lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1105
Kommenttia
5007
Ollaanpas nyt kiltisti
😷 👓 👜 ja puhalletaan yhteen hiileen, kun pääministerimme luottaa meihin suomalaisiin. Jos ei totella niin hän ottaa j1042Tämmöinen etäkaipaus
😍👓👜 on nyt trendikästä. Vaikka olishan se skypettäminen hiukka läheisempää kuin palstailu. Sitä vaan on tultava toime742Hui sentään
😷👓👜lapsoset vapautetaan eristyksestä kouluihin. Se on ihan hyvä, koska pelkästään ruokatarjoilukin tuo helpotusta ko342En nyt viitti
🙂 👓👜 kirjoittaa mihinkään, että "tämä ei ole minulta". Niinpä vaivauduin kirjautumaan palstalle. "Nyt ei kyllä mitään042Hyvää Uutta Vuotta 2021
🐕🐾🚀palstalla piipahtaville. Sattuneesta syystä siirryin loppupäiväksi ja -illaksi sisätiloihin. Täällä jo paukahtelee1942Uskaltaako tässä kohta
😷👓👜 enää kaupassakaan käydä. Kassalla nuori mies alkoi huutaa mulle vihaisena kun kysyin että pitääkö noin lähelle tu1442Onko tämä unta
😷❄👎 taas sataa lunta. Ja mitäs emäntä kokkaa, ettei vaan tulis rokkaa! Perinteet on mukavia, mutta joskus voi niistä242Kevät keikkuen tulevi
😷🌞 🌹 ja kukkapenkeistä alkaa nousta narsissit, tulppaanit, hyasintit ja maskintit! Lumen alta paljastuneet maskit ov442Joku kehrää kuumana
😎☀️👍lööppilehden mukaan. Taitaa vähän lämmin olla nyt kaikilla. Uimavedetkin päälle 20:n jo ainakon pääkaupunkiseudul042Tuli mieleen, että
🤔🚗🚦apukuskille olisi tarvetta. Eräskin mies osasi hyvin neuvoa vieressä niin ettei alkanut harmittaa niinkuin yleensä242Lahjabuumin lähestyessä
tuli mieleen , että olen aika nirso lahjojen suhteen. meillä onkin päätetty, ettei aikuisille mitään lahjoja jouluna. Pa042Tänään olisi pitänyt ottaa
😷👓 👜 maski mukaan koiralenkille. Paleli aivan kamalasti, kun kylmä viima puhalsi, eikä ollut käsineitä eikä pipoa. M442Olin palsussa aamupäivällä
😎 👋 💼 En kuitenkaan syönyt ulkona lounasta, vaan tyydyin kmarketin valmisruokaan. Uusia lounaspaikkoja näkyyt tuleva142Nyt ei säällä hemmotella!
🥶❄👎 tuntuu kuin -20. Voisipa pysytellä sisällä. Mutta ei kun koira on pakko kuljettaa ja asioilla on käytävä. Pakko la142Oletteko muut huomanneet
🙂 👓 👜 että jos täällä esiintyy tunnisteilla saa kauheasti törkyä niskaansa? Tekisi kauheesti mieli kirjoittaa jota741Sen tiedän, että
🙂 👓 👜 kun korvat soi, niin Hän ajattelee minua. Entäs sitten, kun korvia kutittaa sietämättömästi. Ei auta antiexe641Kauheata, että joku
😂👓👜kirjoitti eilen kiisselistä aloituksen. Kyllä oli syytäkin poistaa se palstalta, vaikka siinä ikävöitiinkin yhtä t441Hyvää Vappua
😎 🎈 🎈 Poikkeuksellinen Vappu alkoi katsomalla Ylioppilaskunnan Laulajien konsertti YLE:n pihalla. Sitten se jatkui241Jo alkoi Lyyti kirjoittamaan
👧👓👜totesi muinoin amerikkasn muuttanut Lyytin aviomies, joka vaimolleen osoitteensa lähetettyään alkoi saamaan kirjei141Lähtöpuuhissa venähti
😕👓👜 niin että kävin kaupassa hakemassa vähän evästä, kun päätin jäädä yöksi kotiin helpompien pesuvesien äärelle. Tä141