https://www.youtube.com/watch?v=ldFdJLuPwSI Minä luulen, että ainoa asia, minä minun pitää huostaanottoisänä tehdä, on se, että minä julkaisen kaikki viranomaisten salaiset päätökset ja kerron, miten ne ovat valheita. H…
@CIVIX_ry "Ongelma lastensuojelussa on sekä sosiaalityöntekijöiden koulutus että sosiaalipolitiikka, joka nojaa rikkinäiseen teoriaan lapsen edusta (määritelmää tulee tarkastaa). Lapsen etu ei voi olla perheen edusta ir…
"Jokainen lapsen murha on liikaa - Lapsille pitäisi taata turvallinen kasvuympäristö" Jokaiselle ihmiselle pitäisi taata mahdollisuus parantua ja kasvaa. Vanhempien jättäminen turvallisen kasvuympäristön ulkopuolelle on…
Se on sosiaalityöntekijän päätöksissä. Kyse ei ole edes erottamisesta vaan tuesta, jonka tarve perustuu tuen tarpeeseen ja lapsen vaarantumiseen.M Tuki on tilapäistä, kunnes vanhemman ongelmat saadaan korjattua. Lisäksi…
Toinen 24.1.2023 Oma tekstini 24.1.2023 käydystä keskustelusta "Jotkut huostaanotot ovat tarpeen. Esim. kun molemmat vanhemmat ovat vankilassa ja lapsi ei halua enöä olla tekemisissä. " Ei, en hyväksy lastensuojelua. Ku…
Kuri. Sossu käyttää väkivaltaista ja kallista huostaanottoa miten tahansa kurin aikaansaamiseksi. Siitä kurista ei puhuta mitään. Se vain on siellä ja ehdoton. Saat terveen maineen ja lapsesi, jos...
Mitä jos lastensuojelutyöntekijöiden valheet ovat virastoprosessin toteutumisen varmistusta ja niitä vähennetään vähitellen, jos vanhempi ei käyttäydy poikkeavasti? Anne kirjoitti: Minua syytettiin päihdeongelmaiseksi, …
Rapiditeetti on kulma, jossa aika-avaruus on kääntynyt hyberbelillä asteikolla suhteessa mihin? Valonnopeus on ääretön, koska sen rapiditeetti on ääretön. Kun liikkuvasta autosta lähetetään valo, sen nopeus on yhtä nope…
https://youtu.be/HfxR21GsWr4?si=_lyRXSGeQERkZeCG Lastensuojelussa ei ole enää kysymys siitä, että olemmeko me tarpeeksi turvallisia ja terveitä kasvattamaan lasta vaan sosiaalityöntekijä sanoo, ettemme ole ja sitten sos…
"Minkä takia perhekuntoutus jätetään antamasta?" Koska sosiaalityöntekijä ei tarvitse sitä oikeuttaakseen huostaanottoa. Perhekuntoutukseen viedään siksi, että annetaan tanttojen komentaa aggressiivisesti ja vanhemmille…
Lastensuojelun haastava vanhempi jää toiseksi virkavallalle. Mitä päättäväisempiä me olemme, sitä enemmän työntekijät puhuvat meille niin kuin rikolliselle, joka tahtoo määrätä virkavallan ylitse. Ilman virkavaltaa Suom…
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/13225 Hei, selitän miksi aloitteenne Aidosti tasa-arvoinen vanhemmuus ei korjaa isien tilannetta avioeron jälkeen. Syy on sosiaalihuollon virkamiehessä. Etsin vastuuhenkilöitä se…
1. Kiihdyttäminen nopeusrajoituksen yli ohittavan autoilijan estämiseksi. Aiheuttaa vaaratilanteita tai pelkoa, koska vastakkaisen kaistan autoilijat lähestyvät. 2. Pysähtyminen liikenneympyrässä keskustassa, jos toinen…
Suomen valtio on syrjinyt minut, vienyt pojaltani kodin, läheiset ja tekaissut vikoja minulle ja terveelle ja rauhalliselle. Kirjoitin ja lauloin herätessäni viestin Toivo-kulta. Hyvää huomenta. Hyvää isänpäivää. Toivoo…
Koko huostaanotto perustuu lastensuojeluorganisaation tekemiin valheisiin, joten ongelma ei ole tapaamisten saaminen tai laillisuus. Sosiaalityöntekijä ja hänen lakimiehensä perustelevat tapaamisrajoitukset ja vartijat …
Meidän perhekuntoutuksemme tapahtui niin, että äiti uhkasi jättää lapsen yksin, jos en hoida lasta ja menen töihin. Pyysin sossua puhumaan äidille. Sossu ei puhunut vaan vei lapsen kiireelliseen sijoitukseen. Meille hän…
https://youtu.be/mGjrAf2dq6s S1: "Olet pyytänyt tutustumiskäyntiä Toivon päiväkodissa. Lapsen huoltajana sinulla on oikeus pyytää tutustumiskäyntiä .... Sinun ja Toivon tapaamisista on voimassa yhteydenpidon rajoituspää…
Ei se ole raha. Se on helpommin selitetty epätoivotulla sosiaalityöntekijän ideologialla, jossa lapsi pidetään huostassa siksi, että hän saisi huonoja vaikutteita vanhemmaltaan. Ne jo ratkenneet ongelmat olivat sosiaali…
Teini valehteli minun lyöneen lapsia, yllytti isompia poikia ja kaatoi kaljaa niskaani. Hän töni, tuli lähelle, provosoi, fiksoi katseellaan minuun ja puhui vain minusta 25 minuuttia. Hän seisoi takanani, karjui, kun en…
Lastensuojelu ei ole pätevä hallinnoimaan tukitoimia. Se pitää rajoittaa vain lähettämään epäilyt riippumattomaan hoitoon. Hoidon ja lastensuojelun kytkös on korruptiivista - Huostaanotto on kiellettävä ja korvattava pe…