bushmanni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
8309
Rakas Jumala, minulla on asiaa
Parahin kristinuskon Jumala. Minua syytetään sinun pilkkaamisestasi lähes päivittäin, kun kerron mielipiteitäni Sinusta119138Mitä on adventismi?
Korkean profiilin adventisti nimimerkki pyhpyh saa nyt osoittaa meille, että miten hienoa on olla adventisti ja kuulua t26136Jumalan piilopaikka kutistuu
Kaikkihan lukivat eilisestä tieteellisestä läpimurrosta, eli että Einsteinin ennustamat gravitaatioaallot ovat vihdoin h40136Jumala vs. Jahve
Miten kristinuskon Jumala ja juutalaisten Jahve eroavat toisistaan? Niiden pitäisi tietenkin olla yksi ja sama Jumala, m49136Missä on Taivas?
Olettekos te Taivaaseen menemässä olevat koskaan miettineet sitä, että missä tämä teidän Taivaanne mahtaa olla, jossa te48136Jeesus olikin naimisissa?
Uusi papyrussuikale kertoo, että Jeesus olikin naimisissa ja sepä vasta olisikin melkoinen paukku kristinuskolle, jos tä73135Jumalan asettama koettelemus paratiisissa
Avaukseni Jumalan ansasta Aatamille aiheuttikin vilkkaan keskustelun ja muutama kirjoittaja kykeni jopa pysymään aiheess68135Miksi pahuutta on?
Pahuus ja pahuuden ilmentyminen lienee puhututtanut ihmisiä, etenkin uskovia jo tuhansia vuosia ja moni varmaan pähkäile22135Ikuinen elämä mahdollista tulevaisuudessa
Tässäpä uusi tiedeuutinen ikääntymisen voittamisesta tulevaisuudessa: http://www.tohtori.fi/?page=5817524&id=744347680135Rosoinen Raamattu
Ja nyt Bushmannin kirjavinkki kaikille, joita kiinnostaa oikeasti mielenkiintoinen ja tosiasioihin perustuva tieto Raama29134Opettaako adventtikirkko näin?
Aina niin herkullisen loistava Pyh! paljasti meille jotain adventtikirkon opetuksista toisessa ketjussa, jossa hän pääty67134Timolle puheenvuoro
Timo väitti tyypilliseen tapaansa, että hänen sanojaan vääristellään. No nyt pidetään hiljainen hetki ja Timo Flink saa57133Bushmannin raamattutunti
Erilaiset lahkot pitävät omia raamattutuntejaan ja niissä opiskellaan raamatun kirjoitusten antamia mahtavia opetuksia,33133Rukous ei auttanut, osa XXXXXXX
Tässäpä adventisteille taas uutta uutista uskontojen vaikutuksesta ihmisen elämään: http://www.iltasanomat.fi/viihde/ar23133Miksi on tuhansia lahkoja?
Onkos kukaan teistä rakkaista siskoista ja veljistä koskaan pohtinut sitä, että miksi on olemassa tuhansia ja taas tuhan31133Edes paavi luottaa Jumalaansa
Päivän Hesari tarjosi mielenkiintoisen yksityiskohdan uusimman paavin vierailusta USA:aan. Paavi toiminnallaan osoittaa,108131Miksi vain ajatus jumalista kelpaa tänään?
Minua henkilökohtaisesti ihmetyttää uskonnoissa se, että vuonna 2016 ihmisille kelpaa varhaisten ihmisten aivoituksista11131Sapattia ei annettukaan juutalaisille??!!
Päivän Hesarissa oli mielenkiintoinen _lasten_ tiedekysymys, joka sivuaa sapattia: http://www.hs.fi/paivanlehti/100720113130Kuinka luodaan hyvä uskovainen?
No nyt on pakko sanoa, että adventtikirkko on ottanut hyvät aseet käyttöön luodakseen kuuliaisia ja hyviä tulevaisuuden22129Trumpilla ja Jumalalla yhteistä
Olen usein esittänyt, että uskontojen/lahkojen/kirkkojen yms ongelmat olisivat voitettavissa, jos uskonnon harrastaja ky8129