Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Mielialaani/depressioon

Olen menossa lääkärin vastaanotolle viikon päästä. Kysyisin jo etukäteen kokemuksia masennuslääkkeistä, joita voisi "ehd
    Lääkkeet
    4
    302
  2. Dormicum

Onko Dormicum vahvimpia unilääkkeitä? Vaikutusaika taitaa olla nelisen tuntia.
    Uni ja unihairiöt
    6
    300
  3. Platoninen suhde 3 v ym.

Olen ollut asumuserossa puolisostani 2,5 vuotta. Meilla on hyvin viileä suhde. Emme ole rakkastelleen 3 vuoteen ja suora
    Avoero
    1
    300
  4. Omaisuuden jako

Mitä laki sanoo, kun tulee avioero. Meillä ei ole aviohetoa. Olemme avioliitossa olleet vähän yli kymmenen vuotta. Omais
    Laki
    7
    299
  5. Käytetty alkolukko Volvo D5 vm 2007

Miten hankin edullisimmin käyteytyn alkolukon autoon?. Ostanko netissä ja vien asennusliikkeeseen? Eli mikä voisi olla e
    Alkoholi
    7
    295
  6. Naisen kiinnosuksen kohde?

Olen miettinyt, ikää 50 , että minihin naiset oikein, kiinnostuu, ihastuu ja rakastuu? Tietty on olemassa mljonäärejä, m
    Miten nainen isketään?
    7
    291
  7. Seurakuntayhtymän palkat

Mitä tasoa voisi olla kiinteistökehityssuunnittemijan palkka maakunnissa? Koulutus akateeminen.
    Palkat
    0
    288
  8. Vuora?

Omistamme vuokrayksiön. Huoneisto on vuokrattuna. Nyt taloyhtiössä tehdään laaja putkiremontti. Huoneistossa ei voi tämä
    9
    287
  9. Luistelusuksen pituus

Olen 169 cm pituinen mies. Onko 180 cm suksi minulle lyhyt?. Tulee pakkaskelille ja kovahkolle alustalle. Entäpä painora
    Hiihto
    5
    285
  10. Cipralex 10 mg

Lääkärini vaihtoi Voxra 150 mg Cipralex 10 mg:aan. Olen käyttänyt nyt ko. lääkettä kolmisen viikkoa. Sivuvaikutuksena ol
    Lääkkeet
    1
    280
  11. Kuntoutumiskeskukset

Olen ollut muutamia kertoja Tuustaipaleen kuntotumiskeskuksessa. En ole päässyt yrityksistäni huolimatta eroon päihteist
    Alkoholi
    3
    279
  12. Sifrol ja Voxra yhdessä?

Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisi
    Masennus
    0
    277
  13. Goodride High Comfort SP06

Aion hankkia autooni Goodride keäsrenkaat, Goodride High Comfort SP06. Kenelläkään kokemusta ko. kumeista?
    Renkaat ja vanteet
    1
    276
  14. Dormicum 7.5 mg

Millaisia kokemuksia teillä on Dormicumista. Olen itse sitä josku pienen kuurin syönyt, eikä tuolloin tuonut unta. Onko
    Uni ja unihairiöt
    0
    275
  15. Parvekkeen ritilät?

Millä pitäisi käsitellä parvekkeen puuritilät?
    Parveke ja terassi
    3
    274
  16. Pikkuauto dieselinä?

Mitä ideaa on ostaa pikkuauto dieslina? Kulutus bensana on kuintenkin maltillinen.
    Dieselit
    14
    272
  17. Harjoittelu alussa

Olen 59 -vuotias mies. Harjoittelen juoksua kesä ja syksyn hölkkätapahtumiin. Tarkoitus juosta 10 km:n matkoja. Treenann
    Juoksu
    2
    272
  18. Lääkkeet ja maksa?

Kuinka paljon lääkkeet rasittavat maksaa? Olen alkoholin takia seurannassa ja ajattelin, että pitääkö vielä vähentää lää
    Lääkkeet
    2
    268
  19. Palkkaturva

Työnantajani puhelinmyyntiyritys uhkaa olla maksamatta minulle somuksen mukaista palkkaa. Voiko tässä tapauksessa hakea
    Palkat
    1
    267
  20. Uusi kannettava

Mitä ilmaisvirustorjuntaa suosittelette uudelle HP -kannettavalle. Käyttöjärjestelma Windows 7 64-bittinen? Onko Windows
    Tietoturva
    2
    266