Environment

![]()
Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln
- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona
- lähipiirin 'rakastama' anarkisti
Hokema: kevväämmällä
Aloituksia
128
Kommenttia
1626
Hyvää itsenäisyyspäivää yhtenäinen Suomi
Nato ja EU ovat turvanamme, mutta tärkeintä on kuitenkin nuoren kansakuntamme maanpuolustustahto ja maanpuolustushenki.13390Hyvää kohta alkavaa kevättä kaikille
Jään pois täältä höpisemästä, koska terveys. Pärjäilkää :)))))))))))) Palaan jos palaan. Itse huolehdin nahkani puhtaud9380Oikeistohallitukselle kiitosta
AY -liike nousee nyt sitten uuteen kukoistukseensa, kiitos oikeistohallituksen örvellysten. Ryskyen kaatuu riistoporvari15375Heipatirallaa, kyllä maalla on mukavaa. Niin ja kaupungissa. Ja putkassa, klosetti ja kaikki.
Tässä erityisesti palstanatsille sisälukuharjoitusta: https://www.ku.fi/artikkeli/4963160-onko-jussi-halla-aho-fasisti?38366Miksikö Venäjää ei voi voittaa sotilaallisesti ?
Miksikö USA hävisi 20-vuotisen sotansa Afganistanissa ? Miksikö jenkki sai turpaansa Pohjois-Korealta ja miksikö jenkki22363Vaalit on käyty ja kansa on puhunut
Olen erittäin tyytyväinen vaalien lopputulokseen; vassarien rakettinousuun ja persujen pohjakosketukseen. Kokoomus on p15358Martti martinmartinmartilla on nyt tiedotuskimara. Esipuheeni on kimara 5-kerroksinen spektaakkeli
Nyt kun minä kuitenkin olen synnytetty tähän maailmaan (ehkä itsestäni riippumatta), aion julkaista tällä nimenomaisella30357Nauvo, rakkauden, onnen ja rehellisyyden koto
Voi kunpa pääsisin osaksi Nauvon asujaimistoa. Hourulamme ylihygieenikko lupasi puoltaa muuttoani jos vain palstan pankk1357Globaali rauha on saavutettavissa, vaihtoehtona on ihmiskunnan tuho.
Aloitan uskonnoista, Katsokaamme uskonnollista karttaa Telluksellamme ; Islamin osuus kasvaa ja kasvaa. Hyvä vai paha,29344Rakkaat ystävät. Kutsun teidät kaikki Senaatintorille 6.3 kello 17
Jokainen tuokoon tullessaan omat ajatuksensa ja eväänsä. Saattaapa siinä pienimuotoinen kohtuuden rajoissa kasvava rähin13334Hallitus yrittää kaataa pitkään valmistellun yritysvastuudirektiivin
Eikö hallituksen typeryydellä ole mitään rajaa... näemmä ei ole.29332Saksasta tuli tänään paratiisi, Suomi seuratkoon perässä ja sassiin.
50 grammaa saa olla taskussa, 50 grammaa, se on paljon se :-) 3 kasvia saa olla kasvamassa, sekin on mahtavaa :-) Kave11332Pankkopojalle korvamakiaa :-)))))
Yle uutisoi jo klo 8 taloustutkimuksen tiedoista, että 3/5 hyväksyy poliittiset lakot ja SE ON ENEMMISTÖ KANSASTAMME !22323Suomen julkisen talouden kestävyysvajeen juurisyy...
... on edelleen tässä: https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/426128460_1837954830015881_6524322392953956165322On pitkään puhuttu lomaltapaluurahasta
Ihminen tekee palkkatyötä. Työnantaja laskee työntekijän hyödyn ja maksaa siitä. Mielestäni on väärin, että työnantaja m19310Kehotan välttämään sähkön kerskakulutusta tänään klo 15-24
Kuten tiedätte, tuolloin sähkön hinta on inhimillisen virheen johdosta vahvasti negatiivinen. Nyt on vältettävä lietsoma6309- 17308
Hyvää jatkoa hemmot. Elämä on ihanaa kunhan sen oikein oivaltaa
Sisuskaluja nyt räävitään minulla kohta. Lienee loppumetrit käsillä. Jatkakaa te. Suurin arvo elämässä on rakkaus. Niin2307Mukavaa kesää kaikille
En jaksa kirjoitella. Saaristossa olen fiilistellyt veneilyn merkeissä. Mukavampi istua veneessä luonnon keskellä ystävi11295Huomasin tärkeän asian. Tämän saa poistaa sitten kun olette sen lukeneet, ettei mene kehuskeluksi.
Minä olen viisas ihminen.16292