Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Lisävalot

Minulla on vm. 2009 Skoda Fabia. Millaiset lisävalot siihen kannattaa laittaa? Omat ovat aika heikot. Missäåm hinnoissa
    Kori ja valot
    1
    233
  2. Truxal

Lääkärini määräsi minulle unettomuuteen ja ahdistukseen. Etenkin unettomuuteeni. Parin yön kokeilun perusteella tuntuu t
    Lääkkeet
    0
    232
  3. magnatin vintage 510

Millainen kaiutin on magnatin vintage 510, Ilmeisesti ei niin uusi, mutta aikoinan kallis kaiutin. Saisin 50 €:lla.
    Kaiuttimet
    2
    227
  4. Uusi työ stressaa!

Olen aloittanut uuden työn (työllisyyskurssin työharjoittelu). Työ on rakennusalan toimistotyötä. En ole moniin vuosiin
    Työ ottaa päähän
    1
    227
  5. Edullinen, kohtuulämmin lomalohde

Vaimo on poikamme 10 v., kanssa lähdössä eka kertaa lomalle etelämpään. Mitä olisi hyvä ottaa heti alkuusa huomioon? Kov
    Perhelomat
    3
    225
  6. Keskiarvosyke

Olen 57 vuotias mies. Kuntoilen lähes päivittäin. Lenkkeilyä, pyöräilyä, uintia, hiihtoa jne. Minulla on päällä mieliala
    Juoksu
    13
    224
  7. Betasalpaaja Bisoprolol 2,5 mg

Oletteko huomanneet Bisopropolin käytössä haittavaikutuksia muita kuin alentuntut suorituskyky? Käytän sitä tällä hetkel
    Lääkkeet
    1
    224
  8. Sifrol ja Voxra yhdessä

Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisi
    Lääkkeet
    1
    221
  9. Focal Chorus 714 kaiutin

Onko kokemusta Focal Chorus 714 kaiutimesta? Verrattuna esim. Genen 8030:een? Entä DALI ZENSOR 5 ? Haen läsnäolon tuntua
    Kaiuttimet
    5
    221
  10. Minimipalkka Espanjassa?

Mikä on minimipalkka Espanjassa? Lähde mainittava.
    Työ ulkomailla
    1
    218
  11. Harjoittelu alussa

Olen 59 v. mies. Pituus 168 cm ja paino 67 kg. Taustalla aika runsatakin liikuntaa läpi elämän. Lenkkiä, kuntosalia, uin
    Juoksu
    0
    217
  12. Töihin Norjaan!

Minulla ei ole tuttuja Norjassa. Olisin kiinnostunut työskentelmeään Norjassa. Suomesta en saa työtä ikäni takia, 56 v.
    Työ ulkomailla
    0
    216
  13. Mistä seuraa?

Mistä löytyy parhaiten kevyehköllä mielellä kulkevaa naisseuraa Etelä-Suomesta? Yökerhoista, baareista, Pohjoisen hiihto
    Miten nainen isketään?
    2
    213
  14. Alfalipoiinihappo

Onko kukaan kokeillut Alfalipoiinihappoa? Lisääkö se vireyttä? Minulla ei ole diabetestä, joten haen vain tuotteita, jot
    Luontaistuotteet
    1
    211
  15. Polar V800

Ajatuksissani on hankkia Polar V800 -sykemittari. Onko se järkevä ostos aktiiviliikkujalle. Käyn salilla ja pyöräilen su
    Yleistä urheilusta
    1
    211
  16. Lattiakaiutin ja bassorefleksiputki

inulla on Neatin jalustakaiutin. Piikit pohjassa. Pohjassa on myös bassorefleksiputki. Miten jalkojen säätö vaikuttaa ba
    Kaiuttimet
    2
    209
  17. Platoninen suhde

Olen akateemisesti koulutettu keski-ikäinen mies. Olen elänyt nykyisen puolisoni kanssa kohta kolme vuotta platonista su
    1
    208
  18. Ylityöt

Miten kunta korvaa vai korvaako ylityöt?
    Ylityö ja lomat
    1
    208
  19. Ludiomil

Onko kellaan kokemjusta depressiolääkkeestä Ludiomil! Olen käyttänyt isdtä vastamuutaman päivän.
    Masennus
    5
    207
  20. Mielialalääkkeet masennusta?

Olen syönyt Mirtazapania vuosia. Syön myös Seronila, jonka alioitin kuukausi sitten Minusta tuntuu, että tämä ei auta l
    Lääkkeet
    7
    207