Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

20

1. paitapuserosta hikitahrat pois?

Toissa kaytan joka paiva pautapuseroa ja kainaloiden alle on tulleet ikavat tummat laikat. Myos ranteissa on tahroja, jo
    Kodin niksit
    5
    7470
  2. kalatehtaat jäämeren rannalla

Pari vuotta (?) sitten oli Hesarin kuukausiliitteessä juttu kalatehtaista Jäämeren rannalla. Tyypit meni sinne perkaamaa
    Työ ulkomailla
    16
    4404
  3. winMX?

Miksei tuo ohjelma soustu lataamaan musiikkia, vaika netti toimii normaalisti. Yläreunassa vilkkuu vaan loading...loadin
    MP3
    10
    2175
  4. remontti, josta ei ilmoitettu

Vuokra-asunnossani alkoi remotti: ei vettä kahteen kuukauteen, kivipora jyllää klo seitsemästä kolmeen, remonttimiehet r
    8
    1534
  5. citizen kanen loppu?

lAinasin tossa Citizen Kanen mutta DVD oli lopusta vioittunut enkä nähnyt viimeisiä 15 minuutteja. Visiko joku ystävälli
    Elokuvaklassikot
    13
    1389
  6. paha maku viisaudenhampaan poiston jälkeen

Moi! Olin viisaudenhampaan poistossa maanantaina. Operaatio ei aivan sujunut suunnitelmien mukaan ja jouduttiin poraama
    Suun terveys
    1
    1267
  7. Tinnitukseen tottuu

Korvani ovat nyt soineet puolisen vuotta. Nonstop. IIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Olin aivan paniikissa a
    Kuulo
    3
    1255
  8. maailmaa kiertämään töiden merkeissä?

Moi! Kyllästyttää tää Suomi... Olisi ihanaa lähteä kiertämään maailmaa ja siinä samassa vähän tienata rahaa, jolla elää
    Työ ulkomailla
    4
    1141
  9. kevät ja finnit

Mistä ihmeestä johtuu, että keväällä alkaa iho kukkimaan? Koko talven iho on ihan kunnossa, pieniä epäpuhtauksia sillon
    Akne ja finnit
    1
    1080
  10. eikä...

kävin vaa'alla taas viikon tauon jälkeen. Ja ei yhtään grammaakaan ollut tippunut. Olen nyt kuukauden ajan elellyt parem
    Yleistä laihdutuksesta
    5
    871
  11. rasvanpolttodieettikö?

Olen melko timmissä kunnossa. Tiedossa on kuitenkin suuret juhlat parin viikon päästä ja haluaisin eroon lopuistakin läs
    Yleistä laihdutuksesta
    3
    736
  12. erikoista ihottumaa

Minua vaivaa ihottumani, joka ei vain tunnu lähtevän. PIeniä näppylöitä (kuin hyttysenpistoja, mutta pienempiä...)on jok
    Ihottumat
    2
    637
  13. remontti vuokra-asunnossa

Vuokra-asunnossani alkoi remotti. Vesi ei ole käytössä kahteen kuukauteen, vessasta kaikki revitty irti, kivipora jyllää
    Asunnot
    5
    629
  14. hyvä ripsari?

Voisko joku kertoo hyvän ripsarin herkille silmille. Käytän piilareita. Ennen mulla oli joku Nivean mut aattelin ostaa j
    Meikkaus
    3
    628
  15. rasvaisuuden peitto?

Millasia niksejä teillä on peittää rasvasuus hiuksista? Kyllä mäkin hiuksiani pesen (tietysti) mutta joskus bileillan jä
    Hiukset
    5
    617
  16. lonkkakipu

Hei! Olen juossut silloin tällöin jo parin vuoden ajan, mutta viime keväänä ryhdyin juoksemaan säännöllisemmin. Talvell
    Juoksu
    1
    526
  17. suomi-"faktaa" netissä

joskus törmäsin sellaseen Suomi-sivustoon, joka päälisin puolin oli asiallista faktaa Suomen kulttuurista. Kun sitä rupe
    Kotimaa
    0
    520
  18. riika-helsinki

Onko kukkan kuullut, että mikään laiva/lautta/jokumuu -yhtiö kulkis Riikan ja Helsingin väliä?
    Laivamatkat ja risteilyt
    2
    459
  19. walkmaniin kaiutin?

Siis walkmaniinhan voi kytkea kajarit? Eiko vaan...? Ihan tavalliset vai jotkin erikoisjutut? Mista sellasia saa halvall
    Kaiuttimet
    3
    258
  20. atrac 3.n soitto tietokoneella

Kysymys yksinketaisuudessaan: Miten saan tietokoneella toistettua atrac3-muotoista musaa koneella. Mulla on CD täynnä So
    MP3
    2
    230