Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

  1. En tiedä jäävätkö tänä talvena, mutta jonakin talvena taas aivan varmasti.

    Kummasti se Kuitusen selkäkin aina paranee. Yhtenä päivänä on niiiiiiiin kipeä ja seuraavana päivänä voittaa muut minuutti kaupalla, no ei ihan mutta reilusti kuitenkin. Eikä selkä kivusta tietoakaan.

    Mulla meni kiinnostus koko hiihtoon sen Lahden jupakan jälkeen. Kaikkein pettynein olin Mika Myllylään. Olin pitänyt häntä tunnollisena ja rehtinä urheilijan joka tarjosi meille suomalaisille unohtumattomia, sykähdyttäviä hetkiä voittamalla olympia- ja mm-mitaleja.
    Mutta kaikki romahti Lahdessa. Ei ne Mikan voitot enää tuntuneet samalta kun tiesi että aineita on ihan varmaan käytetty jo paljon ennen Lahtea.

    Toivotaan että testaus kehittyy. Nythän ne kielletyt aineet on aina askeleen edellä testaajia. Mutta toivotaan että kehittyy ja jäävät kiinni. Ettei taas tarvitse kulkea häntä koipien välissä!
  2. vastuussa sisaruksiesi elämästä.
    Jokainen on vastuussa vain omasta elämästään.
    Ei sinun ole pakko jaksaa jos ey halua. Mitta saa tulla täyteen eikä sitä tarvitse selitellä. Anna haukkua vaan, ei haukku haavaa tee ja hän loukkaa sillä haukkumisella enemmän itseään. Älä kuuntele tai älä ole kuulevinasi.
    Ihan oikein teit kun laitoit tiedon ettei kännissä oteta yhteyttä. Juuri niin pitääkin toimia. Ja myös lopettaa yhteys jos huomaa että toinen on maistissa. Puhelimessa on sellainen nappula josta kaverin saa pois jos ei halua jutella. Et ole julma, älä soimaa itseäsi.
    Et ole hullu äläkä anna kenenkään tehdä itsestäsi hullua!