Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Sopiva laji/lajiyhdistelmä?

Olen keski-ikäinen mies. Ikäni harrastanut liikuntaa. Nykyisin kesät juoksen ja talvet käyn salilla, myös joskus uimassa
    Yleistä urheilusta
    2
    319
  2. Mies 56 v., DI

Olen korkeasti koulutettu, mutta työtön. Työhistoriani on hyvin värikäs. Työpaikat vaihtuneet paria työpaikkaa lukuun ot
    Työn hakeminen
    7
    319
  3. Onko ero mikään ratkaisu?

Olemme vaimoni kanssa olleet kytännössä erossa vuodesta 2006, jolloin olin töissä ulkomailla. Meillä on 6 v. tyttä ja 14
    Avioero
    3
    315
  4. Yamaha DB-A1020

Mistä saan Yamaha BD-A1020 suomekielisen manuaalin? Siis Blue Ray soitin. Myyjäliike ei suostu sitä toimittamaaan! Miele
    DVD
    6
    314
  5. Ero?

Onko liitolla enää mitään tulevaisuutta, jos emme ole kosketellleet toisiamme pariin vuoteen? Emme "keskustele"muusta ku
    Avoero
    3
    314
  6. LG 50PA5500 50"

Voiko ym. Teeveellä katsella Ylen HD -kanavia?
    Kotiteatterit
    2
    311
  7. Edullinen, tasokas hotelli Viipurissa

Mikä voisi olla hyvä valinta hotellimajoitukseen Viipurissa pariksi yöksi. Ei kovin kallis.
    Yleistä Venäjästä
    6
    311
  8. Tulliselvityslomake

Löytyykö verkosta Venäjän tulliselvityslomaketta? Huomenna olisi tarkoitus käydä siellä.
    Yleistä Venäjästä
    5
    310
  9. Kaiutintestit?

Missä parhaat kaiutintestit? Etenkin Genelec kiinnostaa. 8020, 8030.
    Kaiuttimet
    6
    308
  10. Jätemaksu vuokrarivitaloasukkaalle!

Onko lain mukaan, että vuokralla asuvalle henkilölle langeteetaan erillinen jätemaksu. Eikö se kuulu isännöitsijän piikk
    Paritalo ja rivitalo
    2
    304
  11. Subwooferin vaiheen korjaus

Minulla on järeä Choruksen Vertigo XLS -subi, jossa on kaikkiaan viisi erilaista säädintä. Kuinka ihmeessä saan sen istu
    Kaiuttimet
    4
    300
  12. Periodinen rajaliikehäiriö

Onko kenelläkään todettu periodista rajaliikehäiriötä, johon määrätty lääke. Syön nyt tuohon vainvaani yhtä lääkettä. Un
    Uni ja unihairiöt
    0
    295
  13. Mielialaani/depressioon

Olen menossa lääkärin vastaanotolle viikon päästä. Kysyisin jo etukäteen kokemuksia masennuslääkkeistä, joita voisi "ehd
    Lääkkeet
    4
    295
  14. Omaisuuden jako

Mitä laki sanoo, kun tulee avioero. Meillä ei ole aviohetoa. Olemme avioliitossa olleet vähän yli kymmenen vuotta. Omais
    Laki
    7
    295
  15. Dormicum

Onko Dormicum vahvimpia unilääkkeitä? Vaikutusaika taitaa olla nelisen tuntia.
    Uni ja unihairiöt
    6
    294
  16. Vuokrat rästissä

Vuokralaisellani on toukokuun vuokra maksamatta kuin myös kesäkuun. Kysyin häneltä, koska maksaa. Ylimielinen vastaus ol
    5
    293
  17. Naisen kiinnosuksen kohde?

Olen miettinyt, ikää 50 , että minihin naiset oikein, kiinnostuu, ihastuu ja rakastuu? Tietty on olemassa mljonäärejä, m
    Miten nainen isketään?
    7
    289
  18. Franchisingketjussa?

Millaista on yrittäminen franchisingketjussa? Kannattaako ryhtyä jos vaihtoehtona on puhelinmyynnin osa-aikaisuus, jossa
    Myyntityö
    0
    286
  19. Lääkkeet Virosta?

Tästä päivästä alkaen saa suomalaisella reseptillä lääkkeitä myös muista EU-maista. Eurooppalaisella reseptillä. Minkä h
    Lääkkeet
    4
    285
  20. Sairausloma

A-klinikan lääkäri ei kirjoita sairauslomaa jos oireet johtuvat alkoholista. Yritän nyt hakea terveyskeskuksen lääkärilt
    Kankkunen
    1
    283