Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

1. No enpä ole kuullut minäkään yhtyeestä mitään vuosikausiin. Aivan mahtavaa rautalanka musaa pojat soitti. Ei ole edes yhtään niiden levyä tallessa.
  2. Jos siltä tuntuu. Ai tämäkö parempi palsta??! Ei se aina siltä tunnu mutta hyvä jos olet tuota mieltä.

Kyllä tuo biisi jotenkin tutun oloineen on, en kyllä ole sitä humalassa kailottanut, jotain muuta ehkä...

Niin siitä tyhmyydestä, siitä on tällä palstalla ollut paljon puhetta. Itse en juo viinaa enkä syö enää lihaa mutta en tunne itseäni sen tähden viisaammaksi kuin ne jotka juovat viinaa ja syövät lihaa. Urheilenkin, joo sen verran kuin kipeät polveni myöten antavat.
    Mutta ELÄN JA TUNNEN! TÄYSILLÄ!
    Kaikista kivuista ja kolotuksista huolimatta tunnen edelleen eläväni.

Jokaisen pitäisi aina silloin tällöin pistää itsensä likoon. Tiedän kokemuksesta että se kannattaa. Eikä se ole tyhmää, päinvastoin, vaatii melkomoista rohkeutta joskus "jysäyttää" oikein kunnolla!

Kiitos Sinulle tosi hyvästä aloituksesta, tällaiseen on ilo vastata!
    Aurinkoisia talvisia päiviä!