penal
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
169
Kommenttia
319
Vaasankatu 20 poliisioperaatio sunnuntai-iltana?
Mitäköhän tapahtui Helsingissä Vaasankatu 20 kohdalla sunnuntai-iltana? Joskus yhdentoista aikaan jalkakäytävillä oli us4411Yliopistotutkinnon eläkekertymä?
Taisi olla joku television ajankohtais-, tms ohjelma, jossa kerrottiin, että yliopistotutkinto jo sinänsä kerryttäisi ty3409työmatkalla, työmatkalla...
työmatkalla, työmatkalla... 70-luvulla sitä soitettiin. Sellainen humppa-foxtrotti. Kenenköhän tekemä ja esittämä. Ja m3408Tietokoneen äänikortin asetukset?
Missä päin läppärissä win 7 ohjelmassa on ääniporttien vaihto? Mulla on Steinbergin Cubase audio interface USB -portissa1396MAGIX Movie Edit Pro MX Premium ...?
Pitäisi hankkia suht hyvä videoeditori pienempään käyttöön. Tuo Magic Movie näyttäisi olevan ominaisuuksiensa puolesta l3380Outo tunne alimman kylkiluun alla
Jonkun aikaa vaivannut vasemman ( siis sydämen ) puolella outo tunne, alimman kylkiluun alla, aika keskellä. Ikään kuin1379Kaksi konetta yhteen USB:llä?
Käykö kytkeä suoraan ilman mitään muita toimenpiteitä kaksi konetta yhteen niin, että toisen kovalevyltä voi siirtää tie1370freedownloadmp3.net????
Mikä tämä tämmöinen sivu on? http://www.freedownloadmp3.net/ Siellä on hirveän paljon albumien nimiä ja jotain lyriik1368Ylärivi Edit -File - History - Bookmarks - Tools - Help kadonnut
Navigointipalkki tms? kateissa. Eli se toiseksi ylin rivi File - Edit -File - History - Bookmarks - Tools - Help on kado4362Reiän paikkaus liimaharsolla ja kitillä tms?
Joskus tullut tarve paikata esim. auton, pesusoikon peltistä tai muovista seinää helposti, mutta suht pitävästi. Hitsaam2350VHS - USB -adapterit?
Varmaan tätä on aiemminkin jauhettu täällä? Pitäisi siirtää VHS-nauhurilta video-ohjelmia läppärille. Niitä adaptereita3339Hana käntyy itsestään käsisuihkulle
Kylppärissä on noin 20 vuotta vanha perussekoitin, jossa on hanan lisäksi käsisuihku. KO. sekoittajassa on ollurt jonkin1338Tuttavan koiran hoitoon puuttuminen?
Tunnen erään mieshenkilön, jota näen harvakseen, koska tämä asuu toisella paikkakunnalla. Hänellä on ollut useampia vuos6336Tiedostojen koot?
Mitenkäs näsitä uusista tietokoneista pääsee näkemään ja deletoimaan tiedostoja suoraan? Kun ei "pinnassa" näy kuin tied2328TV-kuvan tekstitys jää alareunan alle
Mulla on "perinteinen" televiso - digiboxi -yhdistelmä. Joidenkin ohjelmien TV-kuvan formaatti leviää niin korkeaksi, et5319Reiän paikkaus harsoliimanauhalla ja kitillä?
Joskus tullut tarve paikata esim. auton, pesusoikon peltistä tai muovista seinää helposti, mutta suht pitävästi. Hitsaam3309Yksityinen ammatin/liikkeenharjoittaja tms...?
Mikä vaatimaton yritysmuoto sopisi minulle, kun olen nyt toisen palveluksessa, ollut koko (pienen?) ikäni. Olisi kuitenk3297huonetyyppi Unspecified accommodation
Olen lähdössä ao. kaupuinkiin lomille. Minkä tasoinnen tuossa mainittu hotelli on? MÄÄRITTELEMÄTÖN, SOUSSE, TUNISIA hu2296Kovalevy puoliksi käytössä
Ostin vajaa vuosi sitten läppärin, jossa 500 gigainen kovalevy. Se on jotenkin jaettu niin, että siinä on C - ja D - lev9293Mites syyskesemmällä Tunisiaan?
Pari kertaa olen olut talvcisaikaan Detourin parin viikon matkalla Monastir / Soussessa. Aivan upeita juttuja on tullut1280