Vapaa kuvaus

Olen dekkareita lukeva, käsitöitä ja liikuntaa harrastava viisvitonen. Toivoisin maailmaan enemmän suvaitsevaisuutta. Ja että ihmiset oikeasti välittäisivät toisistaan. "Iloitse tästä päivästä sillä se on elämä itse" Eläkäämme elämämme niin että jokainen eilenen olisi ihana muisto ja jokainen huominen uusi toivo! Mutta tärkeintä on tämä päivä, juuri tämä päivä! Suosikkibändit/artistit: Yö, Popeda;Leevi, and, the, Leewinks Suosikkileffat: Badding, Kymmenen, pientä, neekeripoikaa Lempikirjat: Dekkarit Vapaa-aikanani: Teen, teen, pihatöitä, käsitäitä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Virrat, Koli, Imatra Katson tv:stä mieluiten: Salkkarit, kotikatu, emmerdale, urheilua En pidä: kiireestä Ruoka & juoma: kaalikääryleet, makaroonilaatikko, maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

25

Kommenttia

526

  1. Tulevaisuudessa mennäänkin siihen suuntaan että ns. itseaiheutettujen sairauksien hoito rajoittuu. Ei ole enää itsestäänselvää päästä hoitoon. Eikös nytkin ole alkoholisairauksien kanssa jo vähän sama juttu? Jos olet alkoholisti ja maksa on sanonut poks, et pääse maksansiirtoon. Tai on kirroosi voit jäädä pois koko hoitojonosta. Toisaalta keuhkosyöpä voi tulla ihmiselle vaikka ei olisi ikinä polttanut tai joutunut alttiiksi tupakansavulle. Missä kulkee raja ketä hoidetaan ja ketä uskotaan kun keuhkosyöpä todetaan. Jos väittää etten ole koskaan polttanut niin uskooko sitä kukaan vai lyödäänkö heti leima otsaan?

    Ajatuksesi ilmastonmuutosasiassa olivat tosi järkeviä ja hyvin perusteltuja. Kyllä me varmaankin kakki olemme edes vähän syyllisiä ja siksi jokainen joutaisi maksumieheksi, jos se raha menisi oikeaan paikkaan.
  2. Moni savolainen ja muukin on ihastuneet karjalan herkkuihin. Tiedäthän karjalaisen vieraanvaraisuuden? Vieraat kestittiin viimeisen päälle hyvin. Koskaan ei kuivin suin talosta päästetty. Leipomapäivänä naapureille vietiin aina lämpimäisiä. Asuin nimittäin lapsuuteni kylässä jossa oli paljon siirtolaisia. Nuo mainitsemasi pyöröt olivat myös niitä herkkuja. Niitä teki äitikin vaik ei siirtolainen ollutkaan.

    Vaalitaan me perinteitä ja ainakin yritetään leipoa näitä suussasulavia herkkuja! Mitä se haittaa miltä ne näyttää, pääasia on se maku! Ei ne minunkaan piirakat kestä aina katsomista! En ilkeäisi anopille viedä. Mutta yhtä kaikki hyviä ne on.

    Jatka leipomisharrastusta! Aurinkoista maanantaipäivää sinulle!