hamalake

Aloituksia
475
Kommenttia
256
Edullinen, tasokas hotelli Viipurissa
Mikä voisi olla hyvä valinta hotellimajoitukseen Viipurissa pariksi yöksi. Ei kovin kallis.6303Yamaha DB-A1020
Mistä saan Yamaha BD-A1020 suomekielisen manuaalin? Siis Blue Ray soitin. Myyjäliike ei suostu sitä toimittamaaan! Miele6302- 6299
Tulliselvityslomake
Löytyykö verkosta Venäjän tulliselvityslomaketta? Huomenna olisi tarkoitus käydä siellä.5298Turvallisuusselvitys
UM teettää kaikille hakijoilleen turvallisuusselvityksen. En tiedä, onko suppea vai laaja. Mikä voisi olla sellainen, jo1295Jätemaksu vuokrarivitaloasukkaalle!
Onko lain mukaan, että vuokralla asuvalle henkilölle langeteetaan erillinen jätemaksu. Eikö se kuulu isännöitsijän piikk2295- 2295
Unettomuus ja autolla ajo
Minä kävin eilen työpaika haastattelussa Helsingissa Kouvolasta. Én ollut nukkut kahteeh yöhön kolme tuntia enempää. Oli0294Periodinen rajaliikehäiriö
Onko kenelläkään todettu periodista rajaliikehäiriötä, johon määrätty lääke. Syön nyt tuohon vainvaani yhtä lääkettä. Un0292Omaisuuden jako
Mitä laki sanoo, kun tulee avioero. Meillä ei ole aviohetoa. Olemme avioliitossa olleet vähän yli kymmenen vuotta. Omais7291Diapami annostus
Kuinka paljon diapamia kannattaa ottaa, jos on krapula, muttei niin kova? Katkolla antavat muistaakseni kolme-neljä kert3290Mielialaani/depressioon
Olen menossa lääkärin vastaanotolle viikon päästä. Kysyisin jo etukäteen kokemuksia masennuslääkkeistä, joita voisi "ehd4289Vuokrat rästissä
Vuokralaisellani on toukokuun vuokra maksamatta kuin myös kesäkuun. Kysyin häneltä, koska maksaa. Ylimielinen vastaus ol5286Naisen kiinnosuksen kohde?
Olen miettinyt, ikää 50 , että minihin naiset oikein, kiinnostuu, ihastuu ja rakastuu? Tietty on olemassa mljonäärejä, m7283Lääkkeet Virosta?
Tästä päivästä alkaen saa suomalaisella reseptillä lääkkeitä myös muista EU-maista. Eurooppalaisella reseptillä. Minkä h4280Dormicum
Onko Dormicum vahvimpia unilääkkeitä? Vaikutusaika taitaa olla nelisen tuntia.6277Käytetty alkolukko Volvo D5 vm 2007
Miten hankin edullisimmin käyteytyn alkolukon autoon?. Ostanko netissä ja vien asennusliikkeeseen? Eli mikä voisi olla e7275Cipralex 10 mg
Lääkärini vaihtoi Voxra 150 mg Cipralex 10 mg:aan. Olen käyttänyt nyt ko. lääkettä kolmisen viikkoa. Sivuvaikutuksena ol1273Kunnon kohottaminen
Olen 55 v. mies. Olen harrastanut liikuntaa aktiiviliikkujana lähes koko elinikäni. Viime vuosi meni kuitenkin kokonaisu4271Polar V800
Kannattaako hankkia Polar V800. Luoksen, hiihdän, uin? Nyt minulla on Polat T4. Hyvin silläkin tulee toimeen, mutta mit2271