Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hanna-marja
profiilit
hanna-marja
hanna-marja
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
22
Kommenttia
321
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
että se harmittaa sinua...Kaikki varmaan tietää miksi ;) Mieluummin lyhyt ja paksu kuin pitkä ja...kynämuna ;)
Mun rakastajalla ei ole mikään paksu ja ihan hyvin tullaan toimeen, joten olet varmasti ihan käyttökelpoinen.
11.01.2006 09:24
lyhkänen...on mulle sopiva.
Jos pitäisi valita, ottaisin mieluummin 13/6 peniksen kuin 21,5/4,8 (Onpa hienosti mitattu), ja niin tekisi moni muukin nainen.
10.01.2006 21:32
Juuri tämän hassun palstan takia kerran mittasin itseni. Kun en ole superkiihottunut minuun menee 11 cm ja taas erittäin kiihottuneena 15 cm. Oon kyllä nyt ihan täys juntti kun edes myönnän =P
Pituudella on mulle sen verran väliä, ettei saisi olla liian pitkä, koska juuri silloin sattuu...Paksuus(toisaalta naisen kireys) ratkaisee tuntuuko missään...
Koulukirjoissa lukee, että vagina olisi 8-11 cm syvä.
10.01.2006 21:28
Aloitin seksin 15-vuotiaana ja 7 vuodessa kertynyt 18...Mietiskelin juuri, että vuonna 2005 mulla oli 5 miestä.
10.01.2006 21:15
Oon ymmärtänyt, että sulla on muitakin nimimerkkejä? Voitko kirjoittaa ne kaikki seuraavaan viestiin mulle, niin mäkin rupean tulostamaan sun juttuja. Oot tosi hauska, sairaalloisen hauska.
Olen terveydenhuoltoalan opiskelija ja mulla oli eilen psykiatrian tentti. Suosittelen lukemaan kyseistä kirjallisuutta.
10.01.2006 10:24
Olet sairas, omistushaluinen ja itsekäs ihminen. On harmillista, että maailmassa on sinunlaisiasi ihmisiä.
Veikkaanpa ettet uskonut saavasi tälläisiä vastauksia. Pitäisikö avata silmät...
Rakastan äitiäni. Ajaisin häntä edes takaisin vaikka Utsjoelle ilman että saisin bensarahaa. Etkö kestä sitä, että miehesi rakastaa muitakin kuin sinua? Toivon, että hän älyää jonain päivänä kylmän ja ilkeän luonteesi.
09.01.2006 14:11
Löysin hauskan artikkelin, se ei suinkaan tarkoita sitä, että olen samaa mieltä asiasta.
Se sopi vaan niin hyvin tänne säälittävien ruikuttajien palstalle.
Sain hyvät naurut ;)
Lempidildoni on 15/2,5.....*virn*
08.01.2006 12:18
Tai siis sinun pitäisi fiksuna naisena olla jo ymmärtänyt, että tossa ukossa on jotain vialla. Missä on sun itsekunnioitus nainen!! Kuvottavaa...
05.01.2006 10:43
Mulle se on iso!
04.01.2006 15:40
Kondylooma on virus ja kantaessasi sitä tartutat sitä eteenpäin. Se voi puhjeta uudestaan...
Taistelin kondyn kanssa 4 vuotta sitten, mutta nyt ei virusta enää näy papassa, olen onnellinen. Ja kyllä, kondylooma voi kadota elimistön tuhotessa viruksen.
Käytän aina kondomia, myös ottaessani suihin, sillä ihmiset voivat kantaa oireettomia tauteja tietämättään siitä.
Joten turha syyttää muita jos ei osaa kaivaa kondomia taskusta ;)
03.01.2006 10:51
Tykkään ottaa suihin, joskus himoitsen sitä enemmän kuin yhdyntää.
Enpä osaa perustella...Kun kuulee miehen huokailut ja tietää, että tekee sen hyvin...
Kostun itsekin märäksi...
Jos liian paksu penis, niin menee vaikeaksi =(
Otan loppuun asti/tilanteen mukaan
Käytän kondomia etten saa tauteja. Jos mies on käynyt testeissä ja on puhdas, niin nielen mielelläni.
22v
03.01.2006 10:42
Olen nainen 22v, miehiä 18 ja mielestäni iso on 15+. Pitkä kyrpä, josta jää puolet ulkopuolelle on turha.
03.01.2006 10:32
Olet oikeassa, mun kaveriporukassa 15+ on iso. 20 cm pitkät on sirkuskamaa, enkä oikeen sellaisesta välittäisi. Samaa mieltä joka nainen jonka kanssa olen puhunut...Nää kokojutut on miesten omaa keksintöä ja huonoa itsetuntoa.
03.01.2006 10:29
Ruotsalainen ja portugalilainen oli parhaat. Ainoat miehet, joiden kanssa olen saanut emätinorgasmin, eikä taikakaluna edes ollut koko vaan tekniikka poijjaat... ;) ;)
26.12.2005 23:23
Joo, kondyloomaan on tulossa rokote, joka annetaan 11-vuotiaille.
Laser on terkoitettu laajoille syyläalueille, ei millekään pikkuhaavaumalle.
25.12.2005 21:28
Saan flirttikutsuja ja viestejä päivittäin lähes 15 yhteensä. Hylkäämiseen riittää juuri tuo kirjoitustapa. Valinnanvaraa on niin paljon, että jostain on karsiminen aloitettava, enkä siedä "amiskirjoitustyyliä"; ei pisteitä, pilkkuja tai isoja kirjaimia. Myös !!!-merkkien laaduton käyttö kertoo onko mies juntti.
Vaikka oppinutkin ihminen kirjoittaisi näin, niin se on minulle riittävä peruste siirtymään seuraavaan.
25.12.2005 12:38
Mun reikä ei kyllä ole mitenkään normaalia isompi, vaikka anaaliseksiä silloin tällöin tykkäänkin harrastaa...Seuraavana aamuna on jo tiukat paikat.
24.12.2005 10:25
Olen 22-vuotias opiskelijatyttönen, eikä mulla ole mitään ongelmaa mennä erotiikkaliikeisiin yksin. Viime viikollakin ostelin kavereille lahjat, saipa myyjä harjoitella pakkaamista =P
Käyn muutaman kerran vuodessa.
Mulla on vibraattoria jos minkälaista...Anaalileluja yms. Viimeksi ostin erotiikkamessuilta vibran, jossa on timantteja =D
23.12.2005 11:32
Suussa on ihan yhtälailla limakalvoa...Kaikki taudit tarttuu myös suuseksissä...Mutta voithan sä kokeilla ;)
20.12.2005 07:36
Kumma jos et seuraa löydä...Älä keksi niitä vitsejä enempää ;)
18.12.2005 23:12
12 / 17