Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Omaisuuden jako

Mitä laki sanoo, kun tulee avioero. Meillä ei ole aviohetoa. Olemme avioliitossa olleet vähän yli kymmenen vuotta. Omais
    Laki
    7
    281
  2. LG 50PA5500 50"

Voiko ym. Teeveellä katsella Ylen HD -kanavia?
    Kotiteatterit
    2
    274
  3. Cipralex 10 mg

Lääkärini vaihtoi Voxra 150 mg Cipralex 10 mg:aan. Olen käyttänyt nyt ko. lääkettä kolmisen viikkoa. Sivuvaikutuksena ol
    Lääkkeet
    1
    271
  4. Jätemaksu vuokrarivitaloasukkaalle!

Onko lain mukaan, että vuokralla asuvalle henkilölle langeteetaan erillinen jätemaksu. Eikö se kuulu isännöitsijän piikk
    Paritalo ja rivitalo
    2
    271
  5. Naisen kiinnosuksen kohde?

Olen miettinyt, ikää 50 , että minihin naiset oikein, kiinnostuu, ihastuu ja rakastuu? Tietty on olemassa mljonäärejä, m
    Miten nainen isketään?
    7
    271
  6. Yamaha RX A1010

Minulla on Yamahan RX A 1010 AV -vahvistin. Kaksi vuotta sitten ostettu. Laatupeli, mutta jo hieman vanha. Kannattaako p
    Vahvistimet
    2
    267
  7. Tulliselvityslomake

Löytyykö verkosta Venäjän tulliselvityslomaketta? Huomenna olisi tarkoitus käydä siellä.
    Yleistä Venäjästä
    5
    263
  8. Luistelusuksen pituus

Olen 169 cm pituinen mies. Onko 180 cm suksi minulle lyhyt?. Tulee pakkaskelille ja kovahkolle alustalle. Entäpä painora
    Hiihto
    5
    260
  9. Käytetty alkolukko Volvo D5 vm 2007

Miten hankin edullisimmin käyteytyn alkolukon autoon?. Ostanko netissä ja vien asennusliikkeeseen? Eli mikä voisi olla e
    Alkoholi
    7
    259
  10. Edullinen, tasokas hotelli Viipurissa

Mikä voisi olla hyvä valinta hotellimajoitukseen Viipurissa pariksi yöksi. Ei kovin kallis.
    Yleistä Venäjästä
    6
    259
  11. Uusi kannettava

Mitä ilmaisvirustorjuntaa suosittelette uudelle HP -kannettavalle. Käyttöjärjestelma Windows 7 64-bittinen? Onko Windows
    Tietoturva
    2
    256
  12. Lääkkeet Virosta?

Tästä päivästä alkaen saa suomalaisella reseptillä lääkkeitä myös muista EU-maista. Eurooppalaisella reseptillä. Minkä h
    Lääkkeet
    4
    255
  13. Unettomuus ja autolla ajo

Minä kävin eilen työpaika haastattelussa Helsingissa Kouvolasta. Én ollut nukkut kahteeh yöhön kolme tuntia enempää. Oli
    Uni ja unihairiöt
    0
    254
  14. Vuokrat rästissä

Vuokralaisellani on toukokuun vuokra maksamatta kuin myös kesäkuun. Kysyin häneltä, koska maksaa. Ylimielinen vastaus ol
    5
    254
  15. Goodride High Comfort SP06

Aion hankkia autooni Goodride keäsrenkaat, Goodride High Comfort SP06. Kenelläkään kokemusta ko. kumeista?
    Renkaat ja vanteet
    1
    249
  16. Pikkuauto dieselinä?

Mitä ideaa on ostaa pikkuauto dieslina? Kulutus bensana on kuintenkin maltillinen.
    Dieselit
    14
    248
  17. Paras väylä

Mikä on paras "väylä" hakea uutta paikkaa. Ilmoitukset, avoimet hautvalikoiden, tuttavien kautta (entä jos ei ole sellai
    Työn hakeminen
    1
    246
  18. Sifrol ja Voxra yhdessä?

Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisi
    Masennus
    0
    246
  19. Syyskuussa Rhodokselle?

Onkohan syyskuu hyvä ajankohta käydä Rhodoksella lasten kanssa? Ettei ole liian kuuma. Toisaalta merivesi on vielä lämmi
    Rodos
    1
    245
  20. 13 v. pojan treeniohjelma?

Poikani on innostunut salihommista. Hän on ikäisekseen hieman pienikokoinen. Hoikka ja liikunnallinen. Käymme yhdessä sa
    Treenaus
    6
    245