Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Totta kyllä tuokin, että on Ikealla jotain hauskoja pikkujuttuja, joita voisi ehkä ostaakin. Mutta eipä sitä nyt kaikkea tarvitse saada mitä haluaisi, ja toisaalta on monesti hauskempi yrittää kehitellä itse vastaavanlaisia ratkaisuja käytettävissä olevien materiaalien pohjalta kuin vain hoitaa homma tylsästi ja luovuuttaan hyödyntämättä rahalla.
24.11.2014 22:01
No minä en ainakaan kotoa muuttaessani ollut niin rikas että olisin pystynyt omaa kämppääni uusilla tavaroilla sisustamaan, vaan oli vähän pakko kelvata sen mitä lapsuudenkodista sai mukaansa, ja sitten täydennellä kirppislöydöillä.
Toisaalta luulisin ettei myöskään kukaan ns. sisustusharrastaja mihinkään ikeaan sortuisi kuin kustannussyistä pakon edessä, jos ei kirppikseltä sopivaa kalustetta löydy. Sen verran ainakin naistenlehdissä tuntuu esiintyvän kammoksuntaa semmoista epämuodikasta persoonattomuutta kohtaan.
24.11.2014 21:55
Aika vaikeata varmaankin olisi olla tyytyväinen semmoisessa suhteessa jossa sitä hellyyttä saisi vain semmoiselta ihmiseltä johon ei itse koe minkäänlaista seksuaalista halua. Varmaan aika sama kuin jos heterona yrittäisi seurustella samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa.
Kyllä siinä varmastikin ainakin yrittäisi katsella jotain parempaa, jos nyt läheisyydenkaipuun ja harkinnan puutteen takia hetkeksi tuommoiseen tilanteeseen sattuisi joutumaankin.
24.11.2014 21:43
No voisihan se ehkä jollain tavalla mukavaakin olla, mutta erittäin huono homma jos jommallekummalle meinaa tulla niitä tunteitakin mukaan. Tuossahan ei luultavasti voi olla minkäänlaisia uskollisuusoletuksia mukana, jolloin toinen saattaa tapailla muitakin ja heti kun löytää mielestään oikeasti suhteeseen kelpaavan henkilön, niin tuo unikaveri jää kuin nalli kalliolle. Eli vähän niin kuin semmoista kakun säästämistä ja syömistä samalla kertaa, kun toinen on vain siinä varalla sillä välin kun etsitään jotain parempaa.
24.11.2014 14:22
No mitäs siinä listassa sitten sinusta pitäisi olla?
Minulle ainaskin riittäisi nuo ominaisuudet ja vähempikin, jos vain olisi muuten mieleinen mies. Toisaalta minun mielestäni seksi ja lusikassa nukkuminen naisen kanssa voisi olla hivenen valju kokemus, mutta käypihän sekin joillekin naisille varmasti.
23.11.2014 21:56
Siis onko se nainen nyt täysin varmasti antanut sinulle selkeämpääkin selkeämmät ja lopulliset pakit?
Ihan vain tämmöinen reality check siltä varalta etteivät nämä taas ole näitä juttuja joissa mies ei ole edes vaivautunut niitä tunteitaan sille naiselle millään tavoin ilmaisemaan…
23.11.2014 21:12
Tuskinpa se ”pinnallisuus” (eli ulkoisten ominaisuuksien merkitys) tässäkään tapauksessa kokonaan poistuisi, vaan merkityksellisiksi nousisivat ehkä ääni, fyysinen koko ja hygienia. (Tai voihan se näennäinen huono hygienia myös olla sitä että ei pidä jonkun ihmisen ominaistuoksusta, mikä kielii siitä ettei tämä henkilö ole hyvä lisääntymiskumppani itselle; ei siis tällöin kuitenkaan mikään täysin pinnallinen juttu.)
Se keskustelussa esiin tuleva päänsisältö nyt vaikuttaa näkevienkin suhteissa varmaan aivan yhtä paljon.
23.11.2014 21:04
Määkin olen ihmetellyt että miksi ikisellä tuo pulla on se kynnyskysymys joka asiassa. Jos nainen osaa tehdä vaikka mitä muuta ruokaa ja on muutenkin käsistään kätevä, mutta ei leivo pullaa sen epäterveellisyyden takia tai koska ei itse siitä erityisemmin pidä, niin äijä vain murjottaa joka asiasta, eikä todennäköisesti edes ilmaise toiveitaan sanallisesti missään vaiheessa. Ainakin pitäisi sitten jo ekatreffeillä tehdä tuo suhteen pulla-ehdollisuus selväksi sille naiselle, sillä muutenhan voi hyvä suhteen alku päättyä yksinkertaisesti siihen ettei nainen tiennyt pullan olevan miehelle se kaikista tärkein juttu.
23.11.2014 20:49
No livenä treffatessa sen iän kuitenkin yleensä pystyy ulkonäöstä ja olemuksesta suunnilleen arvioimaan, kun taas nettideitissä voipi olla kuvattomana tai sitten jotenkin erityisen harhaanjohtavan kuvan kanssa.
Sitä paitsi kyllä se ikä minulla ainakin livenäkin vaikuttaa siinä mielessä, että jos kiinnostavan miehen ikä olisi jotain aivan muuta kuin olin kuvitellut, niin melko varmasti parisuhdekiinnostus lopahtaisi, vaikka kamusektorille jäisikin.
