Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
chippie
profiilit
chippie
chippie
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
184
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minut saa ottamaan takapakkia
-kanamaisuus ja omien mielipiteiden puute
-turhamaisuus/itsensä korostaminen
-liika itserakkaus
-rasistiset mielipiteet
-keskustelutaidon puute
-agressiivinen käytös
-liikajuominen
-päihteiden käyttö
-liika sievistely
-jne jne jne...
Noitakin varmaan vois jatkaa loputtomiin, koko ajan keksii lisää...
Taidetaan olla vaateliasta sorttia :)
02.02.2005 07:40
Itse olen päiväkodissa töissä. Siellä ei tiedetä seksuaalisesta suuntautumisestani.
Ei ole kysytty, niin en ole tuntenut tarvetta kertoakaan..
31.01.2005 18:56
Tjaah, vaikea sanoa tuohon, kun sarjaakin on tullut vasta niin vähän... :)
31.01.2005 18:52
Sitähän minäkin ajattelin, mutta mielestäni silti tiputetaan yksi kokonainen ryhmä pois...
Ei sekään ole kovin realistista.
Voisi olla edes yksi butchimpi henkilö.
Tosin kuten sanoin jo aiemmin,
tämähän oli vasta eka jakso. Toivottavasti asia korjaantuu tulevaisuudessa.
26.01.2005 14:05
Hui, aika päällekäyvää..
Toisaalta tossa saa taas sen kuvan että heterot luulee että kuka tahansa nainen voi vietellä kenet tahansa lesbon, vapaan tai varatun...
Oon ite törmännyt tohon ilmiöön ja musta se on aikas huvittavaa, kun hetero omaa itsetuntoaan pönkittääkseen yrittää vietellä lesbon...
Ei ole mun kohdalla vielä onnistunu.. :)
26.01.2005 13:59
Tosiaan, olen tuon teorian jollain tapaa todistanutkin..
Elämäntavat ja kaveripiiri muuttui seurustelukumppanin myötä aikas lailla...
Tosin taidan vielä olla siinä välivaiheessa, vähän on kavereita kummastakin ryhmästä.
Mutta onhan se selvää että urheilija löytää kaverinsa aika pitkälle harrastusten parista ja baarikärpänen baarista...
26.01.2005 13:48
Pitääkin ruveta tarkkaileen.
Tosin ei sillä että kaikki lesbot ois lyhyitä, tai kaikki joka on löyhyitä ois lesboja.. (vaik oishan se kivaa..;)
Ei tosin ole aina kiva olla näin lyhyt mut onneks korkokengät on keksitty :)
26.01.2005 13:40
Olin töissä kun tuo ohjelma tuli, mutta onneksi kulta oli ihan minua varten ottanut sen nauhalle... :)
Eka jakso oli ihan jees.. En oikein ymmärtänyt tätä heteromuikin käännyttämisyritystä..
En mä tiedä yhtäkään lesboa joka käyttäytyis noin hyökkäävästi jos kyseessä on hetero. Ja vielä varattu sellainen..
siitä saa vaan mun mielestä hassusti vahvistuksen sille vallitsevalle mielikuvalle että lesbot on jotenkin seksihulluja tai seksuaalisempia kuin heterot.
( heteroiden kommentti homobaarissa käyneelle kaverille -etkö sä pelkää et ne lääppii sua?)
Niin että sellasta, mutta onhan meitä moneen junaan...
Muuten sarja oli mielestäni piristävä. Seksiä oli ehkä jopa silmiinpistävän paljon, ei sillä että valittaisin;)
Sarjan henkilöt ovat tosin jo vanhempia kuin minä, ja lesbo-kulttuuri tosiaan näyttää erilaiselta tuolla muualla maailmassa.. (?)
Ihmettelin itse lähinnä poikamaisten lepakoiden harvalukuisutta (1kpl?), butcheja ei näkynyt ollenkaan..
En ymmärrä miksi.. ehkä sarjan tekijät eivät ole halunneet viljellä liikaa stereotypioita, mutta samalla katoaa jotain oleellista..
Toivottavasti tilanne korjaantuu sarjan aikana, tekisi siitä ehkä hieman realistisemman..
