jerzunposti
![]()
It-tradenomi vuosimallia 2017.
Aloituksia
165
Kommenttia
283
Hotelli - arvostelun kirjoittaminen Trivago.fi:ssä
Palasin juuri reissusta, ja haluaisin antaa kommentin hotellille, jonka varasin. Olen ihan käsi tämän Trivago.fi:n kanss0319Irti telemarkkinoinnista
Olin Suomen suurimmaksi vuodesta 1993 toimineessa yrityksessä 7 tunnin työpäivän puhelinmyyjänä, ja myin koko ajan, eli0316Röntgen - hoitajan paperit?
Omaan luonnontieteiden taustan, ja olen kiinnostunut hankkimaan röntgen - hoitajan paperit. AMK:ssa aikuisten linjalla k4313Varokaa Turunpuhelinluettelo-soittoa!
Minulle soitti viime viikolla kiero puhelinmyyjä yrityksen puhelimeen. Puhelu alkoi sillä, kun nainen tivasi tietoja yri0309Ilmaisia Bitcoineja? (Satosheja)
Olen uusi Bitcoinin maailmassa, ja ajattelin kokeilla kyseistä valuuttaa maksuvälineenä ihan laillisessa kotimaisessa vi1284Mistä koulusta ekonomiksi / jatko -opintoihin?
Opiskelen parhaillaan IT -tradenomin tutkintoa hyvää vauhtia, ja tarkoitus olisi jatkaa kauppikseen vähintään maisterin3280Osakkeen merkintähinnasta
Olen perustamassa kehittämääni verkkoyhteisölle OY/LTD:tä, sitten kun se on turvallisesti julkaisukelpoinen asiakkaille.1279Hyvä Keylogger-ohjelma?
Kaverini kyseli minulta ohjeita, miten voisi valvoa lastensa tietokoneen käyttöä, ja ehdotin ensinnäkin oman koneen liit32784G-verkon yhteys toimii hitaasti lauantai-iltana?
Onko kukaan muu havainnut, kuinka lauantai-iltaisin 4g-verkko tökkii DNA:lla pahasti. Parhaimmillaan saavutan tiedostoja1270Miten kovalenttisen vedyn elektronipari muodoostuu
Varmaan aika yksinkertainen Kemiaa pidemmälle opiskelleille, mutta jos olen käsittänyt kovalenttisen sidoksen oikein, ky1268Nested-Struct -rakeenteen attribuuttiin viittaus?
#include <stdio.h> struct Car { char manufacturer[20]; char colour[5]; struct Person { char n15264Suomen kielen tavutusohjeet?
Tein joskus harjoitustyönä suomen kielen tavutusohjelman Javalla. Voisiko joku pistää tänne suomen kielen heurestiikan,1259Rekursio-ongelma C:ssä
#include <stdio.h> int kertoma(int x); int kertoma(int x) { if (x<=0) { return (1); } return (x*(kertoma6255HTML Lomakkeen tiedot Python-skriptille?
Uusi asia jopa aika paljon nähneelle verkkosuunnittelijalle, eli miten saisin HTML-lomakkeen tiedot kätevämmin lähetys-p2251Aktiivisia Quake-1 palvelimia?
Pelaako joku vielä Quake ykköstä verkossa? Aloitin joskus 1996 Quakeworldin ilmestymisen jälkeen pelaamaan sitä netissä,0250DNA:n vaihtohyvityskampanja jokin vitsi?
Puhelimeni on Nokia Lumia 625 ja totaalisen ehjä ja toimiva kapistus. Tosin Veikkauksen sivut ja jotkin muut nettisivut3245Koneen eristäminen muusta kotiverkosta
Oletetaan, että minulla on reititin ja rauta palomuuri käytössä, ja näiden lisäksi kotiverkossani on esimerkiksi 3 tieto1243Windows Phone 8 -ohjelmointi?
Otin selvää Windows -puhelinkäyttikselle ohjelmointiin liittyvistä asioista. Onko kenelläkään kokemusta kehittäjätilin a2238UHD 4K Blueray?
En ole mikään varhaisherännyt Blu-ray-soitin asioissakaan, mutta tällä hetkellä minulla on ihan hyvä Blu-Ray-soitin, jos2237AMPPS + Python 3.2 + Django 1.9 -A 50X error occurred
Miten saisin korjattua, kun cgi-bin kansiossani on Pythonilla 2.7 - koodia ja "Hello World"-testini toimi moitteettomast0236