Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Vuokrat rästissä

Vuokralaisellani on toukokuun vuokra maksamatta kuin myös kesäkuun. Kysyin häneltä, koska maksaa. Ylimielinen vastaus ol
    5
    324
  2. Seurakuntayhtymän palkat

Mitä tasoa voisi olla kiinteistökehityssuunnittemijan palkka maakunnissa? Koulutus akateeminen.
    Palkat
    0
    323
  3. Dormicum

Onko Dormicum vahvimpia unilääkkeitä? Vaikutusaika taitaa olla nelisen tuntia.
    Uni ja unihairiöt
    6
    315
  4. Mielialaani/depressioon

Olen menossa lääkärin vastaanotolle viikon päästä. Kysyisin jo etukäteen kokemuksia masennuslääkkeistä, joita voisi "ehd
    Lääkkeet
    4
    312
  5. Omaisuuden jako

Mitä laki sanoo, kun tulee avioero. Meillä ei ole aviohetoa. Olemme avioliitossa olleet vähän yli kymmenen vuotta. Omais
    Laki
    7
    309
  6. Kuntoutumiskeskukset

Olen ollut muutamia kertoja Tuustaipaleen kuntotumiskeskuksessa. En ole päässyt yrityksistäni huolimatta eroon päihteist
    Alkoholi
    3
    307
  7. Käytetty alkolukko Volvo D5 vm 2007

Miten hankin edullisimmin käyteytyn alkolukon autoon?. Ostanko netissä ja vien asennusliikkeeseen? Eli mikä voisi olla e
    Alkoholi
    7
    305
  8. Vuora?

Omistamme vuokrayksiön. Huoneisto on vuokrattuna. Nyt taloyhtiössä tehdään laaja putkiremontti. Huoneistossa ei voi tämä
    9
    303
  9. Ulkomaille töihin?

Olen ylemmän korkeakoulun suoritanut mies. Nyt 1 1/2 vuotta työttömänä. Ikärasismisia, 56 v. En enää kauaa jaksa tätä hy
    Ahdistus
    6
    301
  10. Parvekkeen ritilät?

Millä pitäisi käsitellä parvekkeen puuritilät?
    Parveke ja terassi
    3
    301
  11. Palkkaturva

Työnantajani puhelinmyyntiyritys uhkaa olla maksamatta minulle somuksen mukaista palkkaa. Voiko tässä tapauksessa hakea
    Palkat
    1
    301
  12. Minimipalkka Espanjassa?

Mikä on minimipalkka Espanjassa? Lähde mainittava.
    Työ ulkomailla
    1
    299
  13. Harjoittelu alussa

Olen 59 -vuotias mies. Harjoittelen juoksua kesä ja syksyn hölkkätapahtumiin. Tarkoitus juosta 10 km:n matkoja. Treenann
    Juoksu
    2
    299
  14. 13 v. pojan treeniohjelma?

Poikani on innostunut salihommista. Hän on ikäisekseen hieman pienikokoinen. Hoikka ja liikunnallinen. Käymme yhdessä sa
    Treenaus
    6
    297
  15. Naisen kiinnosuksen kohde?

Olen miettinyt, ikää 50 , että minihin naiset oikein, kiinnostuu, ihastuu ja rakastuu? Tietty on olemassa mljonäärejä, m
    Miten nainen isketään?
    7
    297
  16. Vuokra?

Omistamme vuokrayksiön. Huoneisto on vuokrattuna. Nyt taloyhtiössä tehdään laaja putkiremontti. Huoneistossa ei voi tämä
    Laki
    7
    296
  17. Luistelusuksen pituus

Olen 169 cm pituinen mies. Onko 180 cm suksi minulle lyhyt?. Tulee pakkaskelille ja kovahkolle alustalle. Entäpä painora
    Hiihto
    5
    295
  18. Goodride High Comfort SP06

Aion hankkia autooni Goodride keäsrenkaat, Goodride High Comfort SP06. Kenelläkään kokemusta ko. kumeista?
    Renkaat ja vanteet
    1
    293
  19. Betasalpaaja Bisoprolol 2,5 mg

Oletteko huomanneet Bisopropolin käytössä haittavaikutuksia muita kuin alentuntut suorituskyky? Käytän sitä tällä hetkel
    Lääkkeet
    1
    289
  20. Harjoittelu alussa

Olen 59 v. mies. Pituus 168 cm ja paino 67 kg. Taustalla aika runsatakin liikuntaa läpi elämän. Lenkkiä, kuntosalia, uin
    Juoksu
    0
    287