Vapaa kuvaus

Aloituksia

133

Kommenttia

4798

  1. Kowalskille_1

    En ole tätä tarinaa kertonut vielä kenellekään. En siksi että omatuntoni olisi sen johdosta raskas tai että pelkäisin il
    Jatkonovellit
    0
    33
  2. Komeus ja seksuaalinen häirintä

    Komeudesta voi joskus olla etua, mutta sen aiheuttamat haitat tekevät elämästä helposti sietämättömän. Hankaluuksia aihe
    Tasa-arvo
    3
    33
  3. Onko Ufoja ja mitä väliä?

    Onko ufoja vai ei? Entäpä humanoideja, jotka usein liitetään ufoihin, onko niitä olemassa ja ohjaavatko ne ufoja? Enne
    Ufot
    2
    33
  4. Äly hoi, älä hyötyä jätä.

    Mitä on älykkyys, siitä kiistellään, mutta epäilemättä kyvykkyydellä ja ongelmanratkaisulla on jotain tekemistä sen asia
    Älykkyys
    0
    32
  5. Takapuolen pyyhkiminen Ottawan miinasopimuksella

    Olisikohan korkea aika lopettaa hörhöily ja lämmittää vaikka saunaa henkilömiinat kieltävällä Ottawan sopimuksella. Suom
    Yhteiskunta
    0
    31
  6. Ihannenaisen kuvaus

    Täydellinen ihannenainen voidaan kuvailla viidellä mielleyhtymiä aikaansaavilla sanoilla: Pelastusarmeija, Hoover, Ike
    Ihannenainen
    0
    31
  7. Mielipidetutkimus

    Asioitko mieluimmin SS-marketissa vaiko KKK-kaupassa?
    Yhteiskunta
    0
    31
  8. Ketään ei jätetä

    Katselin tänäisenä kansallisena pukujuhlapäivänä linnankutsuja sekä Ylen toimittajan tekemää sotaveteraanin haastattelua
    Maailman menoa
    0
    30
  9. Sodexon yhtiökokous

    Siis miksi kutsutaan Sodexon yhtiökokousta? Sodomiitiksi.
    Vitsit
    0
    30
  10. Sinkku, ryhdy muusikoksi. Saat naisia.

    Olen tässä aloitellessani soittotaidoltani vielä lapsenkengissä, mutta rakastan haasteita. Eivätköhän kielet ala pian ta
    Sinkut
    18
    30
  11. Eläinoikeusasiamies

    Eläinten oikeudet ja hyvinvointi ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Voimme varmasti kaikki olla yhtä mieltä, että niide
    Rikokset
    0
    30
  12. Keskustelussa viivettä ja katkeilua

    Keskustelussa on huomattava viive. Keskustelujen avaaminen kestää kauan ja keskeytyy usein ennenkuin keskustelu aukeaa.
    Suomi24
    0
    27
  13. koskaan ei tiedä

    Monessa ketjussa kysytään kokemuksia. Olen kertonut tämän ennenkin ja jaan kokemukseni jälleen. Olin autoreissulla yksi
    Kummittelu
    0
    27
  14. Ajokortti ja Kannas 1944

    Nykyään kuulee kaikenlaisia tarinoita ajokokeen vaikeudesta ja epäreiluista olosuhteista sen aikana. Minulle tarjoutui
    Autokoulu
    0
    25
  15. Monenlaisia profetioita

    Minä olen vain pieni ihminen, mutta olen aina käsittänyt profetiat mediatapahtumiksi. Tyyliin tiedoksi annetaan kaikelle
    Profetiat
    0
    24
  16. Muutoksen aika

    Elämme suuren muutoksen aikaa. Meitä kurittaa virus, mutta se ei ole mitään verrattuna siihen kuritukseen, josta olemme
    Työelämä
    0
    24
  17. Ilmastopäästöistä, niin kuin niistä ei olisi jo riittävästi sanottu.

    Ilmastohysteria on kaiken mediarummutuksen jälkeen hyvin ymmärrettävää varsinkin nuorten keskuudessa. Päästöt pitäisi sa
    Maailman menoa
    0
    21
  18. Läheisyys ja parisuhde

    Monesti miesten annetaan ymmärtää olevan vain seksin saamisen toivossa kuolaavia laahustajia, joita mikään inhimillinen
    Suhteet
    0
    21
  19. Muuttopainetta

    Eurooppaan ja Suomeen tulevat kulkijat ovat pääosin Irakista, Somaliasta ja Syyriasta. Näiden maiden yhteenlaskettu väki
    Maahanmuutto
    1
    20
  20. Lohtua karanteenissa oleville

    Tässä olisi koskettava laulu karanteenissa olevilla ja sen uhan alla oleville. Kyseisen laulun tekijä lienee itsekin oll
    Sinkut
    6
    20