Vapaa kuvaus

Aloituksia

489

Kommenttia

8309

1. Miksi vain ajatus jumalista kelpaa tänään?

Minua henkilökohtaisesti ihmetyttää uskonnoissa se, että vuonna 2016 ihmisille kelpaa varhaisten ihmisten aivoituksista
    Adventismi
    11
    178
  2. Maailmanloppu lähenee?

Adventtikirkko lienee yksi tuhansista pikaista maailmanloppua saarnaavista kulteista ja yhtenä pikaisen maailmanlopun en
    Adventismi
    32
    177
  3. Maailmanloppu 21. lokakuuta

Taas USA:sta kajahtaa!! Saarnaaja Harold Camping esittää, että toukokuussa tapahtumatta jäänyt maailmanloppu tapahtuuki
    Adventismi
    33
    177
  4. Rakas Alex, elintasokuilu

Nyt minä pyydän sinua taas kauniisti vastaamaan, että onko köyhien ja rikkaiden elintasokuilu pahentunut viime vuosikymm
    Adventismi
    47
    175
  5. Bushmannin hyvät profetiat II

Kuten jokainen palstalainen huomasi, minun Jumalalta henkilökohtaisesti saamani profetiat toteutuivat viime kuussa 100 %
    Adventismi
    18
    175
  6. Neandertalilaisen paluu!

Uskovaiset höpisevät Jeesuksen paluusta ja jokainen koulussa hereillä pysynyt ymmärtää, että haaveeksi jää. Sen sijaan
    Adventismi
    16
    175
  7. Vuosi ilman Jumalaa

Adventtikirkon pastori Ryan Bell on päättänyt elää vuoden 2014 ilman Jumalaa ja katsoa, että kuinka käy. Hienoa ja täss
    Adventismi
    27
    174
  8. Miksi jumaliin uskotaan? Tieteen selityksiä.

Tuossapa tuore uutinen Ylen sivuille, jossa valotetaan hieman sitä, että mistäpä se kumpuaa nykypäivänä ihmisten usko mi
    6
    174
  9. Missä Jumala oli tänä aikana?

Kaikki lienevät lukeneet Babyn Jarin tapahtumista, eli "isoäidin rotkon" kauheuksista vuosina 1941-1943, kun Saksan puhd
    Adventismi
    109
    172
  10. Jeesus, Jumalan poika?

Osaattekos te viisaammat kertoa, että milloin Jeesuksesta tuli Jumalan poika, sillä raamattu tarjoaa sangen erilaisia nä
    Kristinusko
    29
    172
  11. Tiede jyrää kreationistit

Tässäpä hyvä uutinen erään onnettoman amerikkalaisen lahkon faneille siitä, että mihin tiede pystyy: http://www.hs.fi/p
    Adventismi
    30
    171
  12. Uskontojen tuho vuoteen 2041 mennessä

Guardian Express julkaisi uuden mielenkiintoisen tutkimuksen, että uskonnot muuttuvat tarpeettomiksi vuoteen 2041 mennes
    Adventismi
    14
    171
  13. Dinosaurukset Heurekassa

Koska dinosaurukset ovat olleet palstalla tapetilla, laitetaanpa mainos oikeaan dinosaurustietoon. http://www.heureka.f
    Kristinusko
    6
    171
  14. Jumalten evoluutio & Zeitgeist - the Movie

Alkuun anteeksipyyntö ja pahoittelut nimimerkille Babhrukesa, sillä hän oli vallan oikeassa ja esittämäni väitteet eivät
    Adventismi
    36
    170
  15. Bushmannin välittämät hyvät profetiat

Jumala puhutteli minua juuri hyvin syvästi ja Hän pyysi minua välittämään teille kaikille iloisia uutisia, joita Hän rup
    Kristinusko
    0
    170
  16. Kaikki ihmistä varten?

Mitä olette mieltä siitä, että onko kaikki ympärillämme vain ihmistä varten? Jos lähdemme nyt siitä oletuksesta, että J
    Adventismi
    19
    169
  17. Jumalan tahto toteutui taas!

Kaikki lienevät jo tietoisia siitä, että Suomessa toteutui Jumalan tahto, kun eduskunta päätti hyväksyä tasa-arvoisen av
    Yleistä kristinuskosta
    24
    169
  18. Miksi Raamatun luonnonkäsitys on roskaa?

Minua on hiukan mietityttänyt se, että miksi Raamattu on roskaa kaikissa niissä ilmoituksissaan, jotka ovat luonnontiete
    Adventismi
    43
    169
  19. Jumalien moraalin nousu

Raamatun Jumalan moraalista voi olla montaa mieltä, mutta näin Jeesuksen syntymäjuhlan äärellä on hyvä pohtia hetki sitä
    Adventismi
    49
    167
  20. Opettaako adventtikirkko näin?

Aina niin herkullisen loistava Pyh! paljasti meille jotain adventtikirkon opetuksista toisessa ketjussa, jossa hän pääty
    Kristinusko
    67
    166