Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen kyllä vähän eri mieltä tuon luonnonvalinnan toimivuudesta nyky-yhteiskunnassa.
Tiedän eräänkin umpihullun narkkarimiehen joka päätyi isäksi; luultavasti oli vain kortsu hajonnut, mutta osapuolet sen verran sekaisin etteivät tajunneet tehdä asiaankuuluvia toimenpiteitä ennen kuin oli liian myöhäistä. Ja viime vuoden loppupuolellahan parikin äitiä vittuuntui lastensa kitinään seurauksin jotka olivat hyvin esillä iltapäivälehtien lööpeissä.
20.01.2015 18:39
Aika paha kysymys.
Ehkäpä haluaisin tehdä semmoisen epäsuoremman aloitteen jollekin kamumiehelle jonka tietäisin pitävän minusta edes vähäsen. Esim. tarjoutuisin hieromaan hartioita, ja hieroisinkin sitten oikein hellästi ja perusteellisesti, niin että tyhmempikin tajuaisi…
Ei ainakaan muuta yleisöä tarttisi mielellään olla paikalla, vaan jokin rauhallinen paikka luonnon keskellä.
19.01.2015 22:28
Elikkästä pitäisi yrittää markkinoida itseään uudelle alalle tyhjällä cv:llä. No tämänhän pitäisi olla minulle tuttua työnhausta.
Ainakin voin rehellisesti sanoa etten tähän ikään mennessä koskaan ole pettänyt enkä jättänyt ketään, eikös se kuulostaisi aika hyvältä?
19.01.2015 22:25
Aivan. No enpä minäkään oikeastaan haluaisikaan miestä joka kokisi suurta tarvetta lähteä pelastamaan joka ilta uutta naista...
19.01.2015 22:14
no aika vilkas mielikuvitus sinulla ainakin on, kun kuvittelet noin sujuvasti naisen ajatuskuplien tekstitkin. :D
No, lopputulemana siis nainen antaa sinulle numeronsa ja sinä et koskaan soita, joten luultavasti naisen lopullinen tuomio onkin se että olet törppö idiootti.
19.01.2015 22:01
Tota määkin mietin, että ei todellakaan ole ihan normaalia käytöstä oikein pysäyttää joku ventovieras ihminen ja vaatia tätä arvaamaan että sattuisinkohan minä pitämään juuri tästä teelaadusta.
Eli joko nainen oli aivan täyskahjo, tai sitten se oli keskustelunavaus.
Toisaalta, yritin miettiä miten itse suhtautuisin siihen että kun kiireessä harppoisin teehyllyn ohi, niin joku mies juoksisi minut kiinni ja alkaisi tivaamaan minulta tietoa jonkun helvatan liptonin keltasen makuominaisuuksista. Voipa olla etten ihan siinä tilanteessa ymmärtäisi sitä kiinnostuksen osoitukseksi, vaan kiireen tasosta riippuen ärsyyntyisin joko lievästi tai keskivaikeasti siitä että pitää kesken kauppareissun alkaa kaikenmaailman lukutaidottomille idiooteille alkaa teen ominaisuuksista luennoimaan.
Jos olisin oikein ystävällisellä tuulella, niin luultavasti lukisin tälle lukihäiriöiselle ääneen sen teepaketin kylkeen painetun diibadaaban, mutta jos olisi vaikkapa menkkaränkkä päällä, niin voisi käydä huonomminkin.
19.01.2015 21:48
No se työn menettäminen nyt on vähän semmoinen juttu että jotkut saattavat nähdä sen vähän negatiivisena asiana sinänsä, jolloin ei ehkä tule mieleen iloita jos kumppani saa potkut duunista.
Mutta luulisi toki kumppanin reaktioista selviävän että onko tuo hänen mielestään positiivinen vai negatiivinen asia, enkä nyt itse osaa kuvitella itseäni patistamassa heti työnhakuun miestä joka helpottuneena ikävän ja stressaavan työn loppumisesta haluaisi vähän aikaa hengähtää ansiosidonnaisen turvin.
Ei minusta työ ole mikään itseisarvo jota pitäisi jatkuvasti tehdä vaikka ei huvittaisi, vaan kyllä minun mielestäni saa ja pitääkin downshiftata silloin kun siltä tuntuu. Mutta tietysti sitten jos mies alkaisi mennä sen työttömyyden myötä aivan rappiolle (esim. käyttäisi sen työstä vapautuneen aikansa lähinnä ryyppäämiseen), niin alkaisin hiukkasen huolestumaan asiasta.
19.01.2015 21:29
Vai niin. No muuttuisikohan ääni kellossasi, jos rohkenen mainita että sen henkisen epäsopivuuden lisäksi ei noilla hylkäämilläni miehillä myöskään se vyötärö-lantiosuhde ollut aivan sitä mitä olisin toivonut…
18.01.2015 23:19
No tarkoitus nyt oli vain kiinnittää huomio siihen että tuontyyppinen julkinen ilmoitus minusta kyllä viittaa pikkuisen enemmän palstamiittiin kuin rehelliseen treffikutsuun. Eipä sillä etteikö palstamiititkin voisi ihan kivoja olla niille jotka asuu järkevän matkan päässä miittipaikasta.
18.01.2015 23:15
Hienoa, treffit palstan kautta sovittu!
