Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1100

Kommenttia

4943

1. Kapealla mökkitiellä

😊🚜☕ täyttä vauhtia ajeleva omakotitalon kokoinen leikkuupuimuri herättää kunnioitusta. Pitäisköhän kysyä, että saisink
    Ikävä
    4
    186
  2. Minä kyllä toivoin viileää säätä

🥶🪣🧹 kun mun pitäisi sulattaa vanhanaikainen jääkaappi. Siellä on nimittäin 2 kuukauden jääkaapissa säilytettävät sata
    Ikävä
    2
    186
  3. Rescue mammalle?

🙄🐶🏡 Olen jumiutunut ruutu.fi:n koiralle koti ohjelmaan. On liikuttavaa, miten koirille löytyy uusi rakastava koti, ku
    Ikävä
    6
    186
  4. Puoli seitsemältä puoliseitsemän ylellä

🕡📺🐶 tänään pitää katsoa kymmenen koiranpennun sähläämistä, kun areenan pentuliven pennut vierailevat studiossa. Harmi
    Ikävä
    14
    185
  5. Taitaa olla jonkun ruokakauppiaan

🍕🌻🤔 väite, että on muotia stailata jääkaappi. Ruoat pitäisi muka ottaa pois myyntipakkauksista ja asetella näteihin k
    Ikävä
    10
    185
  6. Uusia tuulia nukkumisongelmiin

😴🥛🛏 lämmin iltamaito tai nukkumaanmenon aikaistaminen eivät olekaan paras tapa lisätä unen pituutta. Paras tapa voiki
    Ikävä
    2
    184
  7. Naapurin kissalaumasta neljä on vähän niinkuin mun

🥰🐈🥩 kun ne on duunattu mun ulkorakennuksen vintillä saunan savupiipun vieressä. Se vanhin emokissa on kivan näköinen,
    Ikävä
    5
    182
  8. Harmi kun tänään piti olla

🥶☕👎 lämpimämpää. Mutta ei kun on -15 ja tuntuu kuin -18. Eilen illalla 19-lenkillä ehdittiin kävellä parikymmentä metr
    Ikävä
    5
    182
  9. Alppiruusu kukkii hepolannan avulla runsaasti

🥰🌺🌼 Kaivoin maksaruohon vuohenputkien ja voikukan alta näkyviin, joten eiköhän sekin kuki tänä vuonna. Sää on ollut n
    Ikävä
    3
    182
  10. Jäähdytinnestettä kuluu

🥰🧊🥤 Mulla on kannellinen jääpalarasia, josta ei tule huurua pakastimeen. Huurretta tulee siitä, kun ahkeraan avaan pa
    Ikävä
    9
    181
  11. Syyskuu alkoi harmaana ja sateisena

🤔🌧💝 Ikävä on vanhanaikaista romantiikkaa! The D-Day Darlings - We'll Meet Again https://youtu.be/sThuGZcEtuU
    Ikävä
    14
    181
  12. Tulispa aurinkoa ja lämmintä

🤔🥨☕ vois joskus ottaa eväät mukaan ja mennä puistonpenkille piknikille🥰
    Ikävä
    13
    181
  13. Ostin taannoin krääsäkaupasta

🤔🐶🦶 eurolla puolipyöreän kumipallukan, jossa on nyppylöitä. Olen käyttänyt sitä jalkapohjan hierontaan töllöä katsell
    Ikävä
    12
    180
  14. Hyvää ystävänpäivää

❤🥰🌹 Hän ei tarvi lahjaa 🎁 Ei mitään kukkaa 🌹 Ei makeata pullaa 🧁 Vaan kun kääntyy hymyyn suu 😊 Ystävän päivä kirk
    Ikävä
    7
    180
  15. Tuli mieleen saunalla roskia polttaessani

🤔🔥🪣 että tulinkohan laittaneeksi tarpeeksi tunnisteita silloin kun valitsin tämän tunnuksen. Vaikka ei silti onhan tu
    Ikävä
    11
    180
  16. Sateinen aamupäivä kului

😊📱💬 puhelimessa juoruillessa. Kuuma linja puuttuu kännykästä. Numero hävisi simmin päivityksessä.
    Ikävä
    7
    180
  17. Helpomman vai vaikeemman kautta

🥰🥛👎 joskus se helpompi voi yhtäkkiä muuttua vaikeemmaksi. Kaikkeen olisi hyvä varautua. Kertakäyttöastiat ovat näppär
    Ikävä
    4
    179
  18. Tänään on sisäpäivä

🥰☔🫶 vettä sataa kaatamalla ja on pimeä. Ei sentään niin paha tilanne ole, kuin Nykissä. Siellä viemäritkin tulvii kadu
    Ikävä
    4
    179
  19. Tik tokissa oli ihana video

🥰🐕❤ missä nainen siirsi tyynyltään sivummalle pienen koiran niinkuin pikkuvauvan. Hän peitteli koiran niin ettei tälle
    Ikävä
    7
    179
  20. Täällä olisi vieläkin miesten hommia

🤗🛁🧤 ilmankos pesukoneen nukkasihti on siisti kun se laskee kaiken töhnän läpi. Pesin parvekematot ja lavuaari meni si
    Ikävä
    3
    177