Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Ensimmäisellä kertaa kun näin

🥰🐁🛍 päästäisen katselin pienen vipeltäjän touhuja ihastuneena. Kun hain kellarista porkkanoita, jotka olivat kestokas
    Ikävä
    13
    216
  2. Kohinasta huolimatta

🤔 ⬛ 🛒 virallinen black friday on 28.11 eli tämän viikon perjantai. Se tuntuu olevan kaupoille tärkein päivä vuodessa.
    Ikävä
    17
    216
  3. Kylläpä on pimeätä *huokaus*

😎🍁🌧 vähän niinkuin olis aurinkolasit päässä koko päivän. Aaurinko laskee jo klo 16:01. Pimeä alkaa klo 16:53. Ei ihme
    Ikävä
    7
    216
  4. Voihan hajuvesipullon nöpöpkkä sentään!

🙄🧴🍕 Eläimellä oli silmien välissä herneen kokoinen punkki. Sen sain irroitettua hyvin punkkipihdeillä. Sitten kävi ni
    Ikävä
    3
    215
  5. Leipäänsähän nuo puhelinmyyjät

🤔☎👎 yrittää tienata myymällä puoliväkisin tuotteitaan. Eivät millään meinaa uskoa, että ei on ei. Operaattorilta tuli
    Ikävä
    6
    215
  6. Kesäkausi alkamassa täällä

🥰🧺👙 viimeisiä pyykkejä pörrää koneessa. Torstaina on pakko olla jo mökillä. Nämä kausivaihdokset tekevät mielen melan
    Ikävä
    3
    215
  7. Okei okei uskotaan

🤗🦦🐈‍⬛ että alkaa tämä erakkoelämä jo kohtapuolin riittää. Täällä minä juttelen jo naapurin kissoillekin. Vahingossa s
    Ikävä
    15
    215
  8. Hyvää Lucian päivää

🥰🕯☕ Kaikkien muualta omittujen myyntiä edistävien hömppäpäivien sijasta voitaisiin enemmän juhlistaa kaunista sanomaa
    Ikävä
    4
    214
  9. Pääsiäiseen liittyy moni perinteitä

🥰🐣🌿 yksi on palmusunnuntain virpominen. Tapa on peräisin Karjalasta, josta se on levinnyt ympäri Suomen. Sieltä on pe
    Ikävä
    9
    214
  10. Juhannus on jo lähellä

🚣‍♂️🩳🏊‍♀️ uimavedet on harvinaisen lämpöisiä. Uimassa kannattaa olla kaveri mukana jos ei käy yleisellä rannalla mis
    Ikävä
    6
    213
  11. 16 astetta tuntuu kuin 14

🥰👍☕ oi että! Asiasta kolmanteen Bidenin poskessa oleva painauma huolestutti mediaa. Selvisi, että hänellä on uniapnea
    Ikävä
    2
    213
  12. Mistähän sitä kirjoittaisi

🤔🧽🪣 ettei osu vahingossa salaliittoteorioihin? 😅 Tänään pesen ikkunoita. Pakkasella niitä ei voi pestä. Nollakelil
    Ikävä
    17
    213
  13. Nyt se on oikein tieteellisesti

🤔🇸🇪☕ tutkittu, että pakkoruotsista on hyötyä aivoille. Linkki uutiseen: https://www.stara.fi/2025/02/28/tutkimus-kak
    Ikävä
    15
    213
  14. Usein katson facebookissa tiktok pätkistä koiria

🥰🥂🍋 ym. eläimiä. Tänään piti tiktokin takia käydä taas kaupassa vaikka eilenkin kirjaston jälkeen kävin. Nimittäin ti
    Ikävä
    8
    212
  15. Voi kun se päivä

🙄🪴🌞 paistaisi joskus risukasaankin! Hyvää Yötä! Paista päivä - Tapani Kansa https://youtu.be/kP3zSBLVK8A
    Ikävä
    7
    212
  16. Minusta on kätevää kun mulla on tämä nimimerkki

🤔🐺🪰 Jos olisi joku tärkeä tiedonanto, niin voin sen ilmoittaa näin. Tein nimimerkin kohteliaisuuttani, kun kaipaaman
    Ikävä
    13
    212
  17. Kaikki muu paitsi purjehdus on turhaa

🤔⛵🍕 lauloi aikoinaan Lasse Mårtenson Junnun sanoin. Hauska ajatus, paitsi vähän epäkäytännöllinen. Ei pelkästään sen t
    Ikävä
    18
    212
  18. Olipa outoa kävellä ulkona

🙄🐕‍🦺🛒 kädet vapaana, kun kaksikymmentä vuotta kädessä on ollut koira. Äkkiä nappasin ekan vapaan ostoskärryn käsien
    Ikävä
    5
    211
  19. Koko Suomi leipoo

🥱🍪🥨 on ainoo reality mihin voisin osallistua. Huomenna vaihtuu kesätassut. Hyvää Yötä (jännitän Beckiä)
    Ikävä
    6
    211
  20. Oops! Jääkaappia ja pakastinta siivotessani

😳🫑🛒 huomaan olleeni jonkun kauppareissun jälkeen niin järkyttynyt, että olen pakastanut siemenettömät minipaprikat. H
    Ikävä
    5
    211