Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Luistelusuksen pituus

Olen 169 cm pituinen mies. Onko 180 cm suksi minulle lyhyt?. Tulee pakkaskelille ja kovahkolle alustalle. Entäpä painora
    Hiihto
    5
    270
  2. Dormicum 7.5 mg

Millaisia kokemuksia teillä on Dormicumista. Olen itse sitä josku pienen kuurin syönyt, eikä tuolloin tuonut unta. Onko
    Uni ja unihairiöt
    0
    267
  3. Sifrol ja Voxra yhdessä?

Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisi
    Masennus
    0
    266
  4. Vuora?

Omistamme vuokrayksiön. Huoneisto on vuokrattuna. Nyt taloyhtiössä tehdään laaja putkiremontti. Huoneistossa ei voi tämä
    9
    263
  5. Goodride High Comfort SP06

Aion hankkia autooni Goodride keäsrenkaat, Goodride High Comfort SP06. Kenelläkään kokemusta ko. kumeista?
    Renkaat ja vanteet
    1
    263
  6. Uusi kannettava

Mitä ilmaisvirustorjuntaa suosittelette uudelle HP -kannettavalle. Käyttöjärjestelma Windows 7 64-bittinen? Onko Windows
    Tietoturva
    2
    261
  7. Pikkuauto dieselinä?

Mitä ideaa on ostaa pikkuauto dieslina? Kulutus bensana on kuintenkin maltillinen.
    Dieselit
    14
    259
  8. Onko ero mikään ratkaisu?

Olemme vaimoni kanssa olleet kytännössä erossa vuodesta 2006, jolloin olin töissä ulkomailla. Meillä on 6 v. tyttä ja 14
    Avioero
    3
    259
  9. Platoninen suhde 3 v ym.

Olen ollut asumuserossa puolisostani 2,5 vuotta. Meilla on hyvin viileä suhde. Emme ole rakkastelleen 3 vuoteen ja suora
    Avoero
    1
    257
  10. Subwooferin vaiheen korjaus

Minulla on järeä Choruksen Vertigo XLS -subi, jossa on kaikkiaan viisi erilaista säädintä. Kuinka ihmeessä saan sen istu
    Kaiuttimet
    4
    256
  11. Sairausloma

A-klinikan lääkäri ei kirjoita sairauslomaa jos oireet johtuvat alkoholista. Yritän nyt hakea terveyskeskuksen lääkärilt
    Kankkunen
    1
    255
  12. Franchisingketjussa?

Millaista on yrittäminen franchisingketjussa? Kannattaako ryhtyä jos vaihtoehtona on puhelinmyynnin osa-aikaisuus, jossa
    Myyntityö
    0
    254
  13. 13 v. pojan treeniohjelma?

Poikani on innostunut salihommista. Hän on ikäisekseen hieman pienikokoinen. Hoikka ja liikunnallinen. Käymme yhdessä sa
    Treenaus
    6
    253
  14. Ihannemies!

Ennen kuin huomaa ja tutustua, kuka onkaan se ihannemies, pitää tapahtua jotain kanssakäymistä. Ei kai kukaan heti ulkom
    Ihannemies
    5
    253
  15. Paras väylä

Mikä on paras "väylä" hakea uutta paikkaa. Ilmoitukset, avoimet hautvalikoiden, tuttavien kautta (entä jos ei ole sellai
    Työn hakeminen
    1
    250
  16. Ritvatril 2 mg

Lääkärini määräsi minulle Rivatrilia 2 mg uneen. Yoimiiko uneen, jos uneni taipumuksena on aikainen yöllinen herääminen?
    Lääkkeet
    19
    250
  17. Vuokra?

Omistamme vuokrayksiön. Huoneisto on vuokrattuna. Nyt taloyhtiössä tehdään laaja putkiremontti. Huoneistossa ei voi tämä
    Laki
    7
    250
  18. Puolisoni käyttäytyminen

Olen 57 v. mies. Asumme asumuserossa vuodesta 2012. Olen joutunut jo vuosia puolisoni mollaamisen ja huutojen kohteeksi,
    Järki ja tunteet
    11
    248
  19. Syyskuussa Rhodokselle?

Onkohan syyskuu hyvä ajankohta käydä Rhodoksella lasten kanssa? Ettei ole liian kuuma. Toisaalta merivesi on vielä lämmi
    Rodos
    1
    247
  20. Lääkkeet ja maksa?

Kuinka paljon lääkkeet rasittavat maksaa? Olen alkoholin takia seurannassa ja ajattelin, että pitääkö vielä vähentää lää
    Lääkkeet
    2
    243