hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Kunta-ala
Teen kuntasektorilla (aloitin juuri) 8 - 16 neljänä päivänä viikossa. Perjantait vapaat. Olen työkokeilussa en työsuhtee2335Edullinen, tasokas hotelli Viipurissa
Mikä voisi olla hyvä valinta hotellimajoitukseen Viipurissa pariksi yöksi. Ei kovin kallis.6334Polar V800
Kannattaako hankkia Polar V800. Luoksen, hiihdän, uin? Nyt minulla on Polat T4. Hyvin silläkin tulee toimeen, mutta mit2332Onko tuttua/normaalia?
Olin vuoden ja 2 kk ilman tippaakaan alkoholia. Tuona aikana kertaakaan ei tehnyt mieli aloittaa. Nyt olen juonut kohtuu10331Omaisuuden jako/lapset
Meille on tulossa reilun 10 vuoden avioliiton jälkeen ero, todennäköisesti. Sen näyttää seuraavat puoli vuotta. Olemme a9331Jätemaksu vuokrarivitaloasukkaalle!
Onko lain mukaan, että vuokralla asuvalle henkilölle langeteetaan erillinen jätemaksu. Eikö se kuulu isännöitsijän piikk2330Sopiva laji/lajiyhdistelmä?
Olen keski-ikäinen mies. Ikäni harrastanut liikuntaa. Nykyisin kesät juoksen ja talvet käyn salilla, myös joskus uimassa2327Aamuahdistus
Minua on parisen viikkoa kestanyt aamuöinen ahdistus. Tulee siinä neljän-viiden aikaan aamulla. Pakko nousta ennen aikoj2326- 2326
Mies 56 v., DI
Olen korkeasti koulutettu, mutta työtön. Työhistoriani on hyvin värikäs. Työpaikat vaihtuneet paria työpaikkaa lukuun ot7324Yamaha DB-A1020
Mistä saan Yamaha BD-A1020 suomekielisen manuaalin? Siis Blue Ray soitin. Myyjäliike ei suostu sitä toimittamaaan! Miele6323- 6322
Tulliselvityslomake
Löytyykö verkosta Venäjän tulliselvityslomaketta? Huomenna olisi tarkoitus käydä siellä.5319Franchisingketjussa?
Millaista on yrittäminen franchisingketjussa? Kannattaako ryhtyä jos vaihtoehtona on puhelinmyynnin osa-aikaisuus, jossa0319Kunnon kohottaminen
Olen 55 v. mies. Olen harrastanut liikuntaa aktiiviliikkujana lähes koko elinikäni. Viime vuosi meni kuitenkin kokonaisu4315Minnesotahoito/myllyhoito
Olen 60 v. mies. Olen juopotellut tässä viime vuoden aikana lähes joka päivä. Toki toisssä olen käynyt, mutta välillä o4310Lääkkeet Virosta?
Tästä päivästä alkaen saa suomalaisella reseptillä lääkkeitä myös muista EU-maista. Eurooppalaisella reseptillä. Minkä h4307Syyskuussa Rhodokselle?
Onkohan syyskuu hyvä ajankohta käydä Rhodoksella lasten kanssa? Ettei ole liian kuuma. Toisaalta merivesi on vielä lämmi1305Vuokrat rästissä
Vuokralaisellani on toukokuun vuokra maksamatta kuin myös kesäkuun. Kysyin häneltä, koska maksaa. Ylimielinen vastaus ol5305Sairausloma
A-klinikan lääkäri ei kirjoita sairauslomaa jos oireet johtuvat alkoholista. Yritän nyt hakea terveyskeskuksen lääkärilt1304