Muistakaahan kaikki muutkin lähistöllä asuvat palstalaiset mennä seuraamaan tuota spektaakkelimaista tapahtumaa, ja toivottavasti myös palstan kuvausryhmä pääsee paikalle, jotta me kauempanakin asuvat saamme seurata tapahtumia livenä.
18.01.2015 20:10
No eipä se sinkkuna pysyminen nyt minulta ainakaan mitään kovin suuria ponnisteluja vaadi.
Nettideitissä olen lähtenyt treffeille joka ikisen minulle aloitteen tehneen täysjärkisen oloisen ja kriteereihini sopivan miehen kanssa. Ja tämmöisiä tapauksia (treffipalvelun kautta tai muuten vain netistä) oli viime vuonna neljä kappaletta, joista kaksi ei lopulta kelvannut minulle (liian erilainen ajatusmaailma je elämäntapa) ja kahdelle en kelvannut itse.
Ja taivaalla lentävä vaaleanpunainen elefanttikin on yleisempi ilmestys kuin minulle livenä esitetty treffipyyntö.
18.01.2015 19:56
No minä ainakin pysyn visusti kotonani ja poissa baareista seuranhakua sotkemasta.
Huomaathan että ylipäätään kannattaa suosia erityisesti homobaareiksi leimautuneita paikkoja, mikäli olet enempi miessukupuolesta kiinnostunut.
18.01.2015 19:47
Ovatko määritelmäsi kenties seuraavanlaiset:
mulkku: sinä olet kiinnostunut miehestä, mutta mies ei sinusta
takiainen: mies on kiinnostunut sinusta, mutta sinä et miehestä
Luulenpa että kannattais itse kukasenkin vain yrittää olla olematta sen enempää mulkku kuin takiainenkaan kenellekään toiselle ihmiselle. Siis siinä mielessä että kohtelee ystävällisesti myös niitä joista ei itse ole kiinnostunut ja toisaalta hyväksyy sen ettei itse ole kaikkien mielestä kiinnostava.
18.01.2015 13:52
Vaikka minulla ei seurustelemattomana ihmisenä tietysti oikeastaan olisikaan ollut oikeus tuntea minkäänlaista mustasukkaisuutta, niin kyllähän se toki pikkuisen kirpaisee, kun omasta mielestä hyvin sujuneiden treffien jälkeen mies löytääkin heti toisen kiinnostavamman naisen. Mutta olen tottunut käsittelemään tällaiset asiat mahdollisimman pian pois päiväjärjestyksestä ja unohtamaan koko jutun.
Enpä usko että olisin suhteessakaan erityisen mustasukkaista sorttia, vaan tiedostan ettei toista voi mitenkään omistaa. Jos mies kiinnostuu jostakin toisesta enemmän, niin se on vain kaikkien osapuolten etu että luovuttaa ja olla iloinen sen toisen puolesta että toinen on löytänyt elämäänsä jotain tärkeää. Onnistuu kyllä kunhan riittävän monta kertaa saa tätä harjoitella.
18.01.2015 13:23
Niin juuri. Kun tulet meidänkaltaisiamme ikisinkkunaisia kotoa hakemaan, niin muista varata mukaasi käsi- ja jalkaraudat sekä paksua köyttä.
18.01.2015 13:10
Tuntuu riippuvan vähän miehestä että mitkä ne minun huonot puoleni juuri hänelle sattuvat olemaan. Joillekin tunnun olevan liian tylsä ja vääristä asioista kiinnostunut, kun taas toisille ehkä liiankin menevä ja extreme-henkinen.
No yleisesti ottaen olen ainakin parisuhdeasioissa hieman hitaalla käyvä ja kykeneväinen kiintymään toiseen vasta pitemmän tutustumisen jälkeen. Eli kun itse vasta alan pikkuhiljaa lämpenemään jollekin miehelle, on mies jo päättänyt ettei minun kanssani voi mitään suhdetta kuvitellakaan.
18.01.2015 12:55
Naisissa nyt on kuitenkin kaloihin verrattuna semmoinen pieni ero että useimmat naiset haluaisivat päätyä jonkun miehen saaliiksi. Tosikalamiehet eivät tietenkään niitä neuvojamme edes tarvitse, mutta niiden joilla on käynyt vähän huonompi tuuri kannattaisi ehkä kuunnella.
18.01.2015 12:11
No sehän on hyvä lähtökohta, että sinkkunaiset ovat sinkkumiesten mielestä epäilyttäviä. Eipä siis muuta kuin varatuilta naisilta vonkaamaan. :)
18.01.2015 00:26
No vahaliuskoihin en kyllä enää eläissäni koske. En nyt ihan tuosta voi itseäni tunnistaa, mutta hiukan samansuuntaisia katastrofeja on semmoisten kanssa joskus tapahtunut. Maailman paskin keksintö, eivätkä Veetin asiakaspalvelussa edes vastaa jos yrittää kysyä neuvoja.
17.01.2015 10:50
Mutta oletko tullut ajatelleeksi että tuollaisella asenteella ja toiminnalla karkotat luotasi nimenomaan ne naiset jotka sitä parisuhdetta haluaisivat, ja vastaavasti vedät puoleesi niitä yhden yön juttuja etsiviä tapauksia?
Kyllä naisetkin nyt vähän osaavat katsoa että milloin mies on parisuhdemateriaalia ja milloin taas vain väliaikaista seuraa (siis niille naisille jotka semmoista harrastavat).
17.01.2015 10:47
33 / 137