Vapaa kuvaus

Aloituksia

369

Kommenttia

1280

1. Sosiaalityön osaamisala

Jos tottelet minua, saatan parantaa sinusta antamaani kuvaa. Jos et tottele, tuhoan imagosi. Ole kiltti, muuten en voi s
    5
    463
  2. Vain huostaanoton kieltäminen korjaa lastensuojelun ongelmat

1. Henkilöstön vähyys Henkilöstön ja resurssien puute ei enää päde, kun perheet viedään perhelaitokseen, koska nyt kun
    5
    444
  3. Sosiaalihuollon työntekijöiden kolmitasoiset oireet

Outous - Tottelu - Sairaus Sosiaalityöntekijä keksii sairaudet. Sosiaalityöntekijöiden puheet toimistossa vanhemmalle ov
    Maailman menoa
    21
    444
  4. Suomi-Syyria -seuran ja lastensuojelun infotilaisuus 25.4.2023

Ahaa! Eli he ovat kuulleet jotain negatiivista itsestään, vaikka he eivät koskaan puhu auktoriteetistaan julkisuudessa.
    Islam
    14
    444
  5. Lastensuojeluorganisaation rakenne

Salainen sosiaalilautakunta tekaisee näennäissyyt lapsesi huostaanottoon, jos et tottele sen edustajan keksimiä sääntöjä
    Maailman menoa
    22
    444
  6. Treffeille pääsemisen erot Suomessa ja Saksassa

Treffeille pääsemisen erot Suomessa ja Saksassa Suomessa seuranhaku on sallittua vain sillä ehdolla, että molempi osap
    Suhteet
    35
    440
  7. Itsestäänselvä alemmuuden rooli auktoriteetille

Jaahas, lastensuojelutoimiston sosiaalityöntekijä. Minun näkemykseni lapsenkasvatuksesta on niin kuin keskiaikaisen rita
    Teatteri
    2
    438
  8. Lastensuojelun haastaminen on turhaa

Oikeuteen valittaminen on turhaa siksi, että lastensuojelu estää vanhempaa ja lasta olemasta yhdessä sen aikana. Tottelu
    Oikeudenkäynnit
    8
    436
  9. Suomen kuvalehti: Etelä-Karjalassa lastensuojelu saatiin kuntoon jo yli vuosikymmen sitten

Vanhempien oikeudet mitätöidään lapsen oikeuksien rinnalla. Vanhemmista ei puhuta ollenkaan ja heidän ainoa tehtävänsä o
    Perhe
    7
    431
  10. Rasismin teoreettinen nujertaminen

-etninen ryhmä tarkoittaa ihmisiä, joilla on yhteinen kulttuuri eli kieli, tavat ja uskonto -Richard Jenkins 1997: rotus
    Rasismi
    12
    430
  11. Haastoin neuvolan alipainovalheesta - osastonhoitajan vahva poliittinen reaktio

Hän yritti naamioida terveydenhoitajan ilmoituksen legitiimiksi ja sanoi lopuksi, että "minä en sua enää auttaa". Hän
    Politiikka
    11
    426
  12. Lastensuojelu etsii vikoja rangaistusta eikä tukea varten

@Jakke Jaturainen Vanhempien jääräpäisyyden vuoksi lapsi satutti itsensä! Huostaanotto oli paikallaan! Minä seisoin po
    Rasismi
    5
    425
  13. Kirjoitan pelkääväni lastensuojelun tekoja -Lastensuojelu: Teemu on epävakaa ja todellisuustajuton

Kirjoitan pelkääväni lastensuojelun tekoja -Lastensuojelu: Teemu on epävakaa ja todellisuustajuton Henna kirjoitti 4.9.
    Tiede
    7
    425
  14. Lain ja tuen alistaminen lastensuojelulle

Tuen ja lain alistaminen lastensuojelulle Miksi Anteeksipyyntö ei auta -yhteisön kuvana on lapsi, jota ahdistelee huuta
    8
    420
  15. Näennäiset lastensuojelun tarpeet säästön kohteena

Hallitus näkee lastensuojelun ongelmaisten ihmisten hoitamisena eikä koskaan kysy, että ovatko sosiaalityöntekijät määri
    Yleistä politiikasta
    6
    418
  16. Mikä on lastensuojelun perimmäinen ongelma tai fobia

Keskeinen lastensuojelun ongelma ei olekaan se, että tarvitsemmeko me tukea tai onko se valhe. Virkamiehen väärässä olos
    Maailman menoa
    8
    417
  17. Kuntaliitto: Tuhansia lain hengen vastaisia huostaanottoja

Tässä virheolettamus on se, että huostaanotot ovat lain hengen vastaisia mielenterveyspalvelujen puutteen vuoksi. Se ei
    Terveydenhoitopalvelut
    1
    414
  18. Lastensuojelun rakenteelliset ongelmat on korjattava

Huostaanotto on mahdoton tehtävä [https://www.lskl.fi/blog/lastensuojelun-rakenteelliset-ongelmat-on-korjattava/] @Onn
    10
    412
  19. Lastensuojelun kontrollin esto on ainoa tapa puolustautua

https://www.youtube.com/watch?v=ldFdJLuPwSI Minä luulen, että ainoa asia, minä minun pitää huostaanottoisänä tehdä, on
    Arvot ja etiikka
    5
    399
  20. Lastensuojelu viittaa natsismiin

https://youtu.be/HfxR21GsWr4?si=_lyRXSGeQERkZeCG Lastensuojelussa ei ole enää kysymys siitä, että olemmeko me tarpeeksi
    Maailman menoa
    15
    397