Vapaa kuvaus

Aloituksia

371

Kommenttia

1288

1. Lastensuojelun mielivaltainen oikeus lapsiimme korjattava

7.10.2020 Aloitteen muoto Ehdotus lainvalmisteluun ryhtymisestä https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/7239 2500 al
    Kasvatus
    0
    127
  2. Taistele sosiaalilautakuntaa vastaan

Luulen, että olen valmis. Koska minut pakotetaan puolustamaan koko terveyttäni ja elämääni ja lapseni isää, kyllä se käy
    Maailman menoa
    6
    127
  3. Tyhmä auktoriteetti liikenteessä

Kaksi tyhmää liikennekäyttäytymistä, joilla saa holhousaseman ansaitsematta sitä 1. Jalankulkija ylittää suojatietä. H
    Liikenne
    13
    127
  4. Kaikki lastensuojelun sosiaalityöntekijät valehtelevat estääkseen itsensä kyseenalaistamisen

196 A Mitä tein Pyydän keskustelua väärinkäsitysten korjaamiseksi ja yhteisymmärryksen lisäämiseksi B Lastensuojelutyönt
    Maailman menoa
    9
    127
  5. Huostaanoton syiden tekaisu

Poikani vietiin huostaan niskurointini takia Minua syytetään pahasta puheesta lapselle. Sosiaalityöntekijä kuitenkin va
    Maailman menoa
    8
    125
  6. Sijaishuolto valehtelun avulla

Hyvän Teemu-isän urheiludieetti. Sosiaalityöntekijä oli eri mieltä lastenlääkärin kanssa ja kirjasi sijaishuoltoon ottam
    Laki ja rikos
    3
    124
  7. SOS-lapsikylän painostusryhmä mainostaa

Sos-lapsikylän mainostus on käynnissä. Siinä puhuu vanhempien tukihenkilö Satu tunteellisella, itsevarmalla ja rohkeal
    Media
    2
    123
  8. Miksi lastensuojelu valehtelee?

Koska sosiaalityöntekijän on pakko voittaa lapsi pois vanhemmalta, jonka hän ja lautakunta on päättänyt olevan sopimaton
    Politiikka
    0
    122
  9. Huolen käyttö voimasanana

Lastensuojelussa on kysymys sosiaalisesta hyväksynnästä eikä suojelusta. Se on niin kuin outoja eristävät teinit, koska
    Kasvatus
    0
    117
  10. Huostaanotto on syrjintärikos

Huostaanotto on vanhemman syrjintää ja äärimmäistä henkistä väkivaltaa. Sitä ajatusta tukee sosiaalityöntekijöiden käytö
    Laki ja rikos
    8
    117
  11. Oletteko tämän kauhun syypäät?

Suojjelun vääryys ei haittaa Lastensuojelu on todellisuudessa tällaista: Lastensuojelun tarkoitus on suojella lasta sin
    Kansallinen Kokoomus
    3
    117
  12. Uudistuspaketti viivästyy kokonaisuudistuksella

Eduskunnan oikeusasiamies: Ihmiset ovat hädissään "Suurin häviäjä on tietysti lapsi" – Kodin ulkopuolisten sijoitusten
    Politiikka
    1
    116
  13. Olen pohjalla lastensuojelussa

Olen pohjalla lastensuojelun mielestä Minulle ei anneta tapaamisaikoja, koska sössötyöntekijöiden mielestä vaarannan la
    Maailman menoa
    21
    116
  14. Hallinto-oikeuden tuomari on valehtelija

Olen kuullut, että läänin hallinto-oikeus ei välitä siitä, että ovatko huolet totta. He pakottavat vanhemman esittämään
    Maailman menoa
    3
    116
  15. Huoli ei ole todiste uhasts lapselle

Huoli poistuu, kun tarkastuksessa lapsi voi hyvin. Niin kauan ei voi tehdä avohuollon tukitoimia tai huostaanottopäätöks
    Politiikka
    3
    115
  16. Lastensuojelun diktatuuri

Äänestäminen vaaleissa on turhaa. Suomessa ei ole vapautta eikä reilua demokratiaa. Tiedätte, että kun Suomen lastensuoj
    Yleistä politiikasta
    0
    114
  17. Pakko noudattaa viranomaista

Ahdasmielisyys sääntöjen noudattamista kohtaan ja dogmaattisuus on huonompi kuin vapaa ajattelu ja ymmärryksen lisäämine
    Vapaa-ajattelu
    2
    113
  18. Lastensuojelu ja mielenterveysvanhemmat

9.4. keksityt mielenterveysongelmat 1. kotipsykoterapeutti ja päiväkoti väittää, että en osaa pitää erillään aikuisen, v
    0
    112
  19. Lapsentapaamislakko

1. Auttaa tuskaan 2. Aiheuttaa viranomaiselle uskottavuuskriisin, kun kansalaiset eivät pysty enää asioimaan virkamiehe
    Politiikka
    0
    112
  20. Asia pähkinänkuoressa (huostaanotto on kiellettävä)

Vialla on vain paikallisen sosiaalityön naiset, joille on annettu valta tehdä isoja syntejä. Pakkohoitoperinne ja oletus
    Maailman menoa
    10
    110