ajatuksetovatilmaisia

![]()
Aloituksia
371
Kommenttia
1287
Mikä lastensuojelulain virhe aiheuttaa sortoa?
Oikeus päättää, kuka heidän mielestään tuntuu sopimattomalta vanhemmuuteen. Siksi he tekaisevat näennäishuolia. Sosia2125Tyhmä auktoriteetti liikenteessä
Kaksi tyhmää liikennekäyttäytymistä, joilla saa holhousaseman ansaitsematta sitä 1. Jalankulkija ylittää suojatietä. H13125Lastensuojelun teemapäivä 23.11. eduskuntatalolla
23.11. Kadotetut Lapset Ryn järjestämä tapahtuma ja toimittajan järjestämä paneelikeskustelu Pikkuparlamentissa samana p9125Lastensuojelun mielivaltainen oikeus lapsiimme korjattava
7.10.2020 Aloitteen muoto Ehdotus lainvalmisteluun ryhtymisestä https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/7239 2500 al0124Huostaanoton syiden tekaisu
Poikani vietiin huostaan niskurointini takia Minua syytetään pahasta puheesta lapselle. Sosiaalityöntekijä kuitenkin va8121Sijaishuolto valehtelun avulla
Hyvän Teemu-isän urheiludieetti. Sosiaalityöntekijä oli eri mieltä lastenlääkärin kanssa ja kirjasi sijaishuoltoon ottam3121Miksi lastensuojelu valehtelee?
Koska sosiaalityöntekijän on pakko voittaa lapsi pois vanhemmalta, jonka hän ja lautakunta on päättänyt olevan sopimaton0120SOS-lapsikylän painostusryhmä mainostaa
Sos-lapsikylän mainostus on käynnissä. Siinä puhuu vanhempien tukihenkilö Satu tunteellisella, itsevarmalla ja rohkeal2120Huostaanotto on syrjintärikos
Huostaanotto on vanhemman syrjintää ja äärimmäistä henkistä väkivaltaa. Sitä ajatusta tukee sosiaalityöntekijöiden käytö8116Uudistuspaketti viivästyy kokonaisuudistuksella
Eduskunnan oikeusasiamies: Ihmiset ovat hädissään "Suurin häviäjä on tietysti lapsi" – Kodin ulkopuolisten sijoitusten1115Oletteko tämän kauhun syypäät?
Suojjelun vääryys ei haittaa Lastensuojelu on todellisuudessa tällaista: Lastensuojelun tarkoitus on suojella lasta sin3114Huolen käyttö voimasanana
Lastensuojelussa on kysymys sosiaalisesta hyväksynnästä eikä suojelusta. Se on niin kuin outoja eristävät teinit, koska0113Huoli ei ole todiste uhasts lapselle
Huoli poistuu, kun tarkastuksessa lapsi voi hyvin. Niin kauan ei voi tehdä avohuollon tukitoimia tai huostaanottopäätöks3112Lastensuojelun diktatuuri
Äänestäminen vaaleissa on turhaa. Suomessa ei ole vapautta eikä reilua demokratiaa. Tiedätte, että kun Suomen lastensuoj0111Olen pohjalla lastensuojelussa
Olen pohjalla lastensuojelun mielestä Minulle ei anneta tapaamisaikoja, koska sössötyöntekijöiden mielestä vaarannan la21111Pakko noudattaa viranomaista
Ahdasmielisyys sääntöjen noudattamista kohtaan ja dogmaattisuus on huonompi kuin vapaa ajattelu ja ymmärryksen lisäämine2110Lapsentapaamislakko
1. Auttaa tuskaan 2. Aiheuttaa viranomaiselle uskottavuuskriisin, kun kansalaiset eivät pysty enää asioimaan virkamiehe0110Lastensuojelu ja mielenterveysvanhemmat
9.4. keksityt mielenterveysongelmat 1. kotipsykoterapeutti ja päiväkoti väittää, että en osaa pitää erillään aikuisen, v0109Asia pähkinänkuoressa (huostaanotto on kiellettävä)
Vialla on vain paikallisen sosiaalityön naiset, joille on annettu valta tehdä isoja syntejä. Pakkohoitoperinne ja oletus10109Hallinto-oikeuden tuomari on valehtelija
Olen kuullut, että läänin hallinto-oikeus ei välitä siitä, että ovatko huolet totta. He pakottavat vanhemman esittämään3109