lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1076
Kommenttia
4787
Hyvää Uutta Vuotta 2021
🐕🐾🚀palstalla piipahtaville. Sattuneesta syystä siirryin loppupäiväksi ja -illaksi sisätiloihin. Täällä jo paukahtelee1938Elämä on arkipäiväistynyt
😷👓👜kun pyhäpäiviä ei enää vietetä niinkuin ennen. Kaupatkin ovat aina auki. Päivien rytmittäminen on tärkeää, että t638Joku kehrää kuumana
😎☀️👍lööppilehden mukaan. Taitaa vähän lämmin olla nyt kaikilla. Uimavedetkin päälle 20:n jo ainakon pääkaupunkiseudul038Kannattaa kuumalla juoda vettä
😊🥤🍕 tarpeeksi ja syödä suolaista ruokaa (huolissaan miehestä). Nesteen vähyys ja suolan puute oireilevat samalla tava2338Raikas syyssää virkistää
🤗🍃🍁🍂 ulkoilijan mieltä. Nyt kannattaa samoilla metsissä muovipussi taskussa tai ihan jonkun korinkin kanssa. Ilmaist138Lahjabuumin lähestyessä
tuli mieleen , että olen aika nirso lahjojen suhteen. meillä onkin päätetty, ettei aikuisille mitään lahjoja jouluna. Pa038Ikävä perhosia vatsassa
🥰🦋❤ kuumottavia poskipäitä, heikotusta polvissa, suusta tipahtelevia hölmöyksiä. Niitä kaikkia kummallisua ja hassuja238Hyvää joulukuun ensimmäistä
🥰🌲👍päivää. Nyt saa jouluhömpötykset alkaa. Pitkän ajan säätiedotus ennustaa, että tänne pääkaupunkiseudulle tulisi t038Ensitreffit alttarilla
😕👓👜on aika kummallinen formaatti kun ei sitä pitkänkään tutustumisen jälkeen avioituessakaan aina onnistu solmimaan937Itse kullekin ja autolle
😕👓👜käy väistämättä niin, että vikoja tulee kun aikaa kuluu. Autokin jo 13:tta vuotta kulkee ja ajettu jotain 177 tuha1837Tänään on ollut kiirettä
🙂 👓 👜 Aamulla kävin laprassa, sitten kangaskaupassa. Aivan ihania kesäkankaita oli tullut. Niitä oli pakko mittaill437Nollatoleranssi neg. arvostelulle!
😐👓👜 Parisuhteesta en tietenkään heppoisin perustein lähtisi kävelemään. Silloin vahingossa tulleet tai leikkimieliset137No mut hei!
🙂 👓👜 pimeydestä huolimatta kevät on tulossa. Näin jo lenkillä ruusun, joka teki uusia oksia ja lehtiä. Talitinttikin137Tämmöinen etäkaipaus
😍👓👜 on nyt trendikästä. Vaikka olishan se skypettäminen hiukka läheisempää kuin palstailu. Sitä vaan on tultava toime737Iloita voi pienistä asioista
😊👓☔kun elää ympäristössä missä kaikki ei ole valmiina. Esimerkiksi tänään aamulla ilahduin siitä kun saunassa oli iso1537Saunavahasta
😊👓👌no ei todellakaan ole siihen tarkoitukseen mitä peukalo keskellä kämmentä ihmiset luulevat. Vaan sillä suojataan s1037Ruska on saapunut
😊👓🍃ihanine väreineen. Puista on alkanut tipahdella lehtiäkin. Kuusessa on runsaasti kauniita käpyjä, joten keräsin ni237- 637
Lämmintä on muutenkin
😷👓👍kuin häntä muistellessa. Positiivista on se, että ei ole liukasta. Eilenkin oli turhaan nastakengät jalassa. Pinna237Hyvää Joulua hyvät kanssakulkijat
🤩 👓 👜 Tänään päivä on täällä minuutin pidempi kuin eilen! Vaikka onkin pimeää ja kiva sytytellä kynttilöitä jouluna,737