penal

Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
169
Kommenttia
319
Mistä näkee tietokonene ominaisuudet?
Minne tiedostoon pitää mennä, että näkee koneesta, jota käyttää, paljonko siinä on mm. käyttömuistia, minkälaista, minkä3226"Olet saanut multimediaviestin..."
"Olet saanut multimediaviestin.puhelimeen.." jne. Tällainen viesti tuli peruskännykkään, eikä auemmut siinä. Heitin nuo5225Hiace myynnissä, kenelle...?
Minulla olisi -85 diesel -hiace myynnissä, kopsakka ikäisekseen, mutta leima vanha. Vaikuttaa, että olisi myyjän markkin3217Kaurismäen Laika?
Kuulin, että ohjaaja Kaurismäellä olisi useampia Laikoja, yksi esiintyisi Le Havre -elokuvassakin. Kiinnostaisi tietää,1216NDPS RPM & Notification Listener ???
Mikä tämä tämmöinen on: NDPS RPM & Notification Listener Win XP:n oma tsekkaus blokkasi tuommoisen ja kysyi josko pois1214PS/2 -liittimien vaihto jatkokaapeliin
Minulla on pitkä, häiriösuojattu jatkokaapeli jolla etäohjataan äänekästä PC:tä. Kaapelissa kulkee muutakin, mutta myös3214OO Writer sisennys, mariginaalit, asetukset karkaavat ym
Rivivälin oletusarvo näyttäisi olevan tasan yksi. Tarkoitus olisi vaihtaa se 1.5. Muotoilu / kappale -asetuksista saa pä1214Perhosmeikki?
Kunhan kysyn. Muistelin 70-luvun alkupuolta jolloin oli ilmeisesti naisten muotia meikata silmien ympäryksiin laajat alu0211Suomi24-palvelussa vaarallinen haittaohjelma
Iltalehti: http://www.iltalehti.fi/digi/2012120516414113_du.shtml2207Jos kaikki oltais tavallisia...
Mikäköhän biisi ja kenen esittämä on sellainen suomalainen, välillä radiossa soitettu levy, melko uusi, jossa kertosäöe1207Hiace -85 apukuskin penkintakainen mystinen potero...?
Minulla on edelleen tuo sama paku, Toyota Hiace -85 diesel, lyhyt malli. Piti käydä leima hakemassa perjantaina, joka t5196Auto puhtaaksi sisältä; mm. koiran karvoja...
Millä auton plyyshi tms verhoillut penkit ja lattian saisi kohtuu ponnistuksella puhtaaksi? Tavallisella imurilla homma2193Pellavansiemenet...?
Pellavansiemeniä pidetään paitsi hyvänä ruoansulatukselle myös terveellisinä. Nissä on mm öljyjä sekä hivenaineita. Oman8193Arastelen...
...hammaslääkärille menemistä. Olen aina arastellut. Mulla on ollut suht hyvä hammasluu, mutta etenevä ientulehdus on ir2191Pakettiautojen verojen nousu yksityiskäytössä?
Nyt olen vaihtamassa -85 diesel -Hiaceani uudempaan, suunnilleen saman kokoiseen. MIten ne ajoneuvoverot nyt ovat nousus0185Parkkipaikka Turun sataman lähellä?
Pitäisi mennä pariksi päiväksi käymään Ahvenanmaalla. Autolla satamaan, siitä Siljan laivaan, parin päivän päästä takais5180Transitin tunkin veivi?
Ostin runsas vuosi sitten -98 Transitin. Nyt olisi ensimmäisen kerran tunkin veiviä, jolla saisi pudotettua vararenkaan1179Nesteen futuraa tai prota Transittiin?
Tankkasin Nesteen automaatilla. Oli kahta dieselpolttoainelaatua: muistaakseni Pro ja Futura. Toinen taisi olla Suomessa1177Reggae tms 70 -luvun alusta?
Mulla pyöri aikoinaan jatkuvasti nauha, jossa oli murteellisella englannilla laulettu mukava, keinahteleva reggae tyyppi1176Hyvä arkipartavesi keski-ikäiselle miehele?
Mikäköhän olisi sopiva arkipartavesi keski-ikäiselle miehelle? Ei pitäisi HAISTA niin vahvasti, että silmät kirvelevät j3175