lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1100
Kommenttia
4943
Kapealla mökkitiellä
😊🚜☕ täyttä vauhtia ajeleva omakotitalon kokoinen leikkuupuimuri herättää kunnioitusta. Pitäisköhän kysyä, että saisink4186Minä kyllä toivoin viileää säätä
🥶🪣🧹 kun mun pitäisi sulattaa vanhanaikainen jääkaappi. Siellä on nimittäin 2 kuukauden jääkaapissa säilytettävät sata2186Rescue mammalle?
🙄🐶🏡 Olen jumiutunut ruutu.fi:n koiralle koti ohjelmaan. On liikuttavaa, miten koirille löytyy uusi rakastava koti, ku6186Puoli seitsemältä puoliseitsemän ylellä
🕡📺🐶 tänään pitää katsoa kymmenen koiranpennun sähläämistä, kun areenan pentuliven pennut vierailevat studiossa. Harmi14185Taitaa olla jonkun ruokakauppiaan
🍕🌻🤔 väite, että on muotia stailata jääkaappi. Ruoat pitäisi muka ottaa pois myyntipakkauksista ja asetella näteihin k10185Uusia tuulia nukkumisongelmiin
😴🥛🛏 lämmin iltamaito tai nukkumaanmenon aikaistaminen eivät olekaan paras tapa lisätä unen pituutta. Paras tapa voiki2184Naapurin kissalaumasta neljä on vähän niinkuin mun
🥰🐈🥩 kun ne on duunattu mun ulkorakennuksen vintillä saunan savupiipun vieressä. Se vanhin emokissa on kivan näköinen,5182Harmi kun tänään piti olla
🥶☕👎 lämpimämpää. Mutta ei kun on -15 ja tuntuu kuin -18. Eilen illalla 19-lenkillä ehdittiin kävellä parikymmentä metr5182Alppiruusu kukkii hepolannan avulla runsaasti
🥰🌺🌼 Kaivoin maksaruohon vuohenputkien ja voikukan alta näkyviin, joten eiköhän sekin kuki tänä vuonna. Sää on ollut n3182Jäähdytinnestettä kuluu
🥰🧊🥤 Mulla on kannellinen jääpalarasia, josta ei tule huurua pakastimeen. Huurretta tulee siitä, kun ahkeraan avaan pa9181Syyskuu alkoi harmaana ja sateisena
🤔🌧💝 Ikävä on vanhanaikaista romantiikkaa! The D-Day Darlings - We'll Meet Again https://youtu.be/sThuGZcEtuU14181Tulispa aurinkoa ja lämmintä
🤔🥨☕ vois joskus ottaa eväät mukaan ja mennä puistonpenkille piknikille🥰13181Ostin taannoin krääsäkaupasta
🤔🐶🦶 eurolla puolipyöreän kumipallukan, jossa on nyppylöitä. Olen käyttänyt sitä jalkapohjan hierontaan töllöä katsell12180Hyvää ystävänpäivää
❤🥰🌹 Hän ei tarvi lahjaa 🎁 Ei mitään kukkaa 🌹 Ei makeata pullaa 🧁 Vaan kun kääntyy hymyyn suu 😊 Ystävän päivä kirk7180Tuli mieleen saunalla roskia polttaessani
🤔🔥🪣 että tulinkohan laittaneeksi tarpeeksi tunnisteita silloin kun valitsin tämän tunnuksen. Vaikka ei silti onhan tu11180Sateinen aamupäivä kului
😊📱💬 puhelimessa juoruillessa. Kuuma linja puuttuu kännykästä. Numero hävisi simmin päivityksessä.7180Helpomman vai vaikeemman kautta
🥰🥛👎 joskus se helpompi voi yhtäkkiä muuttua vaikeemmaksi. Kaikkeen olisi hyvä varautua. Kertakäyttöastiat ovat näppär4179Tänään on sisäpäivä
🥰☔🫶 vettä sataa kaatamalla ja on pimeä. Ei sentään niin paha tilanne ole, kuin Nykissä. Siellä viemäritkin tulvii kadu4179Tik tokissa oli ihana video
🥰🐕❤ missä nainen siirsi tyynyltään sivummalle pienen koiran niinkuin pikkuvauvan. Hän peitteli koiran niin ettei tälle7179Täällä olisi vieläkin miesten hommia
🤗🛁🧤 ilmankos pesukoneen nukkasihti on siisti kun se laskee kaiken töhnän läpi. Pesin parvekematot ja lavuaari meni si3177