Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

  1. Pöyristyttävää kaupassakäyntiä

    😡 🍎 🛏 onneksi tänään ei ole asiaa ruokakauppaan vaan menen patjaostoksille. Eilen nimittäin alkoi kuvottaa kotimaiste
    Ikävä
    8
    212
  2. Kauneudenhoito tai kauneuttomuudenhoito vaatii

    🤔💄🍫 paljon erilaisia tuotteita. Kampaajan suosittelema hiusnaamio vaikuttaa mukavalta. Haittapuolena se, että hiust
    Ikävä
    9
    212
  3. Tänään käynyt salilla

    🙄🐕‍🦺🥀 Ihan kivasti oli porukka, ettei tarvinnut jonotella telineisiin. Olis siellä ollut tilaa Hänellekin🏋 Hyvää Y
    Ikävä
    1
    211
  4. Lähteminen on aina yhtä vaikeaa

    🤔🍁🐭 sitä, tätä ja tuota pitäisi tehdä. Vettä ei ole edes kahvinkeittoon niin että moottori lähtisi käyntiin. Ehkä hae
    Ikävä
    7
    211
  5. Olis pitänyt ottaa

    🥰🫖🍋 sitruunalla maustettua kuumaa teetä mukaan puistoon. Tuli vähän vilu siellä penkillä istuessa,
    Ikävä
    13
    211
  6. Perseverance on mönkinyt

    🤔🚀🐾 Marsin pinnalla vuodesta 2021. Se on löytänyt vanhasta meren pohjasta jälkiä mikrobien aineen­vaihdunnasta. Totta
    Ikävä
    15
    211
  7. En yhtään tiedä söinkö

    😫💉 💊 kipulääkkeen yöllä vai en. Useampaan kertaan heräsin sitä varten. Kuume sentään tuntuu hellittävän. Aamujumppa
    Ikävä
    15
    210
  8. Olipas kauheata

    🥶🚿🧼 kun pesuvesi olikin ehtinyt jäähtyä iltaan mennessä vaikka yöpaitaa pestessä se tuntui lämpöiseltä. En kehdannut
    Ikävä
    14
    210
  9. Tämähän alkaa vaikuttaa melkein maisemanvaihdolta

    🤔🧳🫶 Roskat on viety kierrätykseen ja yksi laukku on jo pakattu. Kohtapuolin pääsee lähemmäs ikävöimään. Jääkaappikin
    Ikävä
    7
    210
  10. Helpomman vai vaikeemman kautta

    🥰🥛👎 joskus se helpompi voi yhtäkkiä muuttua vaikeemmaksi. Kaikkeen olisi hyvä varautua. Kertakäyttöastiat ovat näppär
    Ikävä
    4
    210
  11. Netistä löytyy hyödyllistäkin tietoa

    🤔 🛒🎄 Ihmiset ovat alkaneet jouluostokset jo hyvissä ajoin. Nykyisin ei tarvitse änlkeytyä ruuhkaan, kun netistä löyty
    Ikävä
    1
    209
  12. Hyvää Pääsiäistä

    🥰🐣❤ Pääsiäisaskartelua musiikin kera. https://youtu.be/M66r0Ndqra8
    Ikävä
    4
    209
  13. Pienillä asioilla ylellisyyttä arkeen

    🥰🧊🥤 vesi lounasjuomana maistuu paljon hienostuneemmalta, kun seassa kilisee jääpalaset! Tämän kesän ensimmäinen jääpa
    Ikävä
    10
    209
  14. Valokuvat tuo mulle mieleen tunnelman

    😟📸🐶 mikä on ollut silloin kun kuvaa on otettu. Facebook on siitä ikävä, että se ilmoittaa vanhoista julkaisuista mitk
    Ikävä
    4
    209
  15. Ai lav juu nalle

    🐻‍❄️🥰☕ on kärsinyt kovia edellisen koiran suussa. Siltä puuttuu kuono. Olen tuonut tänne muistoja, jotka eivät kaupunk
    Ikävä
    1
    208
  16. Naapurin kissalaumasta neljä on vähän niinkuin mun

    🥰🐈🥩 kun ne on duunattu mun ulkorakennuksen vintillä saunan savupiipun vieressä. Se vanhin emokissa on kivan näköinen,
    Ikävä
    3
    208
  17. Tänään ulkopenkeillä

    😷☀️👍istuin katselemassa ostarilta ulos valuvia ihmisiä. Kävellessä ei oikein ehdi kuin katsella jalkoihin ettei talla
    Ikävä
    4
    207
  18. Ei kannata tuhlata ruutia variksiin.

    🤔🐦‍⬛🏋 tai aloitukseen, kun en tiedä meneekö läpi vai ei. Kirjautumaan sentään pääsin. Kuntosalin jälkeen maistuu loun
    Ikävä
    14
    207
  19. Keittiön lämpötila nousi

    🥵🌡🪣 neljä astetta, kun tiskasin kuumilla vesillä astiat. Sitä varten tarvitsin kaksikymmentä kiloa lämmintä vettä sau
    Ikävä
    15
    207
  20. Minäkin olin paleltumisuhan alla

    🥶 🌺🧊 ollut jouluntähti joulun tienoilla. Eikä mua kukaan lämmittänyt🔥 Nyt on kiva, kun ulkona tarkenee kävellä (yksi
    Ikävä
    4
    207