lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1100
Kommenttia
4952
Ihana aamu kullan kanssa
🥰☕🧹 Vanhassa vara parempi. Jo kaksi aamua on mennyt pilalle tarjouskahvin kanssa. Ne porotkin tuoksuivat pahalta. Lu5145Ärsyttää noi mainokset!
😡👎👙 Kun avaan palstan, niin mulle tulee näkyviin ruudun kokoiset naisten pikkuhousut. Jos käy tilailemassa postimyynn7143Tulitikkulaatikko ikkunan välissä
🤧🪣☕ pitämässä ikkunat kuivina toi mieleeni muitakin vanhempia niksejä . Niinkuin nyt kalossit. Mihin ne ovat hävinneet2143En ole vielä antiikkia
🥰🪞🕶 mulla on tapana harppoa vieraiden sanojen yli ottamatta sen kummemmin selvää mitä ne tarkoittavat. Etenkin yhtäkk2143Tom Nam herkkua
😅🐭🍜 Täytyy sanoa, että keittiöhiirellä on hyvä maku. Se on napsinut roskapussista tom yam nuudelipussin maustepussin10142- 7142
Oikeat ihmiset ovat enimmäkseen ystävällisiä
🥰👍🫖 Näin ihanan uutispätkän, jossa zele vierailunsa aikana seisoi keskellä Kauppatoria ja huokaili liikuttuneena mone2142Jos ei pysty elämään
☕ ilman toista ihmistä 😍 niin on asuttava yhdessä. Lainaus ohjelmasta Unelmahäät 🤵👰 Harmi, että mulla on vain unelm2141Twitteriin (jota en käytä)
😷❄👎 tulee mahdollisuus äänestää alapeukulla kirjoituksia. Eikö se lisää mahdollisuutta kiusaamiseen kun laittelee niit4140Ukonilmalla jumituin koirauutisiin
🙄⛈🐕🦺 Koira oli onnistunut sytyttämään tulipalon jenkeissä. Hellalla oli ollut mielenkiintoista haisteltavaa ja sitä2140Rouva, jonka kanssa käyn kuntosalilla
🙂🌲🪜 soittelee mulle joka päivä. Epäilen, että hän tarkistaa onko mulle käynyt jotakin. Eien sanoinkin hänelle, että o0139Apteekkipäivä tänään
🤔💊☕ Eläimen reseptin sai uusittua puhelimella. Säästyi 130€. Ainoo vaan, että se on nyt siinä toisessa apteekissa, kui3139Olipas äkäinen lounas
🙄🌧🌬 tuossa ennen kahdeksaa aamulla. Heräsin kattopeltien ryskeeseen. Pelkäsin jo, että jalaksilla oleva pikkusauna mä2138Eipä tässä mikään ole muuttunut
🥰🥪☕ vaikka käyn vähemmän täällä. Yritän vain keräillä itseäni pimeyden jäljiltä. Bobby McFerrin - Don't Worry Be Hap4138pörkölt maistuu tomaattisen ja paprikaisen padan ystäville
🤔🍲🫖 kännykkä kaupassa on kiva juttu, kun voi tarkastaa ruoan valmistusreseptin, että saa kaikki mukaan. Ainoo vaan, e6138Lintupöntössä pesinyt lintu ei enää ole
🥰👟🐦 suutuksissa mulle. Se ei enää säksätä talon katolla. Toivottavasti ei ole se lintu, joka söi mun kenkiä sisältävä3137Farmi Suomessa on alkanut uusi kausi
🥰🐐🐄 Ei kauheesti kiinnosta se julkimoiden sähellys siinä. Ne ihanat elukat ja se maalaismiljöö saavat seuraamaan ohje6137Tässä seison enkä muuta voi
😍❤👍sanoi Lutherkin aikoinaan, kun häneltä kysyttiin haluaisiko hän peruuttaa jotakin kirjoittamastaan. Sama pätee minu2137Pimeimmänkin yön jälkeen
🤫🌌🌤 valkenee päivä. Aivan ihana aurinkoinen syksyinen poutasää. On ihanaa olla olemassa tänäkin päivänä. Ja se on muk2137Herkkuruoista
🤔🐸🍲 kerran erehdyin maistamaan simpukoita. Se kokemus teki minusta epäluuloisen kaikkia vierasmaalaisia herkkuja koht3137