Vapaa kuvaus

Ihminen on juuri niin onnellinen kuin päättää olla.
— Abraham Lincoln

- meren äärellä asustava hitaasti askeltava persoona

- lähipiirin 'rakastama' anarkisti

Hokema: kevväämmällä

Aloituksia

86

Kommenttia

1181

  1. Nythän mää vasta sen hokasin

    Littumaa, sehän onkin möhkäle torusta ja sen toruksen painopiste, se ei olekaan toruksen kehällä, vaan sen ulkopuolella,
    Suomen Keskusta
    5
    157
  2. Minä nyt esitän rakkaudellisen pyynnön

    Paituli ja minä esitämme nyt yhteisen pyyntömme, älkää pahat ihmiset olko toista mieltä.
    Suomen Keskusta
    6
    156
  3. Tämä on Nauvon imaamille rakkaudella. Muut vaikenee jos saan pyytää, hiljaa !

    Sinä sitten maksat sen biennaalin. Hyvä niin. Lopeta nyt jo hyvä henkilö se örvellyksesi poloista puolen jatkumosuoran
    Suomen Keskusta
    6
    143
  4. Hätäuutiset

    Nyt käy näin, että kuluttaja kerskakuluttaa. Kohta kaatuu koko paska. Minun syy, nyyh nyyh nyyh, minun syy ;-(
    Suomen Keskusta
    5
    113
  5. Natottajien märkä uni ?

    Idässä on ystävä, mutta jos liitymme suurpääomarahoitteeseen teurastusliittoon, voi meille käydä taas näin: https://www.
    Suomen Keskusta
    10
    108
  6. Tulkohon pitkä ja syvä lama

    Laman hyödyt: ' A) Kysyntä heikkenee ostovoiman supistumisen tahdissa ___Luontoäiti kiittää ' B) Turhakkeiden valmistus
    Suomen Keskusta
    21
    108
  7. Mitäkö mieltä olen maahanmuuttopolitiikasta

    Inhimillisinä otuksina emme sivistysvaltioissa pystyne suitsemaan niiden ihmisten tulvaa, jotka suuntaavat paremman elin
    Suomen Keskusta
    2
    104
  8. Kuulin että kommunismi olisi hyvä.

    Oliko se vain korvapieru, vai mikä ? Kuuletko etiäinen, kuuletko ? Fittan också, ei vastaa se luontokappale. En nyt saat
    Suomen Keskusta
    1
    103
  9. Mitä ministeri Taapero eikun siis Paatero peittelee ?

    Kuvio lienee mennyt jotelsakin näin: Taapero eikun siis Paatero ei tiennyt muutoksista liittyen Postin pakettipuolen työ
    Suomen Keskusta
    16
    84
  10. Keskustan suhtautuminen luontoon ja rasismiin

    Keskustan kannattajilla on puolueista kaiketi eniten ymmärrystä luonnon monimuotoisuuden vaalimisesta mutta kuitenkin ja
    Puolueet
    0
    70
  11. Puuron voisilmä vai hillosilmä (?)

    Shakespearen näytelmästä muistamme, kun Hamlet kohotti pääkallon ja lausui tuon otsikossa ilmituomani kohtalokkaan, ilme
    Suomen Keskusta
    9
    69
  12. Mitä sähköautoihin tulee...

    Ei niitä nuin lasketa kuin alla oleva pohdiskelija sekoittaen energian ja tehon ja muunkin :-) Tiedän ja ymmärrän, kosk
    Suomen Keskusta
    36
    59
  13. Laitanpa lähes peräjälkeen kolmannenkin avauksen, nyt puhun rahasta

    Meille ikäisilleni tavismöykyille opetettiin jo kansakoulussa, että raha on sidoksissa johonkin olevaiseen; taaloja pain
    Politiikka
    5
    54
  14. Voi pyhä etuvarpaan liikakasvu ja poron hälläpyörän kitkaruuvi !

    Te olette kaikki rakastettavia, viisaita ja karismaattisia. Jos minun olisi kaikki valta, ottaisin kultakin teistä puole
    Puolueet
    0
    53
  15. Kaupallinen tiedotus

    Kalliolan Työväenopistolla alkaa tänään kello 18 reikä reikä kauan kaivattu kuuden kuukauden muuntokoulutus: Insinöörist
    Suomen Keskusta
    20
    53
  16. Keskustan jakomielisyys

    Keskustan bipolisoituminen eli sisäinen kahtiajakautuminen lienee ollut alun alkaenkin tosiasia; vasen siipi on kansan a
    Suomen Keskusta
    17
    48
  17. Pohjois-Korea on suuri hieno maa

    Sitä johtaa määrätietoisin ottein nuori Kim Jong-un. Hänessä on paljon Sipilää, sillä hänkään ei välitä tuon taivaallist
    Suomen Keskusta
    9
    44
  18. Äsken oli aloitus koskien turpeen käyttöä

    Syystä tai toisesta aloitus poistettiin. Siinä käyttöä pidettiin ongelmattomana ja vertailukohteeksi otettiin lentoliike
    Suomen Keskusta
    22
    44
  19. Kohta Apollonkatu 11A vaikertaa ja vinkuu

    Voi että näin pääsee käymään. Sipilän tulos on ulos.
    Suomen Keskusta
    11
    43
  20. Heippa taas kaikki nyhveröt, nyt suuntaan aloitukseni OikeistoSosDemille

    Listaan tähän asioita, joissa kaksi ajatuksen jättisjäätelöä ovat tavallaan samaa mieltä joskin ainakin osittain eri näk
    Puolueet
    2
    42