ajatuksetovatilmaisia

![]()
Aloituksia
368
Kommenttia
1267
Lastensuojelun mielivaltainen oikeus lapsiimme korjattava
7.10.2020 Aloitteen muoto Ehdotus lainvalmisteluun ryhtymisestä https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/7239 2500 al0111Mikä lastensuojelulain virhe aiheuttaa sortoa?
Oikeus päättää, kuka heidän mielestään tuntuu sopimattomalta vanhemmuuteen. Siksi he tekaisevat näennäishuolia. Sosia2110Kaikki lastensuojelun sosiaalityöntekijät valehtelevat estääkseen itsensä kyseenalaistamisen
196 A Mitä tein Pyydän keskustelua väärinkäsitysten korjaamiseksi ja yhteisymmärryksen lisäämiseksi B Lastensuojelutyönt9108Sijaishuolto valehtelun avulla
Hyvän Teemu-isän urheiludieetti. Sosiaalityöntekijä oli eri mieltä lastenlääkärin kanssa ja kirjasi sijaishuoltoon ottam3106Huolen käyttö voimasanana
Lastensuojelussa on kysymys sosiaalisesta hyväksynnästä eikä suojelusta. Se on niin kuin outoja eristävät teinit, koska0104Lastensuojelu ja mielenterveysvanhemmat
9.4. keksityt mielenterveysongelmat 1. kotipsykoterapeutti ja päiväkoti väittää, että en osaa pitää erillään aikuisen, v0103Huostaanotto on syrjintärikos
Huostaanotto on vanhemman syrjintää ja äärimmäistä henkistä väkivaltaa. Sitä ajatusta tukee sosiaalityöntekijöiden käytö8103Oletteko tämän kauhun syypäät?
Suojjelun vääryys ei haittaa Lastensuojelu on todellisuudessa tällaista: Lastensuojelun tarkoitus on suojella lasta sin3103Lastensuojelun diktatuuri
Äänestäminen vaaleissa on turhaa. Suomessa ei ole vapautta eikä reilua demokratiaa. Tiedätte, että kun Suomen lastensuoj0102Uudistuspaketti viivästyy kokonaisuudistuksella
Eduskunnan oikeusasiamies: Ihmiset ovat hädissään "Suurin häviäjä on tietysti lapsi" – Kodin ulkopuolisten sijoitusten1102Lapsentapaamislakko
1. Auttaa tuskaan 2. Aiheuttaa viranomaiselle uskottavuuskriisin, kun kansalaiset eivät pysty enää asioimaan virkamiehe0102Olen pohjalla lastensuojelussa
Olen pohjalla lastensuojelun mielestä Minulle ei anneta tapaamisaikoja, koska sössötyöntekijöiden mielestä vaarannan la21102Pakko noudattaa viranomaista
Ahdasmielisyys sääntöjen noudattamista kohtaan ja dogmaattisuus on huonompi kuin vapaa ajattelu ja ymmärryksen lisäämine2100Huoli ei ole todiste uhasts lapselle
Huoli poistuu, kun tarkastuksessa lapsi voi hyvin. Niin kauan ei voi tehdä avohuollon tukitoimia tai huostaanottopäätöks3100Hallinto-oikeuden tuomari on valehtelija
Olen kuullut, että läänin hallinto-oikeus ei välitä siitä, että ovatko huolet totta. He pakottavat vanhemman esittämään399Lastensuojelun saavutukset pähkinänkuoressa
Lastensuojelu pähkinänkuoressa 1. Sossu tekee yhteenvedon muiden arvioista. He eivät pysty itse arvioimaan, tapaa perhe196Lastensuojelu pitää pysäyttää
Sosiaalityöntekijä muuttaa totuutta taustaoletuksien mukaan ja tekaisee väitteitä. Näitä väitteitä ei koskaan arvioida k1096Poljin hiertää kytkinvaijerin poikki
Poljin hiertää kytkinvaijerin poikki Painaessa kuuluu rahinaa. Vaijeri kestää noin 30 tuntia kaupungissa. Kolmas vaijer1195Sosiaalityöntekijät eivät ymmärrä tekevänsä väärin
Se on ideologia. Töissä käyvät kouluja käyneet ylempään keskiluokkaan kuuluvat keski-ikäiset sosiaalityöntekijät tunteva195Mikä lastensuojelulain virhe aiheuttaa sortoa?
1. Oikeus päättää, kuka heidän mielestään tuntuu sopimattomalta vanhemmuuteen. Siksi he tekaisevat näennäishuolia. Sosia195