Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Truxal

Lääkärini määräsi minulle unettomuuteen ja ahdistukseen. Etenkin unettomuuteeni. Parin yön kokeilun perusteella tuntuu t
    Lääkkeet
    0
    262
  2. Irtisanoutuminen

Onko riittävä peruste irtisanoutua työstä ilman 90 päivän karenssia, jos yritys ei maksa sopimuksen mukaista palkkaa? Nä
    Työpaikat
    0
    261
  3. Ylityöt

Miten kunta korvaa vai korvaako ylityöt?
    Ylityö ja lomat
    1
    260
  4. Vaimo "klisee" nalkuttaa!

Olemme asuneet asumuserossa kohta 2 vuotta. Ehkä näin on vielä paras. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka tietty asu
    Järki ja tunteet
    1
    257
  5. Edullinen, kohtuulämmin lomalohde

Vaimo on poikamme 10 v., kanssa lähdössä eka kertaa lomalle etelämpään. Mitä olisi hyvä ottaa heti alkuusa huomioon? Kov
    Perhelomat
    3
    254
  6. Bensan säästäminen?

Kuinka käsivaihteisella autolla (1.4l) kannattaa vaihtaa kiihdytettäessä lähdöstä, jos haluaa säästää bensassa? Melko re
    Yleistä autoilusta
    6
    253
  7. Sukset ensi kaudeksi

Hiihdän luistellen n. 1 000 km talvessa. Tarkoituksena hankkia hyvät pakkaskelin luistelusukset ensi kaudeksi. Joilla hi
    Hiihto
    4
    252
  8. Työmaainsinööri

Mitä työmaainsinööri tienaa pk-seudun ulkopuolella Etelä-Suomessa? Korkeakoulututkinnolla ja työmaakokemuksella, jos nyt
    Palkat
    1
    252
  9. Laminaatti muotia

Millainen ja minkä värinen laminaatti on hyvä ja muodikas tänä päivänä?
    1
    252
  10. Luistelijan sukset

Minulla on Atomic RS 11 -sukset käytössäni. Ne ovat kenties hieman löysät ainakin kovalla lumella. Mikä voisi olla aktii
    Hiihto
    2
    251
  11. Korvaus remontista?

Edellinen vokralainen on kohdellut huoneistoa hieman heikosti. Tapettia repeillyt ja muuta tällaista. Minkä kautta voi v
    6
    251
  12. BMW autoja

Mitkä ovat Saksan suurimmat ja luoettavimmat autoliikkeet, jotka myyvät käytettyjä BMW:itä? Hintaluokka n. 5 000 €.
    Auton maahantuonti
    1
    251
  13. 2.5 kk => euforinen olo

Vuosi 2012 meni enemmän tai vähemmän juopottelun piikkiin. Nyt olen ollut 2.5 kk raittiina ja olo euforinen. Mieliala vä
    Alkoholi
    3
    250
  14. magnatin vintage 510

Millainen kaiutin on magnatin vintage 510, Ilmeisesti ei niin uusi, mutta aikoinan kallis kaiutin. Saisin 50 €:lla.
    Kaiuttimet
    2
    250
  15. Uusintarattijuoppous

Jäin viime vuoden syyskuussa kiinni törkeästä rattijuopomuksesta. Puhalsin muistaaknseni 1.34. Ajokietoa tuli 6 kk. Vuod
    Autot
    21
    249
  16. Turkkilainen kulttuuri

Mitä voi tehdä yöllä häiritseville naapureille? Tulevat yöllä töistä ja aloittavat kovaäänisen metelöinnin. Jos menee hu
    Naapurit
    1
    247
  17. Lattiakaiutin ja bassorefleksiputki

inulla on Neatin jalustakaiutin. Piikit pohjassa. Pohjassa on myös bassorefleksiputki. Miten jalkojen säätö vaikuttaa ba
    Kaiuttimet
    2
    244
  18. Alkoholi ja lääkkeet

Olen alkoholisti. Käytän myös lääkkeitä, kuten Mirtazapin, Levozin ja Seronil. Kaksi em. uneen ja Seronil mielialaan. Mi
    11
    243
  19. Keskiarvosyke

Olen 57 vuotias mies. Kuntoilen lähes päivittäin. Lenkkeilyä, pyöräilyä, uintia, hiihtoa jne. Minulla on päällä mieliala
    Juoksu
    13
    241
  20. Chario Constellation Phoenix

Minulla on kotiteatterini pääkaiuttimina Chario Constellation Lynx:t. Tilapäisratkaisuna keskikaiuttimena olen taloudell
    Viihde-elektroniikka
    1
    239