Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

  1. No enpä ole kuullut minäkään yhtyeestä mitään vuosikausiin. Aivan mahtavaa rautalanka musaa pojat soitti. Ei ole edes yhtään niiden levyä tallessa.
  2. En vetänyt hernettä enkä mitään muutakaan nenään! Totesinpa vain että sellaista tämä elämä on, ylämäkeä ja varsinkin alamäkeä. Mieleen vain nyt tuli tuo Irvinin hauska renkutus.

    Mulla on tänään niin hyvä mieli, hyvä päivä että en suutu mistään! Ihan totta!