rytmimunat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
133
Kommenttia
4798
Takapuolen pyyhkiminen Ottawan miinasopimuksella
Olisikohan korkea aika lopettaa hörhöily ja lämmittää vaikka saunaa henkilömiinat kieltävällä Ottawan sopimuksella. Suom045Terminaattori, jatkoa seuraa
Kukaan ei oikeastaan tiennyt, miksi kahden rakennuksen väliin oli jätetty pari metriä leveä virtsalta haiseva välikkö. S045Lakuaski, kolonialismi ja rasismi
Iltalehti julkaisi Helsingin kaupunginvaltuutetun käsityksiä perussuomalaisten vaalikamppanjaan liittyvistä lakritsiaske241Onko Ufoja ja mitä väliä?
Onko ufoja vai ei? Entäpä humanoideja, jotka usein liitetään ufoihin, onko niitä olemassa ja ohjaavatko ne ufoja? Enne241Profeetat ja vaikuttaminen
Kukin saa täällä julistaa omaa sanomaansa. Minuun on kautta aikojen suurimman vaikutuksen tehnyt Säkkinen: https://www.439Kowalskille_1
En ole tätä tarinaa kertonut vielä kenellekään. En siksi että omatuntoni olisi sen johdosta raskas tai että pelkäisin il039Ihannenaisen kuvaus
Täydellinen ihannenainen voidaan kuvailla viidellä mielleyhtymiä aikaansaavilla sanoilla: Pelastusarmeija, Hoover, Ike039Komeus ja seksuaalinen häirintä
Komeudesta voi joskus olla etua, mutta sen aiheuttamat haitat tekevät elämästä helposti sietämättömän. Hankaluuksia aihe337Eläinoikeusasiamies
Eläinten oikeudet ja hyvinvointi ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Voimme varmasti kaikki olla yhtä mieltä, että niide037koskaan ei tiedä
Monessa ketjussa kysytään kokemuksia. Olen kertonut tämän ennenkin ja jaan kokemukseni jälleen. Olin autoreissulla yksi035- 034
Keskustelussa viivettä ja katkeilua
Keskustelussa on huomattava viive. Keskustelujen avaaminen kestää kauan ja keskeytyy usein ennenkuin keskustelu aukeaa.033Ajokortti ja Kannas 1944
Nykyään kuulee kaikenlaisia tarinoita ajokokeen vaikeudesta ja epäreiluista olosuhteista sen aikana. Minulle tarjoutui032Ketään ei jätetä
Katselin tänäisenä kansallisena pukujuhlapäivänä linnankutsuja sekä Ylen toimittajan tekemää sotaveteraanin haastattelua032Muutoksen aika
Elämme suuren muutoksen aikaa. Meitä kurittaa virus, mutta se ei ole mitään verrattuna siihen kuritukseen, josta olemme029Lohtua karanteenissa oleville
Tässä olisi koskettava laulu karanteenissa olevilla ja sen uhan alla oleville. Kyseisen laulun tekijä lienee itsekin oll628Läheisyys ja parisuhde
Monesti miesten annetaan ymmärtää olevan vain seksin saamisen toivossa kuolaavia laahustajia, joita mikään inhimillinen027Monenlaisia profetioita
Minä olen vain pieni ihminen, mutta olen aina käsittänyt profetiat mediatapahtumiksi. Tyyliin tiedoksi annetaan kaikelle027Polttomoottoreiden kieltäminen
Tämä aloitus oli tarkoitettu kommentiksi keskusteluun, mikä jostain syystä katosi kommenttia kirjoittaessani. Kommenttin026Syntyvyyden aleneminen
Syntyvyyden aleneminen Suomessa on sinänsä mielenkiintoinen uutinen, mutta mielenkiintoisempaa olisi nähdä tilastoista,025