Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Täällä on satanut koko päivän

    🤔♒👙 sopii hyvin horoskooppimerkkiini, olenhan vesimiesnainen. Mutta märät vaatteet ovat inhottavia päällä ja hankalia
    Ikävä
    13
    250
  2. Nyt alkaa lämpöä tulla torppaan

    🥵🧣🧦 sähkäri lähti ja sain jääkaapin sekä patterit päälle. Sinkun pitää lämmittää sähköllä, ettei palellu peiton alle.
    Ikävä
    10
    249
  3. Päivä se on maanantaikin

    🥰🕶🌦 satoi tai paistoi. Ihanan viileätä -elämä voittaa taas! Hyttysille sopiva sää 🦟, linnut saa ruokaa. Viileässäkä
    Ikävä
    14
    249
  4. Hamstraajat jo liikkeellä

    🤔⛽🐳 Pumpuilla voi polttoaine loppua maanantaina alkavan 2 viikon lakon takia. Yleensä 20 litraa tankkaavat ottavatkin
    Ikävä
    7
    248
  5. Monta kassillista turhaa tavaraa

    😁🚿🪣 raahasin tänne. Retkisuihku on jäänyt kodin häkkivarastoon. Se maksaa vaan parikymppiä, joten periaatteessa voisi
    Ikävä
    8
    248
  6. Kehitys kehittyy

    🤔👓👀 eräällä nuorella miehellä lähestyy synttärit. Ajattelin hommata hänelle ns. tiimarilasit helpottamaan silmien väs
    Ikävä
    11
    248
  7. Toi golffi on mielenkiintoista

    Varsinkin kun Sami Välimäki on kakkosena tällä hetkellä. Kaksi lyöntiä kärjestä. 🏌‍♂️ Golffissa on noita baarejakin!
    Ikävä
    8
    246
  8. Olen nauttinut alkoholia!

    🥳🥂🍪 älyttömän hyvää tuo kotitekoinen sima jääkylmänä. Netti väittää siinä olevan 0,5-0,8% alkoholia. Ohjelmassa on ol
    Ikävä
    11
    246
  9. Yhteen riviin mahtuu 4 pakettia

    🤔 ☕ 💶 ja yhdelle hyllylle mahfuu neljä riviä eli 16 kahvipakettia. Vielä mahtuu lisää, kun toinen hylly on vasta puoli
    Ikävä
    19
    246
  10. Peräkärrysaunan saa vietyä paikkaan kuin paikkaan!

    😊🏕🌞 sanoo tuo mainos joka tuohon eteen pölähtää. Siellähän voisi sitten nukkuakin. Peräkärry puuttuu ja vetokoukku😅
    Ikävä
    20
    245
  11. Olet kulta jota rakastan

    🥰🚗🕶 En tahdo vaatia mä mitään ... sua jaksan odottaa Oet aamu kesän lämpimän Olet kulta jota rakastan/Reijo Kallio h
    Ikävä
    9
    245
  12. Hyvää ystävänpäivää

    ❤🥰🌹 Hän ei tarvi lahjaa 🎁 Ei mitään kukkaa 🌹 Ei makeata pullaa 🧁 Vaan kun kääntyy hymyyn suu 😊 Ystävän päivä kirk
    Ikävä
    7
    245
  13. Jokos olette käyneet vaalikoneessa

    😡💻🫖 kukahan sen ylen vaalikoneenkin on tehnyt. Se käski mun muuttaa johonkin Karijoelle. Kartasta katsoin sen sijaits
    Ikävä
    21
    245
  14. Nukkumiset meni taas sekaisin

    🤔🕚🫖 kun kelloja käännettiin. Toivottavasti hän ei ala tiistaina ehdottelemaan mitään kun on aprillipäivä.
    Ikävä
    17
    245
  15. Ensimmäisellä kertaa kun näin

    🥰🐁🛍 päästäisen katselin pienen vipeltäjän touhuja ihastuneena. Kun hain kellarista porkkanoita, jotka olivat kestokas
    Ikävä
    14
    245
  16. Siis kuka on siirtänyt

    😡🌅🚿 auringonlaskun yhdeksään ilman mun lupaa. Taas on kiire iltapesulle ennen pimeää. Kotimaiset omenat ovat tulleet
    Ikävä
    15
    245
  17. Laitan kirjautuneena hyvän yön toivotuksen

    😋🍿☕ ettei tarvitse niiden lukea, jotka katsovat asiakseen kommentoida ikävästi. Kevään tulo ja päivän pidentyminen sa
    Ikävä
    3
    245
  18. Hyvää Lucian päivää

    🥰🕯☕ Kaikkien muualta omittujen myyntiä edistävien hömppäpäivien sijasta voitaisiin enemmän juhlistaa kaunista sanomaa
    Ikävä
    4
    244
  19. Ihana tunne kun paleltaa

    🥶🪣🚽 18 astetta, pilvistä, vilpoinen tuuli ja sadetta luvassa. Tää on mulle sopivaa säätä. Tänään lähden käymään koto
    Ikävä
    6
    244
  20. Hyötyliikuntaa puutarhassa

    🥵🍄💅 Syyspuuhista saa tarpeeksi liikuntaa, ei tarvitse kuntosalia täällä. Jumppaan vielä tämän päivän ennen pyykille l
    Ikävä
    18
    244