Sarjan parasta antia oli silti mielestäni lepakkoystävysten käymät keskustelut ja hauskat heitot... Pystyin itsekin samaistumaan hieman ja sai nauraa makeasti.. :)
Lisää tätä :)
26.01.2005 12:41
1.Ystävystyn helposti monien erilaisten ihmisten kanssa, en erottele kavereita seksuaalisuuden tai sukupuolen mukaan.
2.En ole kiinnostunut.
3.En.
4.Sukupuolella ei ole väliä.
5.Molemmat. En huomaa eroa. Isä on ehkä vähän hämillään. Äidin kanssa puhutaan asiasta enemmän.
6. en osaa sanoa. Eri tavoin, riippuen aina ihmisestä.
23.01.2005 20:18
No, tuon kampanjan voisi ihan yhtälailla suunnata kaikille, sukupuoliseen suuntaukseen katsomatta...
Enkä ymmärrä, miten oletkin löytänytkin juuri vain sen ryhmän lesboista jotka eivät harrasta liikuntaa ja elävät epäterveellisesti..?
"suurin osa lesboista" -sinä sanoit?
Hassua, koska minulla asia on aivan päinvastoin.
Suurin osa tuntemistani lepakoista ovat hyvinkin terveellisesti elävää ja urheilullista sakkia.
23.01.2005 19:50
Poltan kyllä, kausittaisesti enemmän tai vähemmän. Joinain päivinä yhden, joinain en ollenkaan. Minun ei ole pakko polttaa.
En ole yrittänyt lopettaa, koska en näe ongelmaa polttamisessani. Jätän tupakan väliin jos tilanne ei polttamista salli. Työaikana en polta lainkaan.
23.01.2005 19:39
Empä ole vähään aikaan vaa'alla käynytkään, joten piti kipaista.
Lyhyyttä mulle on kertynut 160 ja painoa näköjään 47 killoo :)
23.01.2005 18:22
ihan vaan ihminen...? (ihmetteli kultani tuolta sohvalta..)
19.01.2005 15:48
Tämä homojen/lesbojen vertaaminen pedofiileihin ja eläimiinsekaantujiin on turhan yleistä...
17.01.2005 09:47
Sairaudesta en tiedä. Miksi ihmisten kemiat pelaa, miten pelaakin?
Mulle se on ihan sama, mitä ihmiset sängyssään tekevät ja kenen kanssa, eihän mun tarvi kattella, mutta laki ei hyväksy sukurutsausta..
Miksi? Alumperin sääntö laadittiin sen vuoksi, että jos liian läheistä sukua keskenään olevat saavat lapsen, se on useimmiten vammainen..
Mutta mikä minä olen ketään tuomitsemaan..
12.01.2005 16:44
mutta laki kieltää.
12.01.2005 16:34
Sinä päivänä hyväksyn sen, kun koira oppii puhumaan ja voi luotettavasti kertoa, että haluaa naimisiin taikka seksiä ihmisen kanssa.
Ennen sitä en.
12.01.2005 16:31
Tarkoitin ettei tietenkään ole hyväksyttävää harrastaa seksiä koiran kanssa...
10.01.2005 13:24
Mutta homo-suhteessa, kuten heterosuhteessakin on kyse kahdesta aikuisesta ihmisestä jotka rakastavat toisiaan. Rakkaus on molemminpuolista ja päätös naimisiinmenosta yhteinen.
ja sama asia pätee seksiin. kun kaksi ihmistä harrastaa seksiä ja molemmat sitä haluavat, ei siinä ole mitään väärää, sairasta taikka tuomittavaa.
10.01.2005 13:22
Sellaisesta asiasta, kuin sukupuolenvaihdosleikkaus?(en tosin tiedä onko Mirian tehnyt sellaisen)
Sitä paitsi, jos alkaa syödä hormoneja 11-vuotiaana, se on kyl aika nuori viä sillon...
Ja mitä tekemistä hormoneiden syömisellä ja niillä palleilla oli keskenään? eikai ne hormoneita syömällä kuitenkaan katoa, vai? ;)
10.01.2005 12:37
7 / 10