lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Täällä on satanut koko päivän
🤔♒👙 sopii hyvin horoskooppimerkkiini, olenhan vesimiesnainen. Mutta märät vaatteet ovat inhottavia päällä ja hankalia13250Nyt alkaa lämpöä tulla torppaan
🥵🧣🧦 sähkäri lähti ja sain jääkaapin sekä patterit päälle. Sinkun pitää lämmittää sähköllä, ettei palellu peiton alle.10249Päivä se on maanantaikin
🥰🕶🌦 satoi tai paistoi. Ihanan viileätä -elämä voittaa taas! Hyttysille sopiva sää 🦟, linnut saa ruokaa. Viileässäkä14249Hamstraajat jo liikkeellä
🤔⛽🐳 Pumpuilla voi polttoaine loppua maanantaina alkavan 2 viikon lakon takia. Yleensä 20 litraa tankkaavat ottavatkin7248Monta kassillista turhaa tavaraa
😁🚿🪣 raahasin tänne. Retkisuihku on jäänyt kodin häkkivarastoon. Se maksaa vaan parikymppiä, joten periaatteessa voisi8248Kehitys kehittyy
🤔👓👀 eräällä nuorella miehellä lähestyy synttärit. Ajattelin hommata hänelle ns. tiimarilasit helpottamaan silmien väs11248Toi golffi on mielenkiintoista
Varsinkin kun Sami Välimäki on kakkosena tällä hetkellä. Kaksi lyöntiä kärjestä. 🏌♂️ Golffissa on noita baarejakin!8246Olen nauttinut alkoholia!
🥳🥂🍪 älyttömän hyvää tuo kotitekoinen sima jääkylmänä. Netti väittää siinä olevan 0,5-0,8% alkoholia. Ohjelmassa on ol11246Yhteen riviin mahtuu 4 pakettia
🤔 ☕ 💶 ja yhdelle hyllylle mahfuu neljä riviä eli 16 kahvipakettia. Vielä mahtuu lisää, kun toinen hylly on vasta puoli19246Peräkärrysaunan saa vietyä paikkaan kuin paikkaan!
😊🏕🌞 sanoo tuo mainos joka tuohon eteen pölähtää. Siellähän voisi sitten nukkuakin. Peräkärry puuttuu ja vetokoukku😅20245Olet kulta jota rakastan
🥰🚗🕶 En tahdo vaatia mä mitään ... sua jaksan odottaa Oet aamu kesän lämpimän Olet kulta jota rakastan/Reijo Kallio h9245Hyvää ystävänpäivää
❤🥰🌹 Hän ei tarvi lahjaa 🎁 Ei mitään kukkaa 🌹 Ei makeata pullaa 🧁 Vaan kun kääntyy hymyyn suu 😊 Ystävän päivä kirk7245Jokos olette käyneet vaalikoneessa
😡💻🫖 kukahan sen ylen vaalikoneenkin on tehnyt. Se käski mun muuttaa johonkin Karijoelle. Kartasta katsoin sen sijaits21245Nukkumiset meni taas sekaisin
🤔🕚🫖 kun kelloja käännettiin. Toivottavasti hän ei ala tiistaina ehdottelemaan mitään kun on aprillipäivä.17245Ensimmäisellä kertaa kun näin
🥰🐁🛍 päästäisen katselin pienen vipeltäjän touhuja ihastuneena. Kun hain kellarista porkkanoita, jotka olivat kestokas14245Siis kuka on siirtänyt
😡🌅🚿 auringonlaskun yhdeksään ilman mun lupaa. Taas on kiire iltapesulle ennen pimeää. Kotimaiset omenat ovat tulleet15245Laitan kirjautuneena hyvän yön toivotuksen
😋🍿☕ ettei tarvitse niiden lukea, jotka katsovat asiakseen kommentoida ikävästi. Kevään tulo ja päivän pidentyminen sa3245Hyvää Lucian päivää
🥰🕯☕ Kaikkien muualta omittujen myyntiä edistävien hömppäpäivien sijasta voitaisiin enemmän juhlistaa kaunista sanomaa4244Ihana tunne kun paleltaa
🥶🪣🚽 18 astetta, pilvistä, vilpoinen tuuli ja sadetta luvassa. Tää on mulle sopivaa säätä. Tänään lähden käymään koto6244Hyötyliikuntaa puutarhassa
🥵🍄💅 Syyspuuhista saa tarpeeksi liikuntaa, ei tarvitse kuntosalia täällä. Jumppaan vielä tämän päivän ennen pyykille l18244