hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Mielialaani/depressioon
Olen menossa lääkärin vastaanotolle viikon päästä. Kysyisin jo etukäteen kokemuksia masennuslääkkeistä, joita voisi "ehd4302Dormicum
Onko Dormicum vahvimpia unilääkkeitä? Vaikutusaika taitaa olla nelisen tuntia.6300Platoninen suhde 3 v ym.
Olen ollut asumuserossa puolisostani 2,5 vuotta. Meilla on hyvin viileä suhde. Emme ole rakkastelleen 3 vuoteen ja suora1300Omaisuuden jako
Mitä laki sanoo, kun tulee avioero. Meillä ei ole aviohetoa. Olemme avioliitossa olleet vähän yli kymmenen vuotta. Omais7299Käytetty alkolukko Volvo D5 vm 2007
Miten hankin edullisimmin käyteytyn alkolukon autoon?. Ostanko netissä ja vien asennusliikkeeseen? Eli mikä voisi olla e7295Naisen kiinnosuksen kohde?
Olen miettinyt, ikää 50 , että minihin naiset oikein, kiinnostuu, ihastuu ja rakastuu? Tietty on olemassa mljonäärejä, m7291Seurakuntayhtymän palkat
Mitä tasoa voisi olla kiinteistökehityssuunnittemijan palkka maakunnissa? Koulutus akateeminen.0288Vuora?
Omistamme vuokrayksiön. Huoneisto on vuokrattuna. Nyt taloyhtiössä tehdään laaja putkiremontti. Huoneistossa ei voi tämä9287Luistelusuksen pituus
Olen 169 cm pituinen mies. Onko 180 cm suksi minulle lyhyt?. Tulee pakkaskelille ja kovahkolle alustalle. Entäpä painora5285Cipralex 10 mg
Lääkärini vaihtoi Voxra 150 mg Cipralex 10 mg:aan. Olen käyttänyt nyt ko. lääkettä kolmisen viikkoa. Sivuvaikutuksena ol1280Kuntoutumiskeskukset
Olen ollut muutamia kertoja Tuustaipaleen kuntotumiskeskuksessa. En ole päässyt yrityksistäni huolimatta eroon päihteist3279Sifrol ja Voxra yhdessä?
Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisi0277Goodride High Comfort SP06
Aion hankkia autooni Goodride keäsrenkaat, Goodride High Comfort SP06. Kenelläkään kokemusta ko. kumeista?1276Dormicum 7.5 mg
Millaisia kokemuksia teillä on Dormicumista. Olen itse sitä josku pienen kuurin syönyt, eikä tuolloin tuonut unta. Onko0275- 3274
Pikkuauto dieselinä?
Mitä ideaa on ostaa pikkuauto dieslina? Kulutus bensana on kuintenkin maltillinen.14272Harjoittelu alussa
Olen 59 -vuotias mies. Harjoittelen juoksua kesä ja syksyn hölkkätapahtumiin. Tarkoitus juosta 10 km:n matkoja. Treenann2272Lääkkeet ja maksa?
Kuinka paljon lääkkeet rasittavat maksaa? Olen alkoholin takia seurannassa ja ajattelin, että pitääkö vielä vähentää lää2268Palkkaturva
Työnantajani puhelinmyyntiyritys uhkaa olla maksamatta minulle somuksen mukaista palkkaa. Voiko tässä tapauksessa hakea1267Uusi kannettava
Mitä ilmaisvirustorjuntaa suosittelette uudelle HP -kannettavalle. Käyttöjärjestelma Windows 7 64-bittinen? Onko Windows2266