Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Vaimo "klisee" nalkuttaa!

    Olemme asuneet asumuserossa kohta 2 vuotta. Ehkä näin on vielä paras. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka tietty asu
    Järki ja tunteet
    1
    178
  2. Parvekkeen ritilät?

    Millä pitäisi käsitellä parvekkeen puuritilät?
    Parveke ja terassi
    3
    178
  3. Vuokra?

    Omistamme vuokrayksiön. Huoneisto on vuokrattuna. Nyt taloyhtiössä tehdään laaja putkiremontti. Huoneistossa ei voi tämä
    Laki
    7
    177
  4. Turvallisuusselvitys

    UM teettää kaikille hakijoilleen turvallisuusselvityksen. En tiedä, onko suppea vai laaja. Mikä voisi olla sellainen, jo
    Kuluttajansuoja
    1
    176
  5. Mistä seuraa?

    Mistä löytyy parhaiten kevyehköllä mielellä kulkevaa naisseuraa Etelä-Suomesta? Yökerhoista, baareista, Pohjoisen hiihto
    Miten nainen isketään?
    2
    176
  6. Vuokrayksiö?

    Mitä Fuengirolassa joutuu maksamaan vuokrayksiöstä/kk? Ei tarvi olla keskustassa. Ilmastointi ja muut mukavuudet. Siisti
    Aurinkorannikko
    3
    175
  7. Focal Chorus 714 kaiutin

    Onko kokemusta Focal Chorus 714 kaiutimesta? Verrattuna esim. Genen 8030:een? Entä DALI ZENSOR 5 ? Haen läsnäolon tuntua
    Kaiuttimet
    5
    174
  8. Ruostesuojaus

    Millainen ruostesuojaus kannattaa tehdä vm. 2009 autolle? Saako ruostesuojauksella alannettua rengasmelua ja millainen t
    Yleistä autoilusta
    15
    174
  9. Onko perää?

    Jostain luin, liekö ollut näillä sivuilla. että ylenmääräinen uni-ja mielialalääkkeiden käyttö saa elimistön olemaan kok
    Alkoholi
    22
    173
  10. Käräjäoikeuden tuomio

    Onko normaalia, että saa kahden vuoden ajokiellon, mutta ei sakkoja? Kärähdin parin päivän sisällä kahteen kerteen. Vuon
    Sakot ja rangaistukset
    7
    172
  11. Subwooferin vaiheen korjaus

    Minulla on järeä Choruksen Vertigo XLS -subi, jossa on kaikkiaan viisi erilaista säädintä. Kuinka ihmeessä saan sen istu
    Kaiuttimet
    4
    171
  12. Vieras nainen

    Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suht
    Treffeillä
    1
    169
  13. Töihin Norjaan!

    Minulla ei ole tuttuja Norjassa. Olisin kiinnostunut työskentelmeään Norjassa. Suomesta en saa työtä ikäni takia, 56 v.
    Työ ulkomailla
    0
    168
  14. Antabus

    join eilen vajaan pullollisen kirkasta. Uskallanko ottaa iltaisella Antabusta, jotta juomiseni ei jatkusi?
    Alkoholi
    4
    167
  15. Murrosikäisen kasvatus?

    Asun asumuserossa puolisostani ja lapsistani. Ero alkoi v. 2012 alusta. Tätä ennen olin ulkomailla töissä. Joten en ole
    Kurinpito
    3
    164
  16. Minnesotahoito/myllyhoito

    Olen 60 v. mies. Olen juopotellut tässä viime vuoden aikana lähes joka päivä. Toki toisssä olen käynyt, mutta välillä o
    Alkoholi
    4
    163
  17. Ludiomil

    Onko kellaan kokemjusta depressiolääkkeestä Ludiomil! Olen käyttänyt isdtä vastamuutaman päivän.
    Masennus
    5
    162
  18. Madshus

    Olisi tarjolla Madshusin viime kauden kisasuksi. Pituus 185 cm. Itse olen 169 cm lyhyt ja painan nyt 70 kg. Paino oletet
    Hiihto
    2
    160
  19. Takareisivamma

    Olen aloitellut lenkkeilyn. Muutaman kerran käynyt noin 9 km:n lenkillä. Reilu vuosi on kulunut edellisestä aktiivisesta
    Juoksu
    1
    160
  20. Minimipalkka Espanjassa?

    Mikä on minimipalkka Espanjassa? Lähde mainittava.
    Työ ulkomailla
    1
    160