Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Sori, kun olen

    😊🌨️🔨 mun piti vaan katsoa millaisia yöpukuja löytyy halpahalleista. Jääkaappi on ihanan tyhjä niin ajattelin hakea va
    Ikävä
    0
    51
  2. Voi sitä, joka on keksinyt

    🤔 👎 🧶sähköiset palvelut! Miten helppo oli aikaisemmin mennä johonkin ja naamat vastakkain virkamiehen kanssa selvitel
    Ikävä
    6
    51
  3. Eilen kun olin lähtemässä

    😍🧣🩳 iltalenkille mietin kaipaamaani miestä niin tiiviisti, että piti kääntyä ulko-ovelta takaisin pukemaan housut! T
    Ikävä
    3
    50
  4. Nyt on asiat huonosti

    🤔🧣👎auringon piti nousta 8:33 mutta ei mitään näy 🌞 Päivä on sentään pidentynyt niin, että aurinko laskee 16:36. Jos
    Ikävä
    6
    50
  5. Läpi tulen ja jään

    🤗🔥😋 "Läpi tulen läpi jään Sinun nimesi on sekoittanut pään Sukeltaen pimeään henkiin vielä minä jään Tämäkö on elämää
    Ikävä
    2
    50
  6. Eilen Helsingin lähiössä

    🥰🧹🪒 hiippaili siivouspartio ämpärin ja siivoustarvikkeiden kanssa. Poikamiehen kämppää kun on menossa siivoamaan nii
    Ikävä
    1
    50
  7. Kylläpäs se oli upea

    😍🌕👍 Oikea "dream maker". Nimittäin keittiön ikkunasta hiukan puiden latvojen yläpuolella näkynyt kuu. Lohdullista näh
    Ikävä
    7
    50
  8. Päivää että pätkähti!

    🙄🪰☕ Karhut ovat kömpimässä talviunilleen ja siilitkin vaipuvat talvihorrokseen. Kärpäset ovat jo kuivettuneet talvitil
    Ikävä
    6
    50
  9. Miehen ääni puhelimessa

    😍🎶❤ oli kuin musiikkia korvissani. Eipä kuitenkaan sydänraukka etukäteen arvannut mitä oli edessä iltahämärässä työpai
    Ikävä
    3
    50
  10. Rakkaudeton elämä on laihaa!

    🥰❤👍 näin kiteytti yksi iäkäs ihminen pitkän elämän syyn ylen sadan vuoden sankarit ohjelmassa. Jäin jotenkin jumiin ka
    Ikävä
    1
    50
  11. Ullanlinnanmäellä ei tullut käytyä!

    🐕💩❤ neitillä oli vaivoja joita hoitelin huomista operatsoonia varten! Että sellaista vähemmän hyvältä tuoksuvaa vappua
    Ikävä
    9
    49
  12. Ulkona tervehditään tuttuja ja ystäviä

    🤔👋☕ mutta myös ihmisiä joiden kanssa joudutaan päivittäin tai muuten säännöllisesti tekemisiin. Silloin tällöin voi jo
    Ikävä
    8
    49
  13. Takeaway kaffeet

    😎☕👀 Eilen iltalenkillä sydän hypähti kurkkuun, kun kahvilan edessä notkuessani ovesta tuli ulos mies takeaway kahvimuk
    Ikävä
    0
    48
  14. Mikäs kriisi nyt on tulossa?

    🤔🧻🚽 kaupasta oli loppu nalle vessapaperi. Siis se missä on ulkohuussin ja nallen kuva. Se on ainoa paperi talouspaper
    Ikävä
    48
    48
  15. Tulisipa jo valoisat illat

    🙄🐕☀️ neitillä on liian hyvä muisti. Sitä ei saa illalla kävelemään entisiä reittejä tiettyyn kellonaikaan. Häthätää as
    Ikävä
    6
    48
  16. Nyt on oikea aika!

    🕛🥰👍 kääntää kellot tunnilla eteenpäin, jos ei ole jo kääntänyt. Niin hävisi sekin tunti ilman kaipauksen kohdetta tur
    Ikävä
    5
    48
  17. Päivän hupsuttelu

    🙄🏋️‍♀️☕ kuka kumma on keksinyt kuntosalit. Täynnänsä kaikenlaisia kidutuslaitteita. Ah ja voi kun jokaiseen lihakseen
    Ikävä
    15
    47
  18. Viikonlopuksi on luvassa

    😊🌞👍 upeat ulkoilukelit. Vanha rouvakin voi suostua pidempiin lenkkeihin kun tassut eivät kastu. Ollaan ehditty haiste
    Ikävä
    4
    47
  19. Kontolleen otetuista ihmisistä ja eläimistä

    😷🐕 💩 Koiran kanssakin tulee tilanteita, joissa ei voi ajatella omaa mukavuuttaan. Kylmät sadepisarat piiskasivat palj
    Ikävä
    7
    47
  20. Eilen huomasin

    😕👓👜yhtäkkiä olevani ilman meikkiä ja hiukset kampaamatta paikassa, jossa ikävän kohde saattaisi liikkua asioimassa. S
    Ikävä
    0
    46