Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

1. Kymppi vuosi pitäisi jaksaa työelämässä.
    Mutta täytyy sanoa että kyllä oli iso apu vuorotteluvapaasta! Ihan eri mielellä sitä takaisin töihin lähti.
    Minä sitä raha-hommaa pitkään mietin. Mieheni sai viimein minut uskomaan että kyllä kaksi ihmistä pärjää vähän pienemmälläkin rahalla. Ja niin kävi: mistään ei tarvinnut tinkiä. Mekin matkusteltiin ja elettiin niinkuin ennenkin.
    Olen suositellut tätä kaikille. Hypätkää vähäksi aikaa pois oravanpyörästä jos vain suinkin on mahdollista!
    Ja tuleehan siinä tehtyä yksi tosi hyvä työkin samalla: nimittäin järjestettyä työpaikka jollekin työttömälle!
  2. Vai silläviisiin! Meillä kun ei lapsena paljon muuta ollutkaan kuin toisten vanhoja vaatteita! Ei kirppis-kamassa ole mitään vikaa, vaatteisakaan. Ne kun pesee kunnolla niin niitä voi ihan hyvin käyttää. Eikä se ole merkki köyhyydestä vaan muodikkaasti kierrätystä!

Itse tykkään kierrellä kirpputoreja ja olen itsekin myynyt tarpeettomaksi käynyttä tavaraa, nytkin vähän aikaa sitten kirjoja.
    Paljon hyvää tavaraa olen sieltä ostanutkin, esim. Arabian Teema-astioita, hyväkuntoisia, osa melkein kuin uusia ihan kohtuullisella hinnalla.

Miksi heittää tavarat kaatopaikoille jos ne voi kerran myydäkin. Joku tulee ja ostaa sen itselleen. Molemmilla hyvä mieli, myyjä sai rahat ja ostaja itselleen uuden tuotteen!