penal

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
169
Kommenttia
319
- "Olet saanut multimediaviestin...""Olet saanut multimediaviestin.puhelimeen.." jne. Tällainen viesti tuli peruskännykkään, eikä auemmut siinä. Heitin nuo5236
- Yläproteesiin tottuminenMelkein 60 v "mittarissa". Jouduin hankkimaan koko yläproteesin. Pari päivää sitten sain kaluston suuhuni. Justiinsa saa3236
- Transitin tunkin veivi?Ostin runsas vuosi sitten -98 Transitin. Nyt olisi ensimmäisen kerran tunkin veiviä, jolla saisi pudotettua vararenkaan1235
- Kaurismäen Laika?Kuulin, että ohjaaja Kaurismäellä olisi useampia Laikoja, yksi esiintyisi Le Havre -elokuvassakin. Kiinnostaisi tietää,1234
- Kesakoita tms. läikkiä nilkkojen yläpuolellaMulla on ollut oikeastaan koko aikuisikäni jotain outoja kesakon näköisiä pilkkuja jalkojen takaosissa, nilkkojen ja poh1233
- Miten Celeron -prossu huono?Ostin vajaa vuosi sitten Samsungin läppärin. Todella edullinen tarjouskone, uutena Expert -liikkeestä. 4 gigaa rammia, 53233
- Nesteen futuraa tai prota Transittiin?Tankkasin Nesteen automaatilla. Oli kahta dieselpolttoainelaatua: muistaakseni Pro ja Futura. Toinen taisi olla Suomessa1230
- Parkkipaikka Turun sataman lähellä?Pitäisi mennä pariksi päiväksi käymään Ahvenanmaalla. Autolla satamaan, siitä Siljan laivaan, parin päivän päästä takais5229
- Suomi24-palvelussa vaarallinen haittaohjelmaIltalehti: http://www.iltalehti.fi/digi/2012120516414113_du.shtml2227
- NDPS RPM & Notification Listener ???Mikä tämä tämmöinen on: NDPS RPM & Notification Listener Win XP:n oma tsekkaus blokkasi tuommoisen ja kysyi josko pois1222
- PS/2 -liittimien vaihto jatkokaapeliinMinulla on pitkä, häiriösuojattu jatkokaapeli jolla etäohjataan äänekästä PC:tä. Kaapelissa kulkee muutakin, mutta myös3222
- Hiace myynnissä, kenelle...?Minulla olisi -85 diesel -hiace myynnissä, kopsakka ikäisekseen, mutta leima vanha. Vaikuttaa, että olisi myyjän markkin3222
- Hiace -85 apukuskin penkintakainen mystinen potero...?Minulla on edelleen tuo sama paku, Toyota Hiace -85 diesel, lyhyt malli. Piti käydä leima hakemassa perjantaina, joka t5216
- Perhosmeikki?Kunhan kysyn. Muistelin 70-luvun alkupuolta jolloin oli ilmeisesti naisten muotia meikata silmien ympäryksiin laajat alu0215
- Reggae tms 70 -luvun alusta?Mulla pyöri aikoinaan jatkuvasti nauha, jossa oli murteellisella englannilla laulettu mukava, keinahteleva reggae tyyppi1214
- Pellavansiemenet...?Pellavansiemeniä pidetään paitsi hyvänä ruoansulatukselle myös terveellisinä. Nissä on mm öljyjä sekä hivenaineita. Oman8208
- Auto puhtaaksi sisältä; mm. koiran karvoja...Millä auton plyyshi tms verhoillut penkit ja lattian saisi kohtuu ponnistuksella puhtaaksi? Tavallisella imurilla homma2207
- Hyvä arkipartavesi keski-ikäiselle miehele?Mikäköhän olisi sopiva arkipartavesi keski-ikäiselle miehelle? Ei pitäisi HAISTA niin vahvasti, että silmät kirvelevät j3206
- Arastelen......hammaslääkärille menemistä. Olen aina arastellut. Mulla on ollut suht hyvä hammasluu, mutta etenevä ientulehdus on ir2204
- Auto parkkiin Turun satamaan...?Pitäisi mennä pariksi päiväksi käymään Ahvenanmaalla. Autolla ensin Turun satamaan, siitä Siljan laivaan, parin päivän p0196