Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1100

Kommenttia

4952

1. Ihana aamu kullan kanssa

🥰☕🧹 Vanhassa vara parempi. Jo kaksi aamua on mennyt pilalle tarjouskahvin kanssa. Ne porotkin tuoksuivat pahalta. Lu
    Ikävä
    5
    145
  2. Ärsyttää noi mainokset!

😡👎👙 Kun avaan palstan, niin mulle tulee näkyviin ruudun kokoiset naisten pikkuhousut. Jos käy tilailemassa postimyynn
    Ikävä
    7
    143
  3. Tulitikkulaatikko ikkunan välissä

🤧🪣☕ pitämässä ikkunat kuivina toi mieleeni muitakin vanhempia niksejä . Niinkuin nyt kalossit. Mihin ne ovat hävinneet
    Ikävä
    2
    143
  4. En ole vielä antiikkia

🥰🪞🕶 mulla on tapana harppoa vieraiden sanojen yli ottamatta sen kummemmin selvää mitä ne tarkoittavat. Etenkin yhtäkk
    Ikävä
    2
    143
  5. Tom Nam herkkua

😅🐭🍜 Täytyy sanoa, että keittiöhiirellä on hyvä maku. Se on napsinut roskapussista tom yam nuudelipussin maustepussin
    Ikävä
    10
    142
  6. Hyvää itsenäisyyspäivää!

🇫🇮🇫🇮🇫🇮 HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ! 🇫🇮🇫🇮🇫🇮 Ei multa muuta tänään.
    Ikävä
    7
    142
  7. Oikeat ihmiset ovat enimmäkseen ystävällisiä

🥰👍🫖 Näin ihanan uutispätkän, jossa zele vierailunsa aikana seisoi keskellä Kauppatoria ja huokaili liikuttuneena mone
    Ikävä
    2
    142
  8. Jos ei pysty elämään

☕ ilman toista ihmistä 😍 niin on asuttava yhdessä. Lainaus ohjelmasta Unelmahäät 🤵👰 Harmi, että mulla on vain unelm
    Ikävä
    2
    141
  9. Twitteriin (jota en käytä)

😷❄👎 tulee mahdollisuus äänestää alapeukulla kirjoituksia. Eikö se lisää mahdollisuutta kiusaamiseen kun laittelee niit
    Ikävä
    4
    140
  10. Ukonilmalla jumituin koirauutisiin

🙄⛈🐕‍🦺 Koira oli onnistunut sytyttämään tulipalon jenkeissä. Hellalla oli ollut mielenkiintoista haisteltavaa ja sitä
    Ikävä
    2
    140
  11. Rouva, jonka kanssa käyn kuntosalilla

🙂🌲🪜 soittelee mulle joka päivä. Epäilen, että hän tarkistaa onko mulle käynyt jotakin. Eien sanoinkin hänelle, että o
    Ikävä
    0
    139
  12. Apteekkipäivä tänään

🤔💊☕ Eläimen reseptin sai uusittua puhelimella. Säästyi 130€. Ainoo vaan, että se on nyt siinä toisessa apteekissa, kui
    Ikävä
    3
    139
  13. Olipas äkäinen lounas

🙄🌧🌬 tuossa ennen kahdeksaa aamulla. Heräsin kattopeltien ryskeeseen. Pelkäsin jo, että jalaksilla oleva pikkusauna mä
    Ikävä
    2
    138
  14. Eipä tässä mikään ole muuttunut

🥰🥪☕ vaikka käyn vähemmän täällä. Yritän vain keräillä itseäni pimeyden jäljiltä. Bobby McFerrin - Don't Worry Be Hap
    Ikävä
    4
    138
  15. pörkölt maistuu tomaattisen ja paprikaisen padan ystäville

🤔🍲🫖 kännykkä kaupassa on kiva juttu, kun voi tarkastaa ruoan valmistusreseptin, että saa kaikki mukaan. Ainoo vaan, e
    Ikävä
    6
    138
  16. Lintupöntössä pesinyt lintu ei enää ole

🥰👟🐦 suutuksissa mulle. Se ei enää säksätä talon katolla. Toivottavasti ei ole se lintu, joka söi mun kenkiä sisältävä
    Ikävä
    3
    137
  17. Farmi Suomessa on alkanut uusi kausi

🥰🐐🐄 Ei kauheesti kiinnosta se julkimoiden sähellys siinä. Ne ihanat elukat ja se maalaismiljöö saavat seuraamaan ohje
    Ikävä
    6
    137
  18. Tässä seison enkä muuta voi

😍❤👍sanoi Lutherkin aikoinaan, kun häneltä kysyttiin haluaisiko hän peruuttaa jotakin kirjoittamastaan. Sama pätee minu
    Ikävä
    2
    137
  19. Pimeimmänkin yön jälkeen

🤫🌌🌤 valkenee päivä. Aivan ihana aurinkoinen syksyinen poutasää. On ihanaa olla olemassa tänäkin päivänä. Ja se on muk
    Ikävä
    2
    137
  20. Herkkuruoista

🤔🐸🍲 kerran erehdyin maistamaan simpukoita. Se kokemus teki minusta epäluuloisen kaikkia vierasmaalaisia herkkuja koht
    Ikävä
    3
    137