Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1185

Kommenttia

5378

1. Pöyristyttävää kaupassakäyntiä

😡 🍎 🛏 onneksi tänään ei ole asiaa ruokakauppaan vaan menen patjaostoksille. Eilen nimittäin alkoi kuvottaa kotimaiste
    Ikävä
    7
    182
  2. Lueskelin lahjaehdotuksista

👰💍🌷 häiden merkkipäivinä. Kaikkien lahjojen ei tarvitse olla kalliita. Parhaimmat lahjat ovat ilmaisia. Tämä oli minu
    Ikävä
    10
    182
  3. Hyvää Yötä

🥰🐕🥣 neidon kammarista. Käväisen ensin omaverossa ja sitten täällä alkaa iltapuuhat koiran iltanamituksella. Koira käv
    Ikävä
    4
    182
  4. Vaikea se on olla positiivinen

🙄🐕☕ kun 27 kiloa saa tuntemaan, että kaikista kenestä on välittänyt joutuu luopumaan. Päivä nro3 ajatuksia 😥
    Ikävä
    6
    181
  5. Olen melko tyytyväinen

😊🪑🪛 sadesään puuhasteluihin. Selvisin porauksista ilman, että minuun tuli reikiä. Porakoneen kanssa oli vähän alkuvai
    Ikävä
    10
    181
  6. Mulla on nyt uikkarit päällä

🥰👙🫖 Siivoan nyt vaatekaappien sisältöä. Sovittelen uimapukuja juuri nyt. Mulla ei ole nyt peiliä käytössä, kun on his
    Ikävä
    3
    181
  7. Onkohan vielä jotakin

🤔🐥☕ mitä en ole sanonut? En haluaisi jaaritella moneen kertaan samaa asiaa.
    Ikävä
    4
    181
  8. Aina sitä oppii uutta

🤔🕶🫖 Ilmeisesti katson peiliin liian vähän. Apteekin peilistä kirkkaassa valossa kuvaani katsellessani ihmettelin vaal
    Ikävä
    4
    181
  9. 16 hukkunutta heinäkuussa

🏊⚠😟 12 miestä, 1 nainen, 3 muuta. Olkaapas miehet varovaisia uidessanne. Varokaa myös isoja haukia. Niille kelpaa ihm
    Ikävä
    3
    180
  10. Palstaa kun silmäilee

🤔💻👀 niin olen mielissäni siitä, että mulla on tämä nimimerkki käytössä. Täällä ei yhtään näe kuka kirjoittaa kenelle,
    Ikävä
    6
    180
  11. Tonttuhousut pois ja kauppaan

🤶🛍🍬 joulunvietto loppuu vasta loppiaisena. Sitten voikin lenkilke mennä tavallisissa verkkareissa. Huomisen raketti
    Ikävä
    8
    180
  12. Olisi se kivempi rapsutella

🥰🧹🐕 miehen tukkaa. Koiralta tippuu liikaa karvaa tähän aikaan vuodesta. Mulla on ollut koko ajan tilaus sille siksi e
    Ikävä
    4
    179
  13. Oikeat ihmiset ovat enimmäkseen ystävällisiä

🥰👍🫖 Näin ihanan uutispätkän, jossa zele vierailunsa aikana seisoi keskellä Kauppatoria ja huokaili liikuttuneena mone
    Ikävä
    2
    179
  14. Mikäs täällä on tänään ollessa

🤔🧦🔥 Kun palelin ulkona pihahommissa, niin täällä sisällä tuntuu ihan kuumalta. Saunaankin syttyi tuli kiukaan alle, j
    Ikävä
    8
    179
  15. Ihminen on sikäli yhteisöllinen

🤔☕👍 luomus, että toisten ihmisten hyväksyntä tuntuu mukavalta -voimaannuttaa. Sukulaisten tapaaminen on siksi tärke
    Ikävä
    17
    178
  16. Naapurin auto ja räkättirastas

🤔🐦🚘 kohtasivat tuossa tiellä mun kohdalla kohtalokkain seurauksin. Kun olin menossa kauppaan, siirsin vain pienen ruu
    Ikävä
    41
    178
  17. Rakkaus on jokaisen

🥰🐕👍koiran karvan arvoinen. Vapaa suomennos facebookin koirasivulta "Love is worth every dog hair". Tähän aikaan niitä
    Ikävä
    16
    177
  18. Rustailin eilen

🙄🍬🕯ihan hyvä liike jos tarvitsee karkkia, joulukoristeita tai kynttilöitä. Oli siellä sentään sopiva pyörällinen osto
    Ikävä
    5
    177
  19. On se vaikeaa välillä tämä elämä

🤔🫂💥 etenkin nuorisolle. Alle kolmekymppiset ovat nyt ymmällään, kun eivät tiedä milloin kumppani on suostuvainen lähe
    Ikävä
    24
    176
  20. Jumppailu on vaarallista

🙄 🏋🤸 Yleensähän en tänne valittele kolotuksia. Nyt en kehtaa muualle valittaa. Tilasin netistä kuntoilukurssin. Oon n
    Ikävä
    0
    176