antti_kantola

![]()
s-posti [email protected] Olen pienestä pitäen uskonut. Syntynyt hedborgilaiseen evankelisuuteen. Edustan Kristus-keskeistä kristillistä, karismaattista katsantoa sekä olen vapaaehtoistyössä eräissä ns. kolmannen sektorin yhteisöissä . Olen toiminut helluntaissa / baptisteissa / elämänsanassa. Nykyisin uskonliikkeessä Toivonseurakunnassa ja luterilaisessa Kristillisessä Työväenyhdistyksessä. Mielenterveyspuolella suosittelisin jokaiselle ihmiselle ratkaisupainotteista, narratiivista lyhytterapia-ajattelua ja olen ns. psykonomi. A-kiltatoiminnassa myös mukana. Olen ennakkoluuloton ja ennakkoasenteeton kanssaihminen. Mottoni "Ainoa tärkeä on rakkautena vaikuttava usko", Gal 5:6b. Ilman uskoa on muutoskyky mahdoton. Suosikkibändit/artistit: Uudistunut Jukka Tolonen kumppaneineen Suosikkileffat: Ben Hur, Kymmenen Käskyä, Egyptin Prinssi, Sound of the Music, Liekit, Vapaaksi Vihasta, Kujanjuoksu, Risti ja Linkkuveitsi Lempikirjat: Novum, IRT, Anteeksiantamisen Voima by Gene Lilly, Armoherätys by Ch.R.Swindoll Vapaa-aikanani: Livejournalisti, runoniekka, vaimoni kera pienten sukulaislasten kanssa Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: adventismi Katson tv:stä mieluiten: luonto, matkailu, dokumentit, nyyhkyleffat Kotieläimet: Hämähämähäkki En pidä: Teeskentelystä ja siitä että pihdataan rakastaa-sanan käyttöä. Parhaat matkakohteet: Pitcairn, palestiinalaisalueen Betlehem, Pohjolan Lappi, Haifa, Turun seudun saaret, Berlin, Singapore, Biel/Bienne Sveitsissä, Muehlheim Etelä-Saksassa. Ruoka & juoma: Possu, kebab, Kermaperunat, Cokikset, mieto alkoholi vähäisenä seurajuomana Linkit: http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Jes. 53:1&rnd=1205393325280, http://www.evank.org, http://youngrensuomi.net/, http://www.reinosav.net/, http://www.wwnet.fi/users/veijone/ind98c.htm, http://www.123-cams.com/live-webcam.php?var=9080&site=http://www.livekotel.com, http://www.raunohelppi.com/index.php, http://www.irr-tv.fi/, Mobiiliraaamattu, Elävä Uutinen. Koulutus: --- Koulut: Merkonomi Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Vapaaehtoistyössä Ase tai siviilipalvelus: Talousaliupseeri Yhdistykset/kerhot: Mt-yhd. A-kilta, Kristill.Työväen yhd. Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
1311
Kommenttia
18023
Kysykää papeiltanne, miksi!
Kysykääpä adventistit papeiltanne, miksi. Vaikkapa, että miksi kastelupauksessa luvataan uskoa vain "iankaikkiseen" Poik8231Ota ketut kiinni, Uskova_1 !
Laul. l. 2:15 Muut: Auttakaa meitä, ottakaa kiinni ketut, ketunpojat, jotka turmelevat viinitarhat! Köynnöksemme ovat0231Saunailta pe vai la ? Ette voi vastata!
Toiset adventistit sano että saunoo pe iltana. Toiset saunoo vasta la klo 18 jälkeen, kun silloin ollaan kuulemma jo ki15231Luota sä vaan ... sapattisinettiin
NÄIN ADVENTISTI KAIKESSA VAKAVUDUESSAAN USKOO : ### SAPATTI SINETTI JA MERKKI Kirjoittanut: ylifariseus_1 14.11.20087231Ellensapatti on totuus Ellenismistä
On täysin perusteltua sanoa, että Adventtiliikkeen sapattioppi on ELLENSAPATTIA, sillä mikään muu lakiuskontokaan ei per18230Menestystarina JOB
Jos minä saisin valita otsikon Jobin kirjalle, valitsisin epäilemättä: "Uskosta vanhurskas saa elää". Sydämeni toivomus10230Sanoiko Ellen TODELLA niin?
Niin - tunnustavatko adventistit pikku Ellenin kirjoituksiksi ne Ellenin tekstit, joita mm. uskova on foorumilla tuonut8230Tanssimaan - Herralle !
Tanssi ja laulu kuuluvat uskovaisille. Jos se ei suju luonnostaan niin . . . KUTSU PIIRITANSSIKURSSILLE: Ylistystanss1229Käskyt on ihmistä varten ja sapatti !!!
Matt. 10:8 Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saan1229Vastaan sanoistani
PARAS TULEVAISUUS ON JERUSALEMILLA Ps. 137:5 Jos minä unhotan sinut, Jerusalem, niin unhota sinä minun oikea käteni.19228YYAdventistit? Voiko Lohjalta tulla hyvää
### Ystävien Yhteyden Kirjoittanut: tapaaminen Ystävien Yhteyden ensimmäinen tapaaminen ensi viikonvaihteessa5228Rakas Ellen, olen tutkinut itsekin
RAUHA TULEE RAUHAA RAKASTAVILLE Rakas Ellen, tiedän että luet tämän. Sillä sinähän osaat kommunikoida rajan yli. En het13228Sapattisinetti ikäänkuin on, otsassa ?
JOS julistettaisiin kirkkomme vuoden 1932 raamatunkäännös (V.T.) ainoaksi oikeaksi, emme voisi kiistää sapattisinettiopp13228Eipäs mollata äiteinpäivää!
## Siunattua helluntaita ja äitienpäivää kaikille palstalaisille huomisen johdosta ja ennenkaikkea äideistä suurimmalle4228Kuolemanväsynyt Jumala
Jes. 1:14 Teidän uudenkuun menonne ja juhlapäivänne -- minä vihaan niitä. Niistä on tullut minulle taakka, jota olen v8227Flink 1000 vuotta talviunta taivaassa
... ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta" (Ilm. 20: 4). Tätä kuvausta vastaa myös s36227Miksi: "JOS" ... tahdot olla täydellinen ?
Jeesus oli lainnoudattajan kanssa samaa mieltä siitä, että tämä tiesi käskyt, ainakin 4-5 niistä ( Mark.10:17-27) ja ol9227Perustellusti KIROTTU kolme-enkeliä
Ei täysissä sielunvoimissa, muttei myöskään täyttä ymmärrystä vailla - kolme-enkeliä kirjoitti tällä kertaa jopa 9 supe11227Oletko kertakäyttöastia ?
ETHÄN OLE KERTAKÄYTTÖASTIA ? Tämän foorumin erikoisuus on kertakäyttöastiat. Mutta Jumala mieluusti pehmentää saven ja5227"Ensi vuonna Jerusalemissa!"
>>> Me adventistit vilkutamme Jerusalemista teille, sitten että muistatte nämäkin sanani!11226