hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Vuokrat rästissä
Vuokralaisellani on toukokuun vuokra maksamatta kuin myös kesäkuun. Kysyin häneltä, koska maksaa. Ylimielinen vastaus ol5324Seurakuntayhtymän palkat
Mitä tasoa voisi olla kiinteistökehityssuunnittemijan palkka maakunnissa? Koulutus akateeminen.0323Dormicum
Onko Dormicum vahvimpia unilääkkeitä? Vaikutusaika taitaa olla nelisen tuntia.6315Mielialaani/depressioon
Olen menossa lääkärin vastaanotolle viikon päästä. Kysyisin jo etukäteen kokemuksia masennuslääkkeistä, joita voisi "ehd4312Omaisuuden jako
Mitä laki sanoo, kun tulee avioero. Meillä ei ole aviohetoa. Olemme avioliitossa olleet vähän yli kymmenen vuotta. Omais7309Kuntoutumiskeskukset
Olen ollut muutamia kertoja Tuustaipaleen kuntotumiskeskuksessa. En ole päässyt yrityksistäni huolimatta eroon päihteist3307Käytetty alkolukko Volvo D5 vm 2007
Miten hankin edullisimmin käyteytyn alkolukon autoon?. Ostanko netissä ja vien asennusliikkeeseen? Eli mikä voisi olla e7305Vuora?
Omistamme vuokrayksiön. Huoneisto on vuokrattuna. Nyt taloyhtiössä tehdään laaja putkiremontti. Huoneistossa ei voi tämä9303Ulkomaille töihin?
Olen ylemmän korkeakoulun suoritanut mies. Nyt 1 1/2 vuotta työttömänä. Ikärasismisia, 56 v. En enää kauaa jaksa tätä hy6301- 3301
Palkkaturva
Työnantajani puhelinmyyntiyritys uhkaa olla maksamatta minulle somuksen mukaista palkkaa. Voiko tässä tapauksessa hakea1301- 1299
Harjoittelu alussa
Olen 59 -vuotias mies. Harjoittelen juoksua kesä ja syksyn hölkkätapahtumiin. Tarkoitus juosta 10 km:n matkoja. Treenann229913 v. pojan treeniohjelma?
Poikani on innostunut salihommista. Hän on ikäisekseen hieman pienikokoinen. Hoikka ja liikunnallinen. Käymme yhdessä sa6297Naisen kiinnosuksen kohde?
Olen miettinyt, ikää 50 , että minihin naiset oikein, kiinnostuu, ihastuu ja rakastuu? Tietty on olemassa mljonäärejä, m7297Vuokra?
Omistamme vuokrayksiön. Huoneisto on vuokrattuna. Nyt taloyhtiössä tehdään laaja putkiremontti. Huoneistossa ei voi tämä7296Luistelusuksen pituus
Olen 169 cm pituinen mies. Onko 180 cm suksi minulle lyhyt?. Tulee pakkaskelille ja kovahkolle alustalle. Entäpä painora5295Goodride High Comfort SP06
Aion hankkia autooni Goodride keäsrenkaat, Goodride High Comfort SP06. Kenelläkään kokemusta ko. kumeista?1293Betasalpaaja Bisoprolol 2,5 mg
Oletteko huomanneet Bisopropolin käytössä haittavaikutuksia muita kuin alentuntut suorituskyky? Käytän sitä tällä hetkel1289Harjoittelu alussa
Olen 59 v. mies. Pituus 168 cm ja paino 67 kg. Taustalla aika runsatakin liikuntaa läpi elämän. Lenkkiä, kuntosalia, uin0287