Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5660

1. Lounaan jälkeen en jaksa

😀 👓 👜 kun katsella telkkaria. Miten onnistuinkin eilen kesken leffan taas nukahtamaan yhtäkkiä. Nukahdin juuri, ku
    Tunteet
    6
    75
  2. Mulle aina sattuu ja tapahtuu

🙂 👓 👜 onneksi kaikki nolot tilanteet eivät ole julkisia. Ja onneksi minulla on siivousapua omasta takaa. Mutta että
    Ikävä
    3
    75
  3. Ihme hyypiöitä liikkeellä

😕👓👜messengeriin (=yv) tuli facebook tuttavalta viesti: 😀😀tällä videolla olet sinä😀😀 Siinä oli mukana linkki, jota
    Ikävä
    6
    75
  4. Nyt jo vähän

😅👓👜naurattaakin tuo cpap hengityslaite. Aluksi masensi se kun iltaisin katsoin peiliin ja laitteen nenämaskin kanssa
    Ikävä
    2
    75
  5. Kotirouvan elämä on nykyisin

😷 📺 🥘 paljon helpompaa, kuin aikaisemmin. Kun saa miehen lähetettyä töihin voi pyykit heittää koneeseen ja keskittyä
    Ikävä
    4
    75
  6. Onko muilla joka aamuisia

😎☀️👌 rutiineja joita ennen ei voi lähteä ulos? Tuli vaan mieleen, kun levitän vasta silmänympärysvoidetta vaikka kello
    Ikävä
    6
    75
  7. Tämäkin täysikuu

🙄🌕👍tuli vietettyä hiljaiselossa. Ei ole edes niin paljon rahaa, että voisi avaruusmatkailua harrastaa. Onnekkaille o
    Ikävä
    5
    75
  8. Ja niinhän siinä kävi

🐣🐥🐤 Että aamuinen tipualoitukseni hävisi palstalta, kun se lähti vahingossa liikkeelle niin, että siinä oli pelkkä li
    Ikävä
    2
    75
  9. Kuvista puheenollen

😳📷👙 Tuli mieleen, kun joku kirjoitti kuvista. Kerran pelleillessäni laitoin faceen sellaisen turistikuvan, missä minu
    Ikävä
    1
    75
  10. Sunnuntaina katson

🥰💃☕ tanssii tätien kanssa ohjelmaa samaan aikaan, kun täysikuu kurkistelee mua keittiön ikkunasta klo 23.54. Olihan s
    Ikävä
    0
    75
  11. Lemmikeillä on terapeuttinen merkitys

😍🐶🐱 Vanhastaan on tiedetty, että elukoitten silittely alentaa verenpainetta ja lisää mielihyvähormoneita. Nyt on ale
    Tunteet
    4
    74
  12. Nainen tarvitsee apumiestä

🥰☕💪 raskaimpiin hommiin jos nyt ei ihan punttisalilla ole itseään lihaksikkaaksi treenannut. Mulla on apureita liikut
    Ikävä
    19
    74
  13. Tuli tässä jostakin syystä mieleen

🤔🐕💩 kun mulla on tuo kotieläin. Loppuisiko kiinnostus siihen kun aamulla herättäisiin ja olohuoneen valkoisella nukka
    Ikävä
    12
    74
  14. Olishan se helppoo

😀 👓 👜 jos kaivattu mies kuuluisi palokuntaan. Sytyttäisi vaan pikkuisen nuotion rappukäytävään. Mielellään sinne yl
    Ikävä
    20
    74
  15. Miten voittaa ikävän tunne?

😎 👓 👜 Tänään ilahduttaa kävely kauniissa kaväisessä luonnossa. Kun tarkkaan katsoo saattaa nähdä kevään ensimmäisiä
    Ikävä
    5
    74
  16. Onkohan hän

😷👓🐕 Marokossa nyt, kun sieltä tuli soitto (suunta 212). Puhelin soi kolme kertaa niin etten ehtinyt vastata. Mulla ei
    Ikävä
    0
    74
  17. Luulis että tuo jääkaappi

🤔🧊⛄kuluttaa vähemmän sähköä kun pakastinlokero on kohta kokonasn jäässä. Okei. Tiedän kyllä että uudemmat jääkaapit k
    Ikävä
    11
    74
  18. No voi hitsi

😋🐕🍲 Huomasin tuosta yhdestä kirjoituksesta, että minähän olisin voinut valita tunnukseksi "tasku". Se olisi ollut hel
    Ikävä
    0
    74
  19. Senkin pökkelöjalkainen kääpä

🙄🔪🪵 Hakkasin sitä oikein kunnolla terävällä kokkiveitsellä. Ja annoin kärvistellä omassa liemessään pitkään. Tuli tot
    Ikävä
    6
    74
  20. Nyt vois vaikka

😍❤️💐 maalaishäät pitää, kun on niin siistiä tuolla käymäläpuolella. Eilen pesin ulkohuussin sisäpuolelta kokonaan ja v
    Ikävä
    5
    74