Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Sopiva laji/lajiyhdistelmä?

    Olen keski-ikäinen mies. Ikäni harrastanut liikuntaa. Nykyisin kesät juoksen ja talvet käyn salilla, myös joskus uimassa
    Yleistä urheilusta
    2
    304
  2. Triptyl

    Olen syönyt hiukan vajaat kuukauden triptyliä. Pari viikkoa 25 ja nyt 50 mg. Määrätty minulle sekä uneen että mielialaa
    Lääkkeet
    12
    304
  3. Area Sales Manager

    Olen menossa ensi viikolla työpaikkahaastatteluun ukomailla, jossa asun. Yritys ei ole suomalainen, yksityinen tietty. F
    Myyntityö
    2
    293
  4. Aloittelija

    Olen lapsena harrastanut valokuvausta. Kehittäen itse mv-kuvia, tällä tasolla. Mitä tänä päivänä joutuu sijoittamaan väl
    Järjestelmädigit
    27
    293
  5. Aamuahdistus

    Minua on parisen viikkoa kestanyt aamuöinen ahdistus. Tulee siinä neljän-viiden aikaan aamulla. Pakko nousta ennen aikoj
    Ahdistus
    2
    285
  6. BEHRINGER TRUTH B3030A

    Kannattako ostaa esim. BEHRINGER TRUTH B3030A surround -kaiuttimeksi? Tai muuhun käyttöön? Edullinen hinta ja muutamat
    Kaiuttimet
    1
    285
  7. Kunnaninsinööri

    Mitä mahtanee tienata kunnan palveluksessa rakennusinsinöörinä (DI), jos on jo muutamia vuosia kokemusta kuntasektorilta
    Palkat
    7
    283
  8. Mies 56 v., DI

    Olen korkeasti koulutettu, mutta työtön. Työhistoriani on hyvin värikäs. Työpaikat vaihtuneet paria työpaikkaa lukuun ot
    Työn hakeminen
    7
    281
  9. Periodinen rajaliikehäiriö

    Onko kenelläkään todettu periodista rajaliikehäiriötä, johon määrätty lääke. Syön nyt tuohon vainvaani yhtä lääkettä. Un
    Uni ja unihairiöt
    0
    280
  10. Mielialaani/depressioon

    Olen menossa lääkärin vastaanotolle viikon päästä. Kysyisin jo etukäteen kokemuksia masennuslääkkeistä, joita voisi "ehd
    Lääkkeet
    4
    279
  11. Omaisuuden jako

    Mitä laki sanoo, kun tulee avioero. Meillä ei ole aviohetoa. Olemme avioliitossa olleet vähän yli kymmenen vuotta. Omais
    Laki
    7
    274
  12. Turvallisuusselvitys

    UM teettää kaikille hakijoilleen turvallisuusselvityksen. En tiedä, onko suppea vai laaja. Mikä voisi olla sellainen, jo
    Rikokset
    3
    273
  13. Rakennusalan työnjohtaja

    Mitä luokkaa on rakennusalan työnjohtajan palkka pk -seudulla? Entä projektipäällikön?
    Palkat
    0
    272
  14. Unilääkitys

    Minulla menee jo monetta vuotta uneen Ketipinor 400 mg ja Truxal 200 mg. Annostusta ei ole tarvinnut nostaa, joten se te
    Lääkkeet
    5
    270
  15. Cipralex 10 mg

    Lääkärini vaihtoi Voxra 150 mg Cipralex 10 mg:aan. Olen käyttänyt nyt ko. lääkettä kolmisen viikkoa. Sivuvaikutuksena ol
    Lääkkeet
    1
    266
  16. Naisen kiinnosuksen kohde?

    Olen miettinyt, ikää 50 , että minihin naiset oikein, kiinnostuu, ihastuu ja rakastuu? Tietty on olemassa mljonäärejä, m
    Miten nainen isketään?
    7
    264
  17. Päihdehoitolaitokset

    Mikä on mielestänne paras päihdehoitolaitos alkoholistille? Itselläni on kokemusta vain Tuustaipaleesta muutamia kertoja
    0
    260
  18. Ero?

    Onko liitolla enää mitään tulevaisuutta, jos emme ole kosketellleet toisiamme pariin vuoteen? Emme "keskustele"muusta ku
    Avoero
    3
    258
  19. Kylpyhuoneremontti

    Meillä on kerrostaloasunnossa n. 3 m2 muovipinnoitettu kylppäri. Itse seinämuovi on yhden ammattilaisen mukaan todella t
    Seinät ja tapetointi
    6
    256
  20. Pasastar/Mega

    Vaihdoin työpaikkaa. Aikaisemmin toimin Pasastarilla ja nyt Suoramarkkinointi Megalla. Aivan toinen maailma ja tekemisen
    Myyntityö
    9
    254