lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5660
Pöyristyttävää kaupassakäyntiä
😡 🍎 🛏 onneksi tänään ei ole asiaa ruokakauppaan vaan menen patjaostoksille. Eilen nimittäin alkoi kuvottaa kotimaiste8212Kauneudenhoito tai kauneuttomuudenhoito vaatii
🤔💄🍫 paljon erilaisia tuotteita. Kampaajan suosittelema hiusnaamio vaikuttaa mukavalta. Haittapuolena se, että hiust9212Tänään käynyt salilla
🙄🐕🦺🥀 Ihan kivasti oli porukka, ettei tarvinnut jonotella telineisiin. Olis siellä ollut tilaa Hänellekin🏋 Hyvää Y1211Lähteminen on aina yhtä vaikeaa
🤔🍁🐭 sitä, tätä ja tuota pitäisi tehdä. Vettä ei ole edes kahvinkeittoon niin että moottori lähtisi käyntiin. Ehkä hae7211Olis pitänyt ottaa
🥰🫖🍋 sitruunalla maustettua kuumaa teetä mukaan puistoon. Tuli vähän vilu siellä penkillä istuessa,13211Perseverance on mönkinyt
🤔🚀🐾 Marsin pinnalla vuodesta 2021. Se on löytänyt vanhasta meren pohjasta jälkiä mikrobien aineenvaihdunnasta. Totta15211En yhtään tiedä söinkö
😫💉 💊 kipulääkkeen yöllä vai en. Useampaan kertaan heräsin sitä varten. Kuume sentään tuntuu hellittävän. Aamujumppa15210Olipas kauheata
🥶🚿🧼 kun pesuvesi olikin ehtinyt jäähtyä iltaan mennessä vaikka yöpaitaa pestessä se tuntui lämpöiseltä. En kehdannut14210Tämähän alkaa vaikuttaa melkein maisemanvaihdolta
🤔🧳🫶 Roskat on viety kierrätykseen ja yksi laukku on jo pakattu. Kohtapuolin pääsee lähemmäs ikävöimään. Jääkaappikin7210Helpomman vai vaikeemman kautta
🥰🥛👎 joskus se helpompi voi yhtäkkiä muuttua vaikeemmaksi. Kaikkeen olisi hyvä varautua. Kertakäyttöastiat ovat näppär4210Netistä löytyy hyödyllistäkin tietoa
🤔 🛒🎄 Ihmiset ovat alkaneet jouluostokset jo hyvissä ajoin. Nykyisin ei tarvitse änlkeytyä ruuhkaan, kun netistä löyty1209- 4209
Pienillä asioilla ylellisyyttä arkeen
🥰🧊🥤 vesi lounasjuomana maistuu paljon hienostuneemmalta, kun seassa kilisee jääpalaset! Tämän kesän ensimmäinen jääpa10209Valokuvat tuo mulle mieleen tunnelman
😟📸🐶 mikä on ollut silloin kun kuvaa on otettu. Facebook on siitä ikävä, että se ilmoittaa vanhoista julkaisuista mitk4209Ai lav juu nalle
🐻❄️🥰☕ on kärsinyt kovia edellisen koiran suussa. Siltä puuttuu kuono. Olen tuonut tänne muistoja, jotka eivät kaupunk1208Naapurin kissalaumasta neljä on vähän niinkuin mun
🥰🐈🥩 kun ne on duunattu mun ulkorakennuksen vintillä saunan savupiipun vieressä. Se vanhin emokissa on kivan näköinen,3208Tänään ulkopenkeillä
😷☀️👍istuin katselemassa ostarilta ulos valuvia ihmisiä. Kävellessä ei oikein ehdi kuin katsella jalkoihin ettei talla4207Ei kannata tuhlata ruutia variksiin.
🤔🐦⬛🏋 tai aloitukseen, kun en tiedä meneekö läpi vai ei. Kirjautumaan sentään pääsin. Kuntosalin jälkeen maistuu loun14207Keittiön lämpötila nousi
🥵🌡🪣 neljä astetta, kun tiskasin kuumilla vesillä astiat. Sitä varten tarvitsin kaksikymmentä kiloa lämmintä vettä sau15207Minäkin olin paleltumisuhan alla
🥶 🌺🧊 ollut jouluntähti joulun tienoilla. Eikä mua kukaan lämmittänyt🔥 Nyt on kiva, kun ulkona tarkenee kävellä (yksi4207