Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
reijokp
profiilit
reijokp
reijokp
Vapaa kuvaus
Hahaa!
Aloituksia
152
Kommenttia
403
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eini - elämäni nainen (vaikka tavannut vaan kerran - olisi kiva tavata toisen kerran). "Arvostelija" kertoikin tärkeimmät ominaisuudet paitsi että hän on lisäksi mukava, kiltti, itsevarma, huumorintajuinen...
Anna Eriksson - en oo tavannut. Muistan että ehkä olen joskus kävellyt hänen ohitse jossain kauppakeskuksessa kun hänellä oli joku nimmarijakotilaisuus. En oo varma mutta tuli mieleen. Opin tuntemaan musaa vasta euroviisukarsinnassa: "OOt voimani mun" - tosi hieno biisi. Sittemmin näin telkasta jonkin Raumanmeren keikan lopun.
Siis Anneli Mattila on lisäksi ihanan näköinen, mutta hänen musaa en oo kuullut.
12.12.2005 18:47
jos olisin töissä iskelmäradiossa joka kymmenes kappale olisi Einiä. Samoiten Armi Aavikko ja Merja Rantamäki olisivat hyviä. Merjaa en oo paljon kuullut mutta tykkään siitä vähöstä mitä olen kuullut.
Lähinnä Einiltä kuuluu "Yes sir alkaa polttaa" ja "Haloo hela Finland". Näitä uusia biisejä en oo kertaakaan kuullut radiosta. Tosin kuuntelen vähän radiota ja iskelmää vain. Uudet biisit tosi hyviä - miksei iskelmä soita niitä???
12.12.2005 18:40
ottaa vaan päähän kun ne ovat niin paljon esillä. Lähinnä "Perutaan häät" soi joka paikassa.
On kuitenkin kiva, jos tunsit laulajan ennen kuuluisuutta. Varmasti upea tunne. Olisi kiva jos itekin olisi mukana jonkun taipaaleella alusta asti. OK...toivon että olisi ollut Einin ekalla keikalla, mutta se ei kai mahdollista olisi ollut, koska synnyin vasta 1982. Olisinpa edes tiennyt Einin 90-luvulla, mutta ostin Hitit vasta vuosi sitten. Tuntuu että elämä on mennyt hukkaan.
Ehkä tutustun Annelin levyyn joskus. Hän ehkä voisi iskeäkin...
12.12.2005 18:36
...olisi kiva kuunnellessa katsella siis liikkuvankin. Toistaiseksi täytyy tyytyä levyn päällykansiin yms. kuviin. Ja onhan Einin sivuilla kuviakin. Ja tekeehän Eini livekeikkaa paljon.
Joskus näin unta asiasta, taisi olla kesällä...
että Einiltä olisi ilmestynyt sekä liveDVD että DVD, joissa oli kaikenlaisia esiintymisiä (musavideoiden tyylisiä). Arvaa harmittiko herätä todellisuuteen?
Olisi tosi kiva jos voisi elää vain haavemaailmassa...jossa Eini on aina mun luona. Hän on todellakin valloittanut mut kokonaan. Jutellessa Einin kanssa tuntuu, että ei muuta maailmaa ole ja olisi ehkä parempi ettei olisikaan...
Älkää kertoko muille...ne pian pistää mut sairaalaan, jos saavat kuulla paljonko olen friikahtanut Einiin. Ite en voi mitään...syy on Einin...mitäs on niin upea esiintyjä!!!!
12.12.2005 18:29
Kuoli tosi nuorena. Hänellä oli tosiaan hyviä biisejä ja hän oli tosi hyvä. Iteltä löytyy "Hitit". Kuulin tästä veljeltäni. Aika surullinen juttu.
12.12.2005 18:22
...mutta toivoisin kuulevani. Toivon jouluksi Joulun toivetta.
"Joulupukin maa" on upea ja samoiten koko levy. Tykkään erityisesti Einin ja Merja Rantamäen biiseistä.
12.12.2005 18:16
Ei mielestäni Einin "Olen neitsyt" ole huono käännös. Tuntui ehkä aluksi, mutta sitten tajuaa, että biisissä todella on sama viesti kuin Madonnan alkuperäisessä versiossa. Varmasti Eini pääsi listalle siksi, että Madonna on niin tunnettu, erityisesti toi biisi.
