Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

1. En tiedä jäävätkö tänä talvena, mutta jonakin talvena taas aivan varmasti.

Kummasti se Kuitusen selkäkin aina paranee. Yhtenä päivänä on niiiiiiiin kipeä ja seuraavana päivänä voittaa muut minuutti kaupalla, no ei ihan mutta reilusti kuitenkin. Eikä selkä kivusta tietoakaan.

Mulla meni kiinnostus koko hiihtoon sen Lahden jupakan jälkeen. Kaikkein pettynein olin Mika Myllylään. Olin pitänyt häntä tunnollisena ja rehtinä urheilijan joka tarjosi meille suomalaisille unohtumattomia, sykähdyttäviä hetkiä voittamalla olympia- ja mm-mitaleja.
    Mutta kaikki romahti Lahdessa. Ei ne Mikan voitot enää tuntuneet samalta kun tiesi että aineita on ihan varmaan käytetty jo paljon ennen Lahtea.

Toivotaan että testaus kehittyy. Nythän ne kielletyt aineet on aina askeleen edellä testaajia. Mutta toivotaan että kehittyy ja jäävät kiinni. Ettei taas tarvitse kulkea häntä koipien välissä!
  2. Ja voi poika parkaa!
    Uskomatonta on, eipä voi muuta sanoa!
    Tukkahan kasvaa, se nyt pitäisi jokaisen tietää!
    Armeija kestää aikansa, joskus sieltä pääsee pois ja sitten on loppuelämä aikaa kasvattaa kutreja ja ihailla itseään että voi kuinka olenkaan kaunis! Ja äiti voi silitellä poikansa hiuksia että ovatpa ne kauniit!

Kansanedustaja ja aikuinen, menee uskottavuus jo vähemmästäkin!

Toivottavasti poika ei suostu pitkiin hiuksiin armeijassa vaikka luvan saisikin!

Tiettävästi kukaan ei ole kuollut siihen että on tukka leikattu ja vuoden päivät joutunut olemaan pojan näköinen!