penal
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit: Mitkä vain, joissa on kunnon fiilis, rymimusiikkia soittavat Suosikkileffat: Lokki jonathan Lempikirjat: olla vai omistaa Vapaa-aikanani: soittelen, Luen, lenkkeilen koiran kanssa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset, areena, AlJazera Kotieläimet: koira Parhaat matkakohteet: Tunisia, melkein mikä vain Ruoka & juoma: kala, kasvis, etno Koulutus: --- Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: Kotka,tykkimies Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
169
Kommenttia
319
Perhosmeikki?
Kunhan kysyn. Muistelin 70-luvun alkupuolta jolloin oli ilmeisesti naisten muotia meikata silmien ympäryksiin laajat alu0208Mistä näitä "Legion a lifetime mission" -vaatteita..?
Mistä "Legion a lifetime mission" vaatteita saisi ostettua? Ostin vuosia sitten jostain mistälie marketista, todennäköis0206Hiace myynnissä, kenelle...?
Minulla olisi -85 diesel -hiace myynnissä, kopsakka ikäisekseen, mutta leima vanha. Vaikuttaa, että olisi myyjän markkin3206Edullinen majoitus Pariisista...?
Olemme ( = 2 henkilöä ) matkustamassa Pariisiin lokakuun lopulla vajaaksi viikoksi. Lennot on Orlyn kentälle, majoitusta10205Kaurismäen Laika?
Kuulin, että ohjaaja Kaurismäellä olisi useampia Laikoja, yksi esiintyisi Le Havre -elokuvassakin. Kiinnostaisi tietää,1202Hiace 2,45 D -85 latausrele, käytetty
Pistin Huutonettiin parila eurolla tarjolle, kun ei viittis heittää toimivaa relettä roskiinkaan: "Otsikonmukainen lata0192Hiace -85 apukuskin penkintakainen mystinen potero...?
Minulla on edelleen tuo sama paku, Toyota Hiace -85 diesel, lyhyt malli. Piti käydä leima hakemassa perjantaina, joka t5191Yläproteesiin tottuminen
Melkein 60 v "mittarissa". Jouduin hankkimaan koko yläproteesin. Pari päivää sitten sain kaluston suuhuni. Justiinsa saa3191OO Writer sisennys, mariginaalit, asetukset karkaavat ym
Rivivälin oletusarvo näyttäisi olevan tasan yksi. Tarkoitus olisi vaihtaa se 1.5. Muotoilu / kappale -asetuksista saa pä1189Auto puhtaaksi sisältä; mm. koiran karvoja...
Millä auton plyyshi tms verhoillut penkit ja lattian saisi kohtuu ponnistuksella puhtaaksi? Tavallisella imurilla homma2183Pakettiautojen verojen nousu yksityiskäytössä?
Nyt olen vaihtamassa -85 diesel -Hiaceani uudempaan, suunnilleen saman kokoiseen. MIten ne ajoneuvoverot nyt ovat nousus0181Arastelen...
...hammaslääkärille menemistä. Olen aina arastellut. Mulla on ollut suht hyvä hammasluu, mutta etenevä ientulehdus on ir2179Pellavansiemenet...?
Pellavansiemeniä pidetään paitsi hyvänä ruoansulatukselle myös terveellisinä. Nissä on mm öljyjä sekä hivenaineita. Oman8178Suomi24-palvelussa vaarallinen haittaohjelma
Iltalehti: http://www.iltalehti.fi/digi/2012120516414113_du.shtml2174Jos kaikki oltais tavallisia...
Mikäköhän biisi ja kenen esittämä on sellainen suomalainen, välillä radiossa soitettu levy, melko uusi, jossa kertosäöe1159tutkikaa, valitkaa paras, missä?
Sanotaanko raamatussa jotenkin näin: " tutkikaa eri vaihtoehtoja ja valitkaa paras..." Jos, niin missä kohtaa? Pena3155Vainjalla velkoja, voidaanko sukulaisilta yrittää periä...?
Sisar kuoli hiljattain. Paljastui vasta kuoleman jälkeen, että tällä oli lähimpien yllätykseksi valtavat pankkivelat. Va3154Nokia 3120 kamera-, ym toiminnat hidastuneet
Ostin 3120 kamerakännykän uutena pari vuotta sitten. On toiminut ihan ok. kunnes kolmisen kuukautta sitten kamera ja jot4153Proteesit kait hankittava...
Ei voi mitään, ylös pitää ennen pitkää hankkia tekarit, muutama enää jäljellä, nekin lähdössä, ien sen verran heikkoa ku1152dvd:ltä tietsikan kovalevylle?
Tämä on varmaan "peruskauraa" sille, joka näitä on pyörittänyt: Miten onnistuu DVD:n sisällön siirtäminen "kotikonstein2152