Maailman menoaVastattu 3 v

Olen pohjalla lastensuojelussa

Olen pohjalla lastensuojelun mielestä Minulle ei anneta tapaamisaikoja, koska sössötyöntekijöiden mielestä vaarannan lapsen tottumisen pakkokotiin. Olen kertonut heille, että he valehtelivat huostaanoton syyt ja lapsell…
Maailman menoaVastattu 3 v

Huostaanoton syiden tekaisu

Poikani vietiin huostaan niskurointini takia Minua syytetään pahasta puheesta lapselle. Sosiaalityöntekijä kuitenkin vaihtelee syytteen aihetta ihan mihin tahansa sen mukaan, miten he voivat saada minut tottelevaiseksi.…
LiikenneVastattu 3 v

Tyhmä auktoriteetti liikenteessä

Kaksi tyhmää liikennekäyttäytymistä, joilla saa holhousaseman ansaitsematta sitä 1. Jalankulkija ylittää suojatietä. Hänestä autoilijan pitäisi ajaa hitaammin. Laki sanoo, että suojatiellä jalankulkijalla on etuoikeus. …
Laki ja rikosVastattu 2 v

Sijaishuolto valehtelun avulla

Hyvän Teemu-isän urheiludieetti. Sosiaalityöntekijä oli eri mieltä lastenlääkärin kanssa ja kirjasi sijaishuoltoon ottamispäätökseen, ettei isä anna muuta ruokaa, vaikka Toivo ei syö ja on alipainoinen. Lääkäri sanoi ta…
Vapaa-ajatteluVastattu 5 v

Pakko noudattaa viranomaista

Ahdasmielisyys sääntöjen noudattamista kohtaan ja dogmaattisuus on huonompi kuin vapaa ajattelu ja ymmärryksen lisääminen, koska tuntemattomat asiat aiheuttavat pelkoa. Pelko yhdessä väärien olettamuksien kanssa aiheutt…
SinkutVastattu 4 v

Korvike kaverille

Onko aina muita korvikkeeksi edellisen kiinnostukselle (DISSAAMINEN)? 1 syys 2022 Etsin kavereita. Minulla ei ole ketään. Tahdon tavata ja jutella normaalisti. Jotkut päättävät yhteyden antamatta mitään syytä, kun ei en…
Maailman menoaVastattu 4 v

Huostapsykoosi lastensuojelussa

Sosiaalityöntekijöillä ei edes pitäisi olla vaatimusta tietää kaikki ihmisten yksityiselämästä. Varsinkaan kun töissä on simppeleitä nuoria ja keski-ikäisiä toimistoihmisiä. Eikä kyse ole siitä, että lisätään rahoja ja …