Ykkönen on kyllä hirvein. Kuuntelin sen jokin aikaa sitten - teki mieli oksentaa. Samoiten nuo Frederikin hirvitykset - ne lähinnä naurattaa, mutta niitä ei tosissaan ole tehtykkään.
Kirsi Rannon "Ei jaksa kiinnostaa mua" on tosiaan kauhea. Korviin sattuu. Itse äänestin sitä pari kertaa. Mietin, miten on mahdollista laittaa biisiin sanoja "Apinan DNA" ja "liimautua"...."Zippo"???? Kirsi Ranto on muuten hyvä, mutta toi biisi satuttaa mua, koska ite tykkään Shania Twainistä.
Jää vain miettimään, että kuinka moni äänestäjistä on kuullut sekä alkuperäisen että käännösversion???? Lista on varmasti tosi subjektiivinen - riippuu missä äänestyksessä mainitaan.
12.12.2005 18:07
Harva yli nelikymppinen nainen näyttää noin eloisalta. Kumpa hänen vanhat levynsä tulisi vain uudestaan myyntiin.
Uusi levy tulee vissiin piakkoin. Kerro mulle-kappaletta on tullut kuunneltua tosi paljon. Einin parhaimmistoa!
09.12.2005 17:00
Laitan jotain erikoista:
Tony Kakko Sonata Arcticasta....
Tai jos iskelmäartistin välttämättä haluat niin Kake Randelin olisi hyvä...
09.12.2005 16:58
SA on kotimainen bändi, mutta ei se minusta rikos ole, jos laittaa sen ulkomaisen bändin keskustelupalstalle.
Tallulah on jokin naisen nimi. Tarkemmin en tiedä. Muistaakseni Geri Halliwell sanoi kirjassaan, että hän tunsi olonsa kuin olisi Tallulah.
Tallulah on kiva biisi. Kuka sanoo, ettei metallissa ole balladeja? Itse kyllä ohitan sen, kun kuuntelen Silencea, se on vaan aika eri tyyllinen biisi.
09.12.2005 16:46
Olisi hyvä jos esim. Valittujen palojen sun muiden "Olet jo voinut voittaa" tyyliset roskapostit poltettaisiin heti. Samoiten kuin Gigantin mainokset, joiden tarjouset loppuvat melkein samantien kuin lehden ehtii avata.
Yes...mistähän noita saa.
Ai mihin tuhka?
Mie asun kerrostalossa, joten mun puolesta sen voi vaikkaa puhaltaa rappikseen. Kyllä siivooja sen hoitaa.
23.11.2005 19:02
Itelläni asia, alpha, ja aria...kaikki tosi hyviä bändejä. Lainasin vahingossa aquan kirjastosta ja sitä kautta tutustuin bändin musaan....ja tietty kaverini auttoi!
16.11.2005 19:48
26.11. Eini on Raisiossa...ekse oo muka tarpeeksi lähellä? Meen ehkä itekin.
16.11.2005 18:52
En tunne kumpaakaan. toisaalta alatalon jutut ei jaksa napata.
16.11.2005 18:48
ovat Einillä upeat. Samoiten hiukset ja koko "hoito" - ja lisäksi upea, vahva ja kaunis, ääni. Taidatte olla kateellisia???
15.11.2005 20:12
Kukaan ei kopioisi Weezerin biisejä tahallaan. Oikeastaan ihme jos joku kuuntelee. Weezer on vähön niinkuin Saxon tai Danzig: ei kukaan niitä bändejä kuuntele, on vain kuuntelevinaan.
15.11.2005 18:29
on tunnettu: se on tuntematon mutta biisi itse on tunteeton (tunnelmaltaan).
15.11.2005 18:27
mutta biisin nimeksi sopisi tunnelman mukaan nimeksi "Tunteeton". "Tuntematon" ei Sillanpää missään tapauksessa ole, ainakaan Suomessa.
Eli jos et ymmärtänyt se oli piikki. :D
15.11.2005 18:25
Mistä tommoista oot kuullut/lukenut????
15.11.2005 18:20
on omaperäinen ääni...kuulostaa huudolta. Se tekee juuri erikoisen - nössöt karsitaan yleisöstä ennen keikan loppua - menkää sinne Tuiskun konsettiin jos ette halua huutoa kuunnella!!!
14.11.2005 20:03
13 / 21