Vapaa kuvaus

Aloituksia

133

Kommenttia

4798

1. Takapuolen pyyhkiminen Ottawan miinasopimuksella

Olisikohan korkea aika lopettaa hörhöily ja lämmittää vaikka saunaa henkilömiinat kieltävällä Ottawan sopimuksella. Suom
    Yhteiskunta
    0
    45
  2. Terminaattori, jatkoa seuraa

Kukaan ei oikeastaan tiennyt, miksi kahden rakennuksen väliin oli jätetty pari metriä leveä virtsalta haiseva välikkö. S
    Kirjallisuus
    0
    45
  3. Lakuaski, kolonialismi ja rasismi

Iltalehti julkaisi Helsingin kaupunginvaltuutetun käsityksiä perussuomalaisten vaalikamppanjaan liittyvistä lakritsiaske
    Yleistä politiikasta
    2
    41
  4. Onko Ufoja ja mitä väliä?

Onko ufoja vai ei? Entäpä humanoideja, jotka usein liitetään ufoihin, onko niitä olemassa ja ohjaavatko ne ufoja? Enne
    Ufot
    2
    41
  5. Profeetat ja vaikuttaminen

Kukin saa täällä julistaa omaa sanomaansa. Minuun on kautta aikojen suurimman vaikutuksen tehnyt Säkkinen: https://www.
    Profetiat
    4
    39
  6. Kowalskille_1

En ole tätä tarinaa kertonut vielä kenellekään. En siksi että omatuntoni olisi sen johdosta raskas tai että pelkäisin il
    Jatkonovellit
    0
    39
  7. Ihannenaisen kuvaus

Täydellinen ihannenainen voidaan kuvailla viidellä mielleyhtymiä aikaansaavilla sanoilla: Pelastusarmeija, Hoover, Ike
    Ihannenainen
    0
    39
  8. Komeus ja seksuaalinen häirintä

Komeudesta voi joskus olla etua, mutta sen aiheuttamat haitat tekevät elämästä helposti sietämättömän. Hankaluuksia aihe
    Tasa-arvo
    3
    37
  9. Eläinoikeusasiamies

Eläinten oikeudet ja hyvinvointi ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Voimme varmasti kaikki olla yhtä mieltä, että niide
    Rikokset
    0
    37
  10. koskaan ei tiedä

Monessa ketjussa kysytään kokemuksia. Olen kertonut tämän ennenkin ja jaan kokemukseni jälleen. Olin autoreissulla yksi
    Kummittelu
    0
    35
  11. Sodexon yhtiökokous

Siis miksi kutsutaan Sodexon yhtiökokousta? Sodomiitiksi.
    Vitsit
    0
    34
  12. Keskustelussa viivettä ja katkeilua

Keskustelussa on huomattava viive. Keskustelujen avaaminen kestää kauan ja keskeytyy usein ennenkuin keskustelu aukeaa.
    Suomi24
    0
    33
  13. Ajokortti ja Kannas 1944

Nykyään kuulee kaikenlaisia tarinoita ajokokeen vaikeudesta ja epäreiluista olosuhteista sen aikana. Minulle tarjoutui
    Autokoulu
    0
    32
  14. Ketään ei jätetä

Katselin tänäisenä kansallisena pukujuhlapäivänä linnankutsuja sekä Ylen toimittajan tekemää sotaveteraanin haastattelua
    Maailman menoa
    0
    32
  15. Muutoksen aika

Elämme suuren muutoksen aikaa. Meitä kurittaa virus, mutta se ei ole mitään verrattuna siihen kuritukseen, josta olemme
    Työelämä
    0
    29
  16. Lohtua karanteenissa oleville

Tässä olisi koskettava laulu karanteenissa olevilla ja sen uhan alla oleville. Kyseisen laulun tekijä lienee itsekin oll
    Sinkut
    6
    28
  17. Läheisyys ja parisuhde

Monesti miesten annetaan ymmärtää olevan vain seksin saamisen toivossa kuolaavia laahustajia, joita mikään inhimillinen
    Suhteet
    0
    27
  18. Monenlaisia profetioita

Minä olen vain pieni ihminen, mutta olen aina käsittänyt profetiat mediatapahtumiksi. Tyyliin tiedoksi annetaan kaikelle
    Profetiat
    0
    27
  19. Polttomoottoreiden kieltäminen

Tämä aloitus oli tarkoitettu kommentiksi keskusteluun, mikä jostain syystä katosi kommenttia kirjoittaessani. Kommenttin
    Politiikka
    0
    26
  20. Syntyvyyden aleneminen

Syntyvyyden aleneminen Suomessa on sinänsä mielenkiintoinen uutinen, mutta mielenkiintoisempaa olisi nähdä tilastoista,
    Maailman menoa
    0
    25