Vapaa kuvaus

Aloituksia

375

Kommenttia

1317

1. Olen pohjalla lastensuojelussa

Olen pohjalla lastensuojelun mielestä Minulle ei anneta tapaamisaikoja, koska sössötyöntekijöiden mielestä vaarannan la
    Maailman menoa
    21
    153
  2. Opettaja esti oppilaan vessakäynnin, tuomittiin virkavelvollisuuden rikkomisesta

https://yle.fi/a/74-20025290?fbclid=IwAR3NZsV_UpfdGw85AQ5mesUczeuzU-b6VPQiLBe8h7H5C8wrK2WzKmOseOQ Tuomas: No jos joku l
    Politiikka
    2
    152
  3. Eduskunnan väärä kuva lastensuojelusta

2.4. Päättäjien väärä kuva ongelmasta Joku kirjoitti: "Eduskunnan päättäjät ei ikinä ota puheeksi lasten huostaanottoja"
    Politiikka
    1
    151
  4. Huostaanoton syiden tekaisu

Poikani vietiin huostaan niskurointini takia Minua syytetään pahasta puheesta lapselle. Sosiaalityöntekijä kuitenkin va
    Maailman menoa
    8
    151
  5. Lastensuojelu ei tottele hallinto-oikeutta

Hallinto-oikeus ei mahda mitään kuntien viraston tahdolle laki 5. Haon päätöksen jälkeen lastensuojelun on pakko lopett
    Laki
    34
    151
  6. Taistele sosiaalilautakuntaa vastaan

Luulen, että olen valmis. Koska minut pakotetaan puolustamaan koko terveyttäni ja elämääni ja lapseni isää, kyllä se käy
    Maailman menoa
    6
    150
  7. Lastensuojelu näennäistä ja uhkaavaa

Lastensuojelun toiminnan avainmerkitys on vanhempien kieroutumisen todistaminen. Kun joku tekee lastensuojeluilmoituksen
    Kasvatus
    0
    149
  8. Miksi lastensuojelu valehtelee?

Koska sosiaalityöntekijän on pakko voittaa lapsi pois vanhemmalta, jonka hän ja lautakunta on päättänyt olevan sopimaton
    Politiikka
    0
    149
  9. Kaikki lastensuojelun sosiaalityöntekijät valehtelevat estääkseen itsensä kyseenalaistamisen

196 A Mitä tein Pyydän keskustelua väärinkäsitysten korjaamiseksi ja yhteisymmärryksen lisäämiseksi B Lastensuojelutyönt
    Maailman menoa
    9
    149
  10. Huostaanoton puolesta vai vastaan

Mari: En kuitenkaan usko siihen, että huostaanotot pitäisi kieltää kokonaan. On kuitenkin vanhempia, joilla on oikeasti
    Maailman menoa
    3
    148
  11. Lopettakaa Lastemme Sieppaaminen Suomi

Lastensuojelu tekaisee sairauksia pakottaakseen lastensuojeluvanhemmat tottelemaan heidän komennustaan. Lastensuojelun v
    Terveydenhoitopalvelut
    0
    148
  12. Lasten käytöksen yhteiskunnallinen merkitys

Lastensuojelu haluaa, että lapset oppivat käyttäytymään hyvin. Se on tärkeää laajassa mielessä. Kaikki ongelmat vanhemmi
    Politiikka
    0
    148
  13. Tukipalveluilla ei korjata lastensuojelua

Perussuomalaisille ja Maria Asunta Teemu Ruskeepää kirjoitti: Mikä rajoittaisi sosiaalityöntekijöiden virkavaltaa ja au
    Politiikka
    3
    147
  14. Tyhmä auktoriteetti liikenteessä

Kaksi tyhmää liikennekäyttäytymistä, joilla saa holhousaseman ansaitsematta sitä 1. Jalankulkija ylittää suojatietä. H
    Liikenne
    13
    146
  15. Lastensuojelun teemapäivä 23.11. eduskuntatalolla

23.11. Kadotetut Lapset Ryn järjestämä tapahtuma ja toimittajan järjestämä paneelikeskustelu Pikkuparlamentissa samana p
    Politiikka
    9
    146
  16. Lastensuojelun mielivaltainen oikeus lapsiimme korjattava

7.10.2020 Aloitteen muoto Ehdotus lainvalmisteluun ryhtymisestä https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/7239 2500 al
    Kasvatus
    0
    145
  17. Sijaishuolto valehtelun avulla

Hyvän Teemu-isän urheiludieetti. Sosiaalityöntekijä oli eri mieltä lastenlääkärin kanssa ja kirjasi sijaishuoltoon ottam
    Laki ja rikos
    3
    142
  18. Pakko noudattaa viranomaista

Ahdasmielisyys sääntöjen noudattamista kohtaan ja dogmaattisuus on huonompi kuin vapaa ajattelu ja ymmärryksen lisäämine
    Vapaa-ajattelu
    2
    141
  19. Uudistuspaketti viivästyy kokonaisuudistuksella

Eduskunnan oikeusasiamies: Ihmiset ovat hädissään "Suurin häviäjä on tietysti lapsi" – Kodin ulkopuolisten sijoitusten
    Politiikka
    1
    141
  20. Korvike kaverille

Onko aina muita korvikkeeksi edellisen kiinnostukselle (DISSAAMINEN)? 1 syys 2022 Etsin kavereita. Minulla ei ole ketää
    Sinkut
    1
    139