Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Kylläpäs kävi taas nolosti

    🤔🍮🥧 Minulla taitaa olla liikaa tyynyjä käytössä. Pesin eilen tyynyliinoja. Samalla muutaman ihanan kukkatyynyliinan j
    Ikävä
    0
    36
  2. Tulenlieskat nuolivat

    😊🔥💧 eilen lähipuuta kun sytytin peltitynnörissä olleita oksia palamaan. Pakko oli vahtia palamista koko ajan. Lopuksi
    Ikävä
    0
    36
  3. Kevään ensi kukkanen

    😍👓👜bongattu ja valokuvattu fb sivulle ihmeteltäväksi. Tänä vuonna se oli kirkkaankeltainen piskuinen talventähti puis
    Ikävä
    0
    35
  4. Taas on viikko vierähtänyt

    😊👓👜pihalla on parhain kukkaloisto. Pakko oli sireenipensaita harventaa kun näkyväisyys tielle alkoi olla jo huono. Li
    Ikävä
    14
    35
  5. Vaikea uskoa että hän olisi

    😊👓👜 sellainen papelitiikeli, joka kirjoittelee täällä lurituksiaan. Se olisi ainoa piirre, johon toivoisin muutosta
    Ikävä
    5
    35
  6. Luonto ajaa mua kerrostaloon!

    ☺👓👜ensi lumi on ihan kiva, jollei olisi mukana pelkkiä hellevaatteita! Tänään se on lähdettävä, oli mikä oli. Ei nämä
    Ikävä
    15
    35
  7. Tuli lähdettyä soitellen sotaan

    😷🌱🌞näin ei minulle koskaan käy ja taas kävi näin! Kaupassa huomasin perunalaarissa söpöjä uuniperunoita, jotka olivat
    Ikävä
    13
    35
  8. Mä oon sun perjantai

    😅👓👜 ja maanantai. Mut nyt just maskit näkyy vaan töllöttimestä ja puikot kilisee pinkkien pikkulapasten merkeissä .
    Tunteet
    1
    35
  9. Moi! Ollaanko siellä kiihtymisvaiheessa?

    😠🌡️💉 Täällä ollaan! Nou hyvä 👎 Kiihtyä saisi ihan muut jutut, kuin tautitilanne. Onneksi olen nyt sellaisessa paikas
    Ikävä
    21
    35
  10. Tuli tässä mieleen ajatus

    🤔 📺 👍 eduskunnan kyselytuntia katsellessani. Siellä lehterillä olisi kovasti tilaa. Voisi mennä sinne vilkuttelemaan
    Ikävä
    9
    35
  11. Varovaisena ihmisenä

    🤔☕👎en uskalla rekattuna kirjoittaa kulkemisiani. Eikä niitä sitten erota täältä vaikka miten yritän tunnisteita lsitta
    Ikävä
    2
    35
  12. Muhennos, risotto tai pyttipannu

    😀🥘👍biojäte vähenee, kun välillä tyhjentää jääkaappia lounasruokaan. Tänään oli kokeiluna herukat, puolukat ja herkkus
    Ikävä
    8
    35
  13. Kuvista puheenollen

    😳📷👙 Tuli mieleen, kun joku kirjoitti kuvista. Kerran pelleillessäni laitoin faceen sellaisen turistikuvan, missä minu
    Ikävä
    1
    35
  14. Minussa ei ole muuta

    🤔🥾☕ piikikästä kuin kengät. Niitä onkin tarvittu tänä talvena 👍
    Ikävä
    4
    35
  15. En tiedä olisiko

    🙄🌞☕ se mitään muuttanut, jos olisin saanut vinkattua hänelle kärsiväni kasvosokeudesta. Tuli mieleem, kun YLE:llä on
    Ikävä
    0
    34
  16. Olipas kiirettä

    😷🥪☕ mutta ihania palavereita tulee ikävä kun alettiin kesätauolle! Paljon tuli taas uutta tietoa sydäntä lähellä oleva
    Ikävä
    0
    34
  17. Meidän tulisi säästää luontoa

    🤔☕🍬 ja ilmastoa. Yksin asuminen kuluttaa enemmän. Yhdessä asuessa lämmityksen ja sähkön kuormittavuus jakautuu kahdel
    Ikävä
    63
    34
  18. Tärkeimmät asiat muistaa

    🥰🍬👍vaikka kuinka kaukaa. Muistan kun esittelin HELPEn alkusammutuskurssin todistusta hänelle 😍 Mutta sitten en yhtää
    Ikävä
    2
    34
  19. Miten niin kummallista?

    😎🧹☕ Eikö muka kaikilla ihmisillä roiku harja saunan piipusta? Kevätmyrskyt olivat heittäneet kesäsaunan piipun sadeh
    Ikävä
    0
    34
  20. Illan rauha kun maan syliin sulkee

    🥰🕯❤ Varjot puistojen kun hämärtää Aatos taas aikaan menneeseen kulkee Häntä unhoita en milloinkaan! Hyvää Yötä ja r
    Ikävä
    5
    34