Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Vuokrarästit

Kehen pitää olla yhteydessä, jos vuokralainen ei hoida vuokraansa? Nyt pari kuukautta maksamatta. Numero salainen, ei va
    13
    337
  2. Triptyl

Olen syönyt hiukan vajaat kuukauden triptyliä. Pari viikkoa 25 ja nyt 50 mg. Määrätty minulle sekä uneen että mielialaa
    Lääkkeet
    12
    334
  3. BEHRINGER TRUTH B3030A

Kannattako ostaa esim. BEHRINGER TRUTH B3030A surround -kaiuttimeksi? Tai muuhun käyttöön? Edullinen hinta ja muutamat
    Kaiuttimet
    1
    334
  4. Truxal -lääke

Minula on kättössä Truxal iltaisin uneen 150 -200 mg. Olen huomannut, että nostaa pulssin korkealle. Lääkärinikin määräs
    Terveys
    3
    325
  5. Unilääkitys

Minulla menee jo monetta vuotta uneen Ketipinor 400 mg ja Truxal 200 mg. Annostusta ei ole tarvinnut nostaa, joten se te
    Lääkkeet
    5
    319
  6. Omaisuuden jako/lapset

Meille on tulossa reilun 10 vuoden avioliiton jälkeen ero, todennäköisesti. Sen näyttää seuraavat puoli vuotta. Olemme a
    Avioero
    9
    318
  7. Onko tuttua/normaalia?

Olin vuoden ja 2 kk ilman tippaakaan alkoholia. Tuona aikana kertaakaan ei tehnyt mieli aloittaa. Nyt olen juonut kohtuu
    10
    312
  8. Area Sales Manager

Olen menossa ensi viikolla työpaikkahaastatteluun ukomailla, jossa asun. Yritys ei ole suomalainen, yksityinen tietty. F
    Myyntityö
    2
    310
  9. Sopiva laji/lajiyhdistelmä?

Olen keski-ikäinen mies. Ikäni harrastanut liikuntaa. Nykyisin kesät juoksen ja talvet käyn salilla, myös joskus uimassa
    Yleistä urheilusta
    2
    309
  10. Kunnaninsinööri

Mitä mahtanee tienata kunnan palveluksessa rakennusinsinöörinä (DI), jos on jo muutamia vuosia kokemusta kuntasektorilta
    Palkat
    7
    306
  11. Mies 56 v., DI

Olen korkeasti koulutettu, mutta työtön. Työhistoriani on hyvin värikäs. Työpaikat vaihtuneet paria työpaikkaa lukuun ot
    Työn hakeminen
    7
    302
  12. Rakennusalan työnjohtaja

Mitä luokkaa on rakennusalan työnjohtajan palkka pk -seudulla? Entä projektipäällikön?
    Palkat
    0
    302
  13. Aamuahdistus

Minua on parisen viikkoa kestanyt aamuöinen ahdistus. Tulee siinä neljän-viiden aikaan aamulla. Pakko nousta ennen aikoj
    Ahdistus
    2
    298
  14. Päihdehoitolaitokset

Mikä on mielestänne paras päihdehoitolaitos alkoholistille? Itselläni on kokemusta vain Tuustaipaleesta muutamia kertoja
    0
    298
  15. HD -aika jo?

Onko Yleisradion kanavilta saatavilla minkälaista kuvaa? Omistan tavallisen LG:n Full HD -vastaanottimen ja taloyhtiöön
    Kotiteatterit
    10
    297
  16. Turvallisuusselvitys

UM teettää kaikille hakijoilleen turvallisuusselvityksen. En tiedä, onko suppea vai laaja. Mikä voisi olla sellainen, jo
    Rikokset
    3
    290
  17. Pasastar/Mega

Vaihdoin työpaikkaa. Aikaisemmin toimin Pasastarilla ja nyt Suoramarkkinointi Megalla. Aivan toinen maailma ja tekemisen
    Myyntityö
    9
    287
  18. Periodinen rajaliikehäiriö

Onko kenelläkään todettu periodista rajaliikehäiriötä, johon määrätty lääke. Syön nyt tuohon vainvaani yhtä lääkettä. Un
    Uni ja unihairiöt
    0
    286
  19. Mielialaani/depressioon

Olen menossa lääkärin vastaanotolle viikon päästä. Kysyisin jo etukäteen kokemuksia masennuslääkkeistä, joita voisi "ehd
    Lääkkeet
    4
    285
  20. Ero?

Onko liitolla enää mitään tulevaisuutta, jos emme ole kosketellleet toisiamme pariin vuoteen? Emme "keskustele"muusta ku
    Avoero
    3
    282