Environment

Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln
- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona
- lähipiirin 'rakastama' anarkisti
Hokema: kevväämmällä
Aloituksia
132
Kommenttia
1626
Martti martinmartinmartilla on nyt tiedotuskimara. Esipuheeni on kimara 5-kerroksinen spektaakkeli
Nyt kun minä kuitenkin olen synnytetty tähän maailmaan (ehkä itsestäni riippumatta), aion julkaista tällä nimenomaisella30308Heipatirallaa, kyllä maalla on mukavaa. Niin ja kaupungissa. Ja putkassa, klosetti ja kaikki.
Tässä erityisesti palstanatsille sisälukuharjoitusta: https://www.ku.fi/artikkeli/4963160-onko-jussi-halla-aho-fasisti?38300Globaali rauha on saavutettavissa, vaihtoehtona on ihmiskunnan tuho.
Aloitan uskonnoista, Katsokaamme uskonnollista karttaa Telluksellamme ; Islamin osuus kasvaa ja kasvaa. Hyvä vai paha,29286Oikeistohallitukselle kiitosta
AY -liike nousee nyt sitten uuteen kukoistukseensa, kiitos oikeistohallituksen örvellysten. Ryskyen kaatuu riistoporvari15278Tuomioja, tolkun mies
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010986462.html Euroopan ei todellakaan pidä madella Trumpin eikä Putinin edessä. Hä21276Suursuomihanke etymologisessa kontekstissaan. Suur-Suomi, no mikä ettei...
Itään ei tohdi käydä Suomea levittämään. Sieltä saa vaan turpiinsa. Mutta länteen, Ruotsi ei ole VIELÄ Natomaa, olisiko14275Hallitus yrittää kaataa pitkään valmistellun yritysvastuudirektiivin
Eikö hallituksen typeryydellä ole mitään rajaa... näemmä ei ole.29268Jakolinjat uusiksi
Nyt kun on varmistunut Trumpin mistään piittaamaton imperialistinen maailmankuva, on aika pohtia, mistä hiekkaa Trumpin23268Hyvää kohta alkavaa kevättä kaikille
Jään pois täältä höpisemästä, koska terveys. Pärjäilkää :)))))))))))) Palaan jos palaan. Itse huolehdin nahkani puhtaud9257Hallituksen tavoitteista
Uudessa Suomessa hyvä tuore artikkeli: https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mpmaenp/orpon-hallituksen-politiikka-on-pelon-p14255Kehotan välttämään sähkön kerskakulutusta tänään klo 15-24
Kuten tiedätte, tuolloin sähkön hinta on inhimillisen virheen johdosta vahvasti negatiivinen. Nyt on vältettävä lietsoma6254Saariston kuulumisia
Heippa taas kaikki äidin pikku anarkistit sekä ikäloput hömppäukot ;-) Täällä saaristossa eletään kuin ensimmäistä päiv9242- 17242
Vaalit on käyty ja kansa on puhunut
Olen erittäin tyytyväinen vaalien lopputulokseen; vassarien rakettinousuun ja persujen pohjakosketukseen. Kokoomus on p15240Huomasin tärkeän asian. Tämän saa poistaa sitten kun olette sen lukeneet, ettei mene kehuskeluksi.
Minä olen viisas ihminen.16236Saksasta tuli tänään paratiisi, Suomi seuratkoon perässä ja sassiin.
50 grammaa saa olla taskussa, 50 grammaa, se on paljon se :-) 3 kasvia saa olla kasvamassa, sekin on mahtavaa :-) Kave12232Miksikö Venäjää ei voi voittaa sotilaallisesti ?
Miksikö USA hävisi 20-vuotisen sotansa Afganistanissa ? Miksikö jenkki sai turpaansa Pohjois-Korealta ja miksikö jenkki22230Tämä on Nauvon imaamille rakkaudella. Muut vaikenee jos saan pyytää, hiljaa !
Sinä sitten maksat sen biennaalin. Hyvä niin. Lopeta nyt jo hyvä henkilö se örvellyksesi poloista puolen jatkumosuoran6227Rakkaat ystävät. Kutsun teidät kaikki Senaatintorille 6.3 kello 17
Jokainen tuokoon tullessaan omat ajatuksensa ja eväänsä. Saattaapa siinä pienimuotoinen kohtuuden rajoissa kasvava rähin14225Näin tulevaisuuden historioitsijat kirjoittavat nykyhallituksestamme
Riikka Purra tuhosi hyvinvointisuomen.23223