ajatuksetovatilmaisia

Aloituksia
368
Kommenttia
1267
Huostaanoton syiden tekaisu
Poikani vietiin huostaan niskurointini takia Minua syytetään pahasta puheesta lapselle. Sosiaalityöntekijä kuitenkin va8104Lastensuojelun mielivaltainen oikeus lapsiimme korjattava
7.10.2020 Aloitteen muoto Ehdotus lainvalmisteluun ryhtymisestä https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/7239 2500 al0102Huolen käyttö voimasanana
Lastensuojelussa on kysymys sosiaalisesta hyväksynnästä eikä suojelusta. Se on niin kuin outoja eristävät teinit, koska0100Uudistuspaketti viivästyy kokonaisuudistuksella
Eduskunnan oikeusasiamies: Ihmiset ovat hädissään "Suurin häviäjä on tietysti lapsi" – Kodin ulkopuolisten sijoitusten1100Sijaishuolto valehtelun avulla
Hyvän Teemu-isän urheiludieetti. Sosiaalityöntekijä oli eri mieltä lastenlääkärin kanssa ja kirjasi sijaishuoltoon ottam3100Kaikki lastensuojelun sosiaalityöntekijät valehtelevat estääkseen itsensä kyseenalaistamisen
196 A Mitä tein Pyydän keskustelua väärinkäsitysten korjaamiseksi ja yhteisymmärryksen lisäämiseksi B Lastensuojelutyönt999Lastensuojelu ja mielenterveysvanhemmat
9.4. keksityt mielenterveysongelmat 1. kotipsykoterapeutti ja päiväkoti väittää, että en osaa pitää erillään aikuisen, v099Lapsentapaamislakko
1. Auttaa tuskaan 2. Aiheuttaa viranomaiselle uskottavuuskriisin, kun kansalaiset eivät pysty enää asioimaan virkamiehe098Lastensuojelun diktatuuri
Äänestäminen vaaleissa on turhaa. Suomessa ei ole vapautta eikä reilua demokratiaa. Tiedätte, että kun Suomen lastensuoj097Huostaanotto on syrjintärikos
Huostaanotto on vanhemman syrjintää ja äärimmäistä henkistä väkivaltaa. Sitä ajatusta tukee sosiaalityöntekijöiden käytö897Pakko noudattaa viranomaista
Ahdasmielisyys sääntöjen noudattamista kohtaan ja dogmaattisuus on huonompi kuin vapaa ajattelu ja ymmärryksen lisäämine296Huoli ei ole todiste uhasts lapselle
Huoli poistuu, kun tarkastuksessa lapsi voi hyvin. Niin kauan ei voi tehdä avohuollon tukitoimia tai huostaanottopäätöks396Oletteko tämän kauhun syypäät?
Suojjelun vääryys ei haittaa Lastensuojelu on todellisuudessa tällaista: Lastensuojelun tarkoitus on suojella lasta sin395Olen pohjalla lastensuojelussa
Olen pohjalla lastensuojelun mielestä Minulle ei anneta tapaamisaikoja, koska sössötyöntekijöiden mielestä vaarannan la2194Lastensuojelun uskonto ja kulttimaisuus
Lastensuojelun uskonto ja kulttimaisuus Kuinka paljon uskonnollisen ajattelun ominaisuuksia sosiaalityöntekijän ajattel392Hallinto-oikeuden tuomari on valehtelija
Olen kuullut, että läänin hallinto-oikeus ei välitä siitä, että ovatko huolet totta. He pakottavat vanhemman esittämään492Lastensuojelun saavutukset pähkinänkuoressa
Lastensuojelu pähkinänkuoressa 1. Sossu tekee yhteenvedon muiden arvioista. He eivät pysty itse arvioimaan, tapaa perhe192Lastensuojelu pitää pysäyttää
Sosiaalityöntekijä muuttaa totuutta taustaoletuksien mukaan ja tekaisee väitteitä. Näitä väitteitä ei koskaan arvioida k1091Poljin hiertää kytkinvaijerin poikki
Poljin hiertää kytkinvaijerin poikki Painaessa kuuluu rahinaa. Vaijeri kestää noin 30 tuntia kaupungissa. Kolmas vaijer1189Mikä lastensuojelulain virhe aiheuttaa sortoa?
1. Oikeus päättää, kuka heidän mielestään tuntuu sopimattomalta vanhemmuuteen. Siksi he tekaisevat näennäishuolia. Sosia189