Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Ero?

Onko liitolla enää mitään tulevaisuutta, jos emme ole kosketellleet toisiamme pariin vuoteen? Emme "keskustele"muusta ku
    Avoero
    3
    351
  2. Aamuahdistus

Minua on parisen viikkoa kestanyt aamuöinen ahdistus. Tulee siinä neljän-viiden aikaan aamulla. Pakko nousta ennen aikoj
    Ahdistus
    2
    350
  3. Kunnaninsinööri

Mitä mahtanee tienata kunnan palveluksessa rakennusinsinöörinä (DI), jos on jo muutamia vuosia kokemusta kuntasektorilta
    Palkat
    7
    347
  4. Kunta-ala

Teen kuntasektorilla (aloitin juuri) 8 - 16 neljänä päivänä viikossa. Perjantait vapaat. Olen työkokeilussa en työsuhtee
    2
    345
  5. LG 50PA5500 50"

Voiko ym. Teeveellä katsella Ylen HD -kanavia?
    Kotiteatterit
    2
    343
  6. Jätemaksu vuokrarivitaloasukkaalle!

Onko lain mukaan, että vuokralla asuvalle henkilölle langeteetaan erillinen jätemaksu. Eikö se kuulu isännöitsijän piikk
    Paritalo ja rivitalo
    2
    341
  7. Polar V800

Kannattaako hankkia Polar V800. Luoksen, hiihdän, uin? Nyt minulla on Polat T4. Hyvin silläkin tulee toimeen, mutta mit
    Yleistä urheilusta
    2
    341
  8. Omaisuuden jako/lapset

Meille on tulossa reilun 10 vuoden avioliiton jälkeen ero, todennäköisesti. Sen näyttää seuraavat puoli vuotta. Olemme a
    Avioero
    9
    336
  9. Yamaha DB-A1020

Mistä saan Yamaha BD-A1020 suomekielisen manuaalin? Siis Blue Ray soitin. Myyjäliike ei suostu sitä toimittamaaan! Miele
    DVD
    6
    336
  10. Franchisingketjussa?

Millaista on yrittäminen franchisingketjussa? Kannattaako ryhtyä jos vaihtoehtona on puhelinmyynnin osa-aikaisuus, jossa
    Myyntityö
    0
    334
  11. Onko tuttua/normaalia?

Olin vuoden ja 2 kk ilman tippaakaan alkoholia. Tuona aikana kertaakaan ei tehnyt mieli aloittaa. Nyt olen juonut kohtuu
    10
    332
  12. Syyskuussa Rhodokselle?

Onkohan syyskuu hyvä ajankohta käydä Rhodoksella lasten kanssa? Ettei ole liian kuuma. Toisaalta merivesi on vielä lämmi
    Rodos
    1
    332
  13. Sopiva laji/lajiyhdistelmä?

Olen keski-ikäinen mies. Ikäni harrastanut liikuntaa. Nykyisin kesät juoksen ja talvet käyn salilla, myös joskus uimassa
    Yleistä urheilusta
    2
    331
  14. Mies 56 v., DI

Olen korkeasti koulutettu, mutta työtön. Työhistoriani on hyvin värikäs. Työpaikat vaihtuneet paria työpaikkaa lukuun ot
    Työn hakeminen
    7
    331
  15. Lääkkeet Virosta?

Tästä päivästä alkaen saa suomalaisella reseptillä lääkkeitä myös muista EU-maista. Eurooppalaisella reseptillä. Minkä h
    Lääkkeet
    4
    330
  16. Minnesotahoito/myllyhoito

Olen 60 v. mies. Olen juopotellut tässä viime vuoden aikana lähes joka päivä. Toki toisssä olen käynyt, mutta välillä o
    Alkoholi
    4
    327
  17. Kunnon kohottaminen

Olen 55 v. mies. Olen harrastanut liikuntaa aktiiviliikkujana lähes koko elinikäni. Viime vuosi meni kuitenkin kokonaisu
    Yleistä urheilusta
    4
    324
  18. Tulliselvityslomake

Löytyykö verkosta Venäjän tulliselvityslomaketta? Huomenna olisi tarkoitus käydä siellä.
    Yleistä Venäjästä
    5
    323
  19. Platoninen suhde 3 v ym.

Olen ollut asumuserossa puolisostani 2,5 vuotta. Meilla on hyvin viileä suhde. Emme ole rakkastelleen 3 vuoteen ja suora
    Avoero
    1
    316
  20. Vuokrat rästissä

Vuokralaisellani on toukokuun vuokra maksamatta kuin myös kesäkuun. Kysyin häneltä, koska maksaa. Ylimielinen vastaus ol
    5
    316