ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
290
Kommenttia
1065
Itsenäisyys vai viranomainen?
Mitä jos lastensuojelu tarkoittaakin itsenäisen lapsenkasvatuksen kriminalisointia ja sairaudet ovatkin vain lumetta? h4101Huostaanotto ei haittaa ketään
Sijaishuolto EI HAITTAA ketään. Lapselle se on etu. Vanhempi on sairas ja kiukuttelee. Virasto on nähnyt sen parhaaksi.298Miksi lastensuojelulla on tekosyitä
Miksi tekosyyt? Ei 28-vuotiaan sosiaalityöntekijän luonteen eikä vanhempien tekemän lapsen vahingoittamisen vuoksi. Syy698Poliisi pesi kätensä rikoksen tutkinnasta
Olen tehnyt rikosilmoitukset kaupungin lastensuojelutyöntekijöistä. Sosiaalityöntekijä naamioi valheensa lapsen eduksi,1198Lastensuojelulta ei puutu mielenterveyspalveluja
aana Valle PS oletti, että sosiaalityöntekijän lausunnot ovat aina tosia. Siitä lähdetään. Vähän sama kuin se, että sosi397Älä tee lastensuojeluilmoitusta - OTAT OSAA SORTOON!
Huostaanotto on kiellettävä kokonaan https://www.facebook.com/groups/229710713795764/permalink/4342456269187834/ Laste197Huomasin tunnevammani
Olen 41 ja ollut yksin vuosikymmeniä. Minä yritän kuunnella sitä, että milloin minusta tulee liikaa keskustelukumppanill096Miten huostaanoton saa purettua?
Ovatko pitkittyneet sijaishuollot sitä, että vanhemmat eivät suostu noudattamaan virkamiehen ääneen lausumattomia odotuk296Korvike kaverille
Onko aina muita korvikkeeksi edellisen kiinnostukselle (DISSAAMINEN)? 1 syys 2022 Etsin kavereita. Minulla ei ole ketää195Miksi Satakunnassa asuntojen hinnat alhaisia ja matalia
Etsin omakotitaloa ja Uusimaan ja Varsinais-Suomen halvimman asuttavat talot alkavat 40 geestä. Satakunnassa ne alkavat995Opettaja esti oppilaan vessakäynnin, tuomittiin virkavelvollisuuden rikkomisesta
https://yle.fi/a/74-20025290?fbclid=IwAR3NZsV_UpfdGw85AQ5mesUczeuzU-b6VPQiLBe8h7H5C8wrK2WzKmOseOQ Tuomas: No jos joku l295Huostaanoton puolesta vai vastaan
Mari: En kuitenkaan usko siihen, että huostaanotot pitäisi kieltää kokonaan. On kuitenkin vanhempia, joilla on oikeasti395Menetin vanhemmuuteni
https://www.youtube.com/watch?v=NJhfVvdYrb4 Lastensuojelu otti pois 3-vuotiaan poikani kolme ja puoli viikkoa sitten. R193Lapsen välillä hyvin, kyttääviä valvojia sietämällä
Tämän päivän tapaamisessa olin hyvin pojalleni. Alussa puhuttelin valvojia puhumalla päälle ja esittämällä kysymyksen ta1191Gallup: Mistä kulttuurista johtuvat sosiaalityöntekijän käytöshäiriöt?
A Poliittinen syrjintä (epäkelpo, ulkomaalainen, outo) B Uskonnollinen pyhän ja epäpyhän lahko C Pakkohoitoperinne ht389Lastensuojelu näennäistä ja uhkaavaa
Lastensuojelun toiminnan avainmerkitys on vanhempien kieroutumisen todistaminen. Kun joku tekee lastensuojeluilmoituksen086Lastensuojelu syrjii vanhempia
Lastensuojelu vastustaa vanhempia keksimällä valesairauksia tavoitteenaan kontrolli. Siis jos tekee kaiken mitä he halua085Lastensuojelu kiusaa vanhempia
Huoliseulassa "opittu avuttomuus". Varatuomari Ikonen mainitsi uskon "sosiaalisen perinnöllisyyden teoriaan". Kaveri ker184Oppimisen nopeuttaminen
Koulu pitää kaikki lapset lukemassa perusasioita vuosia. Läksyt annetaan samaan tahtiin. Asiat ovat samoja. Asiat tuleva283Lapsentapaamislakko
1. Auttaa tuskaan 2. Aiheuttaa viranomaiselle uskottavuuskriisin, kun kansalaiset eivät pysty enää asioimaan virkamiehe083