ajatuksetovatilmaisia

![]()
Aloituksia
369
Kommenttia
1278
Huostaanoton syiden tekaisu
Poikani vietiin huostaan niskurointini takia Minua syytetään pahasta puheesta lapselle. Sosiaalityöntekijä kuitenkin va8118Sijaishuolto valehtelun avulla
Hyvän Teemu-isän urheiludieetti. Sosiaalityöntekijä oli eri mieltä lastenlääkärin kanssa ja kirjasi sijaishuoltoon ottam3117Mikä lastensuojelulain virhe aiheuttaa sortoa?
Oikeus päättää, kuka heidän mielestään tuntuu sopimattomalta vanhemmuuteen. Siksi he tekaisevat näennäishuolia. Sosia2117SOS-lapsikylän painostusryhmä mainostaa
Sos-lapsikylän mainostus on käynnissä. Siinä puhuu vanhempien tukihenkilö Satu tunteellisella, itsevarmalla ja rohkeal2116Lastensuojelun uskonto ja kulttimaisuus
Lastensuojelun uskonto ja kulttimaisuus Kuinka paljon uskonnollisen ajattelun ominaisuuksia sosiaalityöntekijän ajattel3114Kaikki lastensuojelun sosiaalityöntekijät valehtelevat estääkseen itsensä kyseenalaistamisen
196 A Mitä tein Pyydän keskustelua väärinkäsitysten korjaamiseksi ja yhteisymmärryksen lisäämiseksi B Lastensuojelutyönt9114Huolen käyttö voimasanana
Lastensuojelussa on kysymys sosiaalisesta hyväksynnästä eikä suojelusta. Se on niin kuin outoja eristävät teinit, koska0111Miksi lastensuojelu valehtelee?
Koska sosiaalityöntekijän on pakko voittaa lapsi pois vanhemmalta, jonka hän ja lautakunta on päättänyt olevan sopimaton0111Uudistuspaketti viivästyy kokonaisuudistuksella
Eduskunnan oikeusasiamies: Ihmiset ovat hädissään "Suurin häviäjä on tietysti lapsi" – Kodin ulkopuolisten sijoitusten1111Oletteko tämän kauhun syypäät?
Suojjelun vääryys ei haittaa Lastensuojelu on todellisuudessa tällaista: Lastensuojelun tarkoitus on suojella lasta sin3109Huostaanotto on syrjintärikos
Huostaanotto on vanhemman syrjintää ja äärimmäistä henkistä väkivaltaa. Sitä ajatusta tukee sosiaalityöntekijöiden käytö8108Lastensuojelun diktatuuri
Äänestäminen vaaleissa on turhaa. Suomessa ei ole vapautta eikä reilua demokratiaa. Tiedätte, että kun Suomen lastensuoj0107Olen pohjalla lastensuojelussa
Olen pohjalla lastensuojelun mielestä Minulle ei anneta tapaamisaikoja, koska sössötyöntekijöiden mielestä vaarannan la21107Pakko noudattaa viranomaista
Ahdasmielisyys sääntöjen noudattamista kohtaan ja dogmaattisuus on huonompi kuin vapaa ajattelu ja ymmärryksen lisäämine2106Huoli ei ole todiste uhasts lapselle
Huoli poistuu, kun tarkastuksessa lapsi voi hyvin. Niin kauan ei voi tehdä avohuollon tukitoimia tai huostaanottopäätöks3106Lastensuojelu ja mielenterveysvanhemmat
9.4. keksityt mielenterveysongelmat 1. kotipsykoterapeutti ja päiväkoti väittää, että en osaa pitää erillään aikuisen, v0105Lapsentapaamislakko
1. Auttaa tuskaan 2. Aiheuttaa viranomaiselle uskottavuuskriisin, kun kansalaiset eivät pysty enää asioimaan virkamiehe0105Hallinto-oikeuden tuomari on valehtelija
Olen kuullut, että läänin hallinto-oikeus ei välitä siitä, että ovatko huolet totta. He pakottavat vanhemman esittämään3104Lastensuojelun saavutukset pähkinänkuoressa
Lastensuojelu pähkinänkuoressa 1. Sossu tekee yhteenvedon muiden arvioista. He eivät pysty itse arvioimaan, tapaa perhe1103Mennyt ja tuleva sossun kaa
Mennyt Sosiaalityöntekijä huomaa -isän pitkään jatkuneet mielenterveyshuolet, vaikka he pitivät minua persoonana, jos3102