hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Truxal
Lääkärini määräsi minulle unettomuuteen ja ahdistukseen. Etenkin unettomuuteeni. Parin yön kokeilun perusteella tuntuu t0262Irtisanoutuminen
Onko riittävä peruste irtisanoutua työstä ilman 90 päivän karenssia, jos yritys ei maksa sopimuksen mukaista palkkaa? Nä0261- 1260
Vaimo "klisee" nalkuttaa!
Olemme asuneet asumuserossa kohta 2 vuotta. Ehkä näin on vielä paras. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka tietty asu1257Edullinen, kohtuulämmin lomalohde
Vaimo on poikamme 10 v., kanssa lähdössä eka kertaa lomalle etelämpään. Mitä olisi hyvä ottaa heti alkuusa huomioon? Kov3254Bensan säästäminen?
Kuinka käsivaihteisella autolla (1.4l) kannattaa vaihtaa kiihdytettäessä lähdöstä, jos haluaa säästää bensassa? Melko re6253Sukset ensi kaudeksi
Hiihdän luistellen n. 1 000 km talvessa. Tarkoituksena hankkia hyvät pakkaskelin luistelusukset ensi kaudeksi. Joilla hi4252Työmaainsinööri
Mitä työmaainsinööri tienaa pk-seudun ulkopuolella Etelä-Suomessa? Korkeakoulututkinnolla ja työmaakokemuksella, jos nyt1252Laminaatti muotia
Millainen ja minkä värinen laminaatti on hyvä ja muodikas tänä päivänä?1252Luistelijan sukset
Minulla on Atomic RS 11 -sukset käytössäni. Ne ovat kenties hieman löysät ainakin kovalla lumella. Mikä voisi olla aktii2251Korvaus remontista?
Edellinen vokralainen on kohdellut huoneistoa hieman heikosti. Tapettia repeillyt ja muuta tällaista. Minkä kautta voi v6251BMW autoja
Mitkä ovat Saksan suurimmat ja luoettavimmat autoliikkeet, jotka myyvät käytettyjä BMW:itä? Hintaluokka n. 5 000 €.12512.5 kk => euforinen olo
Vuosi 2012 meni enemmän tai vähemmän juopottelun piikkiin. Nyt olen ollut 2.5 kk raittiina ja olo euforinen. Mieliala vä3250magnatin vintage 510
Millainen kaiutin on magnatin vintage 510, Ilmeisesti ei niin uusi, mutta aikoinan kallis kaiutin. Saisin 50 €:lla.2250Uusintarattijuoppous
Jäin viime vuoden syyskuussa kiinni törkeästä rattijuopomuksesta. Puhalsin muistaaknseni 1.34. Ajokietoa tuli 6 kk. Vuod21249Turkkilainen kulttuuri
Mitä voi tehdä yöllä häiritseville naapureille? Tulevat yöllä töistä ja aloittavat kovaäänisen metelöinnin. Jos menee hu1247Lattiakaiutin ja bassorefleksiputki
inulla on Neatin jalustakaiutin. Piikit pohjassa. Pohjassa on myös bassorefleksiputki. Miten jalkojen säätö vaikuttaa ba2244Alkoholi ja lääkkeet
Olen alkoholisti. Käytän myös lääkkeitä, kuten Mirtazapin, Levozin ja Seronil. Kaksi em. uneen ja Seronil mielialaan. Mi11243Keskiarvosyke
Olen 57 vuotias mies. Kuntoilen lähes päivittäin. Lenkkeilyä, pyöräilyä, uintia, hiihtoa jne. Minulla on päällä mieliala13241Chario Constellation Phoenix
Minulla on kotiteatterini pääkaiuttimina Chario Constellation Lynx:t. Tilapäisratkaisuna keskikaiuttimena olen taloudell1239