Vapaa kuvaus

Tämän kesän kukkasia.

Aloituksia

48

Kommenttia

3147

1. Aika kuluu

Huomenna aamulla viideltä tulee 80v siitä kun synnyin. 6.8.1944 oli vielä sotaa. Enimmäkseen muistan hyvällä lapsuuttani
    80 plus
    36
    546
  2. Vieläkö 80+ ihailemme jotain idolia.

Patrick Swayze On ollut minulle kaikkein komein ja ihanin. Katselen hänen esiintymisiään usein netistä. Kaiken lisäksi
    80 plus
    13
    483
  3. Ikioma palsta monelle

Palstaa lukiessa tulee mieleen kissani, se ottaa reviirin haltuunsa nopeasti ja omii itselleen. Vaikka palsta on avoin k
    60 plus
    46
    359
  4. Mika Aaltolastako presidentti

Hän harkitsee vakavasti ehdokkuutta. Minä kannatan. Ei ole ryvettynyt politiikassa.
    80 plus
    73
    259
  5. Paras elokuva

Minä olen katsonut tämän elokuvan aikaisemmin kahdesti. Tänään katson vielä kerran. TV:ssä tänään: Onko tämä maailman pa
    70 plus
    24
    252
  6. Mitä me mummot

Joku väittää että juodaan salaa. Ollaan yksinäisiä. Muutenkaan ei osata olla kuten pitäisi. Entä jos haluaa juoda sen l
    60 plus
    13
    243
  7. Tulevat vuodet

Kun muistelee mennyttä niin parikymmntä vuotta on lyhyt aika. Näillä kymmenillä se on tosi pitkä aika, siksi että suurin
    80 plus
    37
    202
  8. Oletko masentunut

Depression oireet Depressiosta puhutaan, kun henkilöllä on seuraavasta listasta vähintään neljä oiretta yhtäjaksoisesti
    Ikäryhmät
    54
    200
  9. Läheisriippuvuus

https://a-klinikkasaatio.fi/ajankohtaista/laheisriippuvainen-koukussa-toiseen Myönnän olleeni läheisriippuvainen. En ol
    70 plus
    12
    193
  10. Miten menee

Minulla menee hyvin siksi että näin pitkästä aikaa tyttären perhettä. Mutta muuten? Tein kaikkea ruokaa mistä he pitävät
    70 plus
    28
    156
  11. Mielipiteet ja tykkäykset muuttuu

Aikoinaan tämä oli hieno kappale, ihan tunsin syntymättömien lasten tulemisen. https://www.youtube.com/watch?v=2zjLBWnZG
    70 plus
    19
    153
  12. Miten tukia haetaan

Tämä tuli ensin mieleen, miten näitä sähkö ym..tukia voi saada. Tiedän monia jotka takuu varmasti tavitsevat niitä, mutt
    70 plus
    46
    144
  13. Mitä sitten tehtäisiin?

Luin että Facebook ja Instagram ovat lähellä sulkemista euroopassa. On vain epäilys. En jos suomi 24 suljettaisiin? Tu
    70 plus
    22
    112
  14. Ukrainan presidentti tanssii

https://www.youtube.com/watch?v=TlJywp7E3Gw Ei haittaa vaikka ihminen on monipuolisesti lahjakas.
    70 plus
    14
    106
  15. Olenko tehnyt karhunpalveluksen linnuille

Nyt äskettäin lopetin siementen, pähkinöiden ja rasvapallojen laiton lintujen syöttöpaikalle. Jostain luin että pitäisi
    70 plus
    33
    100
  16. Hautausmaat kunnille

Minä kysyn. Miksi hautausmaat ovat luterilaisen kirkon hallussa. Nykyisin on hyvin paljon väkeä joka ei halua tulla haud
    Kristinusko
    2
    87
  17. Sukupuolisyrjintää.kö

Onkohan mätäkuun juttu. En ole kovin perehtynyt verkkouutisiin. Nykymenoa seuratessa tämäkin venus merkin näkyminen voi
    60 plus
    26
    84
  18. Ei hänen pitnyt ottaa kantaa

Nyt on sisäministeri pyörtänyt puheensa. Kieltäytyi kommentoimasta elokapinaa. Mutta kun löytyi kunnon syy niin jopa alk
    70 plus
    63
    81
  19. Säämiesten takkimuoti

Onko kukaan muu ihmetellyt telkkarin säämiesten ja toimittajien puvuntakkeja. Ainakin minun mielestäni ovat muutamaa num
    70 plus
    6
    79
  20. Eikö Outokummussa yhtään koronaa

Uskon että johtuu siitä että ei ole testattu. Miten voisi olla tietoa jos ei ole faktaa?
    Outokumpu
    10
    73