Vapaa kuvaus

Vapaan kuvauksen käsityöläinen, wannabe meribiologi ja pöytälaatikkorunoilija.

(Naurua)

https://www.youtube.com/watch?v=OvmMWiIt_nY

https://www.youtube.com/watch?v=sI1W-KktRZA

https://www.youtube.com/watch?v=Hdr5HkzTDcI

Aloituksia

32

Kommenttia

243

  1. Eilisen pöllyävää tuhkaa

    Myrsky Ymmärsin olevani myrskyssä vasta silloin, kun myrskylyhty tempautui katoksen alta koukusta ja sinkoutui kuistil
    Sinkut
    37
    1091
  2. Tiivistelmä

    Trust Nimeni on Donna Donatello, olen n. 33-vuotias tavallinen helsinkiläisnainen. Äitini rakastui nuoruudessaan sekä
    Suhteet
    39
    818
  3. Aamunavaus

    Kirjauduttani, ja valittuani itseni sisään chattiin, eteeni levittäytyi keskusteluvirta, jonka aiheena olivat lapset ja
    Sinkut
    57
    816
  4. Taivaan mustat sormet

    Yleensähän mä en kirjoittele tänne mitään, koska kaikki sieluton konemaisuus ahdistaa minua. Mutta tämän sangon puolustu
    Sinkut
    37
    713
  5. Donnadonatello

    Olen ollut huolissani Donnadonatellon eksistenssistä, sillä hän "tuntuu olevan" irti tapahtumakentästä, ja myös individu
    Sinkut
    27
    592
  6. Kirjailijattaren kuolema II

    Hypotermia On aamu. Se avautui erilaisina harmaan väreinä, ja kaareutui grafiitinharmaan meren yli kuin likainen helm
    Sinkut
    19
    420
  7. Vihreä seinä

    Vihreän seinän huljuva vihanta liikkuva tuulessa Näin korkealta Yllämme sinitaivas ja siihen piirretty valkoinen viiva
    Sinkut
    25
    391
  8. Kirjailijattaren kuolema IV

    Mies Pysäytin veneen kuin seinään salmen suulle. Sammutin koneen. Pauhun ja aaltojen hakkaamisen tauottua, jäin kiikku
    Sinkut
    17
    369
  9. Niitä & näitä

    Sormenpää Pariin viikkoon en juuri liikkunut vuoteestani muualle kuin vessaan tai keittiöön. Kuukausia sitten haljennu
    Sinkut
    8
    344
  10. On The Rock's

    Kävimme eilen Mikonkadulla. Risto, joka tuntuu olevan aina kuin kuusta, on kuin maasta, jolla en ole koskaan astellut. O
    Sinkut
    12
    328
  11. Kirjailijattaren muistelmat

    Kirjainten kuolema Pimeyteen kadonnut huvila kumisi ja natisi myrskyssä. Ympäröivä metsä taipui puuskaisessa tuulessa
    Sinkut
    11
    300
  12. Tulevia otteita elämästä

    Viha Olen ollut vaikka mitä, mutten koskaan äiti. Kaikenlaiset yritykseni äiteyden saralla ovat olleet kuin kyntöpelto
    Sinkut
    11
    268
  13. Fiktiivisen sinkkunaisen syöksykierre

    Pukeudun tänään hiuslakkaan ja seison aloillani ikkunassa käsi huvikummulla, nuottiviivoitetun maailmantajun tullessa ta
    Sinkut
    12
    265
  14. Vittu (ja tarvittavat merkit siitä)

    Vittu on sana, joka kuvaa jotain absurdia teennäisessä yhteiskunnassa tajuta. Patriarkaalista naurua
    Sinkut
    14
    247
  15. Kirjailijattaren kuolema III

    Vene Aamut, ja niitä seuraavat tunnit, tuntuivan olevan identtisiä. Tunsin eläväni yhtä ja samaa harmaata päivää, jok
    Sinkut
    13
    236
  16. Ihmisten ilona

    Suljin läppärin kannen ja pakkasin sen laukkuun. Loksahdus, ja eräs etappi oli päättynyt kohdallani. Pieniä nytkähdyks
    Sinkut
    7
    219
  17. Naistenpäivänä

    HS:n tämänpäiväisessä mainosliitteessä etusivun otsikkona on Naisten terveys. Otsikon alla on nainen, Meeri Koutaniemi.
    Lesbot
    1
    199
  18. Eräs auringonnousu

    - Äiti, miksi auringonnoususta ei kuulu mitään meteliä? - Aurinko on vähäpuheinen, rakas. - Se vain humisee. - Humise
    Sinkut
    2
    195
  19. Käpyään pyörittelevä jyrsijä

    Writer Kelohonkamökin sisältä kuului mekastusta. Piipusta pöllähteli savua vaaramaisemaan, sotkeutui ja hävisi elämänv
    Sinkut
    4
    183
  20. Sordid Affair

    IPhone my self Uusi puhelimeni saapui myyntipöydälle varsin helposti: vaihdoin operaattoria; kuin kultareunainen kerm
    Sinkut
    7
    120