jolta viedään ravintolapö0122Viens Ici ja kymmenen muuta merkkiä
Viens ici 1616 Englanti, Stratford-upon-Avonin Pyhän kolminaisuuden kirkko, ja kirkkonmaan avoimeksi jäänyt portti4120Vihreä seinä
Vihreän seinän huljuva vihanta liikkuva tuulessa Näin korkealta Yllämme sinitaivas ja siihen piirretty valkoinen viiva25430Jokapäiväiset
Kirjelmiä Cecilia Paynelle Luin teininä Simone de Beauvoirin kirjallisuutta kuvitellen olevani hän. Eläydyin vahvasti082Poimintoja kadulta
Kypros Aivan kuin minulla olisi itselleni asiaa, ja tönisin tätä kadulla milloin kiiruhtaen, milloin hidastellen. Kum1119