Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. GT Radial

    Millaisia kokemuksia teillä on GT Radial- renkaasta? On ainakin edullinen vaihtoehto, 440€. Melu ja vierintävastus omias
    Renkaat ja vanteet
    5
    253
  2. Luistelusuksen pituus

    Olen 169 cm pituinen mies. Onko 180 cm suksi minulle lyhyt?. Tulee pakkaskelille ja kovahkolle alustalle. Entäpä painora
    Hiihto
    5
    253
  3. Uusi kannettava

    Mitä ilmaisvirustorjuntaa suosittelette uudelle HP -kannettavalle. Käyttöjärjestelma Windows 7 64-bittinen? Onko Windows
    Tietoturva
    2
    252
  4. Tulliselvityslomake

    Löytyykö verkosta Venäjän tulliselvityslomaketta? Huomenna olisi tarkoitus käydä siellä.
    Yleistä Venäjästä
    5
    249
  5. Truxal -lääke

    Minula on kättössä Truxal iltaisin uneen 150 -200 mg. Olen huomannut, että nostaa pulssin korkealle. Lääkärinikin määräs
    Terveys
    3
    247
  6. Jätemaksu vuokrarivitaloasukkaalle!

    Onko lain mukaan, että vuokralla asuvalle henkilölle langeteetaan erillinen jätemaksu. Eikö se kuulu isännöitsijän piikk
    Paritalo ja rivitalo
    2
    246
  7. HD -aika jo?

    Onko Yleisradion kanavilta saatavilla minkälaista kuvaa? Omistan tavallisen LG:n Full HD -vastaanottimen ja taloyhtiöön
    Kotiteatterit
    10
    244
  8. Pikkuauto dieselinä?

    Mitä ideaa on ostaa pikkuauto dieslina? Kulutus bensana on kuintenkin maltillinen.
    Dieselit
    14
    243
  9. Lääkkeet Virosta?

    Tästä päivästä alkaen saa suomalaisella reseptillä lääkkeitä myös muista EU-maista. Eurooppalaisella reseptillä. Minkä h
    Lääkkeet
    4
    243
  10. Paras väylä

    Mikä on paras "väylä" hakea uutta paikkaa. Ilmoitukset, avoimet hautvalikoiden, tuttavien kautta (entä jos ei ole sellai
    Työn hakeminen
    1
    241
  11. Syyskuussa Rhodokselle?

    Onkohan syyskuu hyvä ajankohta käydä Rhodoksella lasten kanssa? Ettei ole liian kuuma. Toisaalta merivesi on vielä lämmi
    Rodos
    1
    240
  12. Sifrol ja Voxra yhdessä?

    Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisi
    Masennus
    0
    237
  13. 13 v. pojan treeniohjelma?

    Poikani on innostunut salihommista. Hän on ikäisekseen hieman pienikokoinen. Hoikka ja liikunnallinen. Käymme yhdessä sa
    Treenaus
    6
    237
  14. Dormicum 7.5 mg

    Millaisia kokemuksia teillä on Dormicumista. Olen itse sitä josku pienen kuurin syönyt, eikä tuolloin tuonut unta. Onko
    Uni ja unihairiöt
    0
    235
  15. Käytetty alkolukko Volvo D5 vm 2007

    Miten hankin edullisimmin käyteytyn alkolukon autoon?. Ostanko netissä ja vien asennusliikkeeseen? Eli mikä voisi olla e
    Alkoholi
    7
    235
  16. Ihannemies!

    Ennen kuin huomaa ja tutustua, kuka onkaan se ihannemies, pitää tapahtua jotain kanssakäymistä. Ei kai kukaan heti ulkom
    Ihannemies
    5
    232
  17. Puolisoni käyttäytyminen

    Olen 57 v. mies. Asumme asumuserossa vuodesta 2012. Olen joutunut jo vuosia puolisoni mollaamisen ja huutojen kohteeksi,
    Järki ja tunteet
    11
    232
  18. Edullinen, tasokas hotelli Viipurissa

    Mikä voisi olla hyvä valinta hotellimajoitukseen Viipurissa pariksi yöksi. Ei kovin kallis.
    Yleistä Venäjästä
    6
    225
  19. Goodride High Comfort SP06

    Aion hankkia autooni Goodride keäsrenkaat, Goodride High Comfort SP06. Kenelläkään kokemusta ko. kumeista?
    Renkaat ja vanteet
    1
    224
  20. Dormicum

    Onko Dormicum vahvimpia unilääkkeitä? Vaikutusaika taitaa olla nelisen tuntia.
    Uni ja unihairiöt
    6
    223