hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Keskiarvosyke
Olen 57 vuotias mies. Kuntoilen lähes päivittäin. Lenkkeilyä, pyöräilyä, uintia, hiihtoa jne. Minulla on päällä mieliala13196Hoitolaitokset
Utelen teiltä kokemuksia eri hoitolaitoksista? Niin Lapuan minnesota, Kalliolan myllyhoito kuin Ridasjärvi että Tuustaip4193Mielialalääkkeet masennusta?
Olen syönyt Mirtazapania vuosia. Syön myös Seronila, jonka alioitin kuukausi sitten Minusta tuntuu, että tämä ei auta l7191Focal Chorus 714 kaiutin
Onko kokemusta Focal Chorus 714 kaiutimesta? Verrattuna esim. Genen 8030:een? Entä DALI ZENSOR 5 ? Haen läsnäolon tuntua5191Parisuhde mättää!
Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka asuvat äitinsä luona. Minä olen31905 000 €:n autoon hifiä
Tarkoitus on lähikuukausina toteututtaa projekti, jossa n. 5 000 €:n autoon laitetaaan audio. Mitä se maksaa, EQ:n kassa10190Vastaava mestari
Mikä mahtaa olla vastaavan mestarin peruskuukausipalkka pk-seudulla? Nyt en kysele ihan alan huippujen palkkoja, vaan eh3189Töihin Norjaan!
Minulla ei ole tuttuja Norjassa. Olisin kiinnostunut työskentelmeään Norjassa. Suomesta en saa työtä ikäni takia, 56 v.018955 vuotias
Olen korkeakasti koulutettu, 55 vuotias mies. Alani on rakennustekniikka. Myös markkinoinnista on kokemusta. Minulla on4188Lento Aurinkorannikolle?
Mistä varaan edullisimmin yhdensuuntaisen lennon Aurinkorannikolle Espanjaan? Näitähän on mm. vertaa.fi, ebookers, skysc5186Minnesotahoito/myllyhoito
Olen 60 v. mies. Olen juopotellut tässä viime vuoden aikana lähes joka päivä. Toki toisssä olen käynyt, mutta välillä o4185Alkoholi ja lääkkeet
Olen alkoholisti. Käytän myös lääkkeitä, kuten Mirtazapin, Levozin ja Seronil. Kaksi em. uneen ja Seronil mielialaan. Mi11184Masennus ei hellitä
Olen vuosia syönyt mielialalääkkeitä. Etupäässä Mirtazapinia. Joitain aikoja myös Levozina, Seronilia ja Lyricaa. Nyt on5183Betasalpaaja Bisoprolol 2,5 mg
Oletteko huomanneet Bisopropolin käytössä haittavaikutuksia muita kuin alentuntut suorituskyky? Käytän sitä tällä hetkel1182Onko perää?
Jostain luin, liekö ollut näillä sivuilla. että ylenmääräinen uni-ja mielialalääkkeiden käyttö saa elimistön olemaan kok22181Mistä seuraa?
Mistä löytyy parhaiten kevyehköllä mielellä kulkevaa naisseuraa Etelä-Suomesta? Yökerhoista, baareista, Pohjoisen hiihto2181Ruostesuojaus
Millainen ruostesuojaus kannattaa tehdä vm. 2009 autolle? Saako ruostesuojauksella alannettua rengasmelua ja millainen t15180Vuokrayksiö?
Mitä Fuengirolassa joutuu maksamaan vuokrayksiöstä/kk? Ei tarvi olla keskustassa. Ilmastointi ja muut mukavuudet. Siisti3178Unitutkimukset
Onko laajoissa unitutkimoissa mitään hyötyä? Pirun kalliita ovat. Lääkärini määräsi minulle Ketipinorin 300 mg lisäksi R7177- 1177