Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1105

Kommenttia

5007

1. Ollaanpas nyt kiltisti

😷 👓 👜 ja puhalletaan yhteen hiileen, kun pääministerimme luottaa meihin suomalaisiin. Jos ei totella niin hän ottaa j
    Ikävä
    10
    42
  2. Tämmöinen etäkaipaus

😍👓👜 on nyt trendikästä. Vaikka olishan se skypettäminen hiukka läheisempää kuin palstailu. Sitä vaan on tultava toime
    Ikävä
    7
    42
  3. Hui sentään

😷👓👜lapsoset vapautetaan eristyksestä kouluihin. Se on ihan hyvä, koska pelkästään ruokatarjoilukin tuo helpotusta ko
    Ikävä
    3
    42
  4. En nyt viitti

🙂 👓👜 kirjoittaa mihinkään, että "tämä ei ole minulta". Niinpä vaivauduin kirjautumaan palstalle. "Nyt ei kyllä mitään
    Ikävä
    0
    42
  5. Hyvää Uutta Vuotta 2021

🐕🐾🚀palstalla piipahtaville. Sattuneesta syystä siirryin loppupäiväksi ja -illaksi sisätiloihin. Täällä jo paukahtelee
    Ikävä
    19
    42
  6. Uskaltaako tässä kohta

😷👓👜 enää kaupassakaan käydä. Kassalla nuori mies alkoi huutaa mulle vihaisena kun kysyin että pitääkö noin lähelle tu
    Ikävä
    14
    42
  7. Onko tämä unta

😷❄👎 taas sataa lunta. Ja mitäs emäntä kokkaa, ettei vaan tulis rokkaa! Perinteet on mukavia, mutta joskus voi niistä
    Ikävä
    2
    42
  8. Kevät keikkuen tulevi

😷🌞 🌹 ja kukkapenkeistä alkaa nousta narsissit, tulppaanit, hyasintit ja maskintit! Lumen alta paljastuneet maskit ov
    Ikävä
    4
    42
  9. Joku kehrää kuumana

😎☀️👍lööppilehden mukaan. Taitaa vähän lämmin olla nyt kaikilla. Uimavedetkin päälle 20:n jo ainakon pääkaupunkiseudul
    Ikävä
    0
    42
  10. Tuli mieleen, että

🤔🚗🚦apukuskille olisi tarvetta. Eräskin mies osasi hyvin neuvoa vieressä niin ettei alkanut harmittaa niinkuin yleensä
    Ikävä
    2
    42
  11. Lahjabuumin lähestyessä

tuli mieleen , että olen aika nirso lahjojen suhteen. meillä onkin päätetty, ettei aikuisille mitään lahjoja jouluna. Pa
    Ikävä
    0
    42
  12. Tänään olisi pitänyt ottaa

😷👓 👜 maski mukaan koiralenkille. Paleli aivan kamalasti, kun kylmä viima puhalsi, eikä ollut käsineitä eikä pipoa. M
    Ikävä
    4
    42
  13. Olin palsussa aamupäivällä

😎 👋 💼 En kuitenkaan syönyt ulkona lounasta, vaan tyydyin kmarketin valmisruokaan. Uusia lounaspaikkoja näkyyt tuleva
    Ikävä
    1
    42
  14. Nyt ei säällä hemmotella!

🥶❄👎 tuntuu kuin -20. Voisipa pysytellä sisällä. Mutta ei kun koira on pakko kuljettaa ja asioilla on käytävä. Pakko la
    Ikävä
    1
    42
  15. Oletteko muut huomanneet

🙂 👓 👜 että jos täällä esiintyy tunnisteilla saa kauheasti törkyä niskaansa? Tekisi kauheesti mieli kirjoittaa jota
    Ikävä
    7
    41
  16. Sen tiedän, että

🙂 👓 👜 kun korvat soi, niin Hän ajattelee minua. Entäs sitten, kun korvia kutittaa sietämättömästi. Ei auta antiexe
    Tunteet
    6
    41
  17. Kauheata, että joku

😂👓👜kirjoitti eilen kiisselistä aloituksen. Kyllä oli syytäkin poistaa se palstalta, vaikka siinä ikävöitiinkin yhtä t
    Ikävä
    4
    41
  18. Hyvää Vappua

😎 🎈 🎈 Poikkeuksellinen Vappu alkoi katsomalla Ylioppilaskunnan Laulajien konsertti YLE:n pihalla. Sitten se jatkui
    Ikävä
    2
    41
  19. Jo alkoi Lyyti kirjoittamaan

👧👓👜totesi muinoin amerikkasn muuttanut Lyytin aviomies, joka vaimolleen osoitteensa lähetettyään alkoi saamaan kirjei
    Ikävä
    1
    41
  20. Lähtöpuuhissa venähti

😕👓👜 niin että kävin kaupassa hakemassa vähän evästä, kun päätin jäädä yöksi kotiin helpompien pesuvesien äärelle. Tä
    Ikävä
    1
    41