Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Sukset ensi kaudeksi

Hiihdän luistellen n. 1 000 km talvessa. Tarkoituksena hankkia hyvät pakkaskelin luistelusukset ensi kaudeksi. Joilla hi
    Hiihto
    4
    245
  2. Focal Chorus 714 kaiutin

Onko kokemusta Focal Chorus 714 kaiutimesta? Verrattuna esim. Genen 8030:een? Entä DALI ZENSOR 5 ? Haen läsnäolon tuntua
    Kaiuttimet
    5
    244
  3. Luistelijan sukset

Minulla on Atomic RS 11 -sukset käytössäni. Ne ovat kenties hieman löysät ainakin kovalla lumella. Mikä voisi olla aktii
    Hiihto
    2
    243
  4. Bensan säästäminen?

Kuinka käsivaihteisella autolla (1.4l) kannattaa vaihtaa kiihdytettäessä lähdöstä, jos haluaa säästää bensassa? Melko re
    Yleistä autoilusta
    6
    243
  5. Työmaainsinööri

Mitä työmaainsinööri tienaa pk-seudun ulkopuolella Etelä-Suomessa? Korkeakoulututkinnolla ja työmaakokemuksella, jos nyt
    Palkat
    1
    243
  6. Turkkilainen kulttuuri

Mitä voi tehdä yöllä häiritseville naapureille? Tulevat yöllä töistä ja aloittavat kovaäänisen metelöinnin. Jos menee hu
    Naapurit
    1
    242
  7. Uusintarattijuoppous

Jäin viime vuoden syyskuussa kiinni törkeästä rattijuopomuksesta. Puhalsin muistaaknseni 1.34. Ajokietoa tuli 6 kk. Vuod
    Autot
    21
    242
  8. 2.5 kk => euforinen olo

Vuosi 2012 meni enemmän tai vähemmän juopottelun piikkiin. Nyt olen ollut 2.5 kk raittiina ja olo euforinen. Mieliala vä
    Alkoholi
    3
    241
  9. Ylityöt

Miten kunta korvaa vai korvaako ylityöt?
    Ylityö ja lomat
    1
    239
  10. magnatin vintage 510

Millainen kaiutin on magnatin vintage 510, Ilmeisesti ei niin uusi, mutta aikoinan kallis kaiutin. Saisin 50 €:lla.
    Kaiuttimet
    2
    235
  11. Alfalipoiinihappo

Onko kukaan kokeillut Alfalipoiinihappoa? Lisääkö se vireyttä? Minulla ei ole diabetestä, joten haen vain tuotteita, jot
    Luontaistuotteet
    1
    235
  12. Edullinen, kohtuulämmin lomalohde

Vaimo on poikamme 10 v., kanssa lähdössä eka kertaa lomalle etelämpään. Mitä olisi hyvä ottaa heti alkuusa huomioon? Kov
    Perhelomat
    3
    234
  13. Uusi työ stressaa!

Olen aloittanut uuden työn (työllisyyskurssin työharjoittelu). Työ on rakennusalan toimistotyötä. En ole moniin vuosiin
    Työ ottaa päähän
    1
    233
  14. Irtisanoutuminen

Onko riittävä peruste irtisanoutua työstä ilman 90 päivän karenssia, jos yritys ei maksa sopimuksen mukaista palkkaa? Nä
    Työpaikat
    0
    231
  15. Keskiarvosyke

Olen 57 vuotias mies. Kuntoilen lähes päivittäin. Lenkkeilyä, pyöräilyä, uintia, hiihtoa jne. Minulla on päällä mieliala
    Juoksu
    13
    229
  16. Polar V800

Ajatuksissani on hankkia Polar V800 -sykemittari. Onko se järkevä ostos aktiiviliikkujalle. Käyn salilla ja pyöräilen su
    Yleistä urheilusta
    1
    229
  17. Lattiakaiutin ja bassorefleksiputki

inulla on Neatin jalustakaiutin. Piikit pohjassa. Pohjassa on myös bassorefleksiputki. Miten jalkojen säätö vaikuttaa ba
    Kaiuttimet
    2
    226
  18. Sifrol ja Voxra yhdessä

Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisi
    Lääkkeet
    1
    225
  19. Töihin Norjaan!

Minulla ei ole tuttuja Norjassa. Olisin kiinnostunut työskentelmeään Norjassa. Suomesta en saa työtä ikäni takia, 56 v.
    Työ ulkomailla
    0
    225
  20. Ruostesuojaus

Millainen ruostesuojaus kannattaa tehdä vm. 2009 autolle? Saako ruostesuojauksella alannettua rengasmelua ja millainen t
    Yleistä autoilusta
    15
    223