Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Edullinen, tasokas hotelli Viipurissa

Mikä voisi olla hyvä valinta hotellimajoitukseen Viipurissa pariksi yöksi. Ei kovin kallis.
    Yleistä Venäjästä
    6
    303
  2. Yamaha DB-A1020

Mistä saan Yamaha BD-A1020 suomekielisen manuaalin? Siis Blue Ray soitin. Myyjäliike ei suostu sitä toimittamaaan! Miele
    DVD
    6
    302
  3. Kaiutintestit?

Missä parhaat kaiutintestit? Etenkin Genelec kiinnostaa. 8020, 8030.
    Kaiuttimet
    6
    299
  4. Tulliselvityslomake

Löytyykö verkosta Venäjän tulliselvityslomaketta? Huomenna olisi tarkoitus käydä siellä.
    Yleistä Venäjästä
    5
    298
  5. Turvallisuusselvitys

UM teettää kaikille hakijoilleen turvallisuusselvityksen. En tiedä, onko suppea vai laaja. Mikä voisi olla sellainen, jo
    Kuluttajansuoja
    1
    295
  6. Jätemaksu vuokrarivitaloasukkaalle!

Onko lain mukaan, että vuokralla asuvalle henkilölle langeteetaan erillinen jätemaksu. Eikö se kuulu isännöitsijän piikk
    Paritalo ja rivitalo
    2
    295
  7. LG 50PA5500 50"

Voiko ym. Teeveellä katsella Ylen HD -kanavia?
    Kotiteatterit
    2
    295
  8. Unettomuus ja autolla ajo

Minä kävin eilen työpaika haastattelussa Helsingissa Kouvolasta. Én ollut nukkut kahteeh yöhön kolme tuntia enempää. Oli
    Uni ja unihairiöt
    0
    294
  9. Periodinen rajaliikehäiriö

Onko kenelläkään todettu periodista rajaliikehäiriötä, johon määrätty lääke. Syön nyt tuohon vainvaani yhtä lääkettä. Un
    Uni ja unihairiöt
    0
    292
  10. Omaisuuden jako

Mitä laki sanoo, kun tulee avioero. Meillä ei ole aviohetoa. Olemme avioliitossa olleet vähän yli kymmenen vuotta. Omais
    Laki
    7
    291
  11. Diapami annostus

Kuinka paljon diapamia kannattaa ottaa, jos on krapula, muttei niin kova? Katkolla antavat muistaakseni kolme-neljä kert
    Lääkkeet
    3
    290
  12. Mielialaani/depressioon

Olen menossa lääkärin vastaanotolle viikon päästä. Kysyisin jo etukäteen kokemuksia masennuslääkkeistä, joita voisi "ehd
    Lääkkeet
    4
    289
  13. Vuokrat rästissä

Vuokralaisellani on toukokuun vuokra maksamatta kuin myös kesäkuun. Kysyin häneltä, koska maksaa. Ylimielinen vastaus ol
    5
    286
  14. Naisen kiinnosuksen kohde?

Olen miettinyt, ikää 50 , että minihin naiset oikein, kiinnostuu, ihastuu ja rakastuu? Tietty on olemassa mljonäärejä, m
    Miten nainen isketään?
    7
    283
  15. Lääkkeet Virosta?

Tästä päivästä alkaen saa suomalaisella reseptillä lääkkeitä myös muista EU-maista. Eurooppalaisella reseptillä. Minkä h
    Lääkkeet
    4
    280
  16. Dormicum

Onko Dormicum vahvimpia unilääkkeitä? Vaikutusaika taitaa olla nelisen tuntia.
    Uni ja unihairiöt
    6
    277
  17. Käytetty alkolukko Volvo D5 vm 2007

Miten hankin edullisimmin käyteytyn alkolukon autoon?. Ostanko netissä ja vien asennusliikkeeseen? Eli mikä voisi olla e
    Alkoholi
    7
    275
  18. Cipralex 10 mg

Lääkärini vaihtoi Voxra 150 mg Cipralex 10 mg:aan. Olen käyttänyt nyt ko. lääkettä kolmisen viikkoa. Sivuvaikutuksena ol
    Lääkkeet
    1
    273
  19. Kunnon kohottaminen

Olen 55 v. mies. Olen harrastanut liikuntaa aktiiviliikkujana lähes koko elinikäni. Viime vuosi meni kuitenkin kokonaisu
    Yleistä urheilusta
    4
    271
  20. Polar V800

Kannattaako hankkia Polar V800. Luoksen, hiihdän, uin? Nyt minulla on Polat T4. Hyvin silläkin tulee toimeen, mutta mit
    Yleistä urheilusta
    2
    271