hamalake

Aloituksia
475
Kommenttia
256
Unilääkitys
Minulla menee jo monetta vuotta uneen Ketipinor 400 mg ja Truxal 200 mg. Annostusta ei ole tarvinnut nostaa, joten se te5390Area Sales Manager
Olen menossa ensi viikolla työpaikkahaastatteluun ukomailla, jossa asun. Yritys ei ole suomalainen, yksityinen tietty. F1381Triptyl
Olen syönyt hiukan vajaat kuukauden triptyliä. Pari viikkoa 25 ja nyt 50 mg. Määrätty minulle sekä uneen että mielialaa12364Päihdehoitolaitokset
Mikä on mielestänne paras päihdehoitolaitos alkoholistille? Itselläni on kokemusta vain Tuustaipaleesta muutamia kertoja0363Aviovaimoni välivaltaisuus
Mitä tehdä jos puoliso (aviovaimo) jatkuvasti käyttää fyysistä väkivaltaa alaikäsiin palsiimme? Viimeksi eilen hän löin8360Area Sales Manager
Olen menossa ensi viikolla työpaikkahaastatteluun ukomailla, jossa asun. Yritys ei ole suomalainen, yksityinen tietty. F2359Avioero ja lapset?
Onko Suomeen tullut uusi laki, jota ainakin jotkut? kunnat noudattavat? Meillä on 3 v. tyttö ja 10 v. poika. Jos ero tul6356Ravintolisät
Mistä itse tilaatte ravintolisänne? Lähinnä proteinin ja malton? Olen hoikka, joten massaa pitäisi saada reilusti lisää.6351Pasastar/Mega
Vaihdoin työpaikkaa. Aikaisemmin toimin Pasastarilla ja nyt Suoramarkkinointi Megalla. Aivan toinen maailma ja tekemisen9347HD -aika jo?
Onko Yleisradion kanavilta saatavilla minkälaista kuvaa? Omistan tavallisen LG:n Full HD -vastaanottimen ja taloyhtiöön10340Diapami annostus
Kuinka paljon diapamia kannattaa ottaa, jos on krapula, muttei niin kova? Katkolla antavat muistaakseni kolme-neljä kert3334Kunnaninsinööri
Mitä mahtanee tienata kunnan palveluksessa rakennusinsinöörinä (DI), jos on jo muutamia vuosia kokemusta kuntasektorilta7332Yamaha RX A1010
Minulla on Yamahan RX A 1010 AV -vahvistin. Kaksi vuotta sitten ostettu. Laatupeli, mutta jo hieman vanha. Kannattaako p2330Turvallisuusselvitys
UM teettää kaikille hakijoilleen turvallisuusselvityksen. En tiedä, onko suppea vai laaja. Mikä voisi olla sellainen, jo1327Omaisuuden jako/lapset
Meille on tulossa reilun 10 vuoden avioliiton jälkeen ero, todennäköisesti. Sen näyttää seuraavat puoli vuotta. Olemme a9326Onko tuttua/normaalia?
Olin vuoden ja 2 kk ilman tippaakaan alkoholia. Tuona aikana kertaakaan ei tehnyt mieli aloittaa. Nyt olen juonut kohtuu10325Turvallisuusselvitys
UM teettää kaikille hakijoilleen turvallisuusselvityksen. En tiedä, onko suppea vai laaja. Mikä voisi olla sellainen, jo3325Kunta-ala
Teen kuntasektorilla (aloitin juuri) 8 - 16 neljänä päivänä viikossa. Perjantait vapaat. Olen työkokeilussa en työsuhtee2325Unettomuus ja autolla ajo
Minä kävin eilen työpaika haastattelussa Helsingissa Kouvolasta. Én ollut nukkut kahteeh yöhön kolme tuntia enempää. Oli0324Aamuahdistus
Minua on parisen viikkoa kestanyt aamuöinen ahdistus. Tulee siinä neljän-viiden aikaan aamulla. Pakko nousta ennen aikoj2323