Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. LG 50PA5500 50"

    Voiko ym. Teeveellä katsella Ylen HD -kanavia?
    Kotiteatterit
    2
    223
  2. Jussina repsahdin

    Oli mukavat yli 7 kk täysraittiutta. Ei pisaraakaan. Jussina sitten meni homma pipariksi. Kaksi iltaa pullo viinaa, kolm
    Alkoholi
    17
    220
  3. Vuokrat rästissä

    Vuokralaisellani on toukokuun vuokra maksamatta kuin myös kesäkuun. Kysyin häneltä, koska maksaa. Ylimielinen vastaus ol
    5
    219
  4. Lääkkeet ja maksa?

    Kuinka paljon lääkkeet rasittavat maksaa? Olen alkoholin takia seurannassa ja ajattelin, että pitääkö vielä vähentää lää
    Lääkkeet
    2
    218
  5. Diapami annostus

    Kuinka paljon diapamia kannattaa ottaa, jos on krapula, muttei niin kova? Katkolla antavat muistaakseni kolme-neljä kert
    Lääkkeet
    3
    217
  6. Uusi työ stressaa!

    Olen aloittanut uuden työn (työllisyyskurssin työharjoittelu). Työ on rakennusalan toimistotyötä. En ole moniin vuosiin
    Työ ottaa päähän
    1
    215
  7. Unettomuus ja autolla ajo

    Minä kävin eilen työpaika haastattelussa Helsingissa Kouvolasta. Én ollut nukkut kahteeh yöhön kolme tuntia enempää. Oli
    Uni ja unihairiöt
    0
    214
  8. 2.5 kk => euforinen olo

    Vuosi 2012 meni enemmän tai vähemmän juopottelun piikkiin. Nyt olen ollut 2.5 kk raittiina ja olo euforinen. Mieliala vä
    Alkoholi
    3
    212
  9. Ritvatril 2 mg

    Lääkärini määräsi minulle Rivatrilia 2 mg uneen. Yoimiiko uneen, jos uneni taipumuksena on aikainen yöllinen herääminen?
    Lääkkeet
    19
    212
  10. Bensan säästäminen?

    Kuinka käsivaihteisella autolla (1.4l) kannattaa vaihtaa kiihdytettäessä lähdöstä, jos haluaa säästää bensassa? Melko re
    Yleistä autoilusta
    6
    212
  11. Platoninen suhde 3 v ym.

    Olen ollut asumuserossa puolisostani 2,5 vuotta. Meilla on hyvin viileä suhde. Emme ole rakkastelleen 3 vuoteen ja suora
    Avoero
    1
    210
  12. Sifrol ja Voxra yhdessä

    Minulle määrättiin Sifrolia 0.18 mg periodiseen rajaliikehäiriöön, parantamaan untani. Otan lääkettä 2 tablettia iltaisi
    Lääkkeet
    1
    208
  13. Luistelijan sukset

    Minulla on Atomic RS 11 -sukset käytössäni. Ne ovat kenties hieman löysät ainakin kovalla lumella. Mikä voisi olla aktii
    Hiihto
    2
    207
  14. Sukset ensi kaudeksi

    Hiihdän luistellen n. 1 000 km talvessa. Tarkoituksena hankkia hyvät pakkaskelin luistelusukset ensi kaudeksi. Joilla hi
    Hiihto
    4
    205
  15. Turkkilainen kulttuuri

    Mitä voi tehdä yöllä häiritseville naapureille? Tulevat yöllä töistä ja aloittavat kovaäänisen metelöinnin. Jos menee hu
    Naapurit
    1
    205
  16. Kaiutintestit?

    Missä parhaat kaiutintestit? Etenkin Genelec kiinnostaa. 8020, 8030.
    Kaiuttimet
    6
    203
  17. Diapam ja alkoholi

    Onko vaarallista nauttia alkoholia ja yrittää korjata sitä sitten Diapamilla? Minusta ainakin auttaa turskalliseeen krap
    Alkoholi
    7
    198
  18. Työmaainsinööri

    Mitä työmaainsinööri tienaa pk-seudun ulkopuolella Etelä-Suomessa? Korkeakoulututkinnolla ja työmaakokemuksella, jos nyt
    Palkat
    1
    197
  19. Irtisanomisilmoitus

    Missä pätevä vuokralaisen irtisanomiseen tarkoitettu irtisanomisilmoitus?
    6
    195
  20. Sijouitus ulkomaille?

    Mihin nyht kannattaisi sijoittaa, vaikkapa ulkomaille? Kultaan, jne? Niin, että voisi tehdä jatkuvia kuukausittasia sijo
    Yleistä taloudesta
    1
    193