Vapaa kuvaus

Hahaa!

Aloituksia

152

Kommenttia

403

  1. jos olisin töissä iskelmäradiossa joka kymmenes kappale olisi Einiä. Samoiten Armi Aavikko ja Merja Rantamäki olisivat hyviä. Merjaa en oo paljon kuullut mutta tykkään siitä vähöstä mitä olen kuullut.

    Lähinnä Einiltä kuuluu "Yes sir alkaa polttaa" ja "Haloo hela Finland". Näitä uusia biisejä en oo kertaakaan kuullut radiosta. Tosin kuuntelen vähän radiota ja iskelmää vain. Uudet biisit tosi hyviä - miksei iskelmä soita niitä???