Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Kunta-ala

Teen kuntasektorilla (aloitin juuri) 8 - 16 neljänä päivänä viikossa. Perjantait vapaat. Olen työkokeilussa en työsuhtee
    2
    335
  2. Edullinen, tasokas hotelli Viipurissa

Mikä voisi olla hyvä valinta hotellimajoitukseen Viipurissa pariksi yöksi. Ei kovin kallis.
    Yleistä Venäjästä
    6
    334
  3. Polar V800

Kannattaako hankkia Polar V800. Luoksen, hiihdän, uin? Nyt minulla on Polat T4. Hyvin silläkin tulee toimeen, mutta mit
    Yleistä urheilusta
    2
    332
  4. Onko tuttua/normaalia?

Olin vuoden ja 2 kk ilman tippaakaan alkoholia. Tuona aikana kertaakaan ei tehnyt mieli aloittaa. Nyt olen juonut kohtuu
    10
    331
  5. Omaisuuden jako/lapset

Meille on tulossa reilun 10 vuoden avioliiton jälkeen ero, todennäköisesti. Sen näyttää seuraavat puoli vuotta. Olemme a
    Avioero
    9
    331
  6. Jätemaksu vuokrarivitaloasukkaalle!

Onko lain mukaan, että vuokralla asuvalle henkilölle langeteetaan erillinen jätemaksu. Eikö se kuulu isännöitsijän piikk
    Paritalo ja rivitalo
    2
    330
  7. Sopiva laji/lajiyhdistelmä?

Olen keski-ikäinen mies. Ikäni harrastanut liikuntaa. Nykyisin kesät juoksen ja talvet käyn salilla, myös joskus uimassa
    Yleistä urheilusta
    2
    327
  8. Aamuahdistus

Minua on parisen viikkoa kestanyt aamuöinen ahdistus. Tulee siinä neljän-viiden aikaan aamulla. Pakko nousta ennen aikoj
    Ahdistus
    2
    326
  9. LG 50PA5500 50"

Voiko ym. Teeveellä katsella Ylen HD -kanavia?
    Kotiteatterit
    2
    326
  10. Mies 56 v., DI

Olen korkeasti koulutettu, mutta työtön. Työhistoriani on hyvin värikäs. Työpaikat vaihtuneet paria työpaikkaa lukuun ot
    Työn hakeminen
    7
    324
  11. Yamaha DB-A1020

Mistä saan Yamaha BD-A1020 suomekielisen manuaalin? Siis Blue Ray soitin. Myyjäliike ei suostu sitä toimittamaaan! Miele
    DVD
    6
    323
  12. Kaiutintestit?

Missä parhaat kaiutintestit? Etenkin Genelec kiinnostaa. 8020, 8030.
    Kaiuttimet
    6
    322
  13. Tulliselvityslomake

Löytyykö verkosta Venäjän tulliselvityslomaketta? Huomenna olisi tarkoitus käydä siellä.
    Yleistä Venäjästä
    5
    319
  14. Franchisingketjussa?

Millaista on yrittäminen franchisingketjussa? Kannattaako ryhtyä jos vaihtoehtona on puhelinmyynnin osa-aikaisuus, jossa
    Myyntityö
    0
    319
  15. Kunnon kohottaminen

Olen 55 v. mies. Olen harrastanut liikuntaa aktiiviliikkujana lähes koko elinikäni. Viime vuosi meni kuitenkin kokonaisu
    Yleistä urheilusta
    4
    315
  16. Minnesotahoito/myllyhoito

Olen 60 v. mies. Olen juopotellut tässä viime vuoden aikana lähes joka päivä. Toki toisssä olen käynyt, mutta välillä o
    Alkoholi
    4
    310
  17. Lääkkeet Virosta?

Tästä päivästä alkaen saa suomalaisella reseptillä lääkkeitä myös muista EU-maista. Eurooppalaisella reseptillä. Minkä h
    Lääkkeet
    4
    307
  18. Syyskuussa Rhodokselle?

Onkohan syyskuu hyvä ajankohta käydä Rhodoksella lasten kanssa? Ettei ole liian kuuma. Toisaalta merivesi on vielä lämmi
    Rodos
    1
    305
  19. Vuokrat rästissä

Vuokralaisellani on toukokuun vuokra maksamatta kuin myös kesäkuun. Kysyin häneltä, koska maksaa. Ylimielinen vastaus ol
    5
    305
  20. Sairausloma

A-klinikan lääkäri ei kirjoita sairauslomaa jos oireet johtuvat alkoholista. Yritän nyt hakea terveyskeskuksen lääkärilt
    Kankkunen
    1
    304