ajatuksetovatilmaisia

![]()
Aloituksia
369
Kommenttia
1280
Sosiaalityön osaamisala
Jos tottelet minua, saatan parantaa sinusta antamaani kuvaa. Jos et tottele, tuhoan imagosi. Ole kiltti, muuten en voi s5463Vain huostaanoton kieltäminen korjaa lastensuojelun ongelmat
1. Henkilöstön vähyys Henkilöstön ja resurssien puute ei enää päde, kun perheet viedään perhelaitokseen, koska nyt kun5444Sosiaalihuollon työntekijöiden kolmitasoiset oireet
Outous - Tottelu - Sairaus Sosiaalityöntekijä keksii sairaudet. Sosiaalityöntekijöiden puheet toimistossa vanhemmalle ov21444Suomi-Syyria -seuran ja lastensuojelun infotilaisuus 25.4.2023
Ahaa! Eli he ovat kuulleet jotain negatiivista itsestään, vaikka he eivät koskaan puhu auktoriteetistaan julkisuudessa.14444Lastensuojeluorganisaation rakenne
Salainen sosiaalilautakunta tekaisee näennäissyyt lapsesi huostaanottoon, jos et tottele sen edustajan keksimiä sääntöjä22444Treffeille pääsemisen erot Suomessa ja Saksassa
Treffeille pääsemisen erot Suomessa ja Saksassa Suomessa seuranhaku on sallittua vain sillä ehdolla, että molempi osap35440Itsestäänselvä alemmuuden rooli auktoriteetille
Jaahas, lastensuojelutoimiston sosiaalityöntekijä. Minun näkemykseni lapsenkasvatuksesta on niin kuin keskiaikaisen rita2438Lastensuojelun haastaminen on turhaa
Oikeuteen valittaminen on turhaa siksi, että lastensuojelu estää vanhempaa ja lasta olemasta yhdessä sen aikana. Tottelu8436Suomen kuvalehti: Etelä-Karjalassa lastensuojelu saatiin kuntoon jo yli vuosikymmen sitten
Vanhempien oikeudet mitätöidään lapsen oikeuksien rinnalla. Vanhemmista ei puhuta ollenkaan ja heidän ainoa tehtävänsä o7431Rasismin teoreettinen nujertaminen
-etninen ryhmä tarkoittaa ihmisiä, joilla on yhteinen kulttuuri eli kieli, tavat ja uskonto -Richard Jenkins 1997: rotus12430Haastoin neuvolan alipainovalheesta - osastonhoitajan vahva poliittinen reaktio
Hän yritti naamioida terveydenhoitajan ilmoituksen legitiimiksi ja sanoi lopuksi, että "minä en sua enää auttaa". Hän11426Lastensuojelu etsii vikoja rangaistusta eikä tukea varten
@Jakke Jaturainen Vanhempien jääräpäisyyden vuoksi lapsi satutti itsensä! Huostaanotto oli paikallaan! Minä seisoin po5425Kirjoitan pelkääväni lastensuojelun tekoja -Lastensuojelu: Teemu on epävakaa ja todellisuustajuton
Kirjoitan pelkääväni lastensuojelun tekoja -Lastensuojelu: Teemu on epävakaa ja todellisuustajuton Henna kirjoitti 4.9.7425Lain ja tuen alistaminen lastensuojelulle
Tuen ja lain alistaminen lastensuojelulle Miksi Anteeksipyyntö ei auta -yhteisön kuvana on lapsi, jota ahdistelee huuta8420Näennäiset lastensuojelun tarpeet säästön kohteena
Hallitus näkee lastensuojelun ongelmaisten ihmisten hoitamisena eikä koskaan kysy, että ovatko sosiaalityöntekijät määri6418Mikä on lastensuojelun perimmäinen ongelma tai fobia
Keskeinen lastensuojelun ongelma ei olekaan se, että tarvitsemmeko me tukea tai onko se valhe. Virkamiehen väärässä olos8417Kuntaliitto: Tuhansia lain hengen vastaisia huostaanottoja
Tässä virheolettamus on se, että huostaanotot ovat lain hengen vastaisia mielenterveyspalvelujen puutteen vuoksi. Se ei1414Lastensuojelun rakenteelliset ongelmat on korjattava
Huostaanotto on mahdoton tehtävä [https://www.lskl.fi/blog/lastensuojelun-rakenteelliset-ongelmat-on-korjattava/] @Onn10412Lastensuojelun kontrollin esto on ainoa tapa puolustautua
https://www.youtube.com/watch?v=ldFdJLuPwSI Minä luulen, että ainoa asia, minä minun pitää huostaanottoisänä tehdä, on5399Lastensuojelu viittaa natsismiin
https://youtu.be/HfxR21GsWr4?si=_lyRXSGeQERkZeCG Lastensuojelussa ei ole enää kysymys siitä, että olemmeko me tarpeeksi15397