Vapaa kuvaus

Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln

- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona

- lähipiirin 'rakastama' anarkisti

Hokema: kevväämmällä

Aloituksia

128

Kommenttia

1626

  1. Hyvää itsenäisyyspäivää yhtenäinen Suomi

    Nato ja EU ovat turvanamme, mutta tärkeintä on kuitenkin nuoren kansakuntamme maanpuolustustahto ja maanpuolustushenki.
    Suomen Keskusta
    13
    390
  2. Hyvää kohta alkavaa kevättä kaikille

    Jään pois täältä höpisemästä, koska terveys. Pärjäilkää :)))))))))))) Palaan jos palaan. Itse huolehdin nahkani puhtaud
    Suomen Keskusta
    9
    380
  3. Oikeistohallitukselle kiitosta

    AY -liike nousee nyt sitten uuteen kukoistukseensa, kiitos oikeistohallituksen örvellysten. Ryskyen kaatuu riistoporvari
    Suomen Keskusta
    15
    375
  4. Heipatirallaa, kyllä maalla on mukavaa. Niin ja kaupungissa. Ja putkassa, klosetti ja kaikki.

    Tässä erityisesti palstanatsille sisälukuharjoitusta: https://www.ku.fi/artikkeli/4963160-onko-jussi-halla-aho-fasisti?
    Suomen Keskusta
    38
    366
  5. Miksikö Venäjää ei voi voittaa sotilaallisesti ?

    Miksikö USA hävisi 20-vuotisen sotansa Afganistanissa ? Miksikö jenkki sai turpaansa Pohjois-Korealta ja miksikö jenkki
    Suomen Keskusta
    22
    363
  6. Vaalit on käyty ja kansa on puhunut

    Olen erittäin tyytyväinen vaalien lopputulokseen; vassarien rakettinousuun ja persujen pohjakosketukseen. Kokoomus on p
    Suomen Keskusta
    15
    358
  7. Martti martinmartinmartilla on nyt tiedotuskimara. Esipuheeni on kimara 5-kerroksinen spektaakkeli

    Nyt kun minä kuitenkin olen synnytetty tähän maailmaan (ehkä itsestäni riippumatta), aion julkaista tällä nimenomaisella
    Suomen Keskusta
    30
    357
  8. Nauvo, rakkauden, onnen ja rehellisyyden koto

    Voi kunpa pääsisin osaksi Nauvon asujaimistoa. Hourulamme ylihygieenikko lupasi puoltaa muuttoani jos vain palstan pankk
    Suomen Keskusta
    1
    357
  9. Globaali rauha on saavutettavissa, vaihtoehtona on ihmiskunnan tuho.

    Aloitan uskonnoista, Katsokaamme uskonnollista karttaa Telluksellamme ; Islamin osuus kasvaa ja kasvaa. Hyvä vai paha,
    Suomen Keskusta
    29
    344
  10. Rakkaat ystävät. Kutsun teidät kaikki Senaatintorille 6.3 kello 17

    Jokainen tuokoon tullessaan omat ajatuksensa ja eväänsä. Saattaapa siinä pienimuotoinen kohtuuden rajoissa kasvava rähin
    Suomen Keskusta
    13
    334
  11. Hallitus yrittää kaataa pitkään valmistellun yritysvastuudirektiivin

    Eikö hallituksen typeryydellä ole mitään rajaa... näemmä ei ole.
    Suomen Keskusta
    29
    332
  12. Saksasta tuli tänään paratiisi, Suomi seuratkoon perässä ja sassiin.

    50 grammaa saa olla taskussa, 50 grammaa, se on paljon se :-) 3 kasvia saa olla kasvamassa, sekin on mahtavaa :-) Kave
    Suomen Keskusta
    11
    332
  13. Pankkopojalle korvamakiaa :-)))))

    Yle uutisoi jo klo 8 taloustutkimuksen tiedoista, että 3/5 hyväksyy poliittiset lakot ja SE ON ENEMMISTÖ KANSASTAMME !
    Suomen Keskusta
    22
    323
  14. Suomen julkisen talouden kestävyysvajeen juurisyy...

    ... on edelleen tässä: https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/426128460_1837954830015881_652432239295395616
    Suomen Keskusta
    5
    322
  15. On pitkään puhuttu lomaltapaluurahasta

    Ihminen tekee palkkatyötä. Työnantaja laskee työntekijän hyödyn ja maksaa siitä. Mielestäni on väärin, että työnantaja m
    Suomen Keskusta
    19
    310
  16. Kehotan välttämään sähkön kerskakulutusta tänään klo 15-24

    Kuten tiedätte, tuolloin sähkön hinta on inhimillisen virheen johdosta vahvasti negatiivinen. Nyt on vältettävä lietsoma
    Suomen Keskusta
    6
    309
  17. Kaappiväelle kärsimystä

    Voi yhyren kerran. https://yle.fi/a/74-20073237 Nii.i.
    Suomen Keskusta
    17
    308
  18. Hyvää jatkoa hemmot. Elämä on ihanaa kunhan sen oikein oivaltaa

    Sisuskaluja nyt räävitään minulla kohta. Lienee loppumetrit käsillä. Jatkakaa te. Suurin arvo elämässä on rakkaus. Niin
    Suomen Keskusta
    2
    307
  19. Mukavaa kesää kaikille

    En jaksa kirjoitella. Saaristossa olen fiilistellyt veneilyn merkeissä. Mukavampi istua veneessä luonnon keskellä ystävi
    Suomen Keskusta
    11
    295
  20. 16
    292