Siltähän se vähän sinunkin tapauksessasi vaikuttaa, että vaikka jännäksi yhden yön seikkailuksi oletkin nuorille naisille kelvannut, niin suhteeseen nämä alkaisivat mieluummin itsensä ikäisten kanssa. Nettideitissä ehkä useimmat naiset ovat kuitenkin sitä suhdetta etsimässä, joten sieltä ei noita yhden yön juttuja välttämättä niin helposti lohkea, ellei sitten ole ihan siihen asiaan erityisesti keskittynyt sivusto.
23.11.2014 20:39
No voihan ne tunteet nyt vain olla voimakkuudeltaan erilaisia eri osapuolilla. Lienee selvää että se joka on ollut erossa aloitteellisena osapuolena on jo ehtinyt käsitellä asiaa itsekseen eikä siksi enää tarvitse mitään sen kummempia suruaikoja.
Ehkäpä nainen ei ole alun alkaenkaan ollut sinusta yhtä kiinnostunut kuin sinä hänestä, mutta on halunnut kuitenkin antaa suhdeyritelmälle mahdollisuuden ja katsoa muuttuvatko ne hänen omat tunteensa sinua kohtaan syvemmiksi ajan kanssa. Voipi kai niitä tunteita joskus syntyä pienellä viiveellä tutustuessa toiseen paremmin, mutta jos niitä ei pitemmänkään ajan jälkeen ala kuulua, niin on molemmille osapuolille parasta vain lähteä eri teille onneaan etsimään.
23.11.2014 20:26
Aika mahdoton valita moisista satuolennoista. Ätmi nyt on noista ainoa jonka saattaisi reaalimaailmastakin löytää, mutta sen kanssa seurustelu taas olisi määritelmänsä takia mahdotonta.
23.11.2014 19:32
No aloita sinä. :)
Itse en taida juuri nyt olla riittävän negatiivisella tuulella keksiäkseni mitään koviin ilkeätä sanottavaa kenestäkään. Katotaan sit PMS:n aikaan uudestaan…
23.11.2014 13:49
Juu, luottamusta koiriin tuntuu ihmisiltä löytyvän vähän liiankin kanssa. Sen takiahan näitä vakavia koirien hyökkäyksiä niin paljon tapahtuukin, kun eivät ymmärrä ettei koira todellisuudessa ole pätkääkään luotettavampi kuin samankoinen kissa.
23.11.2014 13:44
No joo, tuon videon perusteella sekä kissat että koirat ovat aika omituisia kavereita. Hiukkasen huolestuttavaa lemmikkien omistajien kannalta, mikäli sanonta ”seura tekee kaltaisekseen” pitää paikkansa.
23.11.2014 13:34
No ei tietenkään kannata mennä tekemään lapsia kenenkään sekopäiseksi epäilemänsä naisen kanssa, eikä myöskään silloin jos epäilee itse olevansa sekopää. Tuskinpa kenelläkään nyt ihan yhtäkkisesti päässä napsahtaa niin pahasti että tasapainoisesta ja asiansa hoitavasta ihmisestä noin vain muuttuisi lapsentappajaksi. Useimmiten näissä jutuissa on taustalla päihteiden käyttöä ja yleistä jännähakuisuutta, mikä kyllä pitäisi pystyä tunnistamaan kunhan malttaa tutustua siihen ihmiseen hieman paremmin ennen lastentekoon ryhtymistä.
23.11.2014 13:31
Kissoista ja koirista kun on puhe, niin tuossa on pari hupaisaa videota, joissa näkyy melko hyvin nuo kissojen ja koirien luonteiden eroavaisuudet yleisellä tasolla:
https://www.youtube.com/watch?v=GbycvPwr1Wg
https://www.youtube.com/watch?v=4fsSAPyHxJI
22.11.2014 20:35
Ei miehen yksinäisyys sinänsä minulle ole mikään este tutustumiseen tai seurusteluun. Onpa tästä aiheesta omakohtaista kokemustakin sen verran, että nettideitissä tuli joskus aika pitkäänkin kirjoiteltua erään todella yksinäisen miehen kanssa. Tässä tapauksessa mies vain tarkemmin tutustuttaessa osoittautui ihan oikeasti vähän liian oudoksi ja lisäksi myös joustamattomaksi tulevaisuudensuunnitelmiensa suhteen, jotka olivat pikkuisen erikoiset ja omista suunnitelmistani eroavat.
Mutta en koe saaneeni tuostakaan mitään kammoa yksinäisiä miehiä kohtaan, vaan ihan mielelläni tutustuisin semmoisiin yksilöihin joilla olisi kuitenkin se järki vielä tallella.
Ja todettakoon, että kyllä joku saattaisi minutkin luokitella ainakin lievästi yksinäiseksi ja vähän erakkoluonteeksi, kun ei semmoisia luottoystäviä pahemmin ole. Mutta semmoisia perustason kavereita on kuitenkin sen verran, että en varsinaisesti itse itseäni koe tai luonnehdi yksinäiseksi.
22.11.2014 20:01
Eipä ollut minunkaan äitini millään tavoin itselleni läheinen. Isä oli kyllä, mutta eipä opettanut meikkaamista eikä korkokengissä kävelyä. :(
21.11.2014 22:50
No eipä minullakaan mitään todisteita ole noille esittämilleni väitteille. Pitää sitä nyt vähän mainospuheita kuitenkin välillä itsestään keksiä.
21.11.2014 22:14
No ketjun avattuani mietin että mistä lumesta ne oikeen höpisee, ei täällä vain semmoista ole.
21.11.2014 21:22
48 / 137