- Tiedän tunteen, fiiliksen kun ei kelpaa.
en oo koskaan kelvannut, jossain vaiheessa sen oppii hyväksymään.
MUTTA aika paljon itsestäkin kiinni, asenteista myös kelpuuttaako ketään.
kohti keski- ikää tottunut olemana ja elämään yksin, ei kovin helposti tapojaan muuta, olkoon kyseessä mies tai nainen. - itseäni vanhempi...
50 - saattaa olla juurikin toisin päin.
- uskallan kyllä, mutta sitä saattaa joskus ihastua tuijottaessaan silmiin.
- olen oikea milla.magia, paitsi että hiukset eivät ole mustat.
- en kovinkaan ylös korkeuksiin =)
- ei ole koska näytän tältä.
Naisella meno on armotonta, jos ei ole sitä ulkonkäköä. joten tultava siloin toimeen ilman parisuhdessa. - Minulla ei ole lapsia.
eikä miestä, miehiä. - kyllä, se oli jo 20- vuotiaana mielessä. En ole kauneusihanteiden mukainen nainen ollut koskaan.
Nyt, kun ikää tullut lisää, asia konkretisoitunut, halusi tai ei. On sopeuduttava siihen ettei kumppania tämän elämän aikana tullut, ehkä seuraavassa. - kyllä kaikkeen tottuu ihmiset, myös vaikka lehmänä olemiseen, jonkun mielestä siis.
se on tärkeintä että itselle kelpaa, ei muille. - Eihän sitä pysty laittamaan, tekemän tikusta asiaa.
no facen kautta pystyis. muttei rohkeus riitä siihen. - Joo, myönnettäköön että olen lihonut.
mutta mitä sitten jos ei miellytä, jos miellyttämisen linjalle lähtee, se on loputon suo.
MUTTA silti voi olla hyväkin itsetunto, vaikka ei tiettyhä standardeja täyttäisikään. - En ole, hieman vaan lihonut ja kiloja kertynyt. =(
- Hän, eräs mies saisi kyllä mieluusti kosketellakin, kaikkialle.
MUTTA ei aivan heti =) =) - tämä nainen sanoisi samoin, myös miehelle. <3
tämä tunne, ehkä kuitenkin menee joskus ohi, kestänyt jo aika kauan. - välttämättä sitä elämän rakkautta ei kaikille ole tarkoitettu.
Nuorempana uskoin, toivoin ja luotin.
Totuus paljastui myöhemmin, ettei löytynyt.
Tottakai vaikuttaa mitä etsii, mihin tyytyy jne jne. jos liian nirso on jää yksin. niin kävi mulle. - ihastuin nopesti erääseen mieheen <<3
- kyllä tykkäsin, ihastuin erääseen mieheen.<3
vaikka niin erimaailmoista. - kyllä sillä on välilä, pituudella turha sitä on kenenkään kiistää.
itse oln hukkapätkä nainen, ja on dissanut, ehkä en ole ollut tarpeeksi naisellinen naiseksi. - Riippuu miehestä, että mitä ajatuksia tai tunteita herättää, itse aina yleensä ihastunut itseäni vanhempiin miehiin. <3