Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

169

Kommenttia

319

1. Vaasankatu 20 poliisioperaatio sunnuntai-iltana?

Mitäköhän tapahtui Helsingissä Vaasankatu 20 kohdalla sunnuntai-iltana? Joskus yhdentoista aikaan jalkakäytävillä oli us
    Yhteiskunta
    4
    411
  2. Yliopistotutkinnon eläkekertymä?

Taisi olla joku television ajankohtais-, tms ohjelma, jossa kerrottiin, että yliopistotutkinto jo sinänsä kerryttäisi ty
    Eläke
    3
    409
  3. työmatkalla, työmatkalla...

työmatkalla, työmatkalla... 70-luvulla sitä soitettiin. Sellainen humppa-foxtrotti. Kenenköhän tekemä ja esittämä. Ja m
    Kenen biisi?
    3
    408
  4. Tietokoneen äänikortin asetukset?

Missä päin läppärissä win 7 ohjelmassa on ääniporttien vaihto? Mulla on Steinbergin Cubase audio interface USB -portissa
    Ääni
    1
    396
  5. MAGIX Movie Edit Pro MX Premium ...?

Pitäisi hankkia suht hyvä videoeditori pienempään käyttöön. Tuo Magic Movie näyttäisi olevan ominaisuuksiensa puolesta l
    Videoeditointi
    3
    380
  6. Outo tunne alimman kylkiluun alla

Jonkun aikaa vaivannut vasemman ( siis sydämen ) puolella outo tunne, alimman kylkiluun alla, aika keskellä. Ikään kuin
    1
    379
  7. Kaksi konetta yhteen USB:llä?

Käykö kytkeä suoraan ilman mitään muita toimenpiteitä kaksi konetta yhteen niin, että toisen kovalevyltä voi siirtää tie
    Yleistä tietokoneista
    1
    370
  8. freedownloadmp3.net????

Mikä tämä tämmöinen sivu on? http://www.freedownloadmp3.net/ Siellä on hirveän paljon albumien nimiä ja jotain lyriik
    MP3
    1
    368
  9. Ylärivi Edit -File - History - Bookmarks - Tools - Help kadonnut

Navigointipalkki tms? kateissa. Eli se toiseksi ylin rivi File - Edit -File - History - Bookmarks - Tools - Help on kado
    Verkkoselaimet
    4
    362
  10. Reiän paikkaus liimaharsolla ja kitillä tms?

Joskus tullut tarve paikata esim. auton, pesusoikon peltistä tai muovista seinää helposti, mutta suht pitävästi. Hitsaam
    2
    350
  11. VHS - USB -adapterit?

Varmaan tätä on aiemminkin jauhettu täällä? Pitäisi siirtää VHS-nauhurilta video-ohjelmia läppärille. Niitä adaptereita
    VHS
    3
    339
  12. Hana käntyy itsestään käsisuihkulle

Kylppärissä on noin 20 vuotta vanha perussekoitin, jossa on hanan lisäksi käsisuihku. KO. sekoittajassa on ollurt jonkin
    Kylpyhuone
    1
    338
  13. Tuttavan koiran hoitoon puuttuminen?

Tunnen erään mieshenkilön, jota näen harvakseen, koska tämä asuu toisella paikkakunnalla. Hänellä on ollut useampia vuos
    Yleistä koirista
    6
    336
  14. Tiedostojen koot?

Mitenkäs näsitä uusista tietokoneista pääsee näkemään ja deletoimaan tiedostoja suoraan? Kun ei "pinnassa" näy kuin tied
    2
    328
  15. TV-kuvan tekstitys jää alareunan alle

Mulla on "perinteinen" televiso - digiboxi -yhdistelmä. Joidenkin ohjelmien TV-kuvan formaatti leviää niin korkeaksi, et
    Laitteet
    5
    319
  16. Reiän paikkaus harsoliimanauhalla ja kitillä?

Joskus tullut tarve paikata esim. auton, pesusoikon peltistä tai muovista seinää helposti, mutta suht pitävästi. Hitsaam
    Maalaus
    3
    309
  17. Yksityinen ammatin/liikkeenharjoittaja tms...?

Mikä vaatimaton yritysmuoto sopisi minulle, kun olen nyt toisen palveluksessa, ollut koko (pienen?) ikäni. Olisi kuitenk
    Yrittäjyys
    3
    297
  18. huonetyyppi Unspecified accommodation

Olen lähdössä ao. kaupuinkiin lomille. Minkä tasoinnen tuossa mainittu hotelli on? MÄÄRITTELEMÄTÖN, SOUSSE, TUNISIA hu
    Tunisia
    2
    296
  19. Kovalevy puoliksi käytössä

Ostin vajaa vuosi sitten läppärin, jossa 500 gigainen kovalevy. Se on jotenkin jaettu niin, että siinä on C - ja D - lev
    Kovalevyt
    9
    293
  20. Mites syyskesemmällä Tunisiaan?

Pari kertaa olen olut talvcisaikaan Detourin parin viikon matkalla Monastir / Soussessa. Aivan upeita juttuja on tullut
    Tunisia
    1
    280