hamalake

Aloituksia
475
Kommenttia
256
Sopiva laji/lajiyhdistelmä?
Olen keski-ikäinen mies. Ikäni harrastanut liikuntaa. Nykyisin kesät juoksen ja talvet käyn salilla, myös joskus uimassa2319Mies 56 v., DI
Olen korkeasti koulutettu, mutta työtön. Työhistoriani on hyvin värikäs. Työpaikat vaihtuneet paria työpaikkaa lukuun ot7319Onko ero mikään ratkaisu?
Olemme vaimoni kanssa olleet kytännössä erossa vuodesta 2006, jolloin olin töissä ulkomailla. Meillä on 6 v. tyttä ja 143315Yamaha DB-A1020
Mistä saan Yamaha BD-A1020 suomekielisen manuaalin? Siis Blue Ray soitin. Myyjäliike ei suostu sitä toimittamaaan! Miele6314Ero?
Onko liitolla enää mitään tulevaisuutta, jos emme ole kosketellleet toisiamme pariin vuoteen? Emme "keskustele"muusta ku3314- 2311
Edullinen, tasokas hotelli Viipurissa
Mikä voisi olla hyvä valinta hotellimajoitukseen Viipurissa pariksi yöksi. Ei kovin kallis.6311Tulliselvityslomake
Löytyykö verkosta Venäjän tulliselvityslomaketta? Huomenna olisi tarkoitus käydä siellä.5310- 6308
Jätemaksu vuokrarivitaloasukkaalle!
Onko lain mukaan, että vuokralla asuvalle henkilölle langeteetaan erillinen jätemaksu. Eikö se kuulu isännöitsijän piikk2304Subwooferin vaiheen korjaus
Minulla on järeä Choruksen Vertigo XLS -subi, jossa on kaikkiaan viisi erilaista säädintä. Kuinka ihmeessä saan sen istu4300Periodinen rajaliikehäiriö
Onko kenelläkään todettu periodista rajaliikehäiriötä, johon määrätty lääke. Syön nyt tuohon vainvaani yhtä lääkettä. Un0295Mielialaani/depressioon
Olen menossa lääkärin vastaanotolle viikon päästä. Kysyisin jo etukäteen kokemuksia masennuslääkkeistä, joita voisi "ehd4295Omaisuuden jako
Mitä laki sanoo, kun tulee avioero. Meillä ei ole aviohetoa. Olemme avioliitossa olleet vähän yli kymmenen vuotta. Omais7295Dormicum
Onko Dormicum vahvimpia unilääkkeitä? Vaikutusaika taitaa olla nelisen tuntia.6294Vuokrat rästissä
Vuokralaisellani on toukokuun vuokra maksamatta kuin myös kesäkuun. Kysyin häneltä, koska maksaa. Ylimielinen vastaus ol5293Naisen kiinnosuksen kohde?
Olen miettinyt, ikää 50 , että minihin naiset oikein, kiinnostuu, ihastuu ja rakastuu? Tietty on olemassa mljonäärejä, m7289Franchisingketjussa?
Millaista on yrittäminen franchisingketjussa? Kannattaako ryhtyä jos vaihtoehtona on puhelinmyynnin osa-aikaisuus, jossa0286Lääkkeet Virosta?
Tästä päivästä alkaen saa suomalaisella reseptillä lääkkeitä myös muista EU-maista. Eurooppalaisella reseptillä. Minkä h4285Sairausloma
A-klinikan lääkäri ei kirjoita sairauslomaa jos oireet johtuvat alkoholista. Yritän nyt hakea terveyskeskuksen lääkärilt1283