Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En ala tässä nyt sen kummemmin kommentoimaan kyseessä olevan kirjoittajan keskustelutaitoa, sen päättäköön jokainen itse. Mutta viestiketjujen poistelijat minua ihan oikeasti vituttavat. Ja kuinka ollakaan, kaikessa hiljaisuudessa ovat poistuneet kaikki ketjut, joissa k.o. henkilöstä on esitetty hiemankin kriittisiä kommentteja. Emmehän toki kykene arvaamaan kuka voisi olla näiden poistojen takana, emmehän….
04.12.2013 22:24
No itsehän sinä tunnut sitä seksiä gynegologiaan sotkevan, jos et menisi tuon miehen tutkittavaksi SIITÄ SYYSTÄ, että hän on mies. Eikös nimenomaan silloin, jos ei liitä gynegologikäyntiin mitään seksuaalisia ajatuksia luulisi olevan täysin yhdentekevää onko lääkäri mies vai nainen.
Olen käynyt miesgynellä, eikä se tosiaan ollut mielestäni yhtään sen kummempaa kuin naisgynellä käynti. Ja menisin tuollekin, jos tietäisin asiantuntevaksi tyypiksi.
04.12.2013 21:40
Oivoi, on se surkeeta kun miesten pitää rahansa pistää tuollaisiin nukkeihin vain siitä syystä etteivät uskalla lähestyä meitä vapaita naisia, joilta tuota samaa saisi ihan ilmaiseksi. :(
04.12.2013 21:33
Ja ai niin, olinhan mää joskus nuorena tyttönä Lucia-kulkueessa. Silloin tuli kyllä itsekin jaettua sitä piparia aika anteliaasti suuntaan jos toiseenkin. Oi niitä aikoja.
02.12.2013 21:20
Mää kävin tänään yhdellä kirpparilla ja siellä oli ihan hurrrrja meno päälä. Työntekijät jakoivat piparia ihan holtittomasti, sekä miehillä että naisille, ja montaakin eri piparia sai maistaa jos vain halusi.
02.12.2013 21:16
Miten se tyytymättömyys mahtaa ilmetä?
Tarkoitan, että monet ”vahanaikaiset” naiset saattavat olla suhteen alussa vähän semmoisia perässävedettäviä, ts. eivät välttämättä kovin aktiivisesti osoita kiintymystään mieheen. Juuri taannoin täällä oli jokin ketju, jossa joku mies kertoi, että hänen kiinnostuksensa lopahtaa, ellei nainen ole alusta lähtien aktiivinen esim. treffikutsuissa sun muissa. Minä luultavasti olen tällä tavoin tietämättäni karkoittanut luotani miehiä joiden kanssa olisi oikeasti halunnut jotain pysyvämpääkin syntyvän.
Vaikka päällepäin tuskin siltä vaikuttaa, niin uskoisin olevani hyvän miehen seurassa hyvinkin nöyrä ja palvelualtis, kunhan suhde vain joskus pääsisi kehittymään siihen pisteeseen asti, mutta eihän se pääse, kun miehet jotenkin ”luovuttavat” tai sitten vain kyllästyvät ennen sitä.
No tietysti, jos oikeasti on tyytymätön mieheen, eihän silloin suhteesta mitään tule, enkä oikein ymmärrä että miten semmoinen suhde pääsee edes alkamaan.
02.12.2013 21:10
80% minullakin. Mutta vaikeita kyllä oli ne historiakysymykset. Tiedepuoli sen sijaan oli helppo kuin mikä.
02.12.2013 18:47
No eihän se varmasti mukavalta tunnu kun huomaa olleensa vain korvike. Mutta nähtävästi mies kuitenkin ilmaisi sinulle varsin selkeästi, ettei halua seurustella kanssasi, ja sinä hyväksyit tämän. Silloinhan kuvion pitäisi olla selvä molemmille osapuolille. Ei miestä minusta tuon perusteella voi epäluotettavaksi sanoa, sinä vain et suostunut uskomaan sinulle esitettyjä tosiasioita.
01.12.2013 18:45
Siis kuka helvatta noin naurettavia summia alkaa tuollaisista jutuista maksamaan?
Ihokarvat saa kyllä pois kotikonsteinkin, prismasta koko paketti kertakäyttöhöyliä (joita voi oikeasti käyttää useammankin kerran) varmaan 1-2e, ja jos naamakarvoihin haluaa vahaa käyttää, niin kyllä sitäkin sieltä marketista saa. Ja ihonhoitokuurit, voi elämän kevät että jotkut naiset antavat kusettaa itseään. Luepa kuule paketin kyljestä mitä sekin sisältää; vettä, haitallisia mineraaliöljyjä ja ehkä 2% jotain kasviöljyjä, joita mainoksessa hehkutetaan. Mielummin oliiviöljypullo ruokakaupasta, 3e. Vaatteidenkaan hinnalla ei ole yleensä mitään tekemistä sen kanssa miten viehättävältä niiden kantaja vaikuttaa, vaan enemmän sillä, että niissä tuntee olonsa mukavaksi ja itsevarmaksi. Eli muotinäytöksissä mallien päällä nähdyt huippukalliit desingvaatteet eivät välttämättä ole taviksellle se maailman järkevin sijoitus. Minusta kirppikseltä löytää usein ne kaikista rakkaimmat vaatteet.
Sitä paitsi ennustan, että jos nuo muutokset teetkin (joko tuolla järjettömällä 400e:lla tai sitten maalaisjärjellä lähes ilmaiseksi), niin yksikään mies ei tule suoraan noissa asioissa huomaamaan minkäänlaista muutosta. (vai onko uskottava skenaario, että mies ihastuu naiseen nimenomaan sen takia ettei tällä ole naamassa karvoja tai että näkee tämän ostavan kaupasta 100e ihonhoitokuurin?)
Jos todella olet aivan varma, että nuo kolme asiaa saatuasi itsetuntosi välittömästi nousee raketin lailla ja pystyt tekemään aloitteita missä vain ja kenelle miehelle tahansa, sekä kestämään satoja pakkeja ja tylytyksiä, niin silloin ehkä kannattaakin. Jos sen sijaan et ole tuosta aivan varma, niin voisi olla parempi panostaa suoraan siihen itsetunnon kehittämiseen vaikkapa opiskelemalla jonkin taidon, josta voisit olla ylpeä, tai vaikka menemällä jollekin itsetunnonkehittämiskurssille.
01.12.2013 18:33
Vai niin. Hyvää moraalikrapulaista huomenta vain sinullekin. Jos joskus kehitetään puhelimiin ja tietokoneisiin alkolukkoja, niin sinä voisit hyötyä moisen hankinnasta. :D
24.11.2013 20:37
Sanana tuo satanismi kyllä kuullostaa minusta hiukka pahalta. En oikein innostuisi miehestä joka kertoisi sellainen olevansa.
Voihan se olla että miehilläkin se on vain tuo sana, joka saa epäilykset heräämään. Eikö olisi parempi sanoa vain olevansa vakaumuksellinen ateisti?
24.11.2013 19:54
Minä en kyllä tuohon vuorokaudenaikaan vastaisi, ainakaan asiallisesti, vaikka soittaisi itse tasavallan presidentti.
Lienee kuvitellut, että innostut pahemminkin häiriköimään, jos vastailee puheluihisi (niinkuin näköjään innostuitkin).
24.11.2013 19:43
Minun puolestani taas täytyy olla samoilla linjoilla ”Gimman” kanssa: ei miehen tartte tarjota, ei edes silloin, vaikka nainen olisi matkustanut miehen luokse, ellei asiasta ole etukäteen sovittu.
Onhan se imartelevaa, jos mies tarjoaa, mutta en kyllä tuosta tarjoamisesta/tarjoamattomuudesta menisi suoraan kiinnostuksen tasoa päättelemään. Riippuu paljon miehen elämäntilanteestakin että minkälainen uhraus tuo pari euroa on. Jos oikeasti on pitkäaikaistyötön, niin kyllä siinä oikeasti joutuu miettimään miten rahat riittää, eikä välttämättä huvita alkaa tarjoamaan, ellei yhtään tiedä että seuraako jutulle jatkoa vai ei.
17.11.2013 23:57
Minulle ainakin on käynyt yleensä niin, että kun olen kiinnostunut jostain tietystä miehestä, niin sitten yhtäkkiä minusta saattaa kiinnostua joku aivan muu kuin se haluamani mies. Siinä tilanteessa tosiaan ei tunnu oikein kukaan muu kuin se yksi kelpaavan, ja tuntuisi väärältä alkaa seurustelemaan jonkun miehen kanssa vain säälistä ja todellisuudessa haaveilla jostain aivan muusta.
17.11.2013 23:46
Huh! Mää jo luulin otsikon nähtyäni, että multa on jo juna mennyt, kun olen kolmekymppinen sinkkunainen. Huojentavaa kuulla, ettei siitä ollutkaan kysymys. Eihän tässä siis mitään hätää vielä ole…
16.11.2013 21:18
No voi ei, mikä moka tuli tehtyä. Anteeksi että pilasin ketjun. Nyt itkettää koko loppuillan, tai oikeastaan on koko elämä pilalla :(.
15.11.2013 22:16
Mulla on heviletti, joten saan vastat tähän ketjuun. Tätä kuunneltiin reilu 20 v sitten TÄYSILLÄ! Ja kivaltahan tuo kuullostaa vieläkin, ainakin oivaa kiukuttelumusaa.
http://www.youtube.com/watch?v=YEEBCSComdM
15.11.2013 22:03
Taas tätä ihme vänkäämistä, mutta vängätään nyt sitten vielä vähän lisää, ainakin noista omasta mielestäni kaikkein älyvapaimmista kohdista.
”Jos vaadit lapsetonta sinkkunaista ilman lemmikkejä, jolla perusasiat koulutuksia myöten kunnossa.. niin jotain vikaa pitää hänellä olla joko naamassa tai luonteessa, jos ei ole pariutunut edes kerran 30 ikävuoteen mennessä.”
Mistä helvetin tietolähteestä tämä sinun faktasi on peräisin? Varmaan jokin korkeatasoinenkin tutkimus, kun on noin tarkat ikärajatkin oikein saatu selville…. Maailmassa on koko joukko ihmisiä jotka eivät koko elämänsä aikana ole kertaakaan parisuhteessa, etkä sinä todellakaan pysty naaman tai luonteen perusteella päättelemään ketkä näitä ovat. Onko sinun mielestäsi luonnevika ettei ole ollut onnea niin paljon että olisi törmännyt itselleen sopivaan henkilöön oikeassa tilanteessa?
”Tuleeko aloittajalle yllätyksenä, että itsensä formaliiniin säilöminen nuoruuden ja nuoren aikuisuuden ajaksi ei ollut hyvä idea? Että muut eli silloin elämää ja hankki kolhuja ja kokemuksia?
Mikset itse pariutunut hieman aiemmin kun kirjoituksestasi päätellen et ole tehnyt mitään muutakaan mainitsemisen arvoista kymmeneen vuoteen?”
Mitähän tässä tarkoitetaan sillä korrektilla tavalla hankkia niitä kolhuja ja kokemuksia? Itselleen mieluisa opiskelu, työnteko ja harrastukset eivät selvästikään ole sitä riittävää elämistä, koska pariutumattomien kolmekymppisten määrä vain kasvaa. Baareissa ravaaminenko se patenttiratkaisu tähän ongelmaan oli, vai miten se nyt meni..?
Ok, useimmille ihmisille se parisuhde tuntuu tulevan kuin manulle illallinen ilman sen kummempaa vaivannäköä. Mutta entä sitten kun se ei tulekaan? Jos haluaa kolmekymppiseksi tai ylikin katsella, että onnistuisiko se parin saanti ihan luonnollisesti, ja sitten kun huomaa, ettei näy onnistuvan, niin päättää vähän myöhemmällä iällä tehdä asialle jotain. Tai ehkä ei tee ikinä yhtään mitään ja jää yksin, eipä sillä väliä.
Eivät minusta ap:n vaatimukset mitenkään hulluilta vaikuta. Itse ainakin näkisin että suhteen onnistumistodennäköisyys kasvaa jos osapuolet ovat jokseenkin samalla taajuudella. Vaikea sanoa kuinka paljon tuollaisia ap:n toivomia naisia siellä netissä on kun en ole naisia niin tutkaillut. Voisin kuvitella, että ne joita ei ole onnistanut IRL, ainakin jossain vaiheessa sitä nettiäkin kokeilevat. Voipi myös olla, että arkuuttaan piilottelevat juuri niiden anonyymimpien profiilien takana. Ei tämä nettideittailu helppoa ole kenellekään.
15.11.2013 21:17
Tuo on ihan vakava ongelma, paitsi sinulle ja niille miehille, myös sinkkunaisille, sillä miehet siipeensä saatuaan alkavat sitten pitää kaikkia naisia tahallisina huijareina ja kohdella heitä ikävästi.
Yksi ihan perinteinen ja helppo keino estää tuollaiset onnettomuudet olisi käyttää sormusta. Jos ei ole vielä kihloissa, niin voisi käyttää feikkisormusta ihailijoiden karkoittamiseen, jos nimittäin oikeasti on niin onnellisessa asemassa, että niitä karkoittaa tarvitsee.
15.11.2013 11:35
Kyllä asia voi ihan hyvin olla juuri noin kuin ap arvelee, eli nainen veti herneet nenäänsä kun haluamansa mies ei kiinnostunutkaan. Ehkä vähän lapsellista, muta minkäs teet, ei sillä kannata päätänsä sen kummemmin vaivata. Kyllä se nainen siitä yli pääsee ja muutenkin järkevöityy vanhetessaan. Ap sen kun vain lakkaa ajattelemasta liikoja, niin ei tarvitse omaa päiväänsä pilata.
15.11.2013 11:33
118 / 137