hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Omaisuuden jako
Mitä laki sanoo, kun tulee avioero. Meillä ei ole aviohetoa. Olemme avioliitossa olleet vähän yli kymmenen vuotta. Omais7281- 2274
Cipralex 10 mg
Lääkärini vaihtoi Voxra 150 mg Cipralex 10 mg:aan. Olen käyttänyt nyt ko. lääkettä kolmisen viikkoa. Sivuvaikutuksena ol1271Jätemaksu vuokrarivitaloasukkaalle!
Onko lain mukaan, että vuokralla asuvalle henkilölle langeteetaan erillinen jätemaksu. Eikö se kuulu isännöitsijän piikk2271Naisen kiinnosuksen kohde?
Olen miettinyt, ikää 50 , että minihin naiset oikein, kiinnostuu, ihastuu ja rakastuu? Tietty on olemassa mljonäärejä, m7271Yamaha RX A1010
Minulla on Yamahan RX A 1010 AV -vahvistin. Kaksi vuotta sitten ostettu. Laatupeli, mutta jo hieman vanha. Kannattaako p2267Tulliselvityslomake
Löytyykö verkosta Venäjän tulliselvityslomaketta? Huomenna olisi tarkoitus käydä siellä.5263Luistelusuksen pituus
Olen 169 cm pituinen mies. Onko 180 cm suksi minulle lyhyt?. Tulee pakkaskelille ja kovahkolle alustalle. Entäpä painora5260Käytetty alkolukko Volvo D5 vm 2007
Miten hankin edullisimmin käyteytyn alkolukon autoon?. Ostanko netissä ja vien asennusliikkeeseen? Eli mikä voisi olla e7259Edullinen, tasokas hotelli Viipurissa
Mikä voisi olla hyvä valinta hotellimajoitukseen Viipurissa pariksi yöksi. Ei kovin kallis.6259Uusi kannettava
Mitä ilmaisvirustorjuntaa suosittelette uudelle HP -kannettavalle. Käyttöjärjestelma Windows 7 64-bittinen? Onko Windows2256Lääkkeet Virosta?
Tästä päivästä alkaen saa suomalaisella reseptillä lääkkeitä myös muista EU-maista. Eurooppalaisella reseptillä. Minkä h4255Unettomuus ja autolla ajo
Minä kävin eilen työpaika haastattelussa Helsingissa Kouvolasta. Én ollut nukkut kahteeh yöhön kolme tuntia enempää. Oli0254Vuokrat rästissä
Vuokralaisellani on toukokuun vuokra maksamatta kuin myös kesäkuun. Kysyin häneltä, koska maksaa. Ylimielinen vastaus ol5254Goodride High Comfort SP06
Aion hankkia autooni Goodride keäsrenkaat, Goodride High Comfort SP06. Kenelläkään kokemusta ko. kumeista?1249Pikkuauto dieselinä?
Mitä ideaa on ostaa pikkuauto dieslina? Kulutus bensana on kuintenkin maltillinen.14248Paras väylä
Mikä on paras "väylä" hakea uutta paikkaa. Ilmoitukset, avoimet hautvalikoiden, tuttavien kautta (entä jos ei ole sellai1246Sifrol ja Voxra yhdessä?
Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisi0246Syyskuussa Rhodokselle?
Onkohan syyskuu hyvä ajankohta käydä Rhodoksella lasten kanssa? Ettei ole liian kuuma. Toisaalta merivesi on vielä lämmi124513 v. pojan treeniohjelma?
Poikani on innostunut salihommista. Hän on ikäisekseen hieman pienikokoinen. Hoikka ja liikunnallinen. Käymme yhdessä